לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רעותת


אני רעותי ואלה החיים שלי.

Avatarכינוי:  reutiiiiii

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

ממה עוושים ?


היום הייתי בבית ספר,הלכתי בשמונה וחצי...יישר רציתי להשתחרר אין לי כוח לבית ספר הזה וכל יום שעובר אני יודעת שעוד 9 ימים אני לא יראה את כל האנשים שנקשרתי אליהם בשלוש השנים בחטיבה .הקבסית(קצינת ביקור סדיר)שלחה לי מכתב ורשמה בו שאני צריכה לבוא לדבר איתה בקשר מזגרת לשנה הבאה...אני הולכת ללמוד בבית ספר מקצועי במגמת טיפול וחינוך לגיל הרך...

אבל הם לא רוצים לשלוח אותי לשם כי אומרים שאני מופרעת וחוצפנית אז רוצים לשלוח אותי לבית ספר אחר ....אבבל אני לא ייתן להם אני יגיד להם שמיצידיי אני יקבל תרבות מהרחוב...למרות שזה מפחיד להידרדר ועוד בשכונה שלי אני ידרדר ממהר ממאוודד ,,ראיתתי קראתי

 מלא ספרים וסרטים על סמים וברוורר שעם מדרדרים לתרבות של רחוב מדרדרים גם לסמים .זה ההוורס את הבנאדם זה מוחק אותו פשוט .אני לא רוצה להגיע למצב שאם לא יהייה ללי כסף לסמים אני יצטרך להתחיל לעבוד בזנות .למרות שכל עבודה מכבדת  את בעלייה אני לא רוצה שיהיה לי סטראוטיפ של הזונה והנרקומנית לשעבר...זה ידפוק לי תחחים לאאללה..!!אנני מקקוווה ששנה הבאה בעזרת הששם אני ילמד ויראה לכולם את הצד שאף אחד לא הכיר בי  הצד שאולי אני עצמי לא מכירה בי

 

נכתב על ידי reutiiiiii , 11/6/2009 12:07  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לreutiiiiii אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על reutiiiiii ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)