לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

11/2009

רצח תינוקות זכרים "בשם השלום"


במשך עשורים ארגונים פמיניסטיים בינלאומיים במדינות המערב משתמשים, סוחטים ומנצלים בלי גבולות תיאוריות דמיוניות כאילו במדינות עולם שלישי שיש בהן מצוקה ועוני כמו הודו וסין, "נרצחות מיליוני תינוקות ממין נקבה", תיאוריה שאין לה שום בסיס במציאות, והנה מתפרסם סיפור אמיתי על תרבות שבה אימהות רוצחות את התינוקות הזכרים שלהן "במטרה לשים קץ למלחמות", אך פתאום זה עובר בזלזול, אדישות, חוסר אכפתיות כאילו "סתם" עוד תופעת טבע שאין מה לעשות נגדה :

 

"אמהות בפפואה גינאה החדשה נאלצו בעשור האחרון לרצוח את כל בניהן עם היוולדם כדי להביא לסופה של מלחמה בין שבטית בת 20 שנה - כך נטען בדיווח שהופיע בעיתון הלאומי של המדינה, בדרום-מערב האוקיינוס השקט.

לפי הדיווח, שצוטט היום (ב') בעיתון "טיימס" הלונדוני, כל התינוקות הזכרים שנולדו בעשר השנים האחרונות לאמהות בשני שבטים יריבים באזור גימי במזרח המדינה נרצחו עם היוולדם. האמהות הסכימו למהלך הקיצוני כדי לצמצם את מספר הגברים שיוכלו להילחם לאחר שהבינו שהמאבק מקשה עליהן להאכיל את בני משפחותיהן.

שתי אמהות משבטים יריבים, רונה ליו וקיפיונה בלאס, גוללו את הפרשה בפני העיתון המקומי. "כל הנשים הסכימו שכל התינוקות הזכרים יירצחו משום שנמאס להן מכך שהגברים משתתפים בסכסוכים שבטיים ומאמללים אותן", צוטטו הנשים. "

 

כפי שכתבתי בעבר, אין זו הפעם הראשונה שרצח המוני המכוון מראש נגד בני המין הגברי זוכה להתעלמות כ"כ גורפת וחוסר רגישות כ"כ איומה שאפילו יש טוקבקים שמשבחים את מעשי הרצח(!) :

 

"2. זה רעיון..

חבל שהיו צריכות להגיע לכך אבל אם זה מפסיק את המלחמות...

(01.12.08)"

"8. משחר ההסטוריה,מלחמות נגרמות בגלל גברים ודת . שילוב קטלני

חבל שהנשים לא שולטות בעולם. אני מניח שהעולם היה נראה הרבה יותר טוב :
סובלני,יפה,סקסי ו ...אבל נודניקי :-) .

הפמניסט , האופטימיסט (01.12.08) "

אל תשכחו, אנחנו מדברים כאן על רצח אכזרי ושיטתי של תינוקות שרק נולדו !!!

 

גם הלגיטימציה שמנסות לעשות האימהות שרצחו את בניהן באמצעות הטענה "להפסיק מלחמות ושפיכות דמים" מבוססת על תפיסה מוטעית ומופרכת לחלוטין. הגברים אינם האחראים הבלעדיים לאירועי מלחמות. לפמיניסטיות ישנו תירוץ ל"מדוע רוב המדענים/אמנים/מפתחים/סופרים וכד', היו מאז ומקדם גברים", פמיניסטיות טוענות להגנתן שלנשים פשוט לא הייתה הזדמנות להוכיח את עצמן, לא הייתה להן הזדמנות להתנסות בכל התחומים הללו. לפי כך, אנצל טענה זו גם במקרה כאשר מדובר במלחמות: זה לא שנשים יותר מביאות שלום או יודעות להימנע ממלחמות, אלא שטרם הייתה להן הזדמנות להוכיח את פעילותן בזמן המלחמה. אבל גם כאשר כן ניתנה הזדמנות כזאת, המציאות הוכיחה כי גם אישה בראשות הממשלה, גולדה מאיר, לצורך העניין, אינה מביאה שלום אלא מלחמה קשה ואכזרית עם אבדות עצומות.

 

אם אנחנו מגיעים למצב שאפילו על שברירון האחוז שבקושי מגיע בכלל לתקשורת המערבית (הפמיניסטית ועויינת מראש כלפי גברים) יש אנשים שחושבים שרצח תינוקות ממין זכר הוא מצחיק או מוצדק, כנראה זאת בדיוק המטרה של הפמיניזם.

 

השיטה הפמיניסטית היא להתמקד, לנפח, אפילו להמציא ולפברק נתונים על "פגיעה בנשים" תוך כדי העלמת עין מכוונת מכל פגיעה אמיתית בגברים וצנזורה מאוד מאסיבית, שרירותית ואלימה לגבי כל פיסת מידע לגבי פגיעה אמיתית בגברים. בכלל כל התיאוריה הפמיניסטית שכאילו "רק הנשים קופחו בהיסטוריה" כל כולה מבוססת על בורות והתעלמות מוחלטת מעובדות היסטוריות מוצקות לפיהן גברים נפגעו לא פחות ולעיתים אף יותר מנשים בתופעות של דיכוי, עבדות, רצח עם וכל עוול מעשה ידי אדם.

בני אדם נפגעו תמיד על רקע של מעמד חברתי-כלכלי, דת, גזע, מלחמות על טריטוריה וכו', אבל רק הפמיניסטיות הן שבכלל המציאו את כל הסיפור שכאילו "נשים נפגעו/ת רק בגלל היותן נשים".

 

כאמור יש את התיאוריה החולנית הזאת כאילו בהודו ובסין חסרות מאה מיליון נשים "בגלל שנאת נשים" שכאילו ברגע שהורים הבינו דרך בדיקות אולטראסאונד שהעובר הוא ממין נקבה, ביקשו לעשות הפלה. התיאוריה הזאת פסולה ושקרית מכמה וכמה בחינות: קודם כל חברתית ומוסרית אין ולא הייתה אף פעם חברה שבה שונאים נשים. כל תופעה חברתית שפגעה בנשים (לדוגמא אלימות של הורים כאמצעי חינוך) פגעה בגברים במידה שווה ולעיתים יותר (לדוגמא: טקסי חניכה אכזריים וסאדיסטיים שרק בנים "נהנו" מהם בבתי הספר). הטענה כאילו פגעו או פוגעים בנשים "רק בגלל היותן נשים" זו גזענות בפני עצמה.

 

שנית, התיאוריה הזאת פסולה מבחינה ביולוגית ומדעית, כי המין האנושי לא יכול לשרוד בלי נקבות או בלי זכרים, כך שבלי ספק מי שהמציאו אותה היו גורמים פוליטיים אינטרסנטיים ורודפי כותרות ופרסום. לאחרונה גם התפרסם מחקר מדעי מעמיק שמוצא שהסיבה האמיתית לתמותת תינוקות ממין נקבה זאת מחלה ולא "הפלה מכוונת".

 

פעמים רבות פמיניסטיות משוות אותי בלי בושה ל"מכחיש שואה" בכך שאני טוען שקיפוח הנשים בהיסטוריה זה בלוף אחד גדול. ההשוואה הזאת שלהן חושפת שבעצם הפמיניסטיות רואות בגברים סוג של "נאצים" והן מתעלמות משנים רבות מאוד שבהן רוב הגברים (99 אחוז) היו בעצמם עבדים: פועלים, עובדי אדמה, פועלי בנייה, כורי פחם, לוחמים וכו' וכו' שהקריבו את כל חייהם עד טיפת דמם האחרונה לעבודתם, כאילו אחוז אחד של גברים עשירים בעמדות הכוח "מסמלים את מעמדם של כל הגברים כולם".

 

צריך לזכור, גם בתנ"ך מוזכר רצח תינוקות זכרים: כשפרעה, מלך מצרים, רצה להחליש את העם העברי כדי שלא יוכל להתקומם נגד העבדות, הוא הורה להשליך כל תינוק זכר לנהר. כנראה נציגות הטרור הפמיניסטי הפנימו את השיעור בצורה יעילה ביותר שע"מ להכניע ולהחליש עם, יש לפגוע ישירות בגברים-זכרים.

 

ג'ק

נכתב על ידי , 15/11/2009 10:50   בקטגוריות אלימות, גזענות, חברה, חיים, מגדר, מניפולציות, משפחה, נשים, פגיעה, פמיניזם, פמיניסטיות, פשע, רצח, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שנאה, שקרים, תקשורת, אקטואליה, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)