לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

1/2011

נשים אלימות הרבה יותר


הנשים והנערות היום נעשות יותר ויותר אגרסיביות ואלימות, אפשר למצוא אינספור דוגמאות לכך (ראו רשימה) ודי מדהים ומזעזע איך כל מה שחשבו פעם על נשים כעל "המין העדין, החלש והטהור" בעצם התנפץ לחלוטין, וזה כולל את תחום עבירות המין כלפי קטינים (רשימה ענקית מארה"ב). בסופו של דבר נשים הן בני אדם לטוב ולרע וככאלה - גם בהן יש את הצדדים האפלים ביותר, היצר הרע, החייתי, הפראי ובהמתי שלרוע המזל נראה שנשים רק הולכות ומאבדות יותר שליטה ואין מי שיציב בפניהן גבולות - זאת לדעתי הבעיה האמיתית.

 

כפי שהזכרתי פעמים רבות, אישה יכולה לרצוח בדם קר ולא יעשו לה כלום. מערכת המשפט ומערכת החוק המודרנית נשלטת כולה בידי פמיניסטיות שונאות גברים עם רצח בעיניים שחושבות שכל אישה היא קורבן, אפילו אם היא רוצחת בן אדם, מתעללת בילדיה או מכה את בן זוגה (כי "חייבת להיות לה סיבה טובה").

 

לדעתי אחת הסיבות המרכזיות לעלייה החדה בדפוסי ההתנהגות האלימים של נערות בגילאים יותר ויותר צעירים היא הדרכה וחינוך שמצדיקים ומעודדים התנהגות אלימה, תוקפנות, גסות רוח, חוסר כבוד וחוסר התחשבות כלפי הזולת ובעיקר שנוטעים בנשים תחושת קורבנות מאוד עמוקה, שלא משנה מה אישה תעשה או תגיד - תמיד יש גברים שאפשר וצריך להאשים בכל.

 

שיעורי "הגנה עצמית לנשים" למשל זה אחד הקודים של הפמיניסטיות לעודד נשים להתנהגות אלימה. במהלך השנים ביקרתי באלפי אתרים וצפיתי בהמון חומר מצולם בנושא תורות לחימה והגנה עצמית לנשים והזדעזעתי לגלות איך למעשה בכל סיטואציה, בכל מקום ובכל זמן אפשר לפרש התנהגות או מבט של גבר או נער כ"סימן לתוקף פוטנציאלי" ולכן מצדיקה סטירה, דחיפה, אגרוף או (הפופולארי ביותר כיום) בעיטה או ברכייה באשכים. יש יותר מדי נשים שחושבות שכל התנהגות או פליטת פה ניתן לפרש כ"הטרדה מינית" שמצדיקה "בעיטה לביצים" (ראו פורום זה) בתוספת תלונה במשטרה דווקא נגד הגבר המותקף (כשביקרתי בפורום פמיניזם כלשהו נתקלתי בהודעה שמסבירה שהסיבה שבגללה "מעלילים" על נשים שהן אלימות זה בגלל שהן "נאלצות" להכות גברים שמטרידים אותן מינית).

 

בפועל הטכניקות שנשים ונערות לומדות בשיעורי הגנה עצמית לא באמת מועילות מול תוקף אמיתי (מחבל, רוצח או אנס ברחוב) ודווקא גברים חלשים וחפים מפשע הם שחוטפים מכות מנשים שנטפלות דווקא לגבר חלש ו"עלוב" ו"חנון", בדרך כלל נמוך, קטן וצעיר יותר מהן. ראיתי ה-מ-ו-ן מקרים כאלה ושמעתי עדויות קשות מאוד מבני נוער. לאחרונה גם היה פרק בסדרת טלוויזיה לילדים ונוער בשם "השועלים" שם השחקנית בועטת "בטעות" לאחד השחקנים בביצים, היא מרחמת עליו ולוקחת אותו לבית החולים. בסוף הפרק (וזה מה שהכי מעצבן) היא מתנקמת בו ומחייכת חיוך ארסי על זה שהגזים בתגובתו כדי שיוכל לקבל ממנה מעט סימפטיה:



הסתכלו היטב בסרטון וידאו זה בנוגע לשיעורי הגנה עצמית לנערות בבתי הספר: הבחור הצעיר מתואר כ"אנס פוטנציאלי" רק על עצם העובדה שהוא מסתכל על הנערה ומחייך כי הוא כנראה חש גירוי מיני [מצלמה וירטואלית מתמקדת על איבר מינו]  ולכן הנערה מתנפלת עליה, "שוברת לו את הביצים" וכו' :

 

 

תפיסת העולם של מדריכי ומדריכות הגנה עצמית לנשים מסתכמת בתפישה ש"נשים מטבען אינן אלימות לכן חשוב ללמד אותן לפתח תוקפנות כדי שתוכלנה להגן על עצמן". כלומר "אישה לא מסוגלת לתקוף ולהיות אלימה"! זה שקר מוחלט כי נשים, במיוחד בגילאים צעירים, מותקפות פיזית בעיקר ע"י נשים אחרות ולאו דווקא גברים. בדיוק כפי שסיפרה מניסיונה מורה לאנגלית לחבר שלי:"בקולג' בארה"ב הבנות יכולות לרצוח אחת את השנייה בגלל קנאה" והיא הדגישה בפירוש שהיא מתכוונת לאלימות פיזית.

הפאראנויה האנטי-גברית שמחדירות פמיניסטיות עמוק לראשן של נערות בגילאים יותר ויותר צעירים היא לא חדשה, כפי שניתן לראות בסרטון תעמולה מצמרר זה משנות ה50 או תחילת שנות ה60, שמתאר בעצם כל גבר וכל נער כ"אנס", "תוקף" ו"רוצח נשים" בפוטנציה:

 

אני מסכים באופן כללי שצריך להיזהר מאנשים זרים. הבעיה שכאשר מתמקדים אך ורק בגברים ומדברים במכוון בלשון זכר ("תוקף", "אנס", "שודד", "כייס", "גנב" וכו') זה כבר הופך לגזענות ודמוניזציה מאוד מסוכנת שמזכירה את חומרי התעמולה הנאציים שתיארו את היהודים כ"מפלצות מאיימות", ה"איום הגדול ביותר על החברה" וה"אחראים לכל תחלואי העולם".

כתוצאה מהתעמולה הפמיניסטית השקרית והנתונים המנופחים שהן מפיצות, כיום יש מדיניות אנטי גברית נוקשה וסנקציות כבדות כלפי כל גבר רק על עצם היותו גבר: לדוגמא, יש לי חבר שנותן שיעורי עזר לנערות. אימה של אחת התלמידות אמרה לו בפירוש שהיא ציפתה לקבל מורה-אישה ולא גבר כי היא לא מוכנה להשאיר את הבת שלה עם גבר זר. אם זה לא מספיק, כל גבר שרוצה לעבוד עם ילדים ונערים צריך להוכיח ולהצהיר שהוא לא עבריין מין ולהתחייב שלא יבצע עבירות מין ולא יטריד מינית. בחונכות "פרח" למשל סטודנט זכר יכול לחנוך ילד בלבד, אבל סטודנטית רשאית לחנוך גם ילד וגם ילדה.

אלה הפמיניסטיות שהשפיעו וממשיכות להשפיע כיום על נשים ונערות, לגרום להן לשנוא גברים ולראות בהם אויב מסוכן ואכזר ולטווח הארוך - יש גבול למה שגברים יכולים לספוג!

אישה שהתכתבתי איתה בעבר סיפרה לי שהיא למדה אמנות לחימה רק כדי שתוכל להכות גברים ולהכניס להם מכות רצח ובפועל היא כמעט הרגה גבר כי בגלל שטיפות המוח הפמיניסטיות היא לא יכלה לראות בגברים בני אדם (ציטוט מדוייק):

"אם הייתי יודעת כבר אז שגם לגברים יש רגשות והם יכולים לסבול ולהתייסר, בדיוק כמו אישה. בחיים לא הייתי מעיזה לעשות את מה שעשיתי, אבל חשבתי שהם מפלצות. הייתי בטוחה"

ג'ק

קישורים בנושא:

נכתב על ידי , 11/1/2011 16:18   בקטגוריות אונס, אלימות, איומים, אפליה, בנות, גזענות, הטרדה מינית, הסתה, חברה, חינוך, ילדים, מגדר, מדיה, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, נשים, נשק, פגיעה, פמיניזם, פמיניסטיות, פשע, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שנאה, שקרים, תקיפה, תקשורת, אהבה ויחסים, אקטואליה, בית ספר, אויב, שליטה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)