לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  For Girls - הכל לבנות

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

פוסט מ"ס 5 D:


 

היי בנות D:

אני ממש מצטערת על האיחור . עשיתי את הפוסט לפני 5 ימים

ובאמת שהוא היה פוסט ענקי ומושקע על זה שהייתי בחו"ל , והוא פשוט נמחק .

זה קרה אפילו פעמיים /:

אני מצטערת זה לא יקרה שוב .

 

אז.. מה יהיה לנו בפוסט היום ?

 

• מחשבוני בריאות

• איך לשכנע את ההורים לאמץ חיה ? *מתיבת הבקשות*

• איך לגרום לעיניים קטנות להראות גדולות ? *מתיבת הבקשות*

• סטים לדייט

• מה תמיד צריך להיות לך בתיק ?

• תוצאות המבצע הקודם וכמובן מבצע חדש D:

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

מחשבוני בריאות :

 

לפעמים את חושבת שאת שמנה מדי / רזה מדי וזה טבעי ונורמלי בגילינו .

אבל אולי זה לא נכון ודיאטת השמנה / הרזייה רק תזיק לך ולבריאות שלך ?

בגלל זה הבאתי לכן כאן אתר עם מחשבון שיכול להראות לך מה את באמת ולא מה שאת חושבת שאת D:

 

בנוסף למחשבון עודף משקל , תוכלו למצוא עוד מחשבונים כגון :

• צריכת אנרגיה בקלוריות - ז"א כמה קלוריות מומלצות לך ביום

• חישוב דופק המטרה לאימון - ז"א מה הדופק המומלץ לך להגיע באימון

ועוד 3 מחשבונים שאני מקווה שהם לא בשבילכן.. אלא אם את מעל גיל 18 אז בעצם.. למה את פה ?

(לא שיש לי התנגדות אבל.. הבנתן )

 

לאתר עם המחשבונים לחצי כאן (:

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

איך לשכנע את ההורים לאמץ חיה ?

 

אתן מתות לאמץ כלב , חתול , אוגר או אולי ארנב ?

לא משנה מה זה יהיה ההורים לא מרשים ? בשביל זה אני כאן לעזור D:

הנה כמה טיעונים טובים שתוכלו להגיד בזמן שתשכנעו אותם

 

• "אני מבטיחה שאני אטפל בה וידאג לה כל יום"

• "אם החיה עושה משהו רע אני יהיה אחראית לזה"

• "אמא , בואי נעשה הסכם . אם תהיה לי תעודה טובה אני מקבלת חיה"

• "(אם זה כלב) אני יוציא אותו לטיולים כל יום ואתם לא תצטרכו לעשות כלום"

• "(אם החיה דורשת ארגז צרכים / כלוב) אמא , נשים את הכלוב במקום שאת תבחרי"

• "אני אשתתף בהוצאות הכספיות שהחיה דורשת"

• "תגידי לי כל דרך שאוכל להוכיח לך שאני אחראית מספיק לטפל בחיה"

• "אני אדאג שהחיה לא תעשה צרות ותהרוס את הבית"

 

ד"א : אם זאת חיה שדורשת כלוב , לא מומלץ לשים את הכלוב שלה בחוץ בקיץ (אלא אם כן זה לילה)

מנסיון

אם אתן צריכות עוד טיעונים פנו אליי בתגובות

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

איך לגרום לעיניים קטנות להראות גדולות ?

 

קודם כל , הכי טוב בלי איפור , ככה העיניים נראות הכי גדולות , עיפרון מגביל את השטח שלהן . חוצמזה שזה הכי יפה

אבל אם את מתעקשת על איפור , נסי לשים עפרונות הכי בהירים שיש כמו לבן , תכלת , ירוק וכ"ד .

עוד עצה , אל תשימי צללית או עיפרון גם למעלה . זה "מכביד" על העין וגורם לה מראה מכווץ .

ברור שאם עדיין בחרת לשים צללית שימי בגוונים בהירים או חומים שזה יהיה כמה שפחות .

את יכולה גם לנסות דברים אחרים חוץ ממה שאמרתי . אני את כל מה שכתוב פה ניסיתי

ואם יש לך עוד עצות אשמח אם תחלקי איתנו (:

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

סטים לדייט ראשון :

 

בגלל שסוף סוף למדתי איך להשתמש בפוליוור , הכנתי לכן מ"ס סטים נחמדים שלדעתי מאוד מתאימים

לדייט ראשון [:

אל תשאלו אותי מאיפה הבגדים , אני לא יודעת . אבל אני בטוחה שאפשר להשיג בגדים דומים בארץ  

 

 סט מ"ס 1 :

 

 

סט מ"ס 2 :

 

 

סט מ"ס 3 :

 

סט מ"ס 4 :

 

מקווה שאהבתן

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

מה תמיד צריך להיות לכן בתיק :

 

המלצתי לכן כאן על רשימה של דברים שחובה שיהיו לכן בתיק , אפילו בתיק של הבצפר :]

 

• פלאפון

• כסף

• מפתחות

• מסטיקים

• טישו

• משאף / תרופות אם את צריכה

• שפתון

• גומיות וסיכות

• דוגמית בושם

לבצפר אפשר להוסיף דאורדורנט וחולצה להחלפה

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

ולסיום , המבצע (:

 

תוצאות המבצע הקודם :

מקום שלישי - 381112

מקום שני - 650553

מקום ראשון - 650866

 

והפעם , מבצע עם יותר מקומות וכולם זוכים

אז יאללה , מהרו להרשם

* אני לא זוכרת מאיפה הפיקסלים , אם זה ממכם תגידו ואתן קרדיט*

               

 

כועס -

שמח -

שטן - 584342

בוכה -

עיני לב -  651599

מזיע -

מבולבל -

מאוהב - 646906

קורץ -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

עד כאן להיום , אני מקווה שזה ישמור סופסוף את הפוסט הארוך הזה .

בכ"מ , מקווה שאהבתן ואם יש שאלות תוכלו לכתוב בתגובות :)

 

אוהבת , ענבר 3>

 

ד"א - עיצוב חדש

 

נכתב על ידי For Girls - הכל לבנות , 23/8/2009 12:07  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LockerzMe ב-28/11/2009 16:46
 



פוסט מ"ס 4


 

שלום בנות D:

תודה על התגובות בפוסט הקודם , אני ממש מעריכה את זה 3>

ניסיתי להעלות את הפוסט הזה כמה ימים , ואני לא יודעת הוא לא נשמר לי

מקווה שלא יהיו בעיות עכשיו ;)

תהנו .

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

איך לבחור את השמפו והקונדישינר המומלצים עבורך ?

 

קודם כל , אל תקני שמפו כמו שלחברותייך יש , לכל אחת יש שיער שונה .

את צריכה לבחור את השמפו והקונדישינר המתאימים לשיערך .

לדוגמא , אם השיער שלך מאוד דליל , השתמשי בשמפו מעניק נפח .

מומלץ לנסות כמה סוגים של שמפו וקונדישינר לפני שאת מחליטה איזה מהם הטוב ביותר עבורך

 

חוץ מהתוצאות שהשמפו נותן , חשוב גם הריח לא ?

לפני שאת קונה סוג מסויים חשוב שיהיה לו ריח שמוצא חן בעינייך , ולא בעיני חברותייך

זה השיער שלך , לא ?

 

בנוסף , הבאתי לכן המלצות לסוגי שמפו וקונדישינר :

נטורל פורמולה , כיף , שוקי זיקרי , פנטן , קרליין , ניוואה , לייף , הוואי .

 

ד"א , לשיער בלונדיני / בהיר - אני ממליצה להשתמש ב דוקטור פישר קמומיל . הוא שומר על הגוון הטבעי שלא יתכהה :)

 

כעיקרון זהו , אם יש שאלות או משהו מוזמנות לפנות אליי בתגובות D:

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

הכל על עישון .

 

מה זה בעצם עישון ?

עישון זה בעצם לשאוף טבק מסיגריה / נרגילה מה שזה לא יהיה אל הריאות שלנו .

וכל סיגריה נכנסת אל הריאות שלנו - טוב את זה כולם יודעים .

גם יודעים שעישון מזיק , גורם למחלות ואף למוות .

תמיד שאני נמצאת ליד אנשים מעשנים אני אומרת להם שיפסיקו , הם מהנהנים בראשם וממשיכים .

אולי כנראה הם לא באמת יודעים מה הם עושים לעצמם ?

תראו לאילו מחלות עישון יכול לגרום :

 

מחלות ריאה : סרטן הריאה ודלקת סימפונות  . מה כל אחד אומר ?

סרטן הריאה - קבוצה של מחלות שמחולקת לסרטן של תאים בריאות . בתכלס ? המחלה הזאת גורמת

לקשיי נשימה , אסטמה , ובשלב מאוחר יותר מוות .

דלקת סימפונות - מחלה הנגרמת מחיידקים שגורמים לפגיעה בתאים המפרישים ריר בסימפונות .

בתכלס , חוץ מכאבים וסבל , הקול שלכם ממש ישתנה . לדוגמא ראיתי ידידה של אבא שלי , שיש לה

קול של גבר . רציני , והיא עישנה מלא השיניים שלה כבר שחורות ואני בטוחה שיש לה דלקת זו .

 

עישון פאסיבי :

עישון פאסיבי זה שאתה לא מעשן בחברת אנשים מעשנים . כל הרעל שהם מכניסים לעצמם אתה גם.

גורם בדיוק לאותם הנזקים של מעשן רגיל וגם מעשן פאסיבי יכול לחלות אם הוא כל הזמן בחברת מעשנים .

זאת אחת הסיבות שאסטמה נפוצה יותר אצל ילדים להורים מעשנים מאשר לא מעשנים .

אז בבקשה ממכן , אם אתן לא מעשנות ועושות בשכל , אל תתקרבו לידידים שלכן בזמן שהם מעשנים

 

אני מתערבת איתכן שכמעט ואף אחת כאן לא קראה את החפירה הזאת על הסיגריות . חבל

זה נזק לכל החיים , למרות שזה משחרר ומרגיע חייבים להפסיק את זה . שלא לדבר על שקופסאת סיגריות

יחסית יקרה למה שהיא וחבל לבזבז עלייה דמי כיס

 

אז.. שנצא לסיגריה ?

 

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

החלקה יפנית וברזילאית :

 

ישנן המון סוגים להחלקת השיער , הנפוצות מבינהן הן ההחלקה היפנית והברזילאית :

ההחלקה היפנית - בעצם "הורגת" את השערה ושורפת אותה לגמרי . לא משנה כמה תחפפו השיער לא יחזור לקדמותו . זה היתרון.

החסרון בהחלקה יפנית שכפי שאמרתי מזיקה מאוד לשיער , וגם כאשר השיער מתחיל לגדול הוא גודל בצורתו הקודמת , גלי \מתולתל

וצריך לחדש את ההחלקה אחת לכמה חודשים . שלא לדבר שזה עולה דיי הרבה .

 

ההחלקה הברזילאית - כעיקרון היא כמו החלקה יפנית , רק שהיא לא "הורגת" את השערה . ז"א שאחרי כמה זמן השערה כן חוזרת למצב בו הייתה .

היתרונות בהחלקה ברזילאית הם שהשערה לא "מתה" אלא רק שרופה לכמה דמן ומתאוששת . עולה גם פחות מהחלקה יפנית .

החסרונות הם שריפת השיער , ולמרות שזה יותר זול מהיפנית אומנם עדיין זה לא זול .

 

צילום: דן לב

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

סידור החדר :

 

החדר שלך מבולגן ? עכשיו בחופש יש לך הזדמנות לסדר אותו . בלי להתעצל -.-

קודם כל , תתחילי ממקום אחד ואז תעברי לאחד שלידו , וכך הלאה .

לדוגמא נתחיל מהמיטה . סדרי אותה , החליפי מצעים , סדרי את הבובות ותעברי לחפץ שליד המיטה .

שהגעת לארון , הוציאי את הבגדים מהארון , את כולם . שימי על המיטה והתחילי לקפל . אם יש דברים שקטנים עלייך

או את לא לובשת , שימי בשקית גדולה .

אם יש עוד דברים בארון כמו ספרים וכאלה תעברי גם עליהם , אלה שאת לא קוראת זרקי .

חשוב שתעברי ממש על כל החדר , כל פינה ומגרה .

מי יודע אולי תגלי דברים מהילדות או כאלה שלא ידעת שיש לך ? בהצלחה

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

החנון של הכיתה מאוהב בך . מה לעשות ?

 

אוקיי , קודם כל אני יודעת שזה מצב לא נעים וזה יכול לקרות לכולן .

אני יודעת שאתן לא רוצות אותו אבל תנסו להגיד לו את זה בעדינות שלא יפגע . הוא עדיין בנאדם אל תשכחו .

ישר שאתן מגלות את זה תחשבו , אולי באמת הוא לא כ"כ נורא ואפשר לתת לו צ'אנס ?

אבל רוב הסיכויים שזה לא יקרה , אז אל תבואי אליו ישר "למה שאני ירצה אותך ?" תדברי איתו , ותגידי לו :

"תקשיב , אני ממש לא רוצה לפגוע בך באמת שאין לי כוונות רעות אבל אני לא חושבת שזה ילך בינינו" .

זה בטוח יפגע בו , אבל רצוי שתגידו לו את זה הכי מוקדם שאפשר אל תמשכו את הזמן . אם כן הוא ינג'ס לכן כל הזמן

אחרי שאמרת לו את זה תהיי הכי נחמדה אליו בעולם . אל תרדי עליו , אל תצחקי פשוט תתיחסי אליו כבנאדם .

את לא חייבת לדבר איתו , אבל מספיק רק תגידי לו היי שאת רואה אותו . תתארו לעצמכן אם הייתן במקומו לא הייתן רוצות שירדו עליכן לא ? הוא שונה אבל תנסו בכל הכוח לא לצחוק עליו :]

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

אוקיי , בפוסט הקודם היה מבצעון , והנה התוצאות של הזוכים .

 

מקום שלישי - 437595

מקום שני - 599491

מקום ראשון - 630149

 

אלה שלא זכו , תמיד יש פעם הבאה D:

 

עוד מבצע , הפעם יותר קטן ויותר סיכויים לזכות

 

             

 

צ'יפס - 650553

המבורגר - 650866

שתייה - 494878

מאפיין - 381112

 

- הכל תפוס -

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

עד כאן להיום ,

מקווה שאהבתם את הפוסט :)

 

- ענבר -

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

עריכה :

 

אם יש לכן שלטים שאתן רוצות שאפרסם , תודיעו לי בתגובות ואפרסם D:

 

השלטים :

 

 

*בלי שום קשר*

מחר ה 09.08.09 אני נוסעת לחו"ל לשבוע (עד יום ראשון הבא)

לא יהיו עדכונים בשבוע הזה אני מצטערת , אבל אתן יכולות לבקש בתגובות דברים שאתן רוצות שיהיה בפוסט הבא

(אני אשמח אם תעשו את זה) או שאפילו סתם תגיבו :]

למרות שאני לא בארץ אני אחזיר תגובות לכל מי שהגיבה ואתייחס לכל שאלה ובקשה גם אם זה יהיה שאחזור 

 

תודה רבה 3>

נכתב על ידי For Girls - הכל לבנות , 4/8/2009 16:01  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הזאתי שבדיאטה. ב-24/8/2009 13:08
 





4,417

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFor Girls - הכל לבנות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על For Girls - הכל לבנות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)