לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

These words are my heart and soul


I shut the world outside until the lights come on

Avatarכינוי: 

בת: 29




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

אני אוהבת אתכם


אתם מדהימים,קהילת הישרא-בלוג.

אני נהנת לכתוב כאן, אני אוהבת לקרוא את התגובות שלכם,

אני נהנת להכנס לבלוגים שלכם ולקרוא כמה פוסטים אחרונים,

זה כמו להכנס לראשו של אדם בכמה הימים האחרונים ולנסות להעמיד את עצמך במקומו.

אני אוהבת ללמוד אנשים, איך כל אדם שונה מאחר,

ללמוד את עברו של אדם ולראות איך זה השפיע עליו כיום.

 

במיוחד אני אוהבת לשמוע על התשוקות של האחרים,

מה גורם ללב של כל אחד לרקוד, זה פשוט מעלה לי חיוך.

אני כל-כך עייפה מחומות ההגנה של האנשים, גם לי יש,

אבל זה מה שאני אוהבת בישרא כל-כך, הדרך שלי להפתח אליכם,

לעמוד ערומה ושקופה,ללא כל חומת הגנה ופשוט לכתוב את דעתי

את רגשותי, מה עבר עלי היום, או על איזו התמוטטות עצבים קטנה ולא חברותית.

 

יש משהו מיוחד בישרא,זהו מקום מפלט של כל אחד מחיו,

כל אחד וסיבותיו אבל כולם ביחד נפגשים במקום אחד,

כשאפחד לא מכיר את האדם השני, אבל אתה בכל זאת מגיב,

מנסה לעזור,מנסה להבין, או סתם אומר את דעתך.

 

אז תודה לכם, חברים , אני יכולה להגיד,

על ההזדמנות להכיר חלק קטן מעולמכם :)

 


 

 

LittleStrawberry

נכתב על ידי , 30/6/2012 16:22  
הקטע משוייך לנושא החם: הזדמנות לומר את אשר על ליבכם
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




52,382
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-LittleStrawberry- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -LittleStrawberry- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)