לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גם לי יש סיפור.


"...ובלילות עינייך דומעות שפתייך לחושות אלייך אלייך ובימים פנים אל מול פנים אני באמצע החיים ועוד בלעדייך...." (מוש בן הארי - "דרך")

כינוי:  17?

בת: 14





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

פרק 3 - אהובתי


אני:"לא תודה..."

הרמתי את הבקבוק וראיתי את הטלפון שלך שלידו רשום 'הצילו'.

אני חייב לעזור לה חייב , היא זקוקה לעזרתי גם אם זה תלויי בחיים או מוות.

חזרתי הביתה ושלחתי לה הודעה 'בכל זמן פנוי תרימי אליי טלפון' ובאמת אחרי שעה וחצי היא צילצלה.

דין:"היי.."

אני:"היי..."

דין:"אל תשלח לי הודעות יותר ומתי שאתה רוצה להיתקשר תתקשר מחסוי"

אני:"בסדר"

דין:"אתה יודע מה אני יתקשר אלייך מתי אני יוכל.. אל תתקשר.."

אני:"אני חייב לראות אותך.. את חייבת לספר לי הכל!"

דין:"איפה אתה גר?"

אני:"במוצקין"

דין:"אני גרה בנשר..."

אני:"איפה בנשר אני יבוא?"

דין:"לא אני יבוא אלייך..."

אני:"אוקי..."

דין:"אפשר לבוא עוד חצי שעה?"

אני:"מתי שצריך תבואי"

דין:"טוב אז אני מתלבשת ואני באה..."

אני:"אוקי.."

היא ניתקה את הטלפון... סידרתי את הבית היתלבשתי וישבתי בסלון.. חכיתי לה.

דפיקה בדלת, רצתי לפתוח...

אני:"היא דין... בואי כנסי"

דין:"היי... אני אפילו לא יודעת איך קוראים לך אתה יודע?"

אני:"שי... את רוצה לשתות משהו.."

דין:"קולה אם יש לך... שי..." וציחקקה... יש לה צחוק וחיוך מדהים...

אני:"שניה אני ילך להביא לך..."

רצתי למטבח ומזגתי לשנינו קולה עם קרח ולימון...

אני:"בבקשה גבירתי..."

דין:"תודה רבה לך.."

אני:"מה אמרת לחבר שלך? איפה את?"

דין:"נסעתי אם חברה לקריון..."

אני:"והוא לא רצה לבוא? ראיתי שהוא איתך בעבודה וכל שניה איתך.."

דין:"הוא רצה לבוא.. אמרתי לו שחברה שלי רוצה למדוד חזיות..."

אני:"הא... תחמנית קטנה" וחייכתי אלייה...

דין:"תודה לך.." וצחקה... שוב עם הצחוק המדהים שלה..

אני:"טוב.. את רוצה לספר לי איך הגעת למצב הזה שאני שייכת למישהו כמו רהיט?"

דין:"אתה באמת רוצה לשמוע?"

אני:"כן.."

דין:"טוב.. אז אבא שלי הוא מהמר גדול.. יום אחד היתערב עם אלירן שזה חבר שלי אגב שעומדים לחתן אותנו והוא אמר שאם אלירן מנצח אותו הוא מרוויח אותי..."

אני:"מה את רצינית?"

דין:"לצערי.."

אני:"נו..."

דין:"בקיצור אבא שלי הפסיד ונתן אותי לאלירן... אמא שלי תחת סמים קשים ואבא שלי מהמר גמור במשחקי מזל וכאלו..."

אני:"ואת?.."

היא הראתה לי את היד... כל היד שלה הייתה מחוררת...

אני:"דין מה זה? את גם לוקחת?!"

דין:"אני עושה את זה בלי רצון.."

אני:"תסבירי.."

דין:"שהתחלתי לצאת אם אלירן הוא היה מזריק לי בכוח... ואז זה כבר נהיה הרגל , הגוף שלי זקוק לזה.. והוא היחיד שנותן לי את זה ולא מסכים לאף אחד אחר לתת לי... רק אם הוא מוסר אותי לבנים אחרים"

אני:"וואי וואוי.. אני לא רוצה לשמוע... פאק הוא נותן אותך לבחורים אחרים.. ו... טוב עזבי אני לא רוצה לשמוע... ואת לא מנגדת?"

דין:"אני מנסה... עד שהוא מזריק לי עוד ומסממם אותי לגמרי..."

אני:"ואת על סמים עכשיו?"

דין:"לפני שיצאתי מהבית......"

אני:"בבקשה תגידי לי שזה לא נכון.."

דין:"תעזור לי.."

אני:"אני ילך למשטרה..."

דין:"לא! בבקשה לא! הם יכניסו אותי גם לכלא... אני גם משתמשת כבר שחכת?!" והורידה את עינייה.

הורדתי את הראש ושמתי את היד על המצח...

אני:"אני חייל.."

דין:"נו אז??.."

אני:"יש לי רובה בבית..."

דין:"נו אז.. אתה רוצה למות בכוח או מה?"

אני:"אין לי מה להגיד לך.."

דין:"שי.. בבקשה תקח אותי מפה.. תחביא אותי..."

אני:"את רוצה להישאר כאן?"

דין:"לא.. אני רוצה לברוח לחו"ל.. הוא ימצא אותי.. יש על הסלולרי שלי מעקב ובטוח עוקבים אחריי גם אנשים.."

אני:"אל תדאגי... אבל מה נעשה שאני יחזור לצבא?"

דין:"לא יודעת.."

אני:"בקיצור שוב אל תדאגי... אני יסדר לך מיטה.. תרגישי בבית.. אל לא מוציאה את האף מפתח הדלת..."

דין:"הוא יהרוג אותי.."

אני:"הוא יצטרח לעבור דרכי קודם.."

דין:"תודה שי..."

הלכתי לכיוון החדר השני... סידרתי לה מיטה עם מצעים ושמתי לה שם את הרובה שלי.. שהיה לידה...

אני:"דין.. בואי תראי איפה את יושנת.."

שנינו הלכנו לחדר הקטן שבוא דין תשן..

אני:"את החלון הזה את לא פותחת.. שמעת?"

דין:"תודה שי.. אתה מציל את החיים שלי.."

שברתי את הטלפון וזרקנו לפח.. הורדתי את הפח למטה ושנינו נירגענו.. היסתכלתי גם דרך החלון בכל פעם לראות שאין אף אחד למטה..

 

הגיע הערב.. הכנתי קפה וישבתי בסלון עישנתי סיגריה וחשבתי איך אני מוריד מעצמי לפחות שבוע מהצבא...

נכנסתי לדין לחדר.. ראיתי אותה ישנה לה בכייף כמו בובה קטנה ומתוקה.. וסוף סוף ישנה בשקט...

הבטתי בה...הייתי מאושר לדעת שטוב לה...

ואז הגעתי למסקנה...

אני מאוהב.........

 

 

המשך יבוא...



 

נכתב על ידי 17? , 19/7/2009 16:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 17 ב-20/7/2009 14:40
 



פרק 2 - אהובתי


לפני הפרק רק רציתי להגיד ולהדגיש.

זה סיפור על הנוער של היום , בדיבור , בסלנג , בהכל.

ועוד משהו.. זהו סיפור על הצבא (כלומר יש חלק מהקטעים שמדברים על הצבא) וכן כן תתפלאו זאת השפה שיש בצבא..

אז תודה על הביקורות הכנות וכן יש חלק שלא אוהבים את הדיבור הזה.. אז לא חייבים לקרוא...

אבל שוב , תודה :)

 

(וזה באמת מתוך הלב ולא סתם...)

תהנו :)

 


פרק 2 - אהוב יקר

"נו נו..." איתן שאל "מה נו נו היא גירשה אותי..." הוא הביט בי במבט מופתע... "מה אתה דפוק?"... "מסתבר...." השבתי.

ישבנו שם אני ואיתן ודיברנו.. על הא ודה... שום דבר מעיניין לא קורה.. יבש כמו הכינרת.

איתן:"קלוט ת'שופה , יש לה חבר.."

אני:"זה מי שהיא אמרה לי לא היתקרב אליו כי הוא ירהוג אותי או משהו כזה?"

איתן:"זה מה שהיא אמרה לך?"

אני:"כן...." היה לי פרצוץ עצבני...

ישבתי וחיכיתי עד שחבר שלה יזוז וניגשתי שוב לדבר איתה...

אני:"שוב אני.."

"לא נימאס לך? אתה לא פוחד הא?"

אני:"אני יכול את הטלפון שלך או לפחות לדעת את השם שלך?"

"לא ודין"

אני:"שם יפה יש לך.. דין..."

דין:"מה הסיפור שלך?"

אני:"אני רוצה לראות אותך שוב..."

דין:"ניפגש מחר בכרמלית... אני נוסעת לקריות באוטובוס אז תבוא לשם אני יבוא שעה לפני"

אני:"באיזה שעה?"

דין:"תבוא ב4..."

היסתכלתי עלייה במבט מעריץ ואמרתי:"תודה.. נתראה.."

הלכתי חזרה לאיתן.. ובזוית העין ראיתי את חבר שלה חוזר וצועק אלייה.. לא רציתי לחזור ולהרגיע אותו כדי לא לחמם את המצב יותר אז עשיתי כאלו אני לא רואה ולא שומע...

איתן:"נו נו... דבר!"

אני:"מחר ב4 בכרמלית"

איתן:"לא מצאה מקום טוב יותר להיפגש?"

אני:"היא נוסעת מחר לקריות והיא אמרה שהיא תבוא שעה לפני כדי להיפגש איתי..."

איתן:"יופי... לפחות שזיין בחורה כוסית לא כמו כל הבחורות המכוערות שמצאת לך"

אני:"כה הא..."

 

יום למחרת השעה 3 וחצי.

היתלבשתי והיתארגנתי ויצאתי לכיוון הכרמלית... בעשרה לארבע הייתי שם.

כבר  כל כך רציתי לראות אם היא באמת תבוא... ואז ראיתי את דמותה הולכת לכיווני...

אני:"דין..."

דין:"היי בחור אמיץ מה שלומך?"

אני:"בסדר מה שלומך.."

דין: השמיעה קול אנחה "יכול להיות יותר טוב..."

אני:"מה החיים לא כאלו קשים.."

דין: היסתובבה להוציא סיגריה מהתיק "שלך אולי"

אני:"תגידי מה חבר שלך צעק עלייך אתמול בים אחרי שהלכתי?"

דין:"את הצעקות הרגילות..."

אני:"הוא צועק עלייך הרבה?"

דין:"כן..."

אני:"טוב.. את רוצה להיפגש עוד הפעם מתי שהוא שנהיה קצת יותר בפרטיות ויותר בשקט?"

דין:"זה מסוכן.. "

אני:"נו מה את כל כך פוחדת ממנו?"

דין:"אני לא פוחדת ממנו.. אני שייכת לו"

אני: צחקתי "תגידי את רצינית?"

דין:"אתה חושב שסיפרת לך איזשהי בדיחה..?"

אני:"מצטער"

דין:"כל מי שהכרתי והבטיח לשחרר אותי מהגיהנום הזה ברח עם הזנב בין הרגלים.."

אני:"זה ממש רציני הא?"

דין:"כן... בגלל זה אני אומרת לך להיזהר..."

אני:"דין אני..."

דין:"טוב אני חייבת ללכת.. האוטובוס שלי בא.."

אני:"אמרת ב5..."

דין:"עבדתי עלייך.."

אני:"איך אני ימצא אותך שוב?"

דין:"אתה לא"

תפסתי אותה ביד ואמרתי:"את לא הולכת.. "

דין:"תניח לי טוב?"

אני:"בבקשה.."

דין:"אתה מסכן את החיים שלך אתה מודע לזה? אל תתעסק איתי... בבקשה.. תמשיך את החיים שלך"

שיחררתי אותה... והרגשתי שעשיתי משהו כל כך גרוע..

הסיתכלתי עליה.. עולה לאוטובוס... עצובה... הבטתי בה מלמטה.. היא היסתכלה עליי והורידה את המשקפיי שמש שלה.. היה לה כחול מתחת לעין... והבנתי... הבחורה הזאת במצוקה.

חזרתי הביתה והראש שלי היה מלא במחשבות... היה לי קשה לדעת שנתתי לה ללכת.. שחבר שלה נותן לה מכות ומי יודע מה עוד.

חיפשתי את השם שלה בכל פינה בספר טלפון ובכל מקום שהיה אפשר לחפש.. שאלתי אנשים חיפשתי אותה ברחובות וכאלו בלעה אותה האדמה.

 

יום אחד חזרתי לאותו חוף שבו פגשתי אותה.. לפני שלושה חודשיים...

שבתי שם לבד ושתיתי בירה קרה... כמעט ושחכתי את היא נראת ואז ראיתי אותה... מלצרית.

"סליחה? אפשר לקבל פה שירות?" צעקתי לעברה...

דין:"כן בבקשה?"

אני:"מה שלומך?"

דין:"בסדר תודה.."

אני:"חבר שלך כאן?"

דין:"כן.."

אני:"הוא ממש נודניק הא?"

דין:"מה תרצה לשתות" ועשה לי עם העיניים שאני יזדרז...

אני:"עוד בירה אחת תודה... " ובשקט "את הטלפון שלך"

היא היסתובבה והלכה למטבח להביא לי את הבירה... חיפשתי את החבר שלה בין כל האנשים...ואז ראיתי אותו.. יושב עם סיגר ומהמר בפוקר... נפל לי האסימון היא באמת שייכת לו , הוא הרוויח אותה באיזה משחק...

דין חזרה...

דין:"הינה בבקשה , עוד משהו?"

אני:"לא תודה..."

הרמתי את הבקבוק וראיתי את הטלפון שלך שלידו רשום 'הצילו'.

אני חייב לעזור לה חייב , היא זקוקה לעזרתי גם אם זה תלויי בחיים או מוות.

 

 

המשך יבוא..

נכתב על ידי 17? , 19/7/2009 14:34  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 17 ב-19/7/2009 16:23
 



פרק 1 - אהובתי


"שי קום" שמעתי את טל קורא לי מלמטה...

"אני קם!!" צעקתי לו בחזרה...

קמתי מהמיטה ועליתי על המדים המסריחים... כמו אחרי רגילה... שבאמת הייתה , היה לי ממש כייף ברגילה רק חבל שהיא נגמרה מהר..

"עוד כמה זמן אני רואה אותך שוב שיקה?" אמא שאלה... "עוד שבועיים.. בעזרת השם" אמרתי לה ושמתי את הקיטבק על הגב.

נתתי לנשיקה לאמא ולטל אחי הקטן ויצאתי לתחנת אוטובוס.. בדיוק אחרי שתיי דקות הוא הגיע.. יאללה עוד נסיעה לבסיס.

נימאס לי מהצבא.. ואני כבר מריח את הסוף... את האזרחות שמתקרבת בחודש 7 חודשים בדיוק.

אחרי 5 שעות של החלפת אוטובוסים ורכבת הגעתי לבסיס.. כולם שבוזים ומחכים כבר לשיחרור..

"מחלקה 3 להימתח להקשב" המפקד צעק..  כולם עמדו כמו "חיילים" טובים.

"איך היה הרגילה שלכם? אני מאוד מקווה שנהנתם ועכשיו אתם חוזרים להיות חיילים טובים" כולם הרימו את הראש כדי להראות לו שאנחנו באמת טובים וחזרנו מורעלים מתמיד.. מה שלא באמת קרה.

אחרי מסדר בוקר וחזרה לשיגרה יצאנו לעבודה...תורנות מטבח.

כמו חמורים הכנו את ארוחת הצהוריים..

אחרי יום ארוך ומפרח סוף סוף הולכים לישון...

 

"חיילים.. אתם יוצאים לחמשוש.. אני מקווה שתנצלו את המיטה שלכם לישון טוב ולחזור רעננים ביום ראשון.. תהנו.. חופשי!" אמר המפקד לאחר שבועיים עבודה כמו חמורים "כן המפקד" צעקנו שמחים מתמיד..

נסיעה של חמש שעות אני בבית.. נכנסתי למקלחת והיתקשרתי לאיתן..

"מה קורה אח שלי?"

"מה תותחן? הכל טוב?" הוא השיב חזרה..

"מה?.. יש מסיבה טובה היום? או מקוה מעיניין לצאת?"

"יאללה בוא נתפנק בכמל..."

"יאללה בכייף" נשמעתי מאושר "יש בנות מעיניינות?"

"נכיר... נשקה אותם טוב טוב ונהיה מאושרים" הוא השיב ונשמע חיוך על פניו.

"סבבה... 9 וחצי תהיה למטה" אמרתי

"טוב אחי... נדבר"

"ביי גבר"

"ביי" אמרתי ורצתי לארון להיתלבש...

 

ישבתי באוטו מתחת לבית של איתן וצפצפתי..

הוא נכנסת למכונית "נו מה גבר שעה אני יחכה לך?" שאלתי.. "מה הלחץ ש'ך? כולה רבע ל10"..

נסענו לכמל..ישבנו על החוף ושתינו בירה טובה וקרה...

"מה אתה רואה מישהי מעיניינת?" איתן שאל... "ת'אמת לא... אתה?" אני כן.. תראה ת'שחורה. איזה כוסית... היסתובבתי לראות על מי הוא מדבר וראיתי את הבחורות היפות שהיו על החוף... בחור עם שיער שחור ועיניים ירוקות כמו של חתולה.. עומדת שם ליד הדוכן של הכמל ומסתכלת עליי...

 

 

"בואנה אחי.." איתן אמר "לך תתחיל איתה.." הסתכלתי עליו "נראה לך? בחורה כזאת יפה חבל בכלל להיסתכל מרוב שזה כואב" הוא היסתכל עליי "מה אתה דפוק תגיד... יאללה קום קום" .

ניגשתי אלייה "אפשר להזמין אותך לשתות משהו" היא הביטה בי.. היו לה עיניים כל כך יפות...

"לא כדי לך לדבר איתי" היסתכלתי עלייה במבט מופתע.. "מה הבעיה... את תהרגי אותי?" ... "לא.. אבל אני תפוסה ולא כדי לך לדבר אם החבר שלי.. תלך מפה מהר" ודחפה אותי ממנה...

"נו נו..." איתן שאל "מה נו נו היא גירשה אותי..." הוא הביט בי במבט מופתע... "מה אתה דפוק?"... "מסתבר...." השבתי.

 

 

המשך יבוא..

 

סליחה על הקיצוצים בפרק...

מחר אני ירשום פרק יותר מושקע...

 

אוהבת

 

נכתב על ידי 17? , 17/7/2009 21:02  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 17 ב-19/7/2009 15:10
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

583
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל17? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 17? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)