לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Incomplete?




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

אני שונאת ימי הולדת


למה אני שונאת ימי הולדת?
התחבטתי בעצמי,
 מנסה לחשוב למה לעזאזל אני שונאת את התשומת לב המתבקשת הזו ביום הזה שימלאו לי 21?
 למה כל ה״מזל טוב ועד 120״ בקיר בפייס ממש לא מעניינים אותי, ולמה מצידי זה עוד יום שאפשר
 לדלג עליו כעוד יום שלישי ״פעמיים כי טוב״?
התשובה היא, שאין.

לא זוכרת טראומה הקשורה ליום הולדת, לא זכור לי דבר בקשר לשנאת שמחות אישיות שכאלו. מוזר אה?
לחגוג לאחרים זה כיפי ומרגש עבורי עד שזה מגיע אליי? ולמה ילדים? כי..... ככה.
 יש אנשים שאוהבים מתנות ויש אנשים שלא מבינים למה הם צריכים עוד ערכה מללין או עוד חולצה מזארה.
נלחמת בסטטוס ילדת היומולדת.. אבל כמו כל שנה אחייך ואשתדל לשמוח.. לנוכח זה שחברות שלי ישקו אותי באלכוהול ומתנות, או שחבר שלי ישבור את הראש במה לקנות לי ויקנה את הצפוי, ויקח אותי לצפוי.
מרגישה קצת צבועה להיות כל כך שמחה באותו היום, עושה את זה יותר בשביל הסובבים אותי שדואגים שאהיה מאושרת באותו היום.


יש עוד מישהו ששונא ימי הולדת , ומתנות? או שזו רק אני גלמודה ובודדה בעולם של ״אנשי יומולדת״?


-הקטע נשלח דרך הטלפון הסלולרי-


נכתב על ידי YuLi™ , 10/3/2013 23:42  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  YuLi™

מין: נקבה

תמונה



מצב רוח כרגע:


13,615

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYuLi™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על YuLi™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)