לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

עדכונ + מה יש לי לעשות השבוע? [ :


 

  

Ho my sexy jonas *_*

 

~~~

 

היי אננשששייים ( " :

סוף סוף אני מרגישה שאני מתחילה לנצל את החופש הזה.

אולי קצת מאוחר מדיי, אבל אומרים שעדיף מאוחר מאשר אף פעם לא ?

אני דיי עמוסה השבוע ^ יאיי אני אוהבת להיות עמוסה  [ :

אתמול, יום שישי, יצאנו כל החבר'ה, לא לספורטק כמו תמיד. לא יודעת למה .

בספורטק הכי כייייף (:

ישבנו באיזה גן /= אבל היה כיף והיה ממש ממש מצחיק ^ ישבנו שם כולם עם הנרגיילה *_*

הכרתי שם מישהו מה זה חתייייך O: הוא ויאטנמי כזה, לאדעת XD קוראים לו דניאל ^

הוא כזה חתיייך כל הבנות אומרות D: נראה לי אני מתחילה לשכוח מטומי והולכת על דניאל השקסייי ><

חזרתי באיזה 1 (אהמ, תודה אמא > ) אבל היו עוד 3 בנות שחזרו איתי באחד אז מ'כפת לי? XD

ובקיצור, היה שאווה וכיף ( :

 

נכון אמרתי שאני עמוסה השבוע? תראו למה :

 

יום ראשון - הולכת לכפ"ס עם חברות לקנות בגדים למסיבה ביום שני, ולעשות עגיל באף בפעם השנייה *_*

יום שני - מסיבה ענקית בספורטק בהרצליה , אני וכל החברים שלי הולכים לשם D:

יום שלישי - אני הולכת לקניון שבעת הכוכבים בהרצליה לראות סרט עם בנות דודות שלי (הם בגיל שלי פחות או יותר, אני ממש קשורה אליהן, הן כמו החברות הכי טובות שלי ( : ) וסתאם נשב במקדונלדס ונטחן צ'יפס XD

יום רביעי - נאדה, יוצאים בערב .

יום חמישי - נאדה, יוצאים בערב.

יום שישי - נאדה, יוצאים בערב.

יום שבת -  ים ^ המרינה בהרצליה D:

 

חחחח כמעט הכל בהרצליה >< חחח טוב זאת עיר מאגניבה D:

 

 

חחח וזה , כי הייתי חייבת לשים את זה :

*מי שלא מבין אנגלית, אין לי כוח לתרגם XD *

 

חחחחחחח זה הרג אותיייי XD

חח קלטו ת'אמא, ישר מאשימה את האבא ><

 

 

שאלוון שקסי שכזה, כי איך אפשר בלי השאלון השבוע? *_*

החבר המושאלם שלי D :

 

גבוה? יאפ ^
סגנון לבוש ? לא משנה ~
 צבע עיניים? ממ כחול/תכלת/ירוק/אפור
שותה אלכוהול? חח מ'כפת לי, שישתה ><
מעשן ? מעדיפה שלא >
 מרכיב משקפיים?  חח עדיף שלא ><
 עוסק בספורט? ממ סבבה D:
רקדן? ממ טוב, אבל מהסוגים המגניבייים, טקטוניק, היפ הופ...לא בלט XD
 סקייטר? וואט דה פאק איז סקייטר? ><
מתקשר רק כדי להגיד היי? כככן [:
מחייך הרבה? אממ..כן..
 גומות? ממ שיהיה ><
 מחמיא לך ? כן..XDDD
מגלח רגליים? חחחח לא בא לי הומו ><
 עם גשר? לממ עדיף שלא, למרות שגשר זה מה זה שקסי *_*
 מסדר גבות? לאאא מה הוא הומו ? XDD
 פירסינגים? בגבה (:
שיער פנים? לאא !
 שרירי? במקצת XD
מחייך כשאת נכנסת לחדר? כןן D:
צבע שיער? לא אכפת לי..חוץ מג'ינג'י - בחיים לא /=
תלתלים? אממ בסדר /=
 צבע עור? לא בהיר ולא כהה..
איפור? אם הייתי רוצה חבר שמתאפר, הייתי הולכת לביל קאוליץ >
יכול להצחיק אותך בכל רגע? כן 33>
נאמן? אז לאאא. ברור שכן.
תופים? כןן D:
 שר?לא משנה \XD
יודע שפות? לא..עברית וקצת אנגלית זה מספיק D:
רזה מאוד / דקיק ? עלה נידף? לאאא ! משקל מותאם כזה XD
מצייר יפה? אוקיי..
 צמחוני? לא
 אוהב חיות? כן .
  שיער ארוך? כן אבל לא יותר מדי.
ילדותי? כן !
 ציני? כשצריך.
מדבר על אקסיות? ממש לאאאא
חכם? לא חכם ולא טיפש XD
שומע מזרחית? לא אכפת לי אבל אני מעדיפה שלא.
 
 
אהה ואם כבר הזכרהו את האחים ג'ונאס הסקסיים בתחילת הפוווסט ^^
הנה הבלוג הסיפורים החדש שלי, הוא על האחים ג'נואס ^
 
 
הבלוג הקודם של הסיפורים לא הלך משהו, אז אני כבר לא מגיבה בו ....
בבקשה תקראו ותגיבו לי בבלוג החדשש [:
 
 
יאללה אנשים אני זזתי ^ בת דודה שלי צריכה לבוא אליי עוד מעט [ :
אהה, אבא שלי גילה את האוגרים שמתחבאים לנו בבית O:
אאבל זה בסדר, לא אכפת לו שהם יישארו ><
אאאאז, עד הפוסט הבא ,
ליינקקקייייי 3:
 
נכתב על ידי , 18/7/2009 13:40  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זוהי רק אני ( " : ב-12/8/2009 01:01



850
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזוהי רק אני ( " : אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זוהי רק אני ( " : ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)