לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

6/2013

רצח בנות בהודו וסין - בלוף אחד גדול!


ב1990 פרסם חוקר הודי בשם אמרטיה סן תיאוריה לפיה הסיבה לכך שבהודו וסין יש יותר גברים מנשים היא "רצח סלקטיבי של עוברים ממין נקבה". הוא דיבר על מספר מפלצתי של 100 מיליון נשים ש"חסרות" באסיה בגלל "רצח" - הפלה מכוונת של עוברים ממין נקבה.




חוקרת אמריקנית מאוניברסיטת הרווארד בשם אמלי אוסטר הפריכה את התיאוריה ההזויה של סן, ומצאה שהסיבה האמיתית לתמותת עוברים ממין נקבה בהודו וסין זוהי לא הפלה מכוונת אלא וירוס הפטיטיס B הנפוץ במדינות עולם שלישי, ופוגע במיוחד בעוברים ממין נקבה.


קישור למחקר שלה


ועדיין ממשיכות הפמיניסטיות להשתמש בתיאוריה השקרית והמטעה של סן כדי להפיץ בעולם רעל אנטי-גברי ושנאה רצחנית לכל אדם שנולד ממין זכר, עד כדי השוואת גברים ממוצא הודי (כמוני) כנאצים, לא פחות, בתוספת אמירות גזעניות (סוג התגובות בהן אני נתקל תמיד כשהנושא עולה בתקשורת הישראלית). אין שום בעיה לפברק כתבות וסרטי תעודה מרגשים וסוחטי דמעות באמצעות עריכה מגמתית, מוזיקת רקע דרמטית והבאת דוגמאות ומקרים בודדים מכפר נידח, מוכה עוני, רעב ומחלות, כדי לשכנע את הצופים בעולם המערבי שמדובר בתופעה ממנה נפגעות "מיליוני בנות". גם אני נפלתי למלכודת הזאת כשצפיתי בנעוריי ביחד עם אבא שלי בכתבה על "רצח בנות בהודו" בתוכנית "רואים עולם", רק שלא ידעתי אז על שיטות התעמולה של לוחמות המגדר צמאות הדם.


פמיניזם זוהי תעשייה בינלאומית של שקרים, שנאה, שטיפות מוח, הפצת דיס-אינפורמציה, מחקרי זבל ונתונים מפוברקים שבסופו של דבר מטרתם להשניא את המין הגברי כולו. מעולם לא הייתה בהיסטוריה תנועה שהצליחה להפיץ כ"כ הרבה שנאה וגזענות תהומית כלפי קבוצה מסויימת כפי שמצליחה התנועה הפמיניסטית כיום מסביב לגלובוס בשילוב שליטה מוחלטת באמצעי התקשורת המודרניים וצנזורה אגרסיבית כלפי כל מי שמביא דעה מנוגדת.


מעניין שהעובדה שבמדינות המערב מספר הנשים גדול ממספר הגברים, ותוחלת חייהן של הנשים גבוהה בממוצע ב7 עד 8 שנים פתאום לא נתפשת כאפליה אלא כעוד "הוכחה לעליונות הגנטית-ביולוגית של המין הנשי"!!!


למעשה בפועל כן ישנה אפליה שיטתית מובהקת כלפי גברים: הסיבה בגללה תוחלת חייהם של הגברים במדינות המערב נמוכה משל הנשים היא שילוב של העובדה שגברים מבצעים עדיין 99 אחוז מכל העבודות השחורות הכי קשות, מסוכנות ושוחקות (כולל ובנוסף למלחמות), העובדה שלמרות כל הדיבורים והקשקשת האינסופית על "שוויון" עדיין רק לגברים יש נטל חובות מקסימאלי ואבסולוטי (להקים משפחה, לעבוד, לפרנס, למות במלחמות וכו') ויש להוסיף את העובדה שבמדינות המערב 2 שליש מתקציבי מחקר בריאותי מושקעים אך ורק כדי לשפר את את בריאותן של הנשים בלבד כשרוב רובו של השליש הנוסף מושקע באופן שווה לגברים ונשים כאחד.


לפני 80 שנה הפער בתוחלת החיים היה שנה אחת בלבד לטובת הנשים והוא הלך וגדל בגלל ההשתלטות התנועה הפמיניסטית שדאגה שלנשים יהיו יותר ויותר זכויות, פריוולגיות וחופש על חשבון דיכוי והגדלת נטל החובות והעומס על כתפיהם של הגברים בלבד. כך בעצם הפמיניסטיות בעולם המערבי נוהגות להשתמש ולנצל באופן ציני דוגמאות וסיפורים ממדינות עולם שלישי וקבוצות שחיות במצוקה רק כדי לעשות רווחים תעמולתיים במדינה שלהן, רק כדי להתנשא ולומר לגברים "מגיע לכם! אתם אשמים בכל הצרות בעולם!". ציטוט של טוקבקיסטית פמיניסטית:"אם הנשים במערב יתחילו לתפוס עמדות שלטון הן יוכלו להשפיע על מעמדן של הנשים במדינות אחרות".


למעשה כל מה שהפמיניסטיות טוענות שגברים עושים לנשים, הן אלה שבפועל עושות לגברים, הכל בשיטת "הקדם תרופה למכה" ו"בתחבולות תעשי לך מלחמה".


ג'ק

נכתב על ידי , 26/6/2013 11:44   בקטגוריות אויב, אלימות, אפליה, בנות, גזענות, דיון, הסתה, חברה, חיים, יוקרה, ילדים, מגדר, מדיה, מדע, מחקרים, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, נשים, עיתונות, עלילה, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, רצח, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שנאה, שקרים, תקשורת, אקטואליה, משפחה, פשע  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)