לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

4/2016

מיתוס תקרת הזכוכית


מיתוס "תיקרת הזכוכית" הוא בלוף פמיניסטי מתוחכם שמתעלם במכוון מהעובדה הפשוטה שלמרות שבראש פירמידת הארגון עומד גבר אחד שהוא המנכ"ל, עדיין מספרית וסטטיסטית אפשר למצוא הרבה יותר נשים בדרגה אחת או שניים שמתחתיו (בעבודות משרד, מזכירות ואדמיניסטרציה) או במילים אחרות, שחלוקת הכוח אצל נשים היא שונה לעומת אצל גברים שם יש לך מנכ"ל גבר אחד לעומת רוב מוחץ של גברים פועלים וטכנאים ועובדים זוטרים שעושים את כל העבודה השחורה הכי קשה, שוחקת ולעיתים אף מסכנת בריאות. למעשה, ככל שיורדים נמוך בפירמידה הזאת - מגלים שיש שם הרבה יותר גברים מנשים !!!



למעשה נשים מראש בוחרות עבודות שנמצאות בהיררכיה במקום שני או שלישי לא כי הן טיפשות או נאיביות (או "מוחלשות") אלא יודעות (מלמדים אותן) שגם לפקידה זוטרית או לעוזרת פרלמנטרית של שר יש כוח השפעה אסטרונומי.


לדוגמא מפיקות בטלוויזיה: צילמו אותי פעם לתוכנית טלוויזיה בערוץ 2 והיה שם קטע כמה פעמים שהבמאי שאל אותי שאלות וביקש ממני לדבר על משהו והמפיקה ממש קטעה אותו והתחילה להתווכח איתו "מה זה קשור???". חוכמולוגיה נשית בפעולה.


ג'ק


עוד בנושא:

כל השקרים של הפמיניסטיות

נכתב על ידי , 17/4/2016 14:09   בקטגוריות אפליה, אפליה מתקנת, אקדמיה, בנות, גזענות, דיון, חברה, חוק, חיים, חינוך, יוקרה, כנסת, כסף, מגדר, מדיה, מדע, מחקרים, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, משטר, נשים, עיתונות, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שיח, שליטה, שקרים, תקשורת, אקטואליה, בית ספר, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)