לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

שאלון | עידכונון 3> | לינקוקים *_*


 

  

ניצ', הבטחתי כפתורין יון המושלמיון ^ וקיימתי D :

 

אנשים ... בא לי למות.. למי יש מדריך בבלוג על התאבדות מקורית ?

התלבטתי איך שאווה לי לעשות את זה...עם סכין, נבוט, אולי עם חבל../=

וואאאאי פשוט אין לי כוח לקום, אין לי חשק לכלום....
(וביום חמישי...מצב רוח חופשי...זה כבר סוף שבוע..ומחר יום שישי! יום שישי את יודעת..אוו אההה XD )

לאלא אבל רציני...לא יודעת מה יש לי בזמן האחרון....אני לא מרגישה טוב (חווולה רצעח /= )

אני רבה עם חברות שלי , אני לא יוצאת מהבית בגלל העונש המזדרגג הזה ..

די נמאס ליי. בא לי לעשות כיף בחופש הזה רבאקק .

כל מה שאני עושה זה לשבת בבית יום יום, מחשב וטלוויזיה .

פשוט ככה .  רק התמונות של יון (פה למעלה ^ ) ישפרו לי ת'מצב רוווח 3>

וגם מתי שייגמר לי העונש, אמא שלי בקושי מסכימה לי ללכת לאנשהו !
לצאת, לחזור ב-1 הביתה (שכולם חוזרים ב-5 בבוקר > )

ים , היא לא מסכימה לי ללכת לבד עם חברים כי היא פחדת (רבאק אני בת 15 S: )

בריכה, היא לא מסכימה כי אין לה כסף להביא לי (יס, רייט >_> )

אז מה היא רוצה שאני יעשה כל החופש המזורגג הזה? XD

 



טוב שאלונ כדי לשמח את המצש רוח 3>

 

שם : לינוי. היי ><
גיל : 14 וחצי
חיה אהובה : כלב *_*
תוכנית אהובה : ממ כאסי , חצויה ^
ספר אהוב : אאאאממ דמדומיםD:
מאכל אהוב : בוקרס, פיצה (?)
שתייה אהובה : קווולה ^

מה 5 הדברים שהיית לוקחת לאי בודד:
 1 אמפי 3
2 מחשב נייד
3 אוכל ומים
4 טלוויזיה קטנה שפועלת על סוללות >
5 סירה ומשטוים לחזור שיימאס לי D:

מה 5 התוכניות האהובות שלך :
1 כמעט מלאכים
2 חצויה
3 פתאום כוכבת ><
4 האנה מונטנה
5 המכשפים מווברלי פלייס ^

מה 3 המקצועות האהובים עלייך :
1 כלום
2 כלום
3 כלום..אה לאא! בעצם כלום..

שחקן אהוב : יון תומרקין , זאק אפרון *_*
שחקנית אהובה : סלינה גומז, אשלי טיסדייל XD
זמר אהוב : ממ ג'ונאס ברדרס D:
זמרת אהובה : מיילי סיירוס 3>
דוגמן\ית אהובה : ממ אין ><

באיזה ראלטי היית משתתפת ? ממ האח הגדוווול D:

זה או זה ..
שוקו או קפה? שוקו
אאוחה או לאלי ? לאלי
או ?
קאסי או פטיטו ? קאסיי
הישרדות או המירוץ למיליון ? הישרדות
שניצל או קציצה ? ממ שניצל P:
פיתה או לחמנייה ? לחמנייה
אייס וניל או אייס קפה ? אייס וניל
או ?
שירי מימון או נינט טייב ? שירי מימון
ביצה קשה או חביתה ? חביתה
מקושקשת או חביתה ? מקושקשת
גבינה לבנה או צהובה ? לבנה
סגול או ורוד ? ורוד

הפעם האחרונה ש ..
שתית ? אתמול בערב
שראית טלווזיה ? אתמול בערב
שהיתכתבת במסן או באייסי ? אתמול בערב XD
שאכלת ? אתמול..בצהריים D:
שהיית בשירותים ? היום בבוקר <
שיצאת ? מממ לפני 3 שבועות? /=
שהייתי אצל דודים \ סבא וסבתא ? לפני הרבה זמןXD
שרקדת ? אתמול D:
ששרת ? אתמוול D:
שהיית בבית ספר ? לפני חודש ><
שהחלפת בגדים ? אתמול
שהישתמשת בסמיילי ? עכשיו ( :
ישנת ? אתמול בלילה XD
צחצחת שניים ? היום בבוקר ^

 

מה זה השאלון החוופר הזה? XD

 

 

לפני שאני מסיימת את הפוסט חסר המשמעות הזה,

קבלו שני לינקים של הבלוגים האחרים שלי :

 

"החיים בפנימייה" - בלוג הסיפורים שלי 3>

"SFG - studio for girlz" בלוג לבנות שלי 3>

 

תיהנו D :

 


 


נכתב על ידי , 9/7/2009 10:07  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זוהי רק אני ( " : ב-10/7/2009 11:19



850
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזוהי רק אני ( " : אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זוהי רק אני ( " : ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)