לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     




הוסף מסר

2/2011

השנאה לגברים מתחילה בבית הספר


 

לפני מספר שנים הודיע לי חבר על סרט מחריד שראה בערוץ 2. הסרט נקרא "שליחות קטלנית ברמת גן" והוא נעשה כפרויקט סטודנטים בביה"ס לטלוויזיה וקולנוע "סם שפיגל" בהשתתפות שחקנים מקצועיים כמו אורנה פיטוסי (ה"מחסלת" הגיבורה) ודורון צפריר (ה"איש הרע"). לפני שאסביר מדוע וכיצד סרט זה מראה שנאת הגברים רצחנית ופמיניזם קיצוני, תוכלו לראות את הסרט בYOUTUBE :

 

כפי שכתבתי על הנושא בעבר, הקולנוע המערבי-מודרני הפך כיום לשדה קרב של ממש בו פמיניסטיות שונאות-גברים מפיצות את כל המסרים האנטי-גבריים שלהן החל מהצגת הגבר כיצור מוגבל, נחות ועלוב ועד לעידוד ותמיכה של ממש בנשים שרוצחות גברים (ויש כאלה).

 

הדבר היותר משמעותי שכל סטודנט לתקשורת ו/או קולנוע וטלוויזיה לומד הוא על סאב-טקסט - על מסרים סמויים, על המשמעות שהצופה מקבל אוטומטית לאחר שהוא צופה או נחשף לתוכן מסויים בטלוויזיה, בסרט או בכל אמצעי תקשורת (כולל בספרים ועיתונים). אם לדוגמא רואים בסרט גבר שמכה אישה, משפיל אותה, צועק ומקלל ומעליב בזמן שהיא מתחנפת אליו ומנסה לרצותו - המסר הסמוי שעובר אוטומטית לתת-מודע הוא שכל הגברים הם זבלים וחלאות וכל הנשים הן מלאכיות טהורות. כך נשים לומדות מגיל צעיר שאסור לאישה להיות נחמדה כלפי גבר. אף פעם.

 

אי לכך, בכל מה שנוגע לשטיפות מוח והחדרה של מסרים חצי-סמויים וחצי גלויים, אי אפשר להתחרות בפמיניסטיות ובגברים הכנועים והמסמורטטים שלהן שעושים עבודה פנטסטית מבחינת תעמולה, החדרה והפצה של שנאת גברים המונית (מיסאנדרי).

 

יש תמיד כאלה שאומרים: "כל הבמאים והתסריטאים והמפיקים הגדולים הם גברים" אז ראשית, כיום זה כבר לא נכון, ושנית - רוב רובם של הגברים בתעשיית הקולנוע, הטלוויזיה והתקשורת הם גברים כנועים, חלשים, תבוסתנים, מסורסים, חסרי עמוד שידרה שלומדים להתרפס ולהתחנף לבוס האמיתי שלהם - ציבור הנשים, עוד מביה"ס לתקשורת כי בסופו של הנשים מהוות כ85 אחוז מכוח הקנייה העיקרי - הלקוח המרכזי אליו מכוונים המפרסמים ברשתות הטלוויזיה הגדולות.

 

דוגמא נוספת היא סרטון אנימציה שעשתה סטודנטית לקולנוע בשם נוגה בו היא מציגה את המפלגה לזכויות הגבר כ"חבורה של גברים ניאנדרטלים שחיים במערות" עם מוטיב חוזר של ציורי חזירים. הזמנתי אותה לבלוג זכויות הגבר והיא כתבה לי: "דווקא היינו בבלוג שלך כתחקיר לסרטון הזה". כתבתי לה שהיא עושה תעמולה אנטי גברית מלאה בשנאה ודעות קדומות והיא התחילה לאיים שYOUTUBE צריכים לחסום אותי:

 

"לא חסמתי ולא מחקתי, על אף שאני עומדת לעשות את זה בקרוב אם לא תשים לב איך אתה מדבר. כנראה שהצוות של יוטיוב גם חשב שאתה מגזים. נראה לי שאתה זה שמפחד, למעשה היסטרי- תסתכל על הסרט טוב טוב- בלי פארנויה- ותראה שמה שאני מגחיכה זה את מפלגת הגברים כמפלגה. תפסיק לפחד מפמיניסטיות, אנחנו בסך הכל מנסות להאבק בחוסר השיוויון שעדיין קיים פה. תחזור למערה שלך, בבקשה"

 

שוויון לא פמיניסטי

 

אני בסה"כ מאמין שצריכה להיות גישה שוויונית, הוגנת ושקולה - משהו שאנשי המדיה בישראל פשוט לא מסוגלים להבין כי הם עסוקים מדי בשיווק אגרסיבי של המוצר שלהם. לצורך הדוגמא, צפיתי בנעוריי בסדרת טלוויזיה קנדית במסגרת תוכניות הילדים והנוער בערוץ ה1 בשם "הרפתקאות שירלי הולמס". (על ילדה בלשית)

 

בהתחלה אני מודה שנבהלתי אבל לאחר צפייה והתעמקות דווקא שמחתי כי בלפחות ב50 אחוז מהאנשים ה"רעים" נגדם נלחמה הגיבורה היו נשים ולא רק גברים כמו שכ"כ מקובל בישראל. בכלל הפמיניזם הישראלי הוא פמיניזם מאוד בוטה, גס, וולגרי ונמוך שתמיד מציג את הנשים בצד של הטובות-צדיקות-מושלמות-טהורות ואת כל הגברים בצד של ה"חראות", תמיד תחת התירוץ המוכן מראש של הפמיניסטיות הישראליות שטוענות שכל הנשים בישראל הן קורבנות, מסכנות, חלשות, אומללות, מוחלשות וכו', לכן כל האמצעים כשרים.

 

יעקב

קישורים בנושא:

נכתב על ידי , 21/2/2011 13:42   בקטגוריות אויב, איומים, אלימות, אפליה, גזענות, הסתה, חברה, חינוך, כסף, מגדר, מדיה, מיגדר, מלחמה, מניפולציות, נשים, נשק, פגיעה, פמיניזם, פמיניסטיות, פשע, צדק, רצח, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שליטה, שנאה, שקרים, תקשורת, תרבות, אקטואליה, ביקורת, בית ספר, עבודה, ילדים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)