לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

10/2011

הרב יצחק פנגר בשירות הפמיניסטיות


אימא שלי צופה קבועה בערוץ "הידברות" כבר שנתיים והיא עצמה אמרה שנמאס לה ומעצבן אותה לשמוע רבנים, בייחוד הרב יצחק פנגר, שכל הזמן רק מתחנפים לנשים, מהללים אותן, סוגדים ויורדים על הגברים. אני לצערי ראיתי ובייחוד שמעתי זאת מהפעם הראשונה. הרב פנגר ממש עובר כל גבול ובכל הרצאה שלו שובר שיאים בטון דיבור בוטה, מגעיל ומעליב. אני יכול להתעלם מהקולות המוזרים והאינפנטיליים שהוא משמיע מדי פעם כדי להצחיק את הקהל, מה שמקומם מעל ומעבר זה האופן בו הוא מדקלם את הסיסמאות של הפמיניסטיות הקיצוניות ביותר, כולל הטענה השקרית כאילו "יש 200,000 נשים מוכות", מספר הזוי ובלתי מציאותי לחלוטין ששום חוקר רציני בתחום האלימות במשפחה לא מוכן לעמוד מאחוריו.

 

הרב יצחק פנגר אחד הרבנים ש"מרצה" בערוץ "הידברות" על נושא זוגיות ויחסים בין בני זוג, עושה זאת בקו פמיניסטי ואנטי-גברי לפיו כל דבר רע שקורה בין בעל לאישה - זו תמיד אשמתו של הגבר, בדומה מאוד לקו החשיבה של ארגונים פמיניסטים חילוניים כמו "התנועה לגבריות חדשה" בהנהגת ד"ר חן נרדי. הוא כל הזמן מדבר בלשון זכר שהוא מדבר על מעשים רעים, כשהוא מאשים ויורד ממש בלשון בוטה על הגברים, ורק משבח ומהלל את הנשים כשהוא מדקלם סיסמאות חלולות כמו "גבר הוא מוגבל, גבר הוא רכיכה, אישה גם עם 40 מעלות חום יכולה לעשות את עבודות הבית, לטפל בילדים" וכו'.

 

באחת ההרצאות הראשונות למשל דובר על "גאוותנות" ומרבית הדוגמאות בכלל התאימו יותר לנשים מאשר לגברים כי הן אלה שמסתכלות כל הזמן במראה, מעריצות את עצמן ואומרות "הוי כמה שאני יפה... הוי איזה בגד יפה יש לי", כך שלדבר על גאוותנות אך ורק בלשון זכר זה פשוט עלבון צורם לאינטליגנציה!

 

לפי פנגר ורבנים כמותו אין כנראה בני משפחה אחרים בסביבתו של אדם, "קודם כל תלמד לתת כבוד לאשתך!". מה עם כבוד להורים, מבוגרים, אחים, אחיות, חברים, שכנים וכו'??? מבחינתו כלום כנראה לא חשוב כמו כבוד וצייתנות עיוורת לאישה ולאישה בלבד. בפועל הרי ברור ושקוף שמדובר בפופוליזם זול שנועד להגיע להמונים ובייחוד לציבור הנשים שמטבעו אוהב שמלטפים ומנפחים לו את האגו, ביזנס ותעשיית כסף לכל דבר. הרב פנגר וחבריו מבינים היטב שהנשים היום הן השולטות והן הכוח הפוליטי המוביל והדומיננטי ביותר בישראל ועובדה שהם מארגנים אירועים ענקיים כמו כנס הנשים הגדול ברמת גן בו השתתפו 40 אלף נשים.

 

הרב יצחק פנגר הוא לא לבד וזה מה שמדאיג. קיימת מגמה מובהקת ויש זרם שלם של רבנים שנגררים אחרי המומנטום העצום של ארגוני הנשים והפמיניסטיות וממש מתחרים ביניהם מי ייכנס חזק יותר בגברים. שימו לב למאמר הזה של הרב מניס פרידמן שטוען שהגבר הוא בעצם אפס :

"אם תפשיט מהגבר את כל הגינונים החיצוניים, אם תיקח ממנו את המכונית, את הכסף, את הנעליים האופנתיות – אז הוא חש שאין כלום, רק עפר. כל גבר נבהל מכך שבסוף הוא יסתכם בכלום "

 

(לי זה נשמע כמו גירסה דתית-רפורמית של מניפסט החלאה, תורת-גזע פמיניסטית הקוראת להשמדת הגברים!)

 

מה שאותי מעצבן ומקומם יותר מכל בתור גבר רווק זה לשמוע כל הזמן את הטפות המוסר האלה כאילו גבר בלי אישה הוא פגום ולא-שלם, שזה החטא הכי נוראי עבור גבר לא להתחתן ולהקים משפחה כי את כל כובד האחריות הם מטילים אך ורק על הגברים ורק הם אלה שנענשים או ייענשו לפי דין תורה. הרב פנגר ויתר הרבנים מתעלמים (אולי במודע ובמכוון?) מהשתלטות הפמיניסטיות על החברה שלנו, על העובדה שהנשים הן השולטות בכל תחום אפשרי ולגברים אין שום זכויות אפילו זכויות אדם בסיסיות ביותר.

 

רוב הדברים שהם מתארים בערוץ "הידברות" מתאים אולי למציאות של לפני 100-200 שנים או יותר, לתקופות בהם הגבר היה ראש המשפחה, בעל הבית והרכוש, והאישה הייתה נשארת בבית לגדל את הילדים, לבשל ולעשות את עבודות הבית, אך לא למאה ה21 בה לנשים יש זכויות יתר, כוח ושליטה בתוך הבית ומחוץ לבית, הן אלה שקובעות כל דבר, נותנות הוראות, מחליטות ומכתיבות את מה שנוח להן והגבר רק ממלא הוראות.

 

במציאות כזו גבר צריך להיות מזוכיסט או נאיבי ומטומטם לחלוטין כדי למהר להתחתן ולהתחייב לכל החיים, אם יש לו סיכוי של 50 אחוז או יותר שלאישה יום אחד פשוט יתחשק להתגרש בלחץ אלפי ארגוני הנשים בישראל המפעילים מוקדי סיוע וייעוץ משפטי חינם לנשים, סיכוי השואף ל100 אחוז שגם ילדיו ינותקו ממנו והוא לא יוכל לראותם (יותר משעה בשבוע במקרה הכי טוב, אם יהיה לו מזל), הוא גם יצטרך לשלם דמי מזונות מנופחים, אפילו אם הוא מובטל ואין לו כסף, והוא יצטרך להמשיך ולשלם חשבונות, חובות, כולל משכנתא על דירה שממנה קיבל צו הרחקה משטרתי בלחץ עורך או עורכת דין שייעצו לאישה להמציא ולהגיש תלונות כזב.

 

יעקב

 

קישורים בנושא:

נכתב על ידי , 19/10/2011 11:40   בקטגוריות אפליה, גירושין, דיון, דת, זוגיות, חברה, חינוך, יהדות, יוקרה, כסף, מגדר, מדיה, מיגדר, מניפולציות, משפחה, נשים, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיח, שליטה, שקרים, תקשורת, אהבה ויחסים, אקטואליה, ביקורת, תרבות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)