לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2009

השקר הגדול "דיכוי הנשים בהיסטוריה"


התיאוריה של "דיכוי הנשים בהיסטוריה" כפי שמלמדים כיום באמצעות שטיפות מוח בכל בית-ספר, מכללה ואוניברסיטה, היא שקר מנופח ומוגזם שמבוסס כולו על הכללות, סטריאוטיפים, דיעות קדומות ובעיקר התמקדות חד-סיטרית בפגיעה בנשים תוך כדי התעלמות מוחלטת באלפי שנים של דיכוי הגברים והתאכזרות אליהם.

ראשית, אינני אומר שנשים לא דוכאו ולא סבלו בהיסטוריה. אני טוען שגברים קופחו ודוכאו לא פחות מנשים בהיסטוריה, לעיתים אפילו יותר, רק שהנשים פיתחו לעצמן אידיאולוגיה שמשחררת אותן תוך כדי הגדלת הדיכוי והשיעבוד של הגברים שהיו קיימים בהיסטוריה, תוך כדי רמיסתם הן כפועלים בעבודה פיזית קשה ומסוכנת, הן במלחמות והן ביחסי חוק ומשפט, פשיעה וענישה. כל זכות ופריווילגיה שנשים מקבלות באה על חשבון דיכוי הגברים ונטל חובות הרבה יותר כבד, לא צודק, לא הוגן ולא אנושי על כתפיהם.

חשוב לי מאוד לכתוב על נושא זה כי הוא נושא מאוד טעון ובעייתי שמהווה את חוד החנית של המאבק הפמיניסטי האנטי גברי, תעמולת השנאה ומסע הנקמה של הנשים בגברים, כפי שהן אומרות "אלפי שנים שלטתם בנו ודיכאתם אותנו, עכשיו התור שלנו לשלוט בעולם ולהחזיר לכם".

ראשית, הפמיניסטיות טוענות שהגברים התייחסו בעבר לנשים בדיוק כפי שהתייחסו הלבנים לעבדים השחורים וזו האשמה שקרית וחמורה מאוד שמבוססת ברובה על הגזמה ופרספקטיבה צרה ומוגבלת מאוד שמונעת מנשים ואנשים שלומדים על ה"היסטוריה" הזאת מגיל צעיר, לראות מה באמת קרה בהיסטוריה ולהבין שלמעשה הפמיניסטיות מפעילות כאן מניפולציות מאוד מסוכנות, הצגת נתונים חלקית וסלקטיבית וסילוף מידע זדוני במטרה לבצע דמוניזציה למין הגברי כולו.

אם גברים כל-כך שנאו נשים בהיסטוריה והתייחסו אליהן כ"יצור נחות" איך תסבירו קודים של כבוד לנשים ומשפטים כמו "ליידיס פירסט", "ליידיס אנד ג'נטלמן", "נשים וילדים קודם" וכו' שקיימים מאות שנים?

איך זה למשל שכאשר הטיטאניק טבעה לפני 100 שנים, 1,347 גברים הקריבו את חייהם רק כדי שהנשים תוכלנה לחיות? הרי אם הגברים נחשבו פעם שולטים ועליונים, אז כיצד ניתן להסביר את הנכונות של אדם שמרגיש עצמו עליון למות בשביל "יצור נחות ועלוב" כמו האישה?

להלן מאמר מצויין בנושא

האם כאשר ספינת מטען מלאה בעבדים שחורים הייתה עומדת לטבוע, כל האדונים הלבנים היו מוכנים להקריב את חייהם כדי להציל את ה"כושים"? כמובן שלא - לכן ההשוואה של דיכוי השחורים עם "דיכוי הנשים" היא שקרית, בלתי מבוססת ונובעת משנאה מרוכזת וטהורה.

הפמיניסטיות טוענות ש"הגברים המציאו את גינוני הנימוס האלה כדי רק לנפח לעצמם את האגו הגברי ולהרגיש חזקים ושולטים" אבל מדובר בגישה מאוד פאראנואידית טיפוסית לנשים שתמיד מחפשות איך תמיד להאשים את הגברים בכל הבעיות בעולם ואם תתן להן עוגה - הן יטענו שהיא מורעלת.

ה"שוביניזם הגברי" שרד אלפי שנים משום שהיה נוח לנשים שגברים עשו בשבילן את כל העבודה השחורה, הקשה והמסוכנת ועובדתית גברים הם שבנו את העולם. הסתכלו מסביביכם: בניינים, כבישים, גשרים, מפעלים, מסילות רכבת, קווי חשמל, תחנות כוח ועוד. מי המציא ובנה ופיתח ותיחזק ומי ממשיכים להחזיק את העולם? הגברים!

"אם נשים היו שולטות בעולם, היינו עדיין גרים בבקתות קש", אמרה אישה חכמה בשם קמיל פליה.

פמיניזם זו למעשה אידיאולוגיה שמלמדת נשים כיצד לנצל את היותן נשים כדי לקדם אינטרסים אישיים ואנוכיים, ולהמשיך להנות מזכויות יתר כמו תמיד. הגברים בנו את העולם, הגברים הקריבו את חייהם כדי שלנשים יהיה איפה לחיות בביטחון ובשלווה, ומה הנשים עושות בתמורה?

ממציאות אידיאולוגיה שטנית שקוראת להשמדת הגברים ובכך הן נושכות את היד שהאכילה אותן.

שיחרור האישה הוא בכלל לא הישג נשי ולא פמיניסטיות הן שהשיגו לנשים זכויות ופריוולגיות כי אם גברים.
פמיניסטיות שטפו לגברים בעמדות כוח את המוח ושיכנעו אותם באמצעות תרגילים פסיכולוגיים, קפמיינים תיקשורתיים ורגשות-אשמה להעניק לנשים כוח ושליטה. בלי הגברים, הטכנולוגיה והמדע שהם פיתחו, בלי האדיבות שלהם ובלי הרצון האמיתי של הגברים לדאוג לנשים, לעזור להן ולקדם אותן, הנשים לא היו מתקדמות סנטימטר בודד ב"מאבק" שלהן!

גברים אף פעם לא שנאו נשים וגברים אף פעם לא הקימו תנועה שפועלת להשמדת הנשים. רמת הדיעות הקדומות שהיו בעבר נגד נשים, אפילו לא התקרבו לרמת השנאה, הסטריאוטיפים, הדיעות הקדומות והסקסיזם הממסדי והשיטתי שבנה ופיתח הפמינזם נגד הגברים!

דיכוי הנשים נבע מבורות, טימטום וחשיבה מוטעית. לפני כמאה שנים אנשים גם לא נהגו להתקלח. אז מה זה אומר - שהם שנאו מים וסבון? לא - זה אומר שהם לא ידעו את חשיבות הרחצה - אותו הדבר לגבי שיוויון בין גברים לנשים. פעם לא היה שיוויון כי לא היו התנאים המתאימים, הרי גברים המציאו את החשמל, מכוניות, מכונות כביסה, מפעלים וכו', מה שבסופו של דבר אפשר את שיחרור וקידום הנשים.

עובדה שהפמיניסטיות מאוד אוהבות להסיט את תשומת הלב ממנה היא שגם גברים דוכאו בהיסטוריה באכזריות, לעיתים אף יותר מנשים. למשל, מליונים על גבי מליונים של גברים שנכפה עליהם בכוח להילחם ולמות במלחמות. גבר שלא היה מוכן להילחם, הואשם בבגידה והוצא להורג.

הפמיניסטיות אומרות "נכון, אבל כל המלחמות בהיסטוריה הן בגלל השליטה של גברים". טיעון ילדותי ושקרי כי בהחלט היו נשים ששלטו בהיסטוריה והובילו מלחמות אכזריות ועקובות דם ואחוז הגברים ששלטו בעולם תמיד היה מזערי, כמעט אפסי מכדי לסמל את כל הגברים כ"שליטים".

הנה מאמר מצויין בנושא שמסביר שלמרות אחוז קטן יחסית של מנהיגות בהיסטוריה, נשים ברובן הגדול תמיד הובילו למלחמות עקובות דם:

לאורך כל ההיסטוריה מנהיגות כמו גולדה מאיר, מרגרט תאצ'ר, אינדירה גנדי, קטרינה, המלכה מרי, הנסיכה צ'ו סי, אליזבת הראשונה, סירימבו בנדראייק, שנדריקה קומרטונגה, המלכה איזבלה, קלאופטרה ועוד הוכיחו היטב שנשים לא טובות יותר מגברים, כמו שהן תמיד אוהבות לטעון ונשים הן לא "הפתרון המושלם נגד מלחמות". דוד שלי, קצין משטרה ולוחם למעלה מ40 שנה אמר לי שאסור שנשים תהיינה במלחמות כי הן אכזריות מדי.

לפמיניסטיות אין שום גבול לחוצפה והן אפילו טענו וממשיכות לטעון שגברים נהרגים במלחמות "בגלל טיפשותם" ו"בגלל היצר הפרימיטיבי שלהם". פעם השתתפתי בדיון עם פמיניסטית והיא טענה שגברים שמתים במלחמות הם טיפשים. מישהו שאל אותה:"נניח שאת חוצה את הכביש ופתאום מופיעה מכונית וגבר מעיף אותך מהכביש ונדרס בעצמו, מה תגידי עליו?". היא ענתה "אדיוט, הוא היה יכול להסתכל מהצד ולהנות ממראה המכונית שמרסקת אותי".

אחת מהדרכים של סילוף אירועים היסטוריים הוא שבשנים האחרונות במאיות פמיניסטיות לוקחות חלק ביצירת סרטים לגבי אירועים היסטוריים, סרטים כמו פרל-הרבור, טיטאניק, סידרת דרמה בטלווזיה בשם "נשים במלחמה" על רקע מלחמת ויטנאם ועוד הרבה יצירות הסתה פמיניסטיות שבהן הגברים נדחפים לשוליים ופתאום הנשים הופכות לגיבורות למרות שבהיסטוריה האמיתית הגברים היו הגיבורים האמיתיים ואם היו באמת נשים שממש סיכנו את חייהן, הייתה אולי אישה אחת על כל מספר אלפי גברים.

מסע הסילוף והשקרים של הפמיניסטיות לא מוגבל להיסטוריה ונמשך בשיא הכוח בהווה. בכל פעם שיש מדינה שבה תושביה סובלים, באופן סלקטיבי ומניפולטיבי, הן מתמקדות אך ורק בסבלן של הנשים, כך הן ממשיכות ליצור ולפברק "היסטוריה של דיכוי הנשים".

פמיניסטיות נוהגות להציג חברות ותרבויות פרימיטיביות ושמרניות באופן מניפולטיבי, תוך כדי שהן אוספות מידע רק לגבי "דיכוי וקיפוח הנשים". כך למשל, פמיניסטיות מערביות בשיתוף פעולה עם פמיניסטיות מקומיות טוענות ש"החברה ההודית השמרנית והפרימיטיבית דיכאה נשים בכך שההורים החליטו עם מי הבת תתחתן ואסור היה לה להתנגד".

האמת שהפמיניסטיות דואגות שלא תדעו היא שהייחס לבנים הוא זהה! לאבא שלי למשל היה בהודו חבר טוב שהתאבד כי ההורים שלו הכריחו אותו להתחתן עם בחורה שהוא לא אהב. מה המסקנה? שיש הרבה מאוד מידע שהפמיניסטיות מסתירות מהציבור במרמה. כך בדיוק הן תמיד יצרו וממשיכות ליצור את הרושם השקרי והמטעה ש"נשים תמיד סבלו" ו"גברים תמיד נהנו".

ההבדל היחיד בין קיפוח הגבר לעומת קיפוח האישה בחברה פרימיטיבית היא העובדה שיש גורם חיצוני ופנימי (כלומר, לנשים מלכתחילה יש הרבה יותר חירות וחופש) שמסית ויוצר את הרושם כאילו הנשים כולן מסכנות, הגברים כולם רעים. "כדי לעשות חירות צריך חירות בדיוק כמו שכדי לעשות כסף צריך כסף", כתב בספרו ג'ק קאמר.

לא משנה כמה חברה היא פרימיטיבית, מיושנת ושמרנית, לנשים תמיד ישנה פירצה כלשהי שהן יכולות לנצל לטובתן, גם כשזה בא על חשבון שפיכות דמים של ממש.

קחו לדוגמא את המלחמה באפגניסטאן נגד משטר הטאליבן: כל שניה בטלווזיה דיברו עם נשים מאפגניסטאן על מעמד האישה, על קיפוח האישה, על כמה נשים מסכנות וכו'. רק עצם העובדה שלנשים יש ייצוג ע"י כ"כ הרבה אירגוני נשים עם קשרים בינלאומיים ומערכת יחסי ציבור מאסיבית ומשומנת היטב מוכיחה דווקא שהנשים באפגניסטאן לא היו כ"כ מסכנות כמו שהן אהבו להציג!

אני בעצמי ביקרתי באתר האינטרנט של אירגון נשים גדול באפגיניסטן עוד לפני שהאמריקנים ניצחו את שלטון הטאליבן וראיתי כמה הוא מושקע ויוקרתי.

דווקא בהיסטוריה שלפני הטאליבן, הייתה זו מדינת נשים שבה הפונקציה היחידה של הגברים הייתה למות במלחמות ולנשים היו את כל הזכויות, הן היו בכל תפקידי הכוח והשליטה בפולטיקה, משפט, הנהלה, חינוך וכו', בכל התפקידים הבכירים היו רק נשים והגברים היו בשר תותחים זול עד שהגיע הטאליבן וצירף את הנשים למעגל הקיפוח האיסלאמי-פונדמנטליסטי, אבל למעשה לא יותר מקיפוח הגברים!

המצב לפני שלטון הטאליבן

Before the Taliban's takeover, Afghan women were:

70% of school teachers
50% of civilians in the government workforce
60% of teachers at Kabul University
50% of students at Kabul University
40% of doctors in Kabul

 

תחשבו בהגיון: במדינה שבה אין לאזרחים זכויות, אין אירגונים לזכויות אדם, זכויות לנכים, זכויות רווחה, זכויות הילד וכו' וכו', לנשים פתאום כן יש כתובת שאליה הן יכולות לפנות, זה לא נראה לכם מוזר???

הפמינסטיות באופן שיטתי מתעלמות מפגיעה בזכויותיהם של הגברים, אפילו כשמדובר ברצח המוני של עשרות אלפי גברים ונערים מגיל 10 ומעלה בכל מיני מקומות בעולם, להן זה לא איכפת כי כל מה שמעניין אותן זה לקדם את הנשים בעמדות כוח ושלטון, לדלל את אוכלוסיית הגברים בעולם ולהגדיל את אוכלוסיית הנשים. כך בעקיפין, פמיניסטיות תורמות לרצח של ממש!

לצורך הדוגמא, בשנת 1996 הוצגה במהדורת החדשות המורחבת ידיעה לגבי רצח של 50 גברים ונערים באלג'יר, כולם אזרחים לא חמושים. הראו שורה ארוכה של גופות והידיעה נמשכה כ10-20 שניות. אני זוכר היטב כי הסתכלתי בשעון. לעומת זאת, הייתה כתבה בת 15-20 דקות לגבי מספר נשים בודדות  (2-3) שנרצחו באותה מלחמה בדיוק באלג'יר והראו תמונות שלהן ודיברו עם המשפחות והרחיבו ותיארו כמה זה חמור ונורא לפגוע בנשים.

תופעה זו מכונה GENDERCIDE (רצח סלקטיבי ע"פ מין) :

מאמר של פרופ' אדם ג'ונס

מאמר של פרופסור אדם ג'ונס 2

בתקופת סטלין, נרצחו עשרות מליוני אנשים, 98 אחוז מהם היו גברים:

כשגברים הם קורבנות - קאטי יאנג

המלחמה באפגניסטן הייתה מלחמה מתוכננת עוד לפני פיגוע הטירור ב11/9, הפמינסטיות באמריקה הפעילו לחצים כבדים על ממשל ארה"ב לצאת למלחמה נגד הטאליבן, מלחמה עקובה מדם, הרג של עשרות אלפי גברים והכל על כבודה וקדושתה של האישה. עובדה שבסוף המלחמה, הנשים קיבלו את זכויותיהן חזרה, בעיקר כל מה שקשור לתפקידים בפוליטיקה.

ומה עם הגברים? לאף אחד לא איכפת.

אפשר לומר שהמלחמה כיום היא מלחמה פמיניסטית כלומר, במילים אחרות, אנחנו במלחמת העולם השלישית שהיא מלחמת השתלטות הנשים:

מאמר לגבי שיחרור האישה באיסלם

דווקא במדינות פרימיטיביות שנשלטות ע"י איסלם קיצוני, האישה נחשבת קדושה. הפמינסטיות הן אלה שתמיד דאגו וממשיכות לדאוג שנשים לא יהיו בשדה הקרב כי "במקרה של נפילה בשבי, אישה תסבול יותר מגבר". במלחמת המפרץ הראשונה היו לא מעט נשים שנפלו בשבי העיראקי ואפילו לא נגעו בהן בזמן ש"פוצצו" את השבויים הגברים במכות (מי שזוכר את צילומי הווידאו של הטייסים האמריקנים שדיברו מהשבי בעירק).

אפילו באפגניסטאן, המדינה שנחשבת "גן עדן לשונאי נשים", עיתונאית בריטית יצאה משבי הטאליבן בלי שום שריטה ואמרה בחיוך שהתייחסו אליה מאוד יפה. אנשים לא יודעים בגלל הטיוח אבל אותה עיתונאית סיבכה שני גברים וילדה שנעצרו בגללה ועדיין לא ידוע מה עלה בגורלם - ייתכן שהם הוצאו להורג.

דווקא היו לא מעט עיתונאים גברים שהוצאו להורג. למעשה כל העיתונאים הזרים שנהרגו הן בירי ישיר והן במקרה (כי הם נשלחו למקום מסוכן מדי) כולם היו גברים.

גם שיטות החקירה נגד גברים שחשודים במעשי פשע, אפילו מהפשע הקל ביותר, הם פי אלפים יותר אכזריים, כמו הורדת תחתונים ומכות באשכים. תקראו לי פינוקיו אם הפמינסטיות לא היו אומרות שזה "אונס" ופשעי מלחמה אם היה מדובר בנשים ולא בגברים!

במדינות כמו מצרים, איראן, עיראק סוריה וכו', העונשים על אונס ובכלל פשעי מין הם מוות או סירוס (חיתוך איבר המין בלי הרדמה). תכניסו לשם סעיפי הטרדה מינית ואישומים שקריים בכמויות ותקבלו בקרוב רצח המוני של גברים!

היה מקרה מפורסם לפני למעלה מ10 שנים שבו אישה בערב הסעודית רצחה גבר ונידונה למוות. בסופו של דבר שיחררו אותה בגלל לחצים של אלפי אירגוני נשים מבפנים ומבחוץ בגלל הטענה ש"היא בסה"כ הגנה על עצמה".

גם בחינוך לנשים יש יתרונות לא צודקים אפילו במדינה כמו איראן ולוב ולמה זה קורה? כי כמו בישראל, בזמן שהנשים מתקדמות בחייהן ולומדות, נעשות עורכות דין ורופאות ומנהלות וכו' וכו', את הגברים ממשיכים לדכא ולכפות עליהם לעבוד עבודה פיזית קשה, ולמות במלחמות וכו'.  אין קבוצה שקל יותר לשלוט בה, לדכא, להפלות, להשתיק, לשעבד ולנצל כמו שעושים לגברים.

עוד לפני המלחמה השניה בעיראק בתחילת 2003, ראיתי בערוץ 2 חלק מכתבה על קצין בצבא עיראק שערק וסיפר שהם נלחמים לא מתוך עיקרון אלא כי אם הם לא יילחמו - יוציאו אותם להורג. כמובן שאת הפמיניסטיות זה לא מעניין, הן תמיד מטייחות ומעלימות עין מרצח המוני של גברים. לכפות על גברים לההרג במלחמות גם זה סוג של השמדה המונית - הרי הפמינסטיות ששולטות בכל המדיה הכלל עולמית תמיד מתארות מדינות איסלם קיצוני ומדינות פרימיטיביות שבהן "נשים סובלות" - בכלל לא איכפת להן מסבלם של הגברים !!!

עשרות ואולי מאות אלפי חיילים עיראקיים נהרגו במלחמות המפרץ הראשונה והשניה, מלחמות שבהן נכפה עליהם להילחם להילחם מול צבאות חזקים ומודרניים שאין להם שום סיכוי נגדם - לא כי הם רוצים אלא כי הם גברים וכופים עליהם למות!

קראתי איפשהו שאפילו הטייסים היפניים המתאבדים (ה"קמיקזים") במלחמת העולם השנייה לא בחרו להתאבד אלא נכפה עליהם - אפילו קשרו אותם לכיסא המטוס כדי שלא יוכלו לצנוח!

אני מאמין שמיתוס קיפוח האישה קיים ומשגשג משום שהאמת היא שדווקא הנשים הן אלה ששולטות בעולם, לא גברים! הסיבה שכ"כ הרבה אנשים חושבים שנשים מקופחות כי זה בדיוק מה שהן רוצות שכולם יחשבו!

הצד המנצח אוהב לשכתב ולפרש את ההיסטוריה כפי שנוח לו.

קישורים בנושא:
המין המיוחס - פרופסור מרטין ון-קרפלד
שאני אשנא את אבי? - גלן סאקס
דוקטור הלן קלדיקוט ירקה על סבי - גלן סאקס

נכתב על ידי , 4/8/2009 11:45   בקטגוריות אקטואליה, בית ספר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)