לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Incomplete?




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

הנה לה עוד תקופה


איזה גיל נפלא זה הטווח הזה של 18-21,

כל הזמן דברים חדשים צצים, שאיפות, חלומות, הכל מתקשר וקשור לעתיד ואיך הוא יראה.

נרשמתי לפסיכומטרי ועובדת ללילות כימים, לא מפסיקה לחלום על הטיול המתקרב לו בצעדים קטנים ושקטים..

אבל מכל המחשבות על העתיד, קשה לא לחשוב עלייך.

אתה עוד בצבא, ואני מתקדמת ומתקדמת כל יום, קשה לחכות שבועיים, קשה להיות בחוסר וודאות

האם יש פעילות ואתה נשאר, או שבהפתעה החליטו להוציא אותך הבייתה..

הסופשים איתך קסומים לי, אני באמת לא יודעת מה זה להיות בלעדייך ולא רוצה בכלל להיות בלעדייך,

אבל זה קשה לדעת שאתה מאחור ואני דוהרת קדימה. 

 

אוהבת אותך, ולא משנה מה.. מקווה שזה יספיק לעוד שנה-שנתיים שההחלטות האמיתיות יגיעו,

עד אז, אני אחכה כמה שצריך... פה.

 




נכתב על ידי YuLi™ , 20/7/2013 21:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  YuLi™

מין: נקבה

תמונה



מצב רוח כרגע:


13,615

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYuLi™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על YuLi™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)