לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכול כולל הכול

פשוט מאוד-הכול כולל הכול...

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009


טוב! מוקדם עכשיו (יחסית לחופש) וממש ממש משעמם. באסה

אז הבטחתי פוסט מושקע ואני אקיים!

 

נתחיל בבית ספר. אני קוראת לזה בצפר טוב? תסלחו לי...?

אז נכון שאנחנו בחופש, אבל החופש זה הזמן הכי טוב להתכונן לבצפר. למלא מצברים, להחליט שהשנה אין מצב שאני לא משקיע או ההפך (חחח) ושהשנה אני עושה פוני, או גוזר\ת את הפוני. בקיצור הזמן להפוך לאנשים טובים יותר שנראים טוב יותר.בחופש אתה מבין מי החברים האמיתיים שלך, שאתה שומר איתם על קשר. ולא, להגיד היי ביי במסן או באייסי לא נחשב. כמובן שאם מישהו בחו"ל אין כ"כ אפשרות לשמור איתו על קשר, אז זה לא אומר שהוא לא באמת חבר שלכם.

 

1.אז בבית ספר אין מה לעשות, יש עומס מטורף בעיקר בתקופת המבחנים. גם אם זה נראה שאי אפשר להצליח בבת אחת את הכול, ומתחילים להיכנס למשבר-אז אפשר. קודם כול, זה שיש מבחנים ועבודות לא אומר שצריכים להתנתק לגמרי מחברים . חבר שאתה סומך עליו יכול לעזור לך ללמוד למבחן. אבל גם בזה יש יתרון וחסרון.

 

יתרון - חבר יכול לעזור לך להבין דברים שאתה לא הבנת.

חסרון-לפעמים לא לומדים ורק צוחקים ומדברים וקשה מאוד ללמוד ככה.

בתקופה כזאת חשוב לחלק את הזמן נכון. תמיד כדי לסכם את החומר, כמה ימים לפני המבחן ופשוט לעשות חזרות על החומר. ככה אפשר לסכם כמה ביום ולחזור לפני המבחן.

 

אל תסמכו על שוקולד או על עיפרון מזל או תחתוני מזל או על חבר שתעתיקו ממנו. תמיד תלמדו. אין מה לעשות, אולי תצאו חרשנים אבל לפחות אתם הולכים לצאת מהבית ב-3 חודשים הקרובים ולא להיתקע בחדר כמו חבריכם הנכשלים שלא למדו.

2.טוב, קצת הקאנו פה כי אשכרה דיברתי על לימודים. עכשיו אנחנו נדבר על מראה חיצוני. אין מה לעשות. בבצפר יש הרבה ילדים וחשוב להיראות טוב.

קודם כל, אתה צריך לאהוב את המראה שלך. לא ללכת אחרי העדר. בסופו של דבר כולם נראים כמו כפילים אחד של השני.

אם באלכם מהפך קטן לא צריך להגזים. אתם לא אוהבים את הבגדים שלכם? אם אמא לא מוכנה לקנות לכם מלתחה חדשה אין מה להילחץ. תמיד אפשר לשפר את הבגדים הישנים.  אז קודם כול לשים סיכות עגולות לא נקרא לשפץ את ההופכה. ממש לא. תופרת לא עולה הרבה. אולי סבתא שלכם יודעת לתפור טוב. ככה תוכלו להפוך את הג'ינס המתרחב לסקיני מגניב שיושב עליכם טוב.

 

התאימו את הבגדים לגוף. אם אתם מלאים אל תלכו עם בגדים צמודים שקטנים עליכם. זה גם לא אומר שצריך ללכת עם שקים.נסו למצוא איזון מתאים שנראה עליכם טוב ולא נראה כאילו התלבשתם בחושך ליד הארון של אח שלכם הקטן.

 

מישהו צחק עליכם כי הוא חשב שהבגד שלכם ממש מכוער? דבר ראשון אל תתנו לזה להשפיע עליכם. תתעלמו, אבל לא לגמרי. אולי זה באמת לא נראה טוב? אולי אתם נראים מגוכחים? אולי הבגד לא מתאים לגוף שלכם? אולי הצבע לא כל כך מתאים לצבע הגוף? נסו לחשוב על זה. אם הכול בסדר אז אין מה לעשות. כנראה שמי שצחק עליכם סתם ילד מגעיל שנגרר אחרי טרנדים.

 

השיער שלכם ממש ממש ממש ממש ממש ממש דוחה לפי דעתכם? נסו למצוא את ה-תסרוקת שיושבת עליכם בול. אולי צמה תפתור את הבעיה, אולי הקוקו פשוט יותר מדי גבוה. לכו לספר שלכם. הוא יתאים לכם תסרוקת ויגיד לכם באיזה תכשירים כדי להשתמש.

 

חצ'קונים? לא להיכנס לפאניקה. יש היום הרבה משחות שיכולות לעזור. אם זה לא נפתר לכו לרופא העור. תאמינו לי, שרופא העור יכול ממש לעזור. יש תרופות שלא תאמינו איזה פלאים הם עושות.

 

וטיפ אחרון והכי הכי הכי הכי הכי חשוב!

מה שאתה משדר לסביבה זה מה שהסביבה חושבת שאתה

 טוב. נסיים כאן בבית ספר ונעבור לנושא הבא-חברים.איך תדעו שהחבר שלכם הוא חבר אמת. תענו על השאלון הבא.

יש לכם יום הולדת. מה חבר שלכם עשה לכם?

1. בבוקר הוא אמר לי- מזל טוב.

2. בבוקר אמר לי מזל טוב, הביא לי בלונים וקנה לי מתנה ענקית.

3.בבוקר אמר לי מזל טוב, הביא לי מלא בלונים, ארגן את כול הכיתה שיביאו לי בלונים , עדכן את כל השכבה שיש לי יומולדת, עזר לי לארגן את היומולדת שלי בבית וקנה לי מתנה ענקית.

 

נדלקתם על ילד\ה ואתם רוצים לצאת איתה\ו

1.החבר אמר: אה וואלה? ויצא איתה לדייט.

2. הוא ניסה לעזור לי , אבל לא התאמץ יותר מדי.

3. הלך לדבר איתו, ניסה לברר מה היא\הוא אוהב\ת ובסופו של דבר גרם שהוא\היא יציע לי לצאת לדייט.

 

רבתם עם חברכם.

1.הוא הפיץ עליי שמועות ושקרים ולא השלים איתי

2.הוא היה איתי בריב הרבה זמן אך בסוף השלמנו

3. כעבור זמן מאוד קצר הוא התקשר להתנצל וגם אני התנצלתי והשלמנו.

 

חשבו את התוצאות.

3-4: אשכרה חשבת שהוא חבר טוב שלכם? הוא בכלל לא חבר.

4-6: תראו, הוא חבר אבל לא הכי טוב. חבר של צחוקים וכיף ולא של סודות כמוסחם.

6-9 : תשמרו עליו טוב טוב. הוא החבר האמיתי שלכם.

 

טוב. לפעמים היחסים מסתבכים ואתם רבים עם חברכם. איך תשלימו מבלי לצאת מושפל ואידיוט?

אם הוא חבר אמתי , הוא יבין אתכם אם תסבירו לו שטעיתם ואתם מודים בטעות ואין מצב שזה יקרה שוב. (אבל תקיימו!). תתקשר אליו ותגידו לו את זה. הוא לא יספר לאף אחד.

 

אם זו אי הבנה נסו להיעזר בחבר אחר. שהוא ילך ויגיד לו: אתה יודע שזה לא הוא אמר את זה עלייך וזה ___ שהפיץ את השקר הזה. זה תמיד עובד.

זה הכול לבינתיים. תגיבו. אני אגיב לכם בחזרה. באמת שהולכים להיות פה מלא דברים. הולך להיות כיף. תשלחו גם שאלות, ואני אענה.

זה הכול.. (לעכשיו) אוהבת- שחף.

 

נכתב על ידי , 22/7/2009 09:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון.. ממש פוסט!!


טוב ! היי אני שחף. בבלוג הזה הולכים להיות מלא מלא מלא מלא דברים, אפילו לפי בקשתכם. אתם יכולים לשאול שאלות, להציע רעיונות, לבקש מדריכים לכל מיני יצירות אומנות שונות ומגוונת. יהיה בו גם קצת על החיים שלי (אין מה לעשות...חייב) בקיצור- הכול כולל הכול (מזכיר לכם משהו? ) אז בינתיים , אני לא אעלה פוסט כל כך מושקע... חכו למחר!!!  אני צריכה עיצוב דחווווווווף !!! אם בא לכם לעזור...אתם יודעים לאן לפנות..

 

אוהבת - שחף!! והפיקסלים מגרפיטי עיצובים ועזרה..בלוג מדהים שעוזר מאוד.. ונמצא בפעילים!

בבבבייייי

נכתב על ידי , 21/7/2009 20:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון


טוב...אז זה לא בדיוק פוסט, לא מצאתי מילה מתאימה..

נכתב על ידי , 21/7/2009 20:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני שחף ציפור ים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני שחף ציפור ים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)