לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

4/2010

אשתך צועקת עליך ואתה שותק? אתה מתעלל בה!



מי שחושב שאולי יש איזשהו גבול או היגיון כלשהו בפמיניזם, חייב לקרוא את המאמר ההזוי הזה: (זאת לא בדיחה אלא עוד דוגמא לגישה הפמיניסטית השרירותית לפיה בכל מריבה בין גבר לאישה, הגבר תמיד האשם)

"
אפשר לומר ששתיקה היא התעללות?
"בתחילת דרכי טיפלתי בנשים מוכות שהיו אומרות לי 'שיצעק, שישבור, שירביץ, רק שיפסיק לשתוק', משום שזה יותר נורא עבורן ממכות. זו חוויה מתעללת כי זו דלת סגורה הרמטית".

''

(שימו לב גם לתמונה שממנה אפשר לחשוב שגבר הוא איזה יצור אטום, חסר רגישות והתחשבות, מה שמראה על חוסר האובייקטיביות של הכותב/ת עוד לפני שקוראים את המאמר)

 

חשוב להבין את ההגיון שבחוסר ההגיון: נשים הן לא יצור הגיוני ולוגי ובמבחינתן כל תפישה, ילדותית ולא הגיונית ככל שתהיה, היא "עובדה" כל עוד היא משרתת אינטרס שלהן. זאת בדיוק הבעיה אצל גברים רבים שמתווכחים עם נשים - יש להם נטייה להיכנע ולהתפשר בכל פעם שאישה נוגעת באיזשהי עובדה שולית שבכלל לא קשורה ישירות לנושא הדיון, הגבר אומר "נכון" והאישה וחברותיה מפרשות זאת כ"הנה, אנחנו צודקות, ניצחנו! שתוק!". בגלל עשרות שנות שטיפת מוח פמיניסטית, החשיבה וניתוח המציאות אצל נשים היא מאוד סלקטיבית, מצומצמת וסובייקטיבית, מנותקת מכל כללי היגיון ולוגיקה בסיסיים.

 

זה לא חלילה שאני מזלזל בנשים, להיפך: אישה יכולה להפתיע ולהיות לפתע מאוד הגיונית וחכמה, אם זה משרת את מטרתה "להכניס לך כמה שיותר חזק", או לחילופין "ראש קטן", כשאין לה מה להגיד ואז היא תגרום לך לחשוב "אני לא מבינה על מה אתה מדבר?".

 

לגברים במיוחד בישראל אין את האומץ והכוח לעמוד על שלהם ולהתעקש על קו חשיבה מסויים, אפילו שיש להם את כל ההוכחות והעובדות והנתונים שמראים שהם צודקים כי גברים מטבעם לא מסוגלים להילחם בנשים בזמן שעבור נשים ומי שמייצג אותן (בפולטיקה, בממסד, תקשורת, אקדמיה, משפטים וכו') אין בכלל ספק ש"גברים הם האויב" והן יעשו לנו את המוות כשהן מאוחדות בשנאתן ובחשיבה חד סיטרית, מאוד קבועה ומכנית כמו תוכנת מחשב (מלאת באגים כמובן).

 

לצורך הדוגמא, צפיתי בתוכנית מדעית שעסקה בניסוי סוציולוגי, התנהגות בני אדם וכו'. גברים עמדו בתור לאוכל, באה אישה יפה ונחמדה והצליחה "להידחף" פנימה בלי שום בעיה. הגברים אפילו התנדבו בעצמם לתת לה לעבור ולעקוף אותם עם חיוך רחב על פניה. לעומת זאת, כשעמדו נשים והגיע בחור נאה, הנשים לא היו מוכנות לוותר על התור שלהן והן ממש בנו חומה בגופן שמנעה ממנו לעקוף אותן. כך ניתן לראות את המיליטנטיות של האישה המודרנית מול התבוסתנות והחולשה הקולקטיבית של הגברים, מה שהופך את הגברים למין מוחלש, מסורס וחסר עמוד שידרה.

 

שמעתי ואני שומע מחברים דברים מאוד קשים נגד נשים, אבל הם נאמרים רק בארבע עיניים (ולא יותר מ4 עיניים). הם לא מעיזים להגיד מה הם חושבים כשקיים הסיכוי הקטן ביותר שאיזה אישה, זרה או מישהי שהם מכירים, "תעלה עליהם". נשים מצידן הן מתוסבכות כי הן אומרות שגברים לא אוהבים לדבר, להיפתח, ולהביע מה הם באמת מרגישים אבל כשאתה מספר לאישה מה אתה באמת חש ומרגיש, היא מתעצבנת ומנסה להשתיק אותך.

 

הקורבנולוגיה הפמיניסטית

מורה חכם סיפר לנו בביה"ס על כך שנתקל בגבר שרב עם אישתו והכה אותה. הוא אמר שזה מאוד עיצבן אותו, הוא כעס עליו ואמר לו "איך אתה לא מתבייש להרים יד על אישה?!". הוא הסביר: "אמרתי לו, תשמע, אם האישה מציקה לך ומעצבנת אותך, אין נשק יותר חזק מאשר אדישות והתעלמות. פשוט תתעלם ממנה ותראה איך היא תרד על ארבע ותתחנן שתדבר איתה". בסופו של דבר זה בדיוק מה שהוא עשה והאישה אכן נכנעה והתחננה מהגבר שידבר איתה ויפסיק להתעלם ממנה. בהחלט רעיון לא רע אבל הפמיניסטיות כנראה קלטו זאת ומיהרו להגדיר את זה כ"סוג של התעללות כלפי האישה", כמו במאמר שהבאתי, כי יש להן אינטרס מובהק לחמם את האווירה, להלהיט את הרוחות ולסכסך כמה שיותר בין גברים ונשים.

 

הפמיניסטיות מנסות לשגע את הגברים כי הנשים בעצמן לא יודעות מה הן רוצות. פמיניסטיות מעוניינות רק בשליטה מוחלטת על גברים והן רוצות להכתיב את הכללים כפי שנוח להן תוך כדי שימוש באמצעים כמו הפחדה ושטיפות מוח ובשנים האחרונות, זה נכנס המון למערכת החינוך ונוגע בגילאים יותר ויותר צעירים. לא משנה איך מציגים זאת, כאילו הן עושות זאת לטובת "שוויון" ו"פיוס", בפועל המסקנה שתמיד יוצאת מדבריהן היא שהגבר תמיד אשם והאישה תמיד קורבן. תמיד. זוהי למעשה מלחמה בלי סוף.

 

מה בדיוק גבר אמור לעשות כשאישה צועקת עליו ומעליבה אותו, לעיתים אפילו מול הילדים או אנשים נוספים? יש גברים ששותקים ומתעלמים ממנה (יש סיפורים ובדיחות על "הגבר הפולני" למשל) והנה, גם אז, מתברר, זה נחשב מבחינתן "התעללות". בו זמנית, אם גבר צועק חזרה גם אז זאת "התעללות" והוא מסתכן שהשכנים ישמעו וילשינו עליו שהוא "מתעלל באישתו". היה גם מקרה בארה"ב שאישה ירתה למוות בבעלה רק מפני שצעק עליה וביהמ"ש שיחרר אותה לחופשי בטענה שהיא בעצם "הגנה על עצמה מפני אלימות פוטנציאלית של הגבר". (לא הייתה לבני הזוג שום היסטוריה של אלימות קודמת)

 

אז מה אפשר לעשות??? כל מה שגבר יעשה או לא יעשה - הוא מראש סומן כאשם!! אם האישה מגיבה באלימות מילולית או פיזית, לפי הפמיניסטיות זה "סימן שהגבר עשה לה משהו רע". בכל דבר תמיד אשם הגבר, אפילו אם אישתו בוגדת בו, פמיניסטיות יסבירו שזה "סימן שהוא זה שלא סיפק אותה, לא היה מספיק טוב בשבילה ולא אהב אותה מספיק".

 

כל דבר שבא מהצד של הגבר מגדירים באופן שרירותי כ"אלימות", אפילו למשל לדבר עם הידיים. יש גם סדנאות לשליטה בכעסים שאליה נשלחים גברים בכוח, כחלק מהעונש על "התעללות/פגיעה באישה", ואומרים להם:"לא משנה מה האישה אומרת לך וכמה זה מעצבן אותך - תשתוק!". זה רעיון מאוד מסוכן כי ראשית ידוע שבעת מריבה כזאת, האישה צועקת ומוציאה את כל הכעס והעצבים, והיא מרגישה משוחררת יותר בזמן שהגבר שותק, בולע את העלבונות וסובל בשקט ובפנים לחץ הדם עולה וכך הדופק והסיכון להתקף לב. לא פלא שכ"כ הרבה גברים מתים מהתקפי לב, עם כל הטירור שנשים מפעילות כלפי גברים (והן עוד אלה שמשחקות את הקורבנות!). שנית, זה בדיוק מה שגורם להצטברות כעסים אדירים אצל הגבר, מה שיכול חלילה להתפרץ לאחר שנים של התעללות מצד האישה ולהוביל לאסון כמו התפרצות זעם אלימה.

 

בנוסף צריך להיזהר מאוד מפסיכולוגים או מטפלים שיש להם גישה פמיניסטית. שימו לב לשאלה שהפניתי במייל לפסיכולוגית קלינית בשם ענבל מילר היללי לגבי כתבה שלה בכותרת "חולה שליטה":

 

"שלום גב' ענבל מילר היללי,

יש לי שאלה לגבי הכתבה "חולה שליטה": איך את מסבירה זאת שכאשר גבר מספר לך שחברה שלו היא שתלטנית, את כותבת לו: "אולי יש גם אפשרות שלישית, והיא לנסות לקבל את בת זוגתך כפי שהיא"

אבל לעומת זאת כשאישה כותבת לך שהחבר שלה לא מרשה לה להתלבש חשוף, את כותבת:
"קודם כל, טוב שזה מפריע לך. זה אומר שאת מכירה בכך שהאוטונומיה שלך בתוך הקשר חשובה, ושאינך צריכה לציית לבן זוגך"

אני באמת רוצה להבין מה ההיגיון מאחורי מה שנראה לי כמוסר כפול.

יעקב"

 

שלחתי לה את המייל לפני כ5 חודשים ועדיין לא קיבלתי ממנה תשובה. מעניין מדוע...

 

גם בנושא "הטרדה מינית" קיימת גישה דומה. שמעתי מגבר אמריקני שבמקום עבודתו לנשים יש התנהגות מאוד אגריסיבית-מינית והן עושות מה שמתחשק להן אבל אם גבר מתעלם מאישה - אז הוא בעצם "מטריד אותה מינית"!! כלומר, במילים אחרות, לגבר אף פעם אין זכות לומר "לא" ולגבר אין חיים משלו, כל אחד מאיתנו למעשה צריך להיות הפודל של איזה אישה.

ראו הוזהרתם גברים: אל תתחתנו!!! אל תכניסו את ראשכם לגוב האריות!

 

ג'ק

נכתב על ידי , 22/4/2010 11:58   בקטגוריות אלימות, בנות, חברה, חיים, חינוך, מגדר, מחקרים, מניפולציות, משפחה, נשים, פגיעה, פמיניזם, פמיניסטיות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שליטה, שקרים, תקשורת, תרבות, אהבה ויחסים, אקטואליה, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)