לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

12/2010

בלוף 3 הטייסות של חיל האוויר


התקשורת כצפוי חוגגת לאחרונה את כך ש3 נשים סיימו בהצלחה את קורס הטיס אבל העיתונאים מורעלי השקרים והתעמולה הפמיניסטית מצניעים בכוונה את העובדה שרק אחת מהן למעשה תהיה טייסת קרב (השנייה טייסת תובלה והשלישית נווטת, לא טייסת). הנתון תואם בדיוק את מה שהסביר לי פרופ' מרטין ואן קרפלד, היסטוריון המתמחה בנושאי צבא: למרות כל הקשקשת והדיבורים על "שיוויון" ותקציבי העתק שמשקיעים בכל מועמדת, יחס הטייסות לעומת טייסים היה ונשאר טייסת-אישה אחת לאלף גברים טייסים.

 

זה אומר שבשעת מלחמה או פעולה צבאית מסוכנת של ממש, הסיכוי שאישה טייסת תישלח למשימה שיש בה סכנת חיים שואף לאפס ואני מוכן להתערב אתכם שהפמיניסטיות בדרגים הבכירים יהפכו עולמות ויעשו כל דבר כדי להעניק לנשים טייסות פטור מיוחד מהשתתפות בפעילות צבאית בזמן מלחמה, כפי שהן תמיד עושות בכל סוג של תפקיד נשי בצבא שמוגדר כאילו-קרבי. בעשור האחרון היו מספר מקרים בודדים שבהם נהרגו חיילות אבל כל המקרים בלי יוצא מהכלל הוגדרו כתאונה/רשלנות/מחדל שבכלל לא היו אמורים לקרות ובעקבותם הוצאו כל החיילות ה"קרביות" ממקומות ומשימות שיש בהן סכנה של ממש.

 

קרוב לוודאי ש3 בוגרות קורס הטיס החדשות תקבלנה משימות ייצוגיות כמו להטיס בכירים או טיסות סיור שגרתיות בגבולות ישראל בזמן רגיעה.

 

רק לפני כחצי שנה חניכה בקורס הטיס נטשה את מטוסה לאחר שהמטוס נגע בקרקע ונגרם לו נזק קל (לא שהוא התפוצץ חלילה!). בדיוק כפי שמסביר ד"ר וורן פארל בספרו "The Myth Of Male Power": נשים בצבא לומדות להעריך את עצמן ואת חייהן האישיים מעל ומעבר לכל דבר אחר, בדיוק ההיפך ממה שלומדים החיילים הגברים.

 

בנעוריי קראתי המון ספרים וכתבות וראיתי סרטי תעודה בהם טייסים גברים סיכנו את חייהם ואף נהרגו כשניסו להנחית מטוס פגוע או מקולקל, כשמהבסיס צעקו עליהם בקשר שוב ושוב "תנטוש! תנטוש!". מה הסיכוי של אישה טייסת להנחית מטוס קרב עם כנף אחת בלבד...?

אני לא אופתע לגלות שאחת מ3 הבנות שסיימו את קורס היא אותה אחת שנטשה בזמן נחיתה. אני לא רוצה אפילו להיכנס לשאלה מה היו עושים לה אם היא הייתה חניך-זכר כי אין למעשה גבולות לקומבינות, לפרוטקציות, לצביעות ולהורדת הדרישות והנמכת הציפיות כשמדובר בחניכה לעומת חניך בקורס טיס.

 

בזבוז כסף

 

לפני מספר שנים השתתפתי בפורום של YNET שבו התארחו קצינה בחיל האוויר וטייס קרב שענו לשאלות על קורס הטיס. מישהו, קצין בחיל האוויר שאל מה העלות מול התועלת של הכשרת נשים כטייסות, והתגובה הייתה "שיוויון עולה כסף" :

 

שאלה: "מאחר ואני מכיר ויודע מהי עלות הכשרת של טייס בחיל האוויר, קשה לי להתעלם מכך שהכשרת נשים לתפקידי טייס, יורדת לטמיון, ברגע שתכנס להריון, והרי זו זכות אנושית ובסיסית.
מאחר שבתקופת ההריון ולאחר הלידה לא תוכל לטוס.
לעומת טייס גבר שטס עוד שנים רבות בשרות סדיר ובמילואים.

האם העלות הגבוהה של הכשרת טייסות נשים, טובות ככל שתיהנה אכן מוצדקת? "

 

תשובה: "מבינה את השאלה. עם זאת, חיל האוויר מאמין במתן הזדמנות שווה לכולם, וערך של שיוויון לעיתים עולה כסף. כמו כן, לאחר תקופת היריון ולידה, טייסת חוזרת לטוס, בדיוק כמו שטייס גבר חוזר לטוס לאחר שנה בחו"ל. "

 

לאחר מכן אני ועוד מספר אנשים חזרנו ושאלנו אותה מה מחיר השיוויון והיכן בדיוק באים לידי ביטוי ההבדלים בדרישות ולמה הם מתכוונים כשהם מדברים על "סרגל מאמץ שהותאם לבנות", אבל היא התעלמה לחלוטין מהשאלה לאורך כל הדרך כי כנראה יש להם מה להסתיר והרבה.

באחת השאלות, הקצינה אפילו כתבה במפורש שהם מחזרים אחר בנות שיש להן את הכישורים והנתונים המתאימים:

 

שאלה: "האם כל הבנות, שנמצאות מתאימות מבחינת נתונים אישיים ופרופיל רפואי, מקבלות זימון אוטומטי לטיס?
אני בעלת נתונים גבוהים. גבוהים מאוד :) ממויינת להרבה יחידות, אך מאוד רוצה טיס.
אודה לעזרתכם. "

 

תשובה:

"משנתון גיוס 2008 חה"א יפנה לכל הבנות העומדות בנתוני רף למיון לטייס (בשווה לבנים). כבר באוגוסט השנה מתוכנן כנס הסברה בנושא לכל המיועדות לגיוס בשנתון זה, המתאימות למיון. זימונים לכנס יישלחו למתאימות. "

 

ההודעה הזאת הכי זיעזעה אותי:

"נושא : תן לי להגיד אותך משהו מר ענבל
תאריך : 27/06/07 17:58
מחבר/ת : ארז
התאמתם סרגל מאמצים מיחד לבנות, עשיתם הכל על מנת לקבל אותן, אתם רודפים אחרי בנות שאפילו לא ידעו עד הגיוס מה זה פסיעת מדחף, השקעתם מיליונים בבנות שבכל קורס מסיימת אולי אחת אבל....................

את חבר שלי, חודשיים לפני סיום הקורס,(היה מיועד להטיס בלקהוק) העפתם על שטות
אותי דחיתם למרות שהגשתי לכם עשרות בקשות לגיבוש, תמיד היתה חתומה על המכתב איזה רבט"ית, אני הייתי בעל מוטיבציה גבוהה ביותר לא פחות מהרבה אנשים מהקורס שלכם, (יותר מחבר טוב שלי מהשכבה שמטיס אפאצי לונגבאו) למדתי פיזיקה וכימיה בתיכון, היה לי כושר מעולה, ושירתתי בפלס"ר גבעתי.

אז היום אני גר בפלורידה ומטיס מטוסי שייאן -טורבו פרופ .

אני מקווה שאתה יודע לקרוא בין השורות. "

 

מאוד מקומם איך הפמיניסטיות הצליחו לשנות ולהחליף את כל סדרי העדיפויות של חיל האוויר שהיה אמור להכשיר לוחמי אוויר - טייסי קרב, והפך פתאום לעוד אקדמיה יוקרתית לבנות בשירות הפמיניזם הקיצוני שמשקיעה מיליונים על גבי מיליונים אך ורק כדי לקדם נשים ולנפח להן את האגו. הגברים נמצאים שם רק כדי לשרת את הנשים ולהיות עבורן מגן אנושי!

 

שתדעו משהו: כשהצבא מכשיר בחור צעיר בן 18-19 להטיס מטוס, הוא מתייחס אליו כאל לוחם לכל דבר ועושה זאת במטרה ברורה לשלוח אותו בשעת הצורך למקומות הכי מסוכנים ולמשימות הכי קשות. לעומתם, יש העדפה ברורה להכשיר נשים-טייסות לתפקידים של תובלה ומסוקים לא קרביים - כלומר להרחיק אותן מהסכנה. נשים לא מבינות את זה ומתגייסות כשהן מורעלות ושטופות מוח לא לטובת המדינה או ביטחונה אלא אך ורק המטרה הנעלה של "קידום מעמד האישה". הן חיילות בצבא הכיבוש הפמיניסטי וזאת הנאמנות הראשונה והיחידה שלהן.

 

אני רוצה להזכיר לכם סיפור מאוד טראגי ומכוער שפוליטיקאיות פמיניסטיות אינטרסנטיות בארה"ב דחפו וקידמו שתי חניכות בקורס טיס לתפקיד הטסת מטוס הקרב אף14, למרות כישלונות ונתונים נמוכים שהוסתרו לאורך כל הדרך, מה שהוביל למותה של אחת הטייסות. הטייסת השנייה הודחה מתפקידה לאחר שהממונים עליה דיווחו על סגנון הטיסה שלה כמסוכן, חסר משמעת ובלתי צפוי. דוגמא לבלון פמיניסטי שהתנפץ לעסקניות הפוליטיות בפנים.

 

ג'ק

קישורים בנושא:

נכתב על ידי , 30/12/2010 11:01   בקטגוריות אקדמיה, ביטחון, בנות, חברה, חינוך, כסף, מגדר, מדיה, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, משטר, נשים, עיתונות, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, צה"ל, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שליטה, שקרים, תקשורת, אקטואליה, צבא, בית ספר, עבודה, מעמד, יוקרה, אפליה מתקנת, נשק  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)