לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

4/2010

פוליטיקלי קורקט - מתכון קומוניסטי!



תמיד שאלתי עצמי מה באמת המשמעות של המושג 'פוליטיקלי קורקט' (תקינות פוליטית)? מי בדיוק המציא אותו, מי הכתיב את הכללים ומי קבע מה בדיוק נחשב 'פוליטיקלי קורקט' ומה לא?

 

הסרט הזה שלפניכם מספק את כל התשובות ומסביר בצורה מסודרת וברורה שפוליטיקלי קורקט זה בעצם מרקסיזם (קומוניזם) מחופש לאידיאולוגיה מודרנית מתקדמת אבל בעצם האמצעים והמטרות זהים לחלוטין: להמריד, להסית, לסכסך, לזרוע הרס ושנאה ולהרוס לגמרי את החברה. זאת למעשה אותה גברת בשינוי אדרת.

 

הפמיניזם המודרני, זה שהתפתח או התפרץ בשנות ה60 הוא למעשה תוצר ישיר של מרקסיזם ושל עבודתם של חברי אסכולת פרנקפורט שחיפשו דרכים להפיצו:

 

"[אריך] פרום היה פסיכואנליטיקאי שדגל והאמין בפסיכולוגיה חברתית מרקסיסטית-רדיקלית. הוא היה מחלוצי המושגים "שיחרור מיני" ו"פוליטיקה מגדרית". מרטין ג'יי מסביר כי לדברי פרום, גבריות ונשיות לא היו ביטויים להבדלים מהותיים בין המינים אלא נבעו מתפקידים שונים שנקבעו בחלקם על ידי החברה."

 

אם בשם הקומוניזם נרצחו באופן שיטתי 50 מיליון בני אדם, לא פלא שהפמיניזם היא אידיאולוגיה שמפיצה כ"כ הרבה שנאה ושקרים, ומסכסכת ומסיתה נשים נגד גברים בצורה הכי ברוטאלית ומרושעת. הפמיניזם הפכה לכלי המושלם כדי להרוס כליל את מוסד המשפחה.

 

קישורים בנושא:

מאמריו של גיל רונן בסדרה "שלטון השמאל דרך ארגוני הנשים":

נכתב על ידי , 9/4/2010 12:18   בקטגוריות גזענות, דת, הסתה, חברה, חוק, חיים, חינוך, ילדים, מגדר, מדע, מניפולציות, משטר, משפחה, נשים, עיתונות, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שליטה, שנאה, שקרים, תקשורת, תרבות, אקטואליה, שמאל, נשק, אהבה ויחסים, בית ספר, סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)