לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מקוות שיתאבד - מאת גיל רונן


אני מנסה להיזכר במקרה אחד בו ארגוני המגדר דרשו להחמיר עם אנס ערבי או למנוע חנינה ממחבל שרצח נשים וילדים. לא קרה ולא יקרה. 

גיל רונן, כ"ג בניסן תשע"ו 01/05/16 18:34

מדינת ישראל אחוזת טירוף, כבר עשרות שנים. אמנם לא נהוג בזמננו לדבר על רוחות רעות וכישופים, אבל נוכח החדווה המרושעת שבה "ארגוני נשים" מטעם קרן מאוד מסוימת מהתלים בחברה הישראלית, רומסים את כל כללי הדמוקרטיה והצדק, ומתעללים בקורבנותיהם, פסוקי התורה שצצים לראש הם אלה שמתייחסים למכשפות, ואל הלשון מתגלגלות המילים: "צא דיבוק, צא דיבוק, צא דיבוק צא".

"זעם בעקבות הדיווח על האפשרות לחנינה לקצב", זעקה הכותרת הבוקר. "במערכת הפוליטית וגם בארגונים חברתיים" מחו על הפרסום לפיו נשיא המדינה ישקול לחון את נשיא המדינה לשעבר, משה קצב, בשל ההידרדרות במצבו הנפשי ותחושותיו הדיכאוניות.

"איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית" אמר כי "אם מצבו של קצב מידרדר, שרשויות הכלא יספקו טיפול הולם – בכל מקרה אין לחון אותו".

אני מנסה להיזכר במקרה אחד בו ארגוני המגדר דרשו להחמיר עם אנס ערבי או למנוע חנינה ממחבל שרצח נשים וילדים. לא קרה מעולם ולא יקרה. מנסה להיזכר בהודעה נזעמת של ח"כיות "פמיניסטיות" לגבי העובדה שנשים שמתגוררות בדרום תל אביב או בגבעה הצרפתית חוששות לצאת מהבית בגלל מכת עבריינות המין של המסתננים והערבים בסביבה – גם זה לא קרה ולא יקרה.

מה עם איזו הבעת סולידריות מטעם מרצ עם הנשים היזידיות שנמכרות כשפחות מין ע"י דאע"ש ומוצאות להורג? הצחקתם את מרצ. אותם מעניין רק הנשיא לשעבר של מדינת ישראל, שהשפלתו היא השפלת המדינה כולה.

"קמפיין המסכנות של קצב לא עוצר לרגע", לעגו בארסיות חברות הכנסת גלאון, רוזין וזנדברג ממרצ, ואילו ח"כ עאידה תומא-סלימאן הפעילה את כובד משקלה כיו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה נגד אפשרות חנינה.

מעניין לציין שח"כ רוזין שימשה בעצמה במשך שנים מנכ"לית "איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה", לפני שהגיעה לכנסת, ושלפני כן שימשה כעוזרת פרלמנטרית לח"כיות יעל דיין ונעמי חזן. אותה יעל דיין היא שהובילה את החקיקה ששינתה את הגדרת האונס בישראל כך שלא נדרשת עוד הוכחה לשימוש בכוח או באיומים בכדי להרשיע – ודי בכך שהאישה מעידה בדיעבד כי לא נענתה "מהסכמתה החופשית".

כל זה מקרה, יגידו הנאיבים. לא מקרה בכלל, יגיד מי שיודע שממלכת המגדר נבנתה כל-כולה ע"י השמאל הקיצוני, ולכן "הנתונים" והטענות של עסקניותיה יהיו תמיד נגועים בפוליטיזציה.

מי שעקב אחרי הטוקבקים כאשר התנהל משפטו של קצב, יודע שרבים מהם "הציעו" לקצב להתאבד. ברור שגם היום, זה מה שהרבה מהמגדריסטיות רוצות לראות. הן לא יסתפקו בכך שיהפוך לשבר כלי רזה ועגמומי, כמו איציק מרדכי, אותו רדפו עשרות שנים לאחר נפילתו מגדולה. הן רוצות תמונת ניצחון. וידוא הריגה. עדיף שימות משברון לב, אבל התאבדות היא בהחלט אופציה. למה? ככה. כי הן יכולות.

משפט קצב היה מזוהם מהרגע הראשון. זכור לי איך ראיתי במו עיני כיצד דנה וייס מערוץ 2 ראיינה את מני מזוז, אז יועץ משפטי לממשלה, והוציאה ממנו אמירה לפיה קצב הוא "עבריין מין סדרתי", עוד לפני שהוגש נגדו כתב אישום.

זכורה לי עדות גסה ומכפישה של א' מלשכת הנשיא שניתנה בטשטוש פנים ובשידור חי בכל הרשתות – מעשה עתונאי מחפיר ללא אח ורע בתולדות העתונות האלקטרונית. זכורים לי תופי הטם-טם של ארגוני המגדר שהדהדו מחוץ לבתי המשפט ממש בזמן מתן פסק הדין.

את הזיהום אי אפשר כבר לנקות, אבל בואו ניזכר בא' ממשרד התיירות, שעדותה היא היחידה שהפלילה את קצב באונס. האזינו בבקשה לשיחה הטלפונית הזו עם א', שהתקיימה שנתיים אחרי ש"נאנסה" כביכול.

א' נשמעת כועסת, אבל לא על כך שהותקפה, אלא על כך שקצב לא מסייע לה להתקבל לעבודה. "הוא לא יכול להביא מזכירה?", היא שואלת. "שיכניס אותי סתם כמזכירה שם עכשיו... אני השארתי לפחות חמש הודעות", אמרה לבן שיחה. "הוא לא יכל לצלצל אליי?"

האם זו התנהגות של קורבן אונס? או שזהו דיבור של מי שדורשת אתנן? תחליטו אתם.

אחרית דבר: אני מאמין שהדיבוק ייצא, בסופו של דבר. כחברה, נשוב לשפיות. כמו שמדינות קומוניסטיות לשעבר שבו לשפיות. אחרי שזה יקרה, כל אחד מאיתנו יצטרך לשאול את עצמו, איפה הייתי ומה עשיתי בתקופת שלטון הטרור הזה? האם עמדתי מנגד? שחיתי עם הזרם? צרחתי בגרון ניחר את מה שארגוני המגדר רצו שאצרח? שתקתי כי חששתי? או שהבעתי דעה אמיצה? גם בדברים האלה נמדדים בני אדם.

נכתב על ידי , 2/5/2016 16:50   בקטגוריות אונס, אפליה, גזענות, הטרדה מינית, חברה, חוק, יוקרה, כנסת, כסף, מגדר, מדיה, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, מעמד, משה קצב, משטר, משפט, משפטים, נשים, סחיטה, סקס, עיתונות, עלילה, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, צדק, צנזורה, שחיתות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיח, שליטה, שקרים, תקשורת, אקטואליה, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זכותו של קצב להילחם על חפותו


זוהי זכותו המלאה של אדם המאמין בחפותו ומוכן להילחם כדי להוכיח שנעשה לו עוול, לפעול בכל דרך חוקית כולל הפעלת חוקרים פרטיים. אין כאן שום עבירה או מעשה לא ראוי כי אם כלי לגיטימי ומקובל כדי לנסות להשלים את מה שביהמ"ש נמנע מלעשות מתוך שיקולים זרים בעקבות לחץ מאסיבי ובלתי פוסק של ארגוני נשים, עיתונאים, יח"צנים, פוליטיקאים וכו'. לקטע המלא...
נכתב על ידי , 26/7/2011 13:03   בקטגוריות אונס, אלימות, הטרדה מינית, חברה, חוק, מגדר, מדיה, מיגדר, מין, מניפולציות, משה קצב, משטר, משפט, משפטים, נשים, סחיטה, סקס, עלילה, עיתונות, פגיעה, פמיניזם, פמיניסטיות, פשע, צדק, צנזורה, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שקרים, תקיפה, תקשורת, אהבה ויחסים, אקטואליה, שליטה, תלונות, הטרדה מינית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גזענות ופמיניזם אשכנזי


לאחרונה התפתח דיון או וויכוח מעצבן למדי בקבוצת "שני הורים" בפייסבוק. אני מעריך ומכבד את חברי "שני הורים" ופעילותם למען שוויון בהורות, אני לא חושב לצערי שדרישתם לא להגיד "חלילה" משהו רע על הפמיניסטיות היא מדיניות הוגנת כלפי גברים הנאבקים על קשר עם ילדיהם ובטח לא כלפי המטרה הצודקת והחשובה שלהם.

 

לומר "אנחנו רק למען הקשר עם הילדים" זה לנסות לטפל בסימפטום או ליתר דיוק אחד הסימפטומים של המחלה היותר קשה, מסוכנת ומזיקה שהיא התנועה הפמיניסטית שדואגת לדכא, לקפח, להפלות, לרדוף ולהתנכל לכל גבר רק בגלל היותו גבר. הפמיניזם הוא שורש הבעיה האמיתי ומיותר לציין מה יהיו סיכויי ההחלמה אם מתעלמים מגידול סרטני.

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 22/5/2011 14:33   בקטגוריות אויב, אונס, איומים, אפליה, אקדמיה, גזענות, דיון, הורות, הסתה, זוגיות, חברה, חינוך, יוקרה, ילדים, כסף, מגדר, מדיה, מדע, מחקרים, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, מעמד, משה קצב, משטר, נשים, עיתונות, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, צנזורה, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שיח, שליטה, שנאה, שקרים, תרבות, אהבה ויחסים, אקטואליה, אינטרנט, אבות, גירושין, פגיעה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הסדקים שבפס"ד נגד הנשיא קצב


לא האמנתי ואני לא מאמין לרגע שהנשיא לשעבר משה קצב באמת אנס. אני לא היחיד, יש הרבה אנשים שראו בעצמם כמה הפרשה הזאת מוזרה ואיך נבנתה באופן מלאכותי בעיקר ע"י התקשורת שהתגייסה מלכתחילה לטובת המתלוננות וגופים בעלי אינטרס שדחפו את הפרשה בכל הכוח. לפניכם מסמך מעניין שקיבלתי במייל, אני ממליץ לכם בחום לקרוא אותו בסבלנות:

 

מסמך זה בא לענות למספר נושאים עיקריים הנזכרים בפסק הדין של שופט בית המשפט המחוזי, ג'ורג' קרא בעניינו של נשיא המדינה לשעבר, משה קצב, אגב התייחסויות לתהליך כולו.

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 15/4/2011 12:21   בקטגוריות אונס, אפליה, גזענות, הטרדה מינית, חוק, יוקרה, כנסת, כסף, מגדר, מדיה, מיגדר, מין, מניפולציות, מעמד, משה קצב, משטר, משפט, משפטים, נשים, סחיטה, סקס, עיתונות, עלילה, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, צדק, פשע, צנזורה, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שליטה, שמאל, שנאה, שקרים, תלונות, תקיפה, תקשורת, אינטרנט, אקטואליה, חברה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איזה כיף להיות כאילו-מוטרדת



צפו במערכון הזה של האחים טרוס שממחיש בצורה יוצאת מהכלל את הקלות הבלתי נסבלת שכל אישה כיום יכולה לקום ולהגיד שהבוס שלה או למעשה כל גבר חף מפשע (אפילו סתם מישהו שעבר לידה ברחוב) "הטריד אותה מינית" :

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 25/2/2011 13:03   בקטגוריות אונס, איומים, אפליה, הטרדה מינית, חברה, חוק, כסף, מגדר, מדיה, מיגדר, מין, מניפולציות, משה קצב, משפט, משפטים, נשים, נשק, עיתונות, עלילה, פגיעה, פמיניזם, פמיניסטיות, פשע, צדק, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שליטה, שקרים, תלונות, תקיפה, תקשורת, אקטואליה, סחיטה, אהבה ויחסים, סקס  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כך ייעשה לכתב שלא סוגד לפמיניסטיות


ארז רותם, שהיה הכתב לענייני משטרה של חדשות ערוץ 2, עזב את תפקידו (או "הועזב"?) לא במפתיע לאור סידרה אמיצה של ראיונות וחשיפות שערך בטלוויזיה וכונו "שנויים במחלוקת", ביניהם כתבת התחקיר על ליאור דקל, הראיון עם השחקן חנן גולדבלט ובמיוחד הראיון עם הנשיא לשעבר משה קצב. מסתבר שכל מי שמעז לחלוק, לסטות במילימטר או לא ללכת בנאמנות עיוורת לפי הקו האחיד של הפמיניסטיות שחולשות על כל מוקדי הכוח וההשפעה בישראל, מוצא עצמו או מפוטר או נאלץ להתפטר מתפקידו.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 13/9/2010 16:02   בקטגוריות אונס, אלימות, איומים, אפליה, אקדמיה, גזענות, הטרדה מינית, הסתה, חברה, חוק, מגדר, מין, מניפולציות, משה קצב, משטר, משפט, משפטים, נשים, עיתונות, עלילה, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, פשע, צדק, צנזורה, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שליטה, שנאה, שקרים, תקשורת, אקטואליה, אינטרנט, שיוויון, עבודה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נו רמי הויברגר, האם התעוררת?



כידוע, כמו אלפי גברים חפים מפשע, גם השחקן רמי הויברגר חטף תלונה שקרית על הטרדה מינית והיה כצפוי בהלם טוטאלי. מאוד הייתי רוצה להזכיר למר הויברגר את השתתפותו בפאנל פוליטיקה פלוס בערוץ 10 ביולי 2004, שם הוא לעג, צחק וצעק על גיל רונן שדיבר על ריבוי תלונות הכזב של הנשים, על השתלטות הפמיניזם הרדיקאלי בישראל והעובדה שתלונה של אישה נגד גבר זו אוטומטית הרשעה:

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 16/1/2010 11:00   בקטגוריות אונס, הטרדה מינית, חברה, כסף, מגדר, מניפולציות, משה קצב, משפט, משפטים, נשים, נשק, עיתונות, עלילה, פמיניזם, פמיניסטיות, פשע, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שנאה, שקרים, תקשורת, אהבה ויחסים, אקטואליה, פגיעה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הנשיא קצב קורבן הפמיניזם


האופן הברוטאלי, לא אובייקטיבי ולא מקצועי שבו גזרו מראש את דינו של הנשיא לשעבר משה קצב, זאת הסיבה בגללה אני משוכנע שהוא הקורבן בסיפור

 

פרשת הנשיא קצב מוכיחה מעבר לכל ספק שבישראל שולטים ארגוני נשים וגורמי פמיניזם קיצוני שחדרו לכל עמדות השליטה במערכת המשפט, בפרקליטות ובמיוחד באמצעי התקשורת, דרכה נעשית שטיפת מוח מאסיבית שמתמרנת את דעת הציבור ומנסה להדביק למשה קצב אישומים בסעיפים שאין ראיות מינימאליות להוכיחן בביהמ"ש - חוץ מהמילה של המתלוננת.

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 6/9/2009 11:18   בקטגוריות פמיניזם, תקשורת, שנאה, אקטואליה, אונס, הטרדה מינית, משה קצב, מחקרים, משפט, משפטים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)