לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      




הוסף מסר

2/2010

אן קולטר: סופרת מצליחה, אנטי-שמאלנית ואוהבת ישראל


 

את זה לא תשמעו כמעט בתקשורת השמאלנית בישראל, אבל הסופרת האנטי-שמאלנית אן קולטר מצליחה לעשות כותרות בשנים האחרונות בארה"ב במיוחד עם ספרה GODLESS והיא מצליחה לעורר שם פחד רב בקרב השמאלנים ("ליברלים") שמתנהגים לעיתים בהיסטריה, מנסים להשפילה, הם משמיצים, מפיצים נגדה כל מיני שקרים ובעיקר מנסים להפנות לעברה אצבע מאשימה ולהאשימה בחוסר רגישות, רשעות ורוע לב, לעיתים אף בהסתה לרצח. לעיתים הם מוסיפים לתמונה שלה רטייה לעין כדי לדמות אותה לדמות מרושעת מהסרט "קיל ביל 2".

 

בין יתר סעיפי הביקורת הנוקבת שהיא מפנה כלפי התנהלות השמאל הרדיקלי, אן קוטלר יצאה נגד 4 אלמנות פיגוע ה11/9 שגוייסו, כפי שהיא מסבירה, לטובת התעמולה נגד ממשל בוש. היא הסבירה שהן בעצם מנצלות את מעמד הסלבריטאיות שקיבלו רק בזכות המוות של בעליהן והליברלים מנפנפים בהן כמגן אנושי כדי להדוף כל ביקורת והתנגדות בטענה שהן קורבנות לכן אסור בשום פנים ואופן להתנגד להן, אפילו כשהן מקללות את נשיא ארה"ב ומכנות אותו "רוצח" ו"טירוריסט".

 

אן קוטלר מסבירה בעצם שהליברליזם הוא בעצם סוג דת ללא אלוהים שסוחפת אנשים בעיוורון סביב אידיאלים "נעלים" ו"קדושים". אני בהחלט מסכים איתה למשל לגבי התנגדותה לתורתו של דרווין על מוצא האדם מהקוף, תורה בלתי מבוססת שנפסלה בעולם המדע. זאת בעצם אחת הדוגמאות לריטואלים ול"כוהני הדת" של השמאלנים. קולטר היא גם אנטי-פמיניסטית שמתנגדת לנשים בפוליטיקה והיא לא קונה את התעמולה הפמיניסטית הילדותית כאילו נשים הן לוחמות וגיבורות אמיצות "בדיוק כמו גברים" והיא מסבירה זאת היטב במאמר שלה "עצור! בדיוק עשיתי ציפורניים...".

 

הקשר בין פמיניזם ושמאל הוא מאוד הדוק. הליברלים, שמאלנים כפי שמכונים אצלנו, הם הזרם האינטלקטואלי-פוליטי מוביל ב4 העשורים האחרונים שבהם השתלטו הפמיניסטיות בגלל האופי החתרני המובהק שלהם - אידיאולוגיה שדוגלת בשינויים דראסטיים בסדר החברתי בכל מחיר ובכל דרך שמקדשת את האמצעים, לרבות אפליה מתקנת לטובת קבוצות "מקופחות", צנזורה מאסיבית, תעמולה ושטיפת מוח בדומה לנעשה במשטרים אפלים ביותר.

 

השמאלנים גם רגילים לשקר ולעוות נתונים כמו למשל במקרה הזה שבו המראיין כביכול "מפיל את אן במלכודת" וטוען שקנדה לא שלחה חיילים בזמן מלחמת ויאטנם. זה למעשה תרגיל סמנטי גועלי כי עובדה שקנדה אכן שלחה שלחה חיילים לויאטנם אבל לא כדי להילחם, רק לפקח ו"לשמור על השקט".

אני לא חושב שלפחות מאז עליית הפמיניזם בשנות ה60, זכור מקרה שאישה הותקפה באופן כה בוטה, גועלי ואישי, כולל ניסיון להשליך עוגה בפרצופה, רק בגלל דעותיה ובגלל האומץ הרב בו היא מגינה על עמדתה ולא מרשה להתקפות אישיות להסיט את נושא הדיון. בסופו של דבר אן קולטר היא אישה יוצאת דופן, אמיצה, חזקה, חכמה ואוהבת ישראל, בניגוד לשמאלנים שמביעים דעות אנטישמיות כמו הטענה שפיגועי ה11/9 התרחשו "בגלל תמיכתה של ארה"ב בישראל" וש"ישראל מבצעת פשעי מלחמה". בסופו של דבר גם נמצא מאגר נשק כימי בעיראק, מה שניפץ את תעמולת הכזב של מתנגדי המלחמה בארה"ב כאילו בוש שיקר והמציא נתונים.

 

אולי בסופו של דבר השמאלנים-ליבראליים הם למעשה ה"שוביניסטים" הגדולים ביותר (כולל הנשים הפמיניסטיות השמאלניות) כי הם למעשה יבגדו אפילו בעקרונות ה"צדק ושיוויון" האידיאליים של עצמם ויתקפו אישה, למרות כל גינוני הנימוס וה"כבוד לנשים". זה הכל הצגה, "פוזה" ומשחק. אולי הם פשוט מצפים מנשים להביע דעות שנוחות לאג'נדה השמאלנית שרואה בהן קורבנות חסרי אונים, קבוצה חלשה ("מוחלשת") שכאילו "דוכאה באופן שיטתי ע"י החברה הפטריארכאלית, מיליטריסטית ולאומנית". בסופו של דבר הכל פוליטיקה ואינטרסים פוליטיים.

 

כך למשל במקרה של פינוי עמונה, כאשר מתנחלות התלוננו שהוטרדו מינית ע"י שוטרים שפינו אותן בכוח, התקשורת די זלזלה בתלונות והתייחסה אליהן בקלות ראש, מה שבא לידי ביטוי בדיווחים שטחיים וחד-פעמיים שגררו פרשנות ותגובות מצד השמאלנים שפתאום העלימו עין. לא נעשו כתבות תחקיר ארוכות ולא טחנו אינספור את גרסאות המתלוננות בכל אמצעי תקשורת שבועות על גבי שבועות ברציפות, כמו שנעשה כאשר רצו להפיל את שר המשפטים חיים רמון ולאחר מכן את נשיא המדינה משה קצב.

 

פמיניסטית כתבה לי פעם שבתור אדם נכה וממעמד סוציו-אקונומי נמוך אני אמור להתנגד לימין השמרני-קפיטליסטי כי אם הייתי חי בארה"ב השמרנית והפטריוטית, היו מענים אותי וכולאים אותי באיזה מוסד. חשבתי על זה המון והגעתי למסקנה שלמעשה אם לא היה פמיניזם-שמאלני, אני מלכתחילה לא הייתי נכה, כי המורה שגרמה לי את הנכות הייתה פמיניסטית ושמאלנית. לכן תעמולת ההפחדה הזאת לא עובדת עליי. עליי זה גם לא השפיע בכלל כשמר"צ השתמשו באדם נכה בכיסא גלגלים בתעמולת הבחירות שלהם.

 

בסופו של דבר השמאל הקיצוני הביא עלינו אך ורק שפיכות דמים, טרור ומלחמות. הגיע הזמן להתעורר.

 

ג'ק

 

קישורים בנושא:

נכתב על ידי , 5/2/2010 12:03   בקטגוריות חברה, דת, גזענות, נשים, עיתונות, פוליטיקה, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שקרים, תקשורת, אקטואליה, מניפולציות, נשק, פגיעה, פמיניזם, פמיניסטיות, צבא  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)