לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

These words are my heart and soul


I shut the world outside until the lights come on

Avatarכינוי: 

בת: 29




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2012

עונה, עונה


טיפה אחרי טיפה נופלות על זכוכית החלון,

ואני מחבקת לי כרית ומחכה שתחזור.

העננים בוכים מצפייה ותקווה,

ואני מנשקת בתמימותי את הציפה.

 

עברו שבועות, ואני עדין על עדן החלון,

יושבת ומחכה,אולי במקרה תחלוף,

סופרת את הימים,מחכה לברק ההבא,

ואתה עדיין לא בא.

 

מתייאשת וקמה,

נאנחת ושמה

את אהבתי אליך בקופסא עם סרט,

שעליו כתוב השם שלך,באותיות מעוגלות.

 

מחייכת ומתרוממת עם הקופסא ביידי,

ומביאה לאישה רנדומלית ברחוב,

את אהבתי אליך, שמש יקרה.

 

 

 

LittleStrawberry

נכתב על ידי , 1/7/2012 17:50  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




52,382
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סטודנטים , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-LittleStrawberry- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -LittleStrawberry- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)