לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

7/2010

ההיסטוריה של הפוליטיקלי קורקט


בעקבות שינויים באתר עמותת הפמיליסטים, קבלו קישורים מתוקנים לסרט "ההיסטוריה של הפוליטיקלי קורקט" (בתרגום לעברית) בו תוכלו לצפות באתר יוטיוב :

חלק ראשון , חלק שני , חלק שלישי

 

הסרט הזה מספק את כל התשובות ומסביר בצורה מסודרת וברורה שפוליטיקלי קורקט זה בעצם מרקסיזם (קומוניזם) מחופש לאידיאולוגיה מודרנית-מתקדמת אבל בעצם האמצעים והמטרות זהים לחלוטין: להמריד, להסית, לסכסך, לזרוע הרס ושנאה ולהרוס לגמרי את החברה. זאת למעשה אותה גברת בשינוי אדרת.

 

הפמיניזם המודרני, זה שהתפתח או התפרץ בשנות ה60 הוא למעשה תוצר ישיר של מרקסיזם ושל עבודתם של חברי אסכולת פרנקפורט שחיפשו דרכים להפיצו:

 

"[אריך] פרום היה פסיכואנליטיקאי שדגל והאמין בפסיכולוגיה חברתית מרקסיסטית-רדיקלית. הוא היה מחלוצי המושגים "שיחרור מיני" ו"פוליטיקה מגדרית". מרטין ג'יי מסביר כי לדברי פרום, גבריות ונשיות לא היו ביטויים להבדלים מהותיים בין המינים אלא נבעו מתפקידים שונים שנקבעו בחלקם על ידי החברה."

 

אם בשם הקומוניזם נרצחו באופן שיטתי 50 מיליון בני אדם, לא פלא שהפמיניזם היא אידיאולוגיה שמפיצה כ"כ הרבה שנאה ושקרים, ומסכסכת ומסיתה נשים נגד גברים בצורה הכי ברוטאלית ומרושעת. הפמיניזם הפכה לכלי המושלם כדי להרוס כליל את מוסד המשפחה.

 

אני מאוד ממליץ לצפות בסרט כי עבורי אישית הוא הסביר ושפך על אור על הרבה דברים שתמיד נראו לי מוזרים ובלתי ברורים כמו למשל ההתנהגות של שמאלנים קיצוניים שממחזרים סיסמאות על "שלום" ו"שיוויון" ומתנהגים כמו רובוטים.

 

אבא שלי תמיד סיפר לי שעוד בשנות ה50 כשלמד בתיכון בהודו היה לו מורה קומוניסט שעשה לו שטיפות מוח ושיגע אותו עם תיאוריות על כך שאסור להאמין באלוקים ובדת, שהאדם הוא הסמכות העליונה וכל מיני תיאוריות שמשוות בני אדם לבעלי חיים וכו'.

 

ג'ק

 

קישורים בנושא:

מאמריו של גיל רונן בסדרה "שלטון השמאל דרך ארגוני הנשים":

נכתב על ידי , 24/7/2010 13:45   בקטגוריות גזענות, דת, הסתה, חברה, חיים, חינוך, ילדים, מגדר, מניפולציות, מין, משטר, משפחה, נשים, נשק, עיתונות, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, פסיכולוגיה, צנזורה, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שליטה, שמאל, שנאה, שקרים, תקשורת, תרבות, אקטואליה, בית ספר, חוק, אקדמיה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)