לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"החיים בפנימייה"



כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2009

פרק שני


 



היי כולם .

לפני שאני מתחילה לכתוב את הפרק השני, רציתי לומר לכם תודה ענקית

על התגובות שכתבתם לי על הפרק הראשון ^

אולי זה קצת תגובות ממה שציפיתי אבל זה עדיין מחמם את הלב (:

אז תודה לכם 3>

 

_ _ _ _ _

 

פרק שני - חיים בפנימייה? לא כזה נורא .

 

אני חשבתי שלגור בפנימייה זה שיא הרוע והאכזריות. כנראה שטעיתי. החדר שבו אני מתגוררת

בפנימייה פשוט מושלם . לא חשבתי שפנימייה יכולה להיות כזאת כייפית .

"אז בא לך ללכת לאכול ? יש מסעדה חדשה בפנימייה. היא נפתחה לשנת הלימודים החדשה שתתחיל מחר"
אמרה אלכס, חברתי לחדר.

"בטח, אני אשמח. אני גם ממש רעבה, באת לי בזמן" אמרתי וחייכתי .

אלכס נעלה נעליים ויצאנו מהחדר. הלכנו לכיוון המסעדה החדשה.

"אוי, שיט, אין לי כסף..אבא שלי שולח לי כסף רק בסופי שבוע" אמרתי לאלכס.

"זה בסדר, אני ישלם" אמרה אלכס . הגענו למסעדה. היא נראתה כל כך יפה ומפוארת.

"הנה , הגענו. " אמרה אלכס ופתחה את דלת המסעדה.

"אנג'לינה. שם נחמד למסעדה " אמרתי לעצמי.

אני ואלכס התיישבנו באחד מהשולחנות עד שהגיעה אלינו מלצרית נחמדה.

"שלום, ברוכים הבאים לאנג'לינה, אני ביילי אפשר לעזור לכן?" אמרה המלצרית בקול ילדותי.

"אממ אני ייקח המבורגר צ'יפס וסלט. " אמרה אלכס.

"פעמיים" אמרתי למלצרית .

"וואי, נחמד כאן." אמרתי לאלכס. "תודה שאת משלמת עליי, אני יחזיר לך"

"אין בעד מה " אמרה אלכס וחייכה. האוכל הגיע. זללתי כמו מטורפת.

לא אכלתי מאז ארוחת הבוקר. שמתי לב שאלכס מסתכלת עליי. "אני מצטערת.." אמרתי בביישנות.

"פשוט אני קצת רעבה.."

"שמתי לב. חחח זה בסדר, את נראית בחורה לעניין" אמרה אלכס בחיוך וחזרה אל ההמבורגר שלה .

התחיל להחשיך. השעה הייתה 17:05. אני ואלכס יצאנו מ'אנג'לינה' וחזרנו לחדר שלנו .

"כדאי שנתחיל לארגן את התיק למחר. את יודעת, מחר מתחילים ללמוד" אמרה אלכס.

"כן, לצערי.." מלמלתי לעצמי. אני ואלכס התחלנו לסדר את התיקים החדשים שלנו.

לאחר מכן ראינו סרט בדי.וי.די כדי להעביר את הזמן עד לשעת השינה. הסרט נגמר ובחוץ היה כבר חושך מוחלט.

"יאללה, נזוז לישון?" אמרה אלכס. "לכי את, אני צריכה לשלוח אימייל לאבא שלי" אמרתי והלכתי לקחת את הלפטופ שלי מהשידה.

פתחתי את האימייל והתחלתי להקליד לאבא שלי על כמה שהפנימייה נהדרת ושהכרתי חברה חדשה ועל כמה שנחמד פה.

שלחתי את האימייל לאבא, והצטרפתי אל אלכס לשינה עמוקה .

 

***

פקחתי את עיניי. כבר היה בוקר. הסתכלתי בשעון. 7:15 . עוד שעה ורבע מתחילים ללמוד .

הערתי את אלכס ושתינו קמנו לצחצח שיניים ולשתוף פנים. התחלנו להתארגן לבית הספר.

לבשתי גופייה לבנה ומעל עליונית קצרה אפורה, לבשתי מהר את הסקיני השחור ונעלתי את כפכפי האצבע האהובות עליי.

אלכס יצאה מהמקלחת. נדהמתי למראה יופיה המדהים, ולבגדיה המהממים שלבשה.

"וואו, השקעת ! " אמרה לי אלכס. "אני השקעתי? תסתכלי על עצמך! את מהממת!" אמרתי בתדהמה.

"חחח וואלה? תודה " אמרה אלכס בחיוך. פיזרתי את שערי החום-שטני ושמתי סרט לבן על השיער.

התאפרתי קלות והייתי מוכנה. כנראה שגם אלכס.

"תלמידים ותלמידות יקרים, הלימודים יתחילו בעוד 15 דקות " נשמע קול מהרמקול של הפנימייה .

"יש עוד רבע שעה. את באה?" אמרתי לאלכס. "חח אני כבר בחוץ" צחקה אלכס ויצאה מהחדר.

"אנחנו באותה הכיתה נכון?" שאלתי. "כן. שתינו י'2 . " אמרה אלכס. חיפשנו את הכיתה שלנו.

"או, הנה זה! בואי" אמרה אלכס ומשכה אותי . נכנסנו לכיתה. ראינו ילדים יושבים ומדברים ביניהם. הצלצול עוד לא נשמע.

"את רואה? הקדמנו! יש עוד 5 דקות צלצול ואת פחדת לאחר...." אמרה אלכס.

הצלצול נשמע. כולנו התיישבנו בשולחנות. אלכס לידי .

"תלמידים, ברוכים הבאים ליומכם הראשון בכיתה י' " אמרה המחנכת שלנו, גב' מק'דייויד.

היא המשיכה לדבר ולדבר ולדבר...היה כל כך משעמם לא הי טעם להקשיב לה בכלל .

פתאום קלטתי שאיזה נער מוזר מסתכל עליי. נער יפה, אבל מוזר.

הוא הוציא דף ממחברתו , כתב שם משהו, וזרק אליי. פתחתי את המכתב מתחת לשולחן וקראתי .

"את חדשה פה, נכון? אולי כדאי שאני יראה לך את האזור...פגשי אותי בהפסקה ליד הסיפרייה"

הסתכלתי על הילד המוזר, שחייך אליי , וחייכתי .

 



ממ זהו הסוף של הפרק השני. מצטערת שייצא קצר ^

מקווה שתגיבו יותר מהפרק הקודם, השקעתי (:

 



נכתב על ידי , 6/7/2009 15:12  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללינוי - כותבת הסיפור 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לינוי - כותבת הסיפור 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)