לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

זכויות הגבר בישראל - שאלות ותשובות


פעמים רבות אני מוצא עצמי נשאל על ידי אנשים, גם כאלה שאני מכיר, חברים, קרובי משפחה ואנשים שאני פוגש בכל מיני אתרים (גם הרבה לפני הפייסבוק) את אותן שאלות שכבר התעייפתי מלחזור על עצמי ולענות עליהן שוב ושוב, לכן ריכזתי לפניכם 10 תשובות ל10 שאלות שאני שומע הכי הרבה:

 

1. מה זה "זכויות הגבר"?

 

אני לומד את הנושא למעלה מ20 שנה. פעם הנושא היה מוכר כ"זכויות הגבר" אבל הבנתי עם השנים, ככל שהתעמקתי, שזה הרבה מאוד מעבר לנושא זכויות גברים ואפילו זכויות נשים - הפמיניזם זו תנועה פוליטית כוחנית ומפלצתית ופשיסטית שמטרתה לפגוע כמה שיותר בגברים מתוך נקמה ו/או סגירת חשבונות היסטורית - מה שבסופו של דבר פוגע לטווח הארוך בחברה כולה, בילדים ואפילו בנשים עצמן. הפמיניזם זה בפירוש אויב האנושות ואחד המשטרים האפלים ביותר שקמו בהיסטוריה.

 

2. איך אתה מגדיר את עצמך? שוביניסט?

 

אנטי-פמיניסט שמאמין בשוויון אמיתי בין גברים ונשים ואינני מתכוון לשוויון במובן החברתי-כלכלי-פוליטי-מלאכותי-מזוייף. אני מאמין שלכל אדם מגיע יחס ניטרלי, הוגן ושווה לטוב ולרע, לא משנה מה מינו, צבע עורו, גזעו, מוצאו, דתו וכו'. פמיניסטיות משמיטות במכוון את שוויון החובות שחייב להגיע במקביל לשוויון זכויות והזדמנויות לנשים. לביטוי המעוות "שוביניסט" אין מקום לא במקרה שלי ולא במקרה של איש בעולם כי זה מושג מאוד כללי וגורף שמתייחס לגזענות, נאמנות מופרזת וגאוותנות (פטריוטיזם) של קבוצה מסויימת, לאו דווקא גברים!!

 

3. יש גם נשים שנפגעות על ידי גברים

 

נכון, יש, אבל מה שאין - אין אלפי ארגונים וגופים שונים עם תקציבי עתק שמוקדשים אך ורק להגן על זכויותיהם של גברים כמו שיש לנשים, ואני מדבר רק על מדינת ישראל הקטנה! גברים לא רק נפגעים על ידי נשים אלא נפגעים על-ידי כל רשויות המדינה - מערכת המשפט, המשטרה, הרווחה, ארגוני נשים במימון המדינה, הפרקליטות, התקשורת, האקדמיה וכו', כולם מגוייסים מראש להילחם בגברים לטובת הנשים, מלחמה חד-צדדית לא הוגנת ורחוקה מלהיות שקולה או מאוזנת!

 

4. מה צריכות להיות המטרות?

 

אחת המטרות המרכזיות היא לבטל לחלוטין כל אפלייה או העדפה מתקנת לנשים. בעולם שבו גברים ונשים שווים במובן של הזדמנויות ואפשרויות השכלה, תעסוקה, הכשרה, עבודה וקידום - אין שום סיבה שבעולם שלנשים יישאר יחס מועדף בכל תחום שהוא!!

מטרה נוספת וחשובה ביותר היא הפסקה של מלחמת המינים - כל תורת המגדר היא תורה מיליטנטית, גזענית ומיותרת שאך ורק גורמת לפילוג בחברה, מסכסכת, מציתה אש ושנאה עד כדי אלימות של ממש.

 

5. לא נמאס לך ממלחמות?

 

זה נחשב מלחמה כשיש שני צדדים עם כוחות שקולים שמצליחים פחות או יותר להילחם ולהתגבר על האיומים והפגיעות שהצד השני מסב להם. במקרה של גברים ונשים, אין מלחמה יותר לא צודקת, לא הוגנת, לא שקולה ו"מתחת לחגורה" כמו המלחמה של הפמיניסטיות נגד גברים. 40 שנה הן רגילות רק לדבר ולקשקש בלי סוף ולשטוף את מוחותיהם של אנשים באין מפריע כי הן מראש מגיעות בטרמינולוגיה בולשביקית שאם אינך פמיניסט אז אתה בוודאי "שוביניסט" שזו מילה נרדפת לגזען וחשוך ואין לך שום זכות קיום. לאחרונה תנועות הגברים זה נושא שמאוד התקדם והתפתח בעולם - מה שמכונה MRA ורק בארץ מתעקשים להשתיק בכל דרך שפלה אפשרית (בראש ובראשונה בגלל שארגוני הנשים מגלגלים מיליונים סביב תעשיית השנאה הזאת). אני למזלי מכיר את כל השיטות והטקטיקות, כולל הטחת איומים ועלבונות אישיים כמו "הומו", "קוקסינל", "דפוק", "חולה נפש" ועוד ולכן לא מתרגש כלל. במילים אחרות, זאת עדיין לא באמת מלחמה, הגברים רק מתחילים ללמוד להגן על עצמם וטוב שכך. גם מסע מאוד ארוך מתחיל בצעד בודד.

 

6. מה זה פמיניזם?

 

ההגדרה של פמיניזם מאוד בעייתית, מבלבלת ומטעה כי מצד אחד קיימת הטענה שזו אידיאולוגיה שפועלת למען שוויון זכויות מלא לנשים, אבל בפועל, כשרואים ומנתחים איך התנועה התנהלה, מתנהלת וקרוב לוודאי תמשיך להתנהל בעתיד (כפי שאני חוקר למעלה מ20 שנה), רואים בפירוש שאין שום קשר בין שוויון לגברים ונשים כי אם רק מלחמה חד סיטרית נגד המין הגברי כולו. לא רק שהפמיניזם לא פועל להשיג שוויון בין גברים ונשים - הוא עושה את ההיפך המוחלט - דואג לשמר ולהנציח מצב בלתי פוסק של מלחמה ותחושת קיפוח וקורבנות היסטרית של הנשים, שגורם להן מגיל צעיר לחשוב שהכל מגיע להן, שהגברים כולם רעים ומרושעים ואלימים והנשים כולן טובות, תמימות וטהורות. הפמיניזם אפילו לא בעד נשים באותה עוצמה שהוא נגד גברים ויעידו על כך נשים גיבורות ואמיצות שקמו ויצאו נגדו.

 

7. מה זה מגדר?

 

מושג שהומצא על-ידי פוסט מרקסיסטיים גרמניים מאסכולת פרנקפורט. על אותו בסיס של הסוציאליזם (האידיאולוגיה הרצחנית ביותר בהיסטוריה האנושית), מתבצעת חלוקה דיכוטומית שחור-לבן של שני מעמדות - אחד שולט בעולם והשני מדוכא ומסכן. בקומוניזם היו אלה הפועלים מול בעלי ההון, בפמיניזם אלה הנשים המסכנות מול הגברים החזקים ש"שולטים בעולם" באמצעות מה שהן מכנות "הפטריארכיה" - מושג שהוא לא שונה מהפרוטוקולים של זקני ציון, כאילו כל גבר מקבצן, מנקה רחוב, פועל ועד ראש ממשלה - כולם שותפים לקנוניה לשלוט בנשים ולדכא אותן. הפמיניסטיות לא טיפשות או תמימות, הן אלופות ומקצועניות בתעמולה ושטיפת מוח ולכן דוחפות את התורה המיגדרית בגילאים מאוד צעירים ורכים בבתי הספר ולאחרונה אפילו בגני חובה.

 

8. מה יוצא לך? מה האינטרס שלך?

 

אין לי למעשה שום אינטרס חוץ מחשיפת האמת. אני לומד את הנושא מגיל 14, כלומר מאז היותי ילד. אין לי שום כוונה נסתרת או משהו שאני רוצה להשיג או להרוויח עבור עצמי. למזלי אני שולט היטב בחומר, יש לי המון ידע שצברתי עם השנים ויכולת לשלוף מידע ממאגר מידע שאני בונה, זה משהו שאני עושה לא כי כיף או משעמם לי אלא כי אני מרגיש שחובתי האנושית לחשוף את מה שגיליתי.

 

9. מה, גברים טובים יותר? נשים נחותות מגברים?

 

אני מאוד לא אוהב את הגישה הילדותית והפרימיטיבית של "מי טוב יותר". תפישות לגבי נחיתות או עליונות של קבוצה כלשהי תמיד היו שורש הגזענות בעולם. אני בעד להתייחס בכבוד ובהגינות לכל אדם ולכל בעל חיים אחר. אני גם מאוד נגד הדת ולא אוהב גישות כמו "היהודים טובים יותר מהגויים", "הנשים רגישות ואנושיות יותר", "הנשים במעמד רוחני גבוה יותר" וכו'. זה מגעיל ומעצבן אותי.

גם הדתות וגם האנטי-דתות כמו הסוציאליזם פעלו בסופו של דבר על פי אותן שיטות אכזריות וגרמו אך ורק למלחמות, שנאה ושפיכות דמים. הפמיניזם לא שונה כלל ובכל הזדמנות אנחנו שומעים על כאילו מחקרים ש"מוכיחים" עליונות ביולוגית/גנטית/שכלית/אבולוציונית/רגשית והשד-יודע-מה - שיש לנשים על פני הגברים. בני אדם תמיד חיפשו סיבות ותירוצים לריב, להתקוטט ולרצוח, תמיד מתוך תחושת עליונות ורצון לשלוט, אז היום עושים לגברים את מה שעשו בעבר ליהודים, לעבדים ה"כושים", לצוענים, לאינדיאנים וכו'.

 

10. אתה באמת חושב שיש לך סיכוי נגד כל הממסד? אתה נלחם בתחנות רוח

 

אני בפירוש כן מרגיש בשינוי הדרגתי לטובה. נכון שזו טיפה בים ורק התחלה אבל זה תהליך מאוד חשוב, חיוני ובלתי-נמנע שאני מרגיש כבוד ענק שאני מצליח להניע ואנשי מקצוע אובייקטיבים, חשובים וחכמים ממני אישרו זאת בפניי. במהלך השנים פנו אליי אלפי אנשים, גברים ונשים, נערים ונערות, חיילים, סטודנטים וגם מרצים וחוקרים, עיתונאים ומעצבי דעת קהל ורבים מהם הודו לי מקרב לב וסיפרו עד כמה הצלחתי לפקוח ולהאיר את עיניהם.

 

ולסיכום, אנקדוטה נחמדה מלפני 16 שנה, לאיך קיבלתי דברי חיזוק ותמיכה מכיוון לא צפוי: כשעברנו לדירה בקומה ראשונה בגלל הנכות הפיזית שלי, ישבנו פעם במשרדו של מנהל במשרד עמיגור. דמיינו לעצמכם אדם גבוה, קשוח ומרוחק. אחד שמדבר מעט ואם הוא רואה שעובד לא ממלא את הוראותיו, הוא נוזף בו בקול מאוד רועם שאני מודה שאפילו אני שרגיל לאנשים קשוחים, אפילו אותי זה הרתיע.

הוא הביט על המסמכים, הסתכל עליי בחצי חיוך ואמר לי:"אז אתה יעקב קנדלקר?", אמרתי "כן" בחשש, הוא אמר:"אני רואה שאתה מפרסם המון מכתבים בעיתון חדשות הקריות. בדרך-כלל אנשים כותבים שם סתם שטויות אבל אתה כותב בצורה מאוד מעניינת ומקורית, כל הכבוד!" הוא סימן לי עם האצבע "מצויין".

 


נכתב על ידי , 21/8/2016 10:49   בקטגוריות אויב, אפליה, אפליה מתקנת, אקדמיה, בנות, גזענות, דת, הסתה, זוגיות, חברה, חוק, חיים, חינוך, כסף, כנסת, יוקרה, מגדר, מדיה, מחקרים, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, מעמד, משטר, נשים, סקס, עיתונות, עלילה, פגיעה, פוליטיקה, פמיניסטיות, פסיכולוגיה, צדק, צנזורה, שחיתות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שיח, שליטה, שקרים, תקשורת, תרבות, אהבה ויחסים, אינטרנט, אקטואליה, בית ספר, ביקורת, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הדת היא שורש המיסאנדריה - שנאת הגברים


מאמר מעולה של יואב לוין, מנהל "אנטי פמיניזם ישראל - קבוצת דיון ועבודה"

https://www.facebook.com/groups/antifeminismandmisandry


הדת היא האמא והאבא של שנאת הגברים, של הגינוסנטריזם והמיזאנדריה ולכן גם הבסיס של הפמיניזם המודרני ב - k.k.k האמריקאי ושורשיו הדתיים:


סטריאוטיפים מונותיאיסטיים דתיים כבסיס למיזאנדריה מסורתית והחפיפה שלהם לרעיונות פמיניסטיים


1. ראיית הגבר כבנק מהלך:

הרעיון שכל האחריות הפיננסית ולא רק במובן של פרנסה אלא גם בזמן פירוק התא המשפחתי נופל על הגבר נובע מכאן. זהו הרעיון שכל פרנסת המשפחה נופלת על הגבר ולאישה אין שום אחריות, כלומר הגבר הוא המפרנס היחיד. למעשה, אפילו כיום גם כאשר האישה עובדת, מבחינת האחריות הכל נופל על הגבר; גם כיום כאשר יוצאים לדייט הצפייה לתשלום היא על הגבר; גם כיום מחקרים מוכיחים, שכל משכורתה של האישה וכמעט כל משכורתו של בעלה הולכת על הבית ועליה וגם כאשר התא המשפחתי מתפרק אין לאישה שום אחריות ובחסות החוק היא יכולה להמשיך לנצל ולעשוק את הגבר. כל העוולות האלה, שהם מהליבה של השנאה הפמיניסטית, לא רק מיושמים על ידי המדינה, אלא שואבים ומופנמים בפמיניזם דרך המורשת הדתית התיאיסטית הספציפית מנו בא הפמיניזם.


2. הרעיון שכל מה שיש לגבר בראש זה מין:

כאן מדובר לא רק על דמוניזציה של המיניות הגברית אלא למעשה גם על דמוניזציה של המיינד והפסיכולוגיה הגברית. למעשה ברמה מטאפיזית לדמוניזציה זו של הגבר נגזרות רבות, שאותם אסביר בהמשך וכל הרעיות הפמיניסטיים כגון נחיתות הגבר מול האישה, הרעיון שהגבר הוא סוטה וכל הגברים אנסים, הרעיון של החפצת האישה ועוד, נובעים משנאת גברים דתית מסורתית זו.


3. הגבר הוא בוגדני מיסודו והאישה נאמנה:

מחקרים עדכניים הוכיחו כי זהו שקר חסר בסיס. נשים בוגדות באותה המידה כמו הגברים ואפילו יותר, הם רק מתוחכמות מהם ביכולת לשקר ולהסתיר את הבגידה וחוסר הנאמנות שלהן. לפי שיטה זו, המיזאנדריה מטעה גם נשים וממליצה להם, כפי שאסביר בפרגרף הבא לא לקיים יחסי מין עם בעליהן כחלק מחיבור רגשי עמוק יותר, מאהבה ונתינה וקבלה משותפת אלא אך ורק כדי שהסוטה לא ייברח ממסגרת הנישואים לזרועותיה של אישה אחרת.


וכך, בורות מיזאנדרית זו במקום המטרה המוצהרת למנוע בגידה, גורמת לניכור רגשי בין הבעל לאישתו ובכך רק מאיצה את תהליך הבגידה. מחקרים אחרונים מראים ומוכיחים מעבר לכל ספק, שבגידה אינה אף פעם המין עצמו אלא תמיד קשורה לסיפוק הריק, חוסר החיבור והעומק הרגשי. כל הרעיון של הניצול המיני והשקר של החפצת האישה נובע מכאן וכפי שנראה מייד הרעיון שכל היחסים ההטרוסקסואליים הם אונס נובעים ממטפיזיקה מונותיאיסטית דתית זו וממספר נגזרות נוספות שלה


4. דמוניזציה של הגבר כבהמה חסרת רגשות (האישה רגשית, הגבר הגיוני).

כאן מדובר לא רק על השקר שהגבר אינו מפותח רגשית ומחזיק רק ביכולת אנליטית קרה אלא גם ברעיון השקרי, שהאישה היא הרחומה האמפטית והגבר הוא תמיד הבריון והאלים. תיאורית המגדר, שאת השלכותיה המעשיות אנחנו פוגשים אצל העובדות הסוציאליות, בבתי המשפט לענייני משפחה, משטרה ועוד היא הבסיס ממנו יונקת תיאוריית המגדר הפשיסטית הפמיניסטית בתחום האלימות במשפחה. היינו שהגבר תמיד אלים והאישה היא תמיד מלאך. הסתרת האמת על האלימות הנשית כלפי גברים, נשים, ילדים ובכלל, ניכור הורי, החוקים הסקסיסטיים שמפלים גברים, היא תוצאה ישירה של מיזאנדריה דתית זו, שהשתלשה בתהליך של הטמעה טרנספורמטיבית מרעיונות דתיים אל לב ליבה של האידיאולוגיה המיזאנדרית הפמיניסטית


5. הגבר כרובוט שלא מסוגל להיפתח ולהסביר את עצמו.

הסטריאוטיפ הזה קשור לדמוניזציה הרגשית של הגבר. באופן יותר ספציפי הדבר משמש את שונאי הגברים הפמיניסטיים לניגוח ולהשתקת כל ביקורת לגיטימית של הגברים על הפמיניזם ואף נשים בכלל. הרי גבר ממילא לא מבין כלום ואין לו שום זכות דיבור. באופן יותר רחב זה המקור להצדקת חוקים מפלים כנגד הגברים כגון חזקת הגיל הרך ועוד


6. הדמוניזציה של המיניות הגברית.

זהו הרעיון הפרוורטי והכל כך מוכר מן התרבות העממית והסיטקומים. בעוד הגבר רק חושב איך לספק את צרכיו המיניים הפרוורטיים והבלתי נגמרים, האישה תמיד כואב לה הראש. מכאן, גם השקר הנפוץ, שהופרח במחקרים מדעיים, שהגבר תמיד רוצה, והאישה רק נותנת לו בעל כורחה. זהו הבסיס המטפיסי ממנו יונק הרעיון הפמיניסטי שכל היחסים ההטרוסקסואלים הם אונס. במילים אחרות, ראיית הגבר כבוגד מטבעו בתפיסה הדתית הורחבה במסגרת הפמיניזם לראייתו כאנס פשוט בהיותו גבר. לפי תיאוריית השנאה הזו, גבר אינו מקיים יחסי מין עם אשתו כמימד לחיבור רגשי עמוק יותר, לא כחלק מנתינה לאישתו כדי לתת לה ולחלוק איתה רגעים אינטימיים של עונג ואושר הדדי בעולם מוקף סבל, אלא כל מה שמעניין אותו זה רק הוא עצמו והפורקן הגופני שלו. זוהי מיזאנדריה במלוא הדרה ושנאת גברים טהורה פר אקסלנס.


7. הרעיון של כליאת הגבר בכלא מזהב (נישואים), כי הוא דפוק מיסודו ולא יכול לשלוט בעצמו.

מכאן, גם החובה על הגבר להתחתן במסורות דתיות שונות. כאן, העניין מורכב יותר ודורש הסבר מפורט, שכן השאלה שעלולה לעלות כאן היא מדוע למרות הכל הנשים מתחתנות עם הגברים. אם זאת, דיון יותר מעמיק על מוסד הנישואים כמסגרת של הפנמה פנימית של מיזאנדריה אצל גברים תחרוג ממסגרת הדיון כאן ולכן לא אדון בזה במסגרת פוסט זה. אם זאת, אציין שזהו נושא אותו הסברתי באחד ממאמרי באנגלית. בכל אופן, מה שראוי לציין זה, שהסיבה בגללן נשים מיזאנדריות או פמיניסטיות מתחתנות עם גברים דומה לסיבה בגללה גברים ששונאים נשים מתחתנים עימן. כשזה המצב, מוסד הנישואים הופך מצד אחד למסגרת בה מופנמת המיזאנדריה בגברים בתהליך של הנדסה חברתית ומצד שני זהו המקום לאילוף הגבר מבחינת אותם הסטריאוטופים השקריים אותם ציינתי למעלה.


בשורה התחתונה מסגרת הנישואים משמשת כמעין מחנה לחינוך מחדש של הגבר, כמוסד לנערים בסיכון ועוד כהנה וכהנה מסגרות שהמהות האמיתית שלהן היא מיזאנדריה ושנאת גברים. דבר זה אינו חדש אך אומץ ושוכלל במסגרת הפמיניזם. למרות שבמסגרות דתיות תיאיסטיות האישה מואשמת בפיתוי הגבר, שזה אינה אלא תוצאת לוואי שלילית של הרעיון של קיום יחסי מין עם הגבר בראיית צרכיו המיניים כפרוורטיים או קבלתם כרע במיעוטו, עדיין ברמה הכללית והיותר עמוקה המטרה במסגרת הנישואים אינה אלא לחנך את הגבר, גם מבחינה מינית כמובן, לקבל כביכול את המיניות והמוסריות הנשית, שהן יותר נעלות על זו של הגברים.


8. פטרונות ונקמנות.

דבר זה קשור ברעיון שכאשר מסגרת הנישואין מתפרקת, לא רק שהגבר תמיד אשם, כי הוא לא הבין את אישתו ועשה מספיק אלא אז מתחיל מסע הצלב והנקמה שנועד להשפיל אותו ולהעצים את סבלו. כל חוקי בתי המשפט לענייני משפחה, חזקת הגיל הרך, המזונות והטלתם על הגבר בלבד תוך אי התחשבות במצבו הכלכלי מטרתם אחת; השפלתו, ביזויו וההתנקמות בסירובו של הגבר לקבל את שיטת הקסטות הפמיניסטית והדתית. פטרונות זו מתבטאת בעוד הרבה דברים וקצרה היריעה מלתארם כאן. בשיטת הקסטות הזו מצופה כאמור מן הגבר לקבל את סבלו וההתעמרות בו בשתיקה סטואית ולמלא את תפקידו כעבד של האצולה הפמיניסטית והמיזאנדרית הדתית.


במסגרת זו מצופה מן הגבר לקבל כל סוג של אלימות מילולית מצד אשתו ולהיות שמח, עליו לקבל ממנה את העלבון הצורב ביותר ולהיות גבר בהצדקתו אותה וכך הלאה. ואם הוא רוצה לדבר על זה, אזי הוא יצטרך בהיותו רובוט חסר רגשות ללמוד מן הפמיניסטיות מה היא גבריות ואיך היא מתבטאת מבחינה רגשית. בדיקטטורה קפקאית מסוג זה, הפמיניסטיות אינן מאפשרות לו לבטא את רגשותיו אלא בביטולן המיזאנדרי של רגשותיו הן רוצות להכתיב לו איך להרגיש כדי לשלוט עליו עוד יותר. ואם הוא לא יסכים אזי בתי המשפט העמוסים לעייפה בשופטים דתיים ידאגו לעשות את עבודתן של הפמיניסטיות נאמנה.


עוד בנושא:

אף אחד לא מקפח את הנשים

הרב פנגר בשירות הפמיניזם

ברית מילה - סירוס חלקי של הגברים

 

נכתב על ידי , 29/6/2016 11:53   בקטגוריות אונס, אלימות, איומים, אפליה, גזענות, דת, גירושין, הורות, הטרדה מינית, הסתה, זוגיות, חברה, חוק, חיים, חינוך, יהדות, כסף, מגדר, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, משטר, משפחה, משפטים, משפט, נשים, סקס, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, פסיכולוגיה, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שליטה, שקרים, שנאה, תרבות, אהבה ויחסים, אקטואליה, ביקורת, עבודה, בית ספר, פגיעה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל השקרים של הפמיניסטיות


הממצא הכי מזעזע למי שחוקר באמת לעומק את הפמיניזם ומנתח את המסרים שהאידיאולוגיה הזאת מעבירה באופן אגרסיבי, בשטיפת מוח בלתי פוסקת בכל אמצעי אפשרי, זאת העובדה שכל מה שהפמיניסטיות אומרות הוא בעצם שקר וכזב. אציג לפניכם 15 שקרים מרכזיים עליהם מתבססות הפמיניסטיות ואלפי ארגוני הנשים ישראל, כלפי ציבור שמכור לאמצעי התקשורת ומחובר אליהם כמו אינפוזיה לאדם חולה:


שקר: "יותר נשים נרצחות ע"י גברים מאשר ההיפך"


אמת: כשאישה רוצחת גבר, המעשה מראש לא נחשב רצח אלא 'הריגה' ומטה בסעיף ההרשעה, מה שאומר מספר שנים בודדות בכלא בלבד במקום 20-30 כפי שגבר יקבל על אותה עבירה באותן נסיבות. תמיד קיים גם סיכוי שאישה כלל לא תועמד לדין, כל שעליה לטעון ש"הגנה על עצמה" או הגיבה לאחר התעללות ממושכת, היא לא צריכה להביא שום הוכחות או חיזוקים לטענותיה, הנרצח הרי לא יכול להביא את גרסתו, מה שמאפשר לביהמ"ש לקבל את גרסתה של הרוצחת במלואה, תלוי בכישורי המשחק והבכי שלה המנופחים ע"י סיקור תקשורתי חד-סיטרי שמצדד בה ובגרסתה, כשעיתונאיות פמיניסטיות מנוסות ומקצועיות מוסיפות המון "תבלינים" לסיפור, לא משנה מה באמת התרחש.


לפיכך נשים שרצחו גברים כלל לא נחשבות רוצחות. חוקרים כמו ד"ר דברה שרמן קופלן מסבירים שנשים נוטות להשתמש בשיטות מגוונות יותר כדי להמית גבר כמו שימוש ברעל או הפעלת רוצח שכיר (לדוגמא המאהב שלה). לאחרונה התגלה שהאחוז הכי גבוה של מתאבדים הוא בקרב גברים בהליכי גירושין, בגלל התעללות קשה של המערכת שמגויסת כולה רק לטובת האישה. גם זה למעשה רצח שיטתי של גברים!


שקר: "נשים הן הקורבנות העיקריים של אלימות במשפחה"


אמת: כל המחקרים של מיטב המומחים המובילים בעולם בנושא מראים שנשים אלימות כלפי בני זוגן לא פחות מאשר ההיפך. מעבר לכך, נתון ידוע גם בארץ וגם בחו"ל הוא שנשים מובילות בלמעלה משני שליש בהתעללות בילדים. ככל שסוג ההתעללות קשה יותר, כך גדול יותר חלקן של נשים. הפמיניסטיות נוהגות לטשטש עובדה זו כשהן מרכזות תעמולה מאוד מאסיבית ואגרסיבית בנוגע להתעללות מינית בילדים שהיא למעשה רק 10 אחוז משאר סוגי ההתעללות, תוך הטענה שרוב המתעללים מינית הם גברים (טענה מניפולטיבית בפני עצמה).


שקר: "אנסים, פדופילים ועברייני מין הם תמיד גברים"


אמת: כמו בנוגע לאלימות, החוק בישראל לא מכיר כלל בעבירת אינוס שבוצעה ע"י אישה. במשך עשור היה ניסיון להעביר תיקון לחוק שיאפשר העמדה לדין של נשים שביצעו עבירות מין בקטינים (כפי שמקובל ברוב המדינות המתוקנות) אבל הוא טורפד סופית ע"י ארגוני הנשים ובמיוחד "מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית" בטיעון הזוי ובלתי מבוסס כאילו "התיקון יאפשר לאנסים להאשים את קורבן האונס שגרמה להם לחדור לגופה".


שקר: "אחת משלוש נשים עוברת תקיפה מינית" ו"אין אישה שלא עוברת הטרדה מינית"

אמת: כיום, רוב התלונות לגבי אונס, הטרדות מיניות ושאר "עבירות מין" למיניהן מתבררות בסופו של דבר כתלונות כזב. אחראים למגיפה הזאת ארגוני נשים שבאופן שיטתי מקדמים ומעודדים נשים להתלונן על כל שטות, כל מילה, מבט או הודעה באינטרנט, תוך כדי שהן מחפות עליהן ומבטיחות להן בכוח החוק להעניק להן פטור מהעמדה לדין במקרה שיוכח שהן שיקרו.


החקיקה בישראל בנוגע לעבירות מין היא מהקיצוניות ביותר בעולם בעיקר בגלל מי שניסחה את החוקים, משפטנית פמיניסטית קיצונית בשם אורית קמיר, תלמידתה וממשיכת דרכה של פרופ' קתרין מקינון מארה"ב שטוענת שכל יחסי מין הטרוסקסואליים, כולל בין גבר ואישה נשואים, הם בעצם "אונס של האישה".


שקר: "רוב האסירים בבתי הכלא הם גברים ולכן גברים אלימים ומסוכנים יותר"


אמת: בכל תחומי העבירות, מגניבות, עבירות תנועה, מעילות בכספים ועד רצח, נשים זוכות ליחס סלחני, וותרני ומקל במיוחד בגלל לחץ בלתי פוסק של ארגוני הנשים ופמיניסטיות שהחדירו למערכת המשפט, המשטרה והפרקליטות דוקטרינה מאוד שרירותית שקובעת שכל פשע שאישה מבצעת מעיד על היותה "קורבן התעללות ממושכת" ו/או "ילדות קשה", בדומה לסינדרום "האישה המוכה" הגורס שגם אם אישה תכננה מראש את רצח בן זוגה, רצחה אותו בשנתו או רצחה בן זוג נכה כשהיא בריאה וחזקה, עדיין היא שנחשבת מראש "הצד החלש וחסר הישע" שפעל מתוך "הגנה עצמית".


במילים אחרות, אישה לעולם לא יכולה להיות אשמה בפשע ותמיד יש גבר שאליו אפשר להעביר את האחריות. במציאות כזו, כשבתי משפט כלל לא מעמידים לדין נשים עברייניות גם במקרי אלימות קשים, הפמיניסטיות הן אלה שדואגות שנשים לא יגיעו לכלא ואם כן, במקרים קיצונים, סעיפי ההרשעה תמיד מופחתים ותקופת העונש נמוכה בהרבה מאוד - מכאן הפער העצום בכמות האסירות לעומת אסירים.


שקר: "נשים חיות יותר שנים כי הן זהירות יותר ומנהלות אורח חיים חכם ובריא יותר"


אמת: לפני 80 שנה הפער בתוחלת החיים היה שנה אחת בלבד לטובת הנשים בעולם המערבי ומאז הוא גדל ל7 שנים בגלל ההתקדמות של מדע רפואי שמצד אחד פתר את רוב גורמי התמותה המובילים של נשים כמו בעיקר סיבוכי לידה. מאז השתלטות הפמיניזם מדע הרפואה משקיע את רוב תקציבי מחקר הבריאות לנשים בלבד כשיתר התקציב הוא "שוויוני" כלפי שני המינים, מה שלא משאיר תקציב למחקר בנוגע לבעיות בריאות הפוגעות בעיקר בגברים, בעיקר סרטן הערמונית.


מעבר לכך, עד היום, למרות כל התעמולה והדיבורים האינסופיים על "שוויון" וטענות ש"נשים מסוגלות לעשות כל מה שגברים יכולים", עדיין גברים מובילים ב99 אחוז מהתפקידים והעבודות המסוכנות והמזיקות ביותר אם זה בצבא, עבודה עם חומרים מסוכנים, בניה, שיפוצים, תיקונים, סבלות, הובלת משאות כבדים, משימות חילוץ והצלה ועוד. ככל שהמקצוע מסוכן יותר ודורש יותר מאמץ פיזי וסיכון בריאותי פיזי ונפשי, כך חלקן של הנשים שואף לאפס.


שקר: "נשים מופלות בשכר ומרוויחות על אותה עבודה הרבה פחות מגברים"


אמת: גברים מבצעים את כל העבודות הכי קשות, מסוכנות, שוחקות ולא-נעימות שדורשות מאמץ והתמדה לאורך שנים רבות בזמן שנשים דורשות הקלות, זכויות יתר, חופשות ארוכות במיוחד ויצירת תנאי סביבת עבודה "נוחה לנשים" שלעיתים מפריעה לתפקוד של מקום עבודה.


ידוע היטב שגברים מבצעים באותם תפקידים הרבה יותר עבודה ומאמץ גם מבחינת שעות נוספות, משמרות לילה חובה ותפקידים "לגברים" כמו לסחוב ארגזים כבדים בסוף יום העבודה. למעשה הדרישה של הפמיניסטיות היא לא באמת לשכר שווה לעבודה שווה אלא שכר מלא ויותר לעבודה ששווה פחות מחצי מעבודתו של גבר, מה שבא לידי ביטוי בנקודות זיכוי והטבות כספיות שנשים מקבלות אוטומטית רק על היותן נשים.


שקר: "נשים מעורבות פחות בתאונות דרכים מה שמוכיח שהן נוהגות טוב יותר מגברים"


אמת: ידוע שנשים נוהגות למרחקים קצרים יותר, רוב (99%) הנהגים של רכבים כבדים כמו אוטובוסים, משאיות ורכבי הסעה הם גברים (נוהגים בתנאי לחץ זמן) ובכלל יש יותר נהגים גברים על הכביש מאשר נהגות נשים, לכך הגיוני שגברים יהיו יותר מעורבים מספרית בתאונות.


ועדיין - גם במקרים של עבירות תנועה קשות, אפילו כאלה הגורמות או עלולות לגרום לתאונות ונפגעים, מערכת החוק נוהגת בנשים בכפפות משי ומלכתחילה לא מענישה אותן. לדוגמא: שופטת נזפה בשוטר שעצר נהגת על שדיברה בטלפון נייד תוך כדי נהיגה והיא זיכתה את הנהגת בטענה שהשוטר לא הקשיב לטענותיה ונימוקיה של הנהגת. עד היום לא שמעתי אפילו נהג מנוסה אחד שאמר לי:"איזה יופי הנשים נוהגות" - בדיוק ההיפך.


שקר: "למרות הישגי הפמיניזם, עדיין יש תקרת זכוכית שמונעת מנשים להגיע לעמדות בכירות בחברות גדולות, בפוליטיקה, באקדמיה, בצבא וכו'"


אמת: תקרת הזכוכית זוהי מניפולציה פמיניסטית מתוחכמת שמתעלמת במכוון מההבדלים בחלוקת הכוח בין עובדות נשים לעומת עובדים גברים. כך למשל, בדיקה מעמיקה של ארגון מודרני תעלה שלמרות שבראש פירמידת הארגון, בתפקיד המנכ"ל עומד גבר, עדיין בדרגה אחת או שתיים מתחתיו יש הרבה יותר נשים מאשר גברים (עבודות משרד למיניהן).


ככל שיורדים בדרגות ומגיעים לתפקידים כמו פועלים, טכנאים ואנשי תחזוקה שמבצעים את כל העבודה השחורה, הקשה והשוחקת ביותר, מגלים שאחוז הגברים הוא מוחץ - 90 אחוז ומעלה. האם בגלל גבר מנכ"ל אחד לעומת 1000 גברים פועלים פשוטים אפשר לומר ש"הגברים שולטים בארגון"???


שקר: "פרסומאים עושים שימוש בגוף האישה ומציגים נשים כאובייקט מיני כדי למכור מוצר"


אמת: מאז שנות ה90 המלחמה הבלתי פוסקת של ארגונים פמיניסטיים שהמציאו מונחים גורפים כמו "החפצה", ההופכים כל דוגמנית ושחקנית ללא פחות מ"קורבן ניצול מיני", למרות ההצלחה והרווחים העצומים שהן משיגות בארץ ובחו"ל, דווקא גברים הם אלה שהפכו לאובייקט מובהק של לעג, השפלה ואלימות קשה. פרסומות שמשפילות גברים ומציגות את דמות הגבר באופן נלעג ונחות הפכו לכ"כ מובנות מאליהם שיש פרסומאים ובעיקר פרסומאיות נשים ביותר מ80 אחוז, שמתגאות במעשיהן ורואות בכך גבורה ו"הישג פמיניסטי ראוי".


שקר: "נשים מגיעות להישגים לימודיים טובים יותר בבתי הספר, במכללות ובאוניברסיטאות מה שמוכיח שהן חכמות יותר"


אמת: בתחילת שנות ה90 פתחו הפמיניסטיות (ובמיוחד קרול גיליגאן) בקמפיין מאוד אגרסיבי וסוחף שטוען שבנות הן מקופחות, מופלות ומוחלשות בסביבת בתי הספר, תוך כדי שהן מתבססות על נתונים שקריים כשדווקא ההישג של הבנות בלימודים היה טוב יותר מאי פעם.


התוצאה והתגובה ל"משבר" הדמיוני הזה שהוצף בכל אמצעי התקשורת ובכנסים לאנשי הוראה היה אינספור תוכניות בתקציבים בלתי מוגבלים כדי לקדם אך ורק בנות בלימודים ולהעניק להן יחס מועדף, מה שבא לידי ביטוי בין היתר במלגות לנשים בלבד ובשינוי תכני הלימוד שיהיו נוחים יותר עבור בנות ויקשו על הבנים.


כיום המציאות היא שמצב הבנים בחינוך הוא בשפל כמותו לא היה מעולם והסופרת האמיצה כריסטינה הוף סאמרס מכנה זאת 'מלחמה נגד הבנים' בספרה המהפכני שחושף את כל הדרכים והשיטות המכוערות בה דואגות פמיניסטיות לקדם אך ורק את הבנות בלימודים.


שקר: "צה"ל הוא ארגון גברי שוביניסטי המונע מנשים להתקדם וחוסם אותן בתפקידי קצונה ופיקוד בכירים"


אמת: אין עוד צבא בעולם שמקדם נשים, נותן להן יחס מועדף ואינספור קיצורי דרך לתפקידי קצונה ופיקוד בכירים כמו צבא ההגנה לישראל. למרות שיחסית לגברים פחות נשים מתגייסות לצה"ל עדיין האחוז שלהן בתפקידי קצונה ופיקוד הוא גבוה ביותר.


בפועל בזמן שאת הגברים מכריחים לבצע את כל התפקידים הכי קשים, מסוכנים, שוחקים ומכריחים אותם ע"פ חוק להקריב את חייהם ובריאותם, צה"ל הפך למכללה היוקרתית ביותר לקידום נשים כשהוא מכשיר ומקדם אותן במגוון אינסופי של תפקידים ומקצועות בהם הן יכולות להשתמש גם בחיים האזרחיים.


גם הסיפור על ה"חיילות הלוחמות" הוא חלול כי דואגים מראש לא לשלוח את ה"לוחמות" למקומות ומצבים בהם נשקפת סכנת חיים של ממש וכל תקרית יוצאת דופן שבה חיילת נפצעת או נשרטת נחשבת 'מחדל חמור' שמוביל להעביר את החיילות למקום בטוח יותר. בפועל להבדיל מהחיילים שנחשבים כבשר תותחים זול, לכל חיילת "לוחמת" שמורות אינספור זכויות ופריוולגיות כמו לעזוב את התפקיד מתי שמתחשק להן.


עוד בנושא: 'השוביניזם הנשי בצה"ל'


שקר: "בגלל האגו הגברי, גבר לא מוכן שאישה תפרנס אותו, תשלם עליו בדייטים וכו'"


אמת: כל אישה, לא משנה עד כמה היא "פמיניסטית" ומטיפה ל"שוויון", תחפש גבר חזק ומצליח כלכלית ותבחן אותו לפי כמה הוא מוכן להשקיע בה, בעיקר מבחינת הוצאות כספיות (שלא ייחשב חלילה "קמצן"). היום יותר מאי פעם אין דבר יותר "מוריד מהכבוד" עבור אישה לנהל מערכת יחסים עם גבר שלא עובד או מרוויח פחות ממנה, מה שמסמן מראש את הגבר כפרזיט, אוכל חינם, נצלן וכו', אבל יותר מכל כ"לא מספיק טוב בשבילה".


המון זוגות צעירים נפרדים והקשר נקטע ביוזמת האישה כי הגבר לא מצא עבודה, לא התקדם מספיק בעבודתו או לא יכל מסיבה בריאותית לצאת לעבוד, לא משנה עד כמה טוב הוא מילא את עבודות הבית (בישול, ניקוי, טיפול בילדים וכו'), הנשים הן אלה ששומרות בקנאות נוקשה על התפקיד שלהן כ"מפורנסות" והגבר בתור הצד שמחוייב גם ע"פ החוק וגם לפי מוסכמות חברתית לספק את כל צרכי האישה. נשים רבות מאוד עושות תואר, שניים ואפילו דוקטורט לא כדי שתוכלנה לצאת לעבוד אלא רק כדי למצוא בן זוג ברמה ובמעמד סוציו-אקונומי גבוה יותר.


במילים אחרות, הבעיה היא לא האגו הגברי כי אם האגו הנשי הדורסני בזמן שלא קיים גבר שבפנטזיה החבויה שלו לא היה רוצה שאישה תפרנס אותו, תפנק אותו, תקנה לו מתנות ותדאג לכל צרכיו.


שקר: "אם נשים היו מנהלות את העולם, לא היו יותר מלחמות"


אמת: ההיסטוריה דווקא מוכיחה שלמרות שהיו יחסית פחות נשים מנהיגות, הן הובילו ברובן הגדול להכי הרבה שפיכות דמים, מלחמות, עימותים וזוועות. הטענה כאילו "נשים יביאו שלום עולמי" גם מתבססת על הטענה הבלתי מציאותית כאילו נשים לא מסוגלות להיות אלימות, בזמן שבאופן מלאכותי דואגות פמיניסטיות להעניק הקלות ופטורים על נשים שביצעו עבירות אלימות קשות ויוצאות בגלוי להגנתה של כל אישה, גם היא רצחה באכזריות את בנה הפעוט בן ה4, או במקרה הזה מארה"ב שהארגון הלאומי לנשים בארה"ב NOW נלחם במשך שנים כדי לבטל את סעיף הרצח בה הורשעה רוצחת 5 ילדיה!


שקר: "הדת היהודית מקפחת, משפילה ומפלה לרעה את האישה"


אמת: לפי ההלכה היהודית הגבר ורק הוא מחוייב ונדרש להתחתן, להקים משפחה ולפרנס בזמן שכל מה שאישה תבחר לעשות או לא לעשות  - הכל מרצונה החופשי. למעשה לפי תיאורי הרבנים האישה ביהדות נחשבת כ"מושלמת" ו"במעמד רוחני גבוה יותר" משל הגבר, לכן נטל החובות והדרישות ממנה הרבה יותר קטן, היא לא צריכה להוכיח כלום, לא לעמוד בשום מבחנים ובטח לא להיות משועבדת למסגרת נוקשה של כללים, הגבלות ועונשים כבדים על אי-מילוי מצוות כאלה או אחרות.


גם הקמפיינים הבלתי פוסקים של ארגונים רפורמים, אנטי דתיים ושמאלניים-קיצוניים בנוגע לקיפוח נשים ברבנות, ההפרדה בקווי המהדרין, מסורבות הגט וכו', הכל תערובת של שקרים וחצאי אמיתות. נשים רבות מאוד היום יותר מאי פעם ביניהן נשים קרייריסטיות, אינטליגנטיות, משכילות מאוד, מצליחות ומבוססות כלכלית, בוחרות לחזור בתשובה, לא כי הן מרגישות "מושפלות" או שמטיפי הדת למיניהם מתנשאים כלפיהן אלא בדיוק ההיפך המוחלט. מדוע לדעתכם כוכבת הפופ המפורסמת ביותר בעולם, מדונה, החליטה ללמוד קבלה?? (עוד בנושא תוכלו לקרוא במאמרי "אף אחד לא מקפח את הנשים")

נכתב על ידי , 14/3/2015 15:24   בקטגוריות אלימות, אפליה, אפליה מתקנת, אקדמיה, בנות, גזענות, גירושין, דת, הטרדה מינית, הסתה, זוגיות, חברה, חוק, חינוך, יהדות, ילדים, כנסת, יוקרה, כסף, מגדר, מחקרים, מיגדר, מין, מניפולציות, מעמד, משפט, משפטים, נשים, עיתונות, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, צה"ל, צנזורה, רצח, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שליטה, שקרים, תלונות, תקיפה, תקשורת, תרבות, אהבה ויחסים, אקטואליה, ביקורת, בית ספר, צבא, עבודה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הזמנה לכנס בנושא "פמיניזם דתי - פריצת דרך או פריצת גדר?"


מי שמעוניין לצפות בשעתיים של פמיליזם מול פמיניזם... הנה ההזדמנות שלכם. כנס ירושלים הקרוב, יום שני, 3 בפברואר, בעוד כ-10 ימים... מלון קראון פלזה (הצמוד לבנייני האומה), ירושלים.




מנחה: סיון רהב-מאיר. הנושא: "פמיניזם דתי - פריצת דרך או פריצת גדר?" בפאנל עם עבדכם הנאמן: הרב ברוך אפרתי, הרב נריה גוטל, שרון מייבסקי, ליאורה מינקה, ד"ר חנה קהת, ד"ר חנה קטן. מתחיל בשעה 4:30 אחר הצהריים. אשמח לראותכם שם...


גיל רונן, עמותת הפמיליסטים
Gil Ronen
Tel. 052-5227714
[email protected]

 

 

נכתב על ידי , 23/1/2014 19:22   בקטגוריות גזענות, גירושין, דיון, דת, הפמיליסטים, הורות, זוגיות, חברה, חיים, חינוך, יהדות, ילדים, כסף, מגדר, מדיה, מחקרים, מיגדר, מניפולציות, משפחה, נשים, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שיח, שליטה, שקרים, תקשורת, תרבות, אהבה ויחסים, אקטואליה, אפליה, אקדמיה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אף אחד לא מקפח את הנשים!!


אחרי ההסתערות על דעת הציבור עם הקמפיין הבלתי-פוסק נגד ההפרדה בקווי המהדרין, הפמיניסטיות ממשיכות לחפש דרכים נוספות לחדור בצורה אגרסיבית לתוך העולם הדתי בשאיפה לכבוש קהל נשים גדול יותר ולשכנען שהן קורבנות דיכוי גברי אכזרי, שהגברים החרדים שונאים אותן ומנהלים נגדן מלחמה: עובדה שהחרדים (דגש על לשון זכר) מוצגים לעיתים קרובות כ"איום גדול יותר על החברה הישראלית מאשר ארגוני הטרור"!

  

אני אינני אדם דתי למרות שבהחלט יש לי אמונה עמוקה ואמיתית בבורא עולם. יש הרבה דברים בדת שמפריעים לי, מקוממים ומרחיקים אותי מהדת (כמו למשל טקס ברית המילה) אך עם זאת יש לזכור שזכותו הפרטית של כל אדם לחיות על פי אמונתו הדתית, זוהי זכות אדם בסיסית ביותר שאסור לנסות לשלול בטח לא באמצעות כפייה, פרובוקציות וענישה מפלצתית, כפי שעושות הפמיניסטיות לגברים דתיים כמו אותם צוערים אומללים שהודחו מקורס קצינים רק כי יצאו מהאולם בעת שירת חיילות.

 

המקרה הזה בצה"ל הוא שיא הצביעות, הציניות והשקר בו עושים שימוש מניפולטיבי וניצול בידי גורמים אינטרסנטיים 'טרמפיסטיים' כמו רבניות רפורמיות, עיתונאיות פמיניסטיות ונציגות ארגונים פמיניסטיים המתחזים לדתיים, הכל כאמור כדי להגיע לקהל יעד גדול יותר. עובדה: לפי חוקי צה"ל, זוהי זכותו של כל חייל וחיילת דתיים לדרוש להפרדה מגדרית - מתוך אתר יוהל"ן הרשמי (יועצת הרמטכ"ל לענייני נשים) :

 

"...על פי פקודות צה"ל רשאי/ת חייל/ת אשר מקיימים אורח חיים דתי לבקש לעבור הכשרה במסגרת חד מגדרית, פקודה זו מתקיימת הלכה למעשה בקורסי היסוד וכן בקורסי פיקוד."

 

במילים אחרות, אפשר לראות שבפועל רק לחיילות יש את הזכות לדרוש שלא לפגוע ברגשותיהן הדתיים ולא לכפות עליהן לעשות משהו המנוגד לאמונתן. הגברים כמו תמיד נשארים חסרי כל זכויות ואפשרויות בחירה.

 

זכויות מול חובות

 

אחת המניפולציות המרכזיות שמפעילות הפמיניסטיות בנושא יהדות ודת היא הטשטוש המכוון של העובדה שעבור גברים יהודים מילוי מצוות ע"פ תורה (כמו לקום ב6 ולעיתים ב4 בבוקר כדי ללכת להתפלל כל יום בבית הכנסת) זה לא עניין של בחירה או זכות חופשית אלא חובה אבסולוטית, מוחלטת לחלוטין, שהעונש עליה הוא במקרה הטוב נידוי חברתי ועד עונש מוות בסקילה כפי שהיה מקובל לפני אלפי שנים כשנחקקו חוקי התורה, אך בעיקר עונשים משמיים, בבית דין של בורא עולם - מטען פסיכולוגי ופחד אימים שהגברים הדתיים חיים בצילו מאז שנולדו.

 

האם אותן פמיניסטיות "דתיות" שמבלבלות את השכל יומם ולילה על זכותן של הנשים להיאבק כדי להתפלל ולעסוק בתורה בדיוק כמו הגברים היו מוכנות לקחת על עצמן גם את העונשים האיומים על אי-מילוי של מצוות התורה? האם הן היו מוכנות לחשוף את ציבור הנשים הדתיות מגילאים רכים בילדותן לדברים המחרידים, האיומים, המפחידים והמרתיעים פסיכולוגית שיכולים לקרות להן אם לא ימלאו את כל מצוות התורה בדיוק כמו הגברים?? כמובן שלא!

 

אני מכיר גברים חרדים רבים, עיניהם בדרך כלל אדומות ונפוחות מעייפות וחוסר שינה, כל הזמן חיים בלחץ זמן ופחד שחלילה לא יספיקו להגיע לתפילה בזמן. אני בשום פנים ואופן לא מקנא בהם ולא חושב שיש למישהו זכות לטעון כאילו הם "מלקקי דבש" אם פסיכולוגית 24 שעות הם מחוייבים רק למלא מצוות, לשרת, להתפלל ולבצע כל מיני טקסים וריטואלים שונים (חלקם נראים לי מוזרים). זוהי עבדות פסיכולוגית משתקת ששום אישה לא מסוגלת בכלל לדמיין לעצמה, בטח לא בתקופתנו.

 

רבנים מסבירים שהסיבה בגללה לנשים יש פטור מרוב מצוות התורה הוא בגלל שחייהן הם בלאו הכי קשים ויש להן מספיק נטל אם זה להוליד ילדים ולגדל אותם, לעשות את עבודות הבית, לבשל, לנקות וכו', לכן התורה מתחשבת בהן. אבל הרי בתקופתנו זה אבסורד כי הנשים כיום לא מחוייבות לכלום, אפילו לא ע"פ תורה: אישה לא חייבת להתחתן, אישה לא חייבת להוליד ילדים, אישה לא חייבת לעבוד ואישה לא חייבת לפרנס אף אחד. אף אחד לא על הארץ ולא בשמיים יחשוב אפילו להעניש אישה על אי מילוי חובות כאלה או אחרות ובטח לא יכריח אותה לעשות משהו שהיא לא רוצה בלב שלם. עובדה זו יוצרת מציאות בה לנשים יש זכויות יתר וחופש מוחלט שגברים לא יעזו אפילו לחלום עליו אז עדיין לטעון ש"הנשים מקופחות" זה פשוט חוצפה שאין כדוגמתה.

 

אפרטהייד מגדרי

 

הטענה שההפרדה בין גברים ונשים בקהילות דתיות וחרדיות "מפלה ומקפחת את הנשים" היא אבסורד עד כי טמטום כי ראשית כל, ההפרדה היא מאוד סימטרית ומאוד שוויונית. אין שום דבר שהגברים מקבלים יותר מהנשים, כלום!! מעבר לכך, כמות הנשים העצומה שמגיעות לאירועי דת, לדוגמא 40,000 הנשים שהגיעו לטקס הגדול באצטדיון רמת גן לפני כחודש, מוכיחה שלא מדובר בדיכוי, החלשה או השפלה אלא להיפך - הנשים חשות מחוזקות, מוערכות ומחוזרות מעל ומעבר מכל קבוצה אחרת. יש אפילו רבנים ורבניות שטוענים ומלמדים כיום ש"האישה היא במעמד רוחני הרבה יותר גבוה מהגבר".

 

שנית, כפי שהסברתי בעבר, מי שמעודד בדלנות וקנאות מיגדרית ודורש ופועל כדי שתהיה הפרדה לא-שוויונית ולא סימטרית אלה הן הפמיניסטיות והן בלבד: בדומה למשטר האפרטהייד בדרום אפריקה כיום יש יותר ויותר מקומות ציבוריים, שירותים שונים ומועדונים למיניהם תחת הכותרת "לנשים בלבד" בזמן שאין שום דבר מקביל עבור גברים (אולי חוץ מגברים הומוסקסואליים). אפשר למצוא זאת בכל מדינה מודרנית (כולל ישראל) שבה שולטות הפמיניסטיות ומכתיבות כל דבר באמצעות החוק.

 

אין גבולות לדמיון היצירתי של הפמיניסטיות כמו למשל החוק המוזר הזה (כן, אנחנו מדברים על מדינת ישראל!): לפי סעיף 211 בעבירת התחזות (עבירה פלילית לכל דבר) -

 

"גבר הנכנס בבגדי אישה למקום המיוחד לנשים דינו מאסר שנה אחת"

 

נתחיל בחלק השני של המשפט: מטריד אותי בעיקר ה"מקום המיוחד לנשים" - נוסח מאוד כללי ומעורפל שלמעשה יכול להיות כל מקום ציבורי, אפילו מרכז קניות שלם כמו קניון גבעתיים שנמצא תחת הקונספט "לנשים בלבד" ועלול להפוך כל עובר אורח ממין זכר ל"עבריין" ו"מסיג גבול"!

ניתן לראות שגם בחלק הראשון של הנוסח ישנה בעיה: הרי לפני 100 שנה אישה לא יכלה ללבוש מכנסיים כי זה נחשב "לבוש גברי". יש תרבויות, כמו הסקוטים, אצלם הלבוש המסורתי של גברים הוא חצאית (ולא ניכנס כרגע לכמות הבדיחות, ה"ירידות" והזלזול שיש נגד הסקוטים בגלל לבוש זה) מכאן ניתן ללמוד שהפמיניסטיות, שהן עובדתית השולטות והדומיננטיות ביותר בכל מה שקשור לחקיקה מיגדרית, מסוגלות ויהיו מסוגלות לבצע הפרדה שרירותית בין גברים ונשים באמצעות כוח החוק, המשטרה ומערכת המשפט, הפרדה שהיא גדולה, חזקה וחשוכה בהרבה אפילו מהמשטרים האפלים ביותר של מדינות כמו איראן ואפגניסטן.

 

הטיעון הכי מקומם וגזעני כדי להצדיק את רעיון ה"לנשים בלבד" הוא "כדי להגן על נשים מפני הטרדות מיניות" כי הוא בעצם הופך אוטומטית כל גבר לעבריין מין פוטנציאלי בהתבסס על נתונים ומחקרים מפוברקים, מנופחים שאין להם שום נגיעה במציאות, בזמן שבפועל נשים מטרידות מינית גברים לא פחות מאשר ההיפך אם זה בנגיעות גופניות, לבוש חושפני ביותר (עבירות 'התערטלות בציבור' ו-'חשיפה בלתי מהוגנת של הגוף'), אמירות ורמיזות מיניות עד כדי סחטנות.

 

לפי הפמיניסטיות זכותה של אישה להתהלך חצי עירומה בשכונה חרדית אבל לטעון שהיא מטרידה אותם מינית זה בעצם "בלתי לגיטימי" ו"חשוך"!!

 

בסופו של דבר האמת היא שיש כאן "מאבק" על שליטה פמיניסטית דיקטטורית וטוטאליטרית, אם הפמיניסטיות במדינות אירופה כמו שוודיה וגרמניה מסוגלות להכריח גברים להשתין בישיבה, אין למעשה שום גבול לכוח השליטה של הפמיניסטיות והבריונות שלהן.

 

יעקב

 

קישורים בנושא:

נכתב על ידי , 2/11/2011 11:33   בקטגוריות אויב, אונס, איומים, אלימות, אנטישמיות, אפליה, גזענות, דיון, דת, הטרדה מינית, הסתה, זוגיות, חברה, חוק, חינוך, יהדות, מגדר, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, מעמד, נשים, עיתונות, פוליטיקה, פמיניסטיות, פמיניזם, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיח, שליטה, תקשורת, אקטואליה, כסף  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הרב יצחק פנגר בשירות הפמיניסטיות


אימא שלי צופה קבועה בערוץ "הידברות" כבר שנתיים והיא עצמה אמרה שנמאס לה ומעצבן אותה לשמוע רבנים, בייחוד הרב יצחק פנגר, שכל הזמן רק מתחנפים לנשים, מהללים אותן, סוגדים ויורדים על הגברים. אני לצערי ראיתי ובייחוד שמעתי זאת מהפעם הראשונה. הרב פנגר ממש עובר כל גבול ובכל הרצאה שלו שובר שיאים בטון דיבור בוטה, מגעיל ומעליב. אני יכול להתעלם מהקולות המוזרים והאינפנטיליים שהוא משמיע מדי פעם כדי להצחיק את הקהל, מה שמקומם מעל ומעבר זה האופן בו הוא מדקלם את הסיסמאות של הפמיניסטיות הקיצוניות ביותר, כולל הטענה השקרית כאילו "יש 200,000 נשים מוכות", מספר הזוי ובלתי מציאותי לחלוטין ששום חוקר רציני בתחום האלימות במשפחה לא מוכן לעמוד מאחוריו.לקטע המלא...
נכתב על ידי , 19/10/2011 11:40   בקטגוריות אפליה, גירושין, דיון, דת, זוגיות, חברה, חינוך, יהדות, יוקרה, כסף, מגדר, מדיה, מיגדר, מניפולציות, משפחה, נשים, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיח, שליטה, שקרים, תקשורת, אהבה ויחסים, אקטואליה, ביקורת, תרבות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הממשלה תכבד את תומכות המשט


ביום שני תשב ממשלת ישראל בכנסת עם ארגוני "הקרן החדשה" שתמכו במשט, ותחלוק כבוד להחלטת או"ם המזוהה עם ארגון אנטי ישראלי. גיל רונן, ערוץ 7, 31/10/10 לקטע המלא...
נכתב על ידי , 1/11/2010 12:32   בקטגוריות אויב, אלימות, גזענות, ועדה, חברה, חוק, יהדות, מגדר, מניפולציות, משטר, נשים, נשק, עיתונות, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, פשע, צה"ל, שטיפת מוח, שטיפות מוח, שיוויון, שליטה, שמאל, שקרים, תקשורת, אקטואליה, צבא, מלחמה, כנסת, אנטישמיות, שלטון, דת, הסתה, כסף, ביטחון  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תורת הגזע האנטי-גברית של אסתר הרצוג


מרכזת "פרלמנט הנשים" מסיתה נגד גברים. אפרטהייד מגדרי אנטי-נשי? בדיוק ההפך. בדיקה פשוטה של ספר החוקים מגלה שמשנה לשנה נחקקים יותר ויותר חוקים שמפלים נשים לטובה, ולמרות תורת האפליה הזו, גברים לא יילחמו בנשים

 

אריאל לוין, 30/08/2010, אתר חדשות מחלקה ראשונה

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 1/9/2010 10:17   בקטגוריות אקדמיה, גזענות, גירושין, דת, הוצאת דיבה, הסתה, חברה, חינוך, יהדות, מגדר, מין, מניפולציות, משטר, נשים, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שליטה, שקרים, תקשורת, תרבות, אקטואליה, ביקורת, בנות, הורות, ילדים, עיתונות, אפליה, שנאה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ההיסטוריה של הפוליטיקלי קורקט


בעקבות שינויים באתר עמותת הפמיליסטים, קבלו קישורים מתוקנים לסרט "ההיסטוריה של הפוליטיקלי קורקט" (בתרגום לעברית) בו תוכלו לצפות באתר יוטיוב :

חלק ראשון , חלק שני , חלק שלישי

 

הסרט הזה מספק את כל התשובות ומסביר בצורה מסודרת וברורה שפוליטיקלי קורקט זה בעצם מרקסיזם (קומוניזם) מחופש לאידיאולוגיה מודרנית-מתקדמת אבל בעצם האמצעים והמטרות זהים לחלוטין: להמריד, להסית, לסכסך, לזרוע הרס ושנאה ולהרוס לגמרי את החברה. זאת למעשה אותה גברת בשינוי אדרת.

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 24/7/2010 13:45   בקטגוריות גזענות, דת, הסתה, חברה, חיים, חינוך, ילדים, מגדר, מניפולציות, מין, משטר, משפחה, נשים, נשק, עיתונות, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, פסיכולוגיה, צנזורה, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שליטה, שמאל, שנאה, שקרים, תקשורת, תרבות, אקטואליה, בית ספר, חוק, אקדמיה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פמיניזם מעודד אנטישמיות!



דיון שהתפתח ב-YOUTUBE חשף את מערך ההסתה, התעמולה והשקרים האנטישמיים שפמיניסטיות בארה"ב ובעולם המערבי מפיצות נגדנו, הגברים היהודיים והישראליים. בתגובה לווידיאו שהכנתי בנושא השפלת והכאת הגברים בטלוויזיה ובקולנוע (מה שמוכר כ-Male Bashing), והצגתי בערב "מלחמת המינים" בתל-אביב, פמיניסטית בכינוי VIOLET, התנפלה על כל הגברים שהגיבו שם בטענה כאילו "נשים הן מיעוט נרדף" וכל הקלישאות וסיסמאות השנאה הידועות והמוכרות שהן תמיד מדקלמות.

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 28/5/2010 11:58   בקטגוריות אלימות, גזענות, דת, הסתה, חברה, חינוך, יהדות, מגדר, מניפולציות, משטר, נשים, נשק, עיתונות, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שליטה, שמאל, שנאה, שקרים, תקשורת, אקטואליה, אינטרנט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוליטיקלי קורקט - מתכון קומוניסטי!



 

הסרט הזה שלפניכם מספק את כל התשובות ומסביר בצורה מסודרת וברורה שפוליטיקלי קורקט זה בעצם מרקסיזם (קומוניזם) מחופש לאידיאולוגיה מודרנית מתקדמת אבל בעצם האמצעים והמטרות זהים לחלוטין: להמריד, להסית, לסכסך, לזרוע הרס ושנאה ולהרוס לגמרי את החברה. זאת למעשה אותה גברת בשינוי אדרת.

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 9/4/2010 12:18   בקטגוריות גזענות, דת, הסתה, חברה, חוק, חיים, חינוך, ילדים, מגדר, מדע, מניפולציות, משטר, משפחה, נשים, עיתונות, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שליטה, שנאה, שקרים, תקשורת, תרבות, אקטואליה, שמאל, נשק, אהבה ויחסים, בית ספר, סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השפחות של השמאל - גיל רונן


'קולך', המשת"פיות בשכר של קרן תומכת-אויב, רוצות שכולכן תהיו כמוהן

"8 במרץ, יום האישה הבינלאומי, הוא חג קומוניסטי. מי שהמציא את החג הזה הוא לא אחר מאשר ולדימיר איליץ' לנין, מייסד ברית המועצות. עד עצם היום הזה, יום האישה הבינלאומי נחגג רק במדינות קומוניסטיות וקומוניסטיות לשעבר, ובמדינה אחת שעוד לא החליטה מה היא – ישראל"

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 19/3/2010 11:20   בקטגוריות אלימות, בנות, גזענות, דת, הסתה, חברה, חיים, חינוך, יהדות, מגדר, מניפולציות, משפחה, נשים, עיתונות, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שנאה, שקרים, תקשורת, תרבות, אקטואליה, בית ספר, שליטה, משטר, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אן קולטר: סופרת מצליחה, אנטי-שמאלנית ואוהבת ישראל


 

את זה לא תשמעו כמעט בתקשורת השמאלנית בישראל, אבל הסופרת האנטי-שמאלנית אן קולטר מצליחה לעשות כותרות בשנים האחרונות בארה"ב במיוחד עם ספרה GODLESS והיא מצליחה לעורר שם פחד רב בקרב השמאלנים ("ליברלים") שמתנהגים לעיתים בהיסטריה, מנסים להשפילה, הם משמיצים, מפיצים נגדה כל מיני שקרים ובעיקר מנסים להפנות לעברה אצבע מאשימה ולהאשימה בחוסר רגישות, רשעות ורוע לב, לעיתים אף בהסתה לרצח. לעיתים הם מוסיפים לתמונה שלה רטייה לעין כדי לדמות אותה לדמות מרושעת מהסרט "קיל ביל 2".

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 5/2/2010 12:03   בקטגוריות חברה, דת, גזענות, נשים, עיתונות, פוליטיקה, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שקרים, תקשורת, אקטואליה, מניפולציות, נשק, פגיעה, פמיניזם, פמיניסטיות, צבא  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עו"ד קרפ נגד המתנחלים והגברים


המרקסיזם המגדרי משתמש בטכניקות שליטה בולשביקיות היפר-מתוחכמות שבבסיסן העיקרון העתיק הקרוי "הפרד ומשול".

גיל רונן, 28/01/10

 

הרודנות הפמיניסטית ממיסה תחילה את האהבה הרומנטית ומפרידה בין הגבר לאשה. במקביל היא מסיתה את האשה נגד הגבר ומשליטה אותה עליו. באותו זמן היא מספקת לאשה את הכלים שהיא זקוקה להם בכדי למנוע מהגבר להתמרד. מכיוון שהאשה תלויה במנגנון הפמיניסטי כדי להמשיך ולרדות בגבר, הרי שמי ששולט בפועל בחברה הוא המנגנון.

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 31/1/2010 17:24   בקטגוריות אלימות, בנות, גזענות, דת, הסתה, חברה, חינוך, יהדות, מגדר, מחקרים, מניפולציות, משפחה, נשים, עיתונות, פמיניזם, פמיניסטיות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שקרים, תקשורת, אהבה ויחסים, אקטואליה, פוליטיקה, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ברית מילה - סירוס חלקי של הגברים


אני מתנצל מראש אם יהיה מי שייפגע מדבריי, אין בכוונתי לפגוע ברגשותיו הדתיים של אף אדם, אבל חשוב לי להסביר מדוע אני מתנגד כ"כ לטקס ברית המילה.

 

בעיניי ובעיני רבים, טקס ברית המילה הוא לא טקס לגיטימי והוא משקף מסורת מכוערת, ברברית ולא אנושית שבכלל לא קשורה לזהותו של הגבר כיהודי - הרי יהודי הוא אדם שאימו יהודייה, מה שמספיק להסביר כמה המנהג הזה מיותר, חסר טעם ולא הגיוני.

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 23/1/2010 11:44   בקטגוריות אונס, אלימות, דת, חברה, חיים, חינוך, יהדות, ילדים, מגדר, מדע, מניפולציות, משפחה, נשים, פגיעה, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שקרים, אקטואליה, ביקורת  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פגיעה בנשים על רקע לאומני



ביום ראשון (22.11.09) התקיים כנס חשוב וראשון מסוגו במצודת זאב בנושא עבריינות מין ופגיעה בנשים יהודיות על רקע לאומני, במסגרת אירועי שבוע המאבק לאלימות נגד נשים.

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 25/11/2009 11:23   בקטגוריות אונס, אלימות, בנות, גזענות, דת, הטרדה מינית, חברה, יהדות, מגדר, מניפולציות, נשים, עיתונות, פגיעה, פמיניזם, פמיניסטיות, פשע, רצח, תקשורת, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הקשר העמוק בין גזענות לפמיניזם



גזענות ותפיסות גזעניות מושרשות מאוד עמוק בתרבות הישראלית ובמיוחד במדיניות ממסדית גלויה נגד אנשים כהי עור ותפיסות גזעניות של ממש שהמובילה בהן לדעתי היא הגישה ש"אצל המזרחיים אין כבוד לנשים" (דוגמא) ולגביה אפרט כאן לעומק.

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 2/11/2009 12:33   בקטגוריות גזענות, דת, הסתה, חברה, מגדר, מדע, מניפולציות, נשים, עיתונות, פמיניזם, פמיניסטיות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שנאה, שקרים, תקשורת, אקטואליה, כסף, חיים, פגיעה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה רצח המוני של גברים לא נתפס כפשע מלחמה?



בשנת 1996 ראיתי בחדשות ידיעה מצולמת על רצח 50 גברים ונערים במלחמת האזרחים באלג'יר. הראו צילום בלתי מצונזר של שורה ארוכה של גופות, והקריינית סיפרה בשטחיות ובקור רוח שכולם היו אזרחים בלתי חמושים וכולם נרצחו כאשר ישנו. הידיעה הזאת נמשכה לא יותר מ20 שניות, אני זוכר היטב כי הסתכלתי בשעון. לעומת זאת, כאשר דיברו על 2 או 3 נשים שנרצחו באותה מלחמה בדיוק – הייתה כתבה של לפחות 15 דקות שבמהלכה נאמרו כל הקלישאות הידועות על כמה חמורה היא פגיעה בנשים, שזה "פשע המלחמה החמור ביותר" ובין היתר, התראיינו בני משפחותיהן של הנרצחות, הראו תמונות ("הן היו כה צעירות ויפות") – כל מה שמאפיין כתבה תעמולתית בשיא הדרמטיזציה.

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 24/10/2009 12:40   בקטגוריות אלימות, גזענות, דת, חברה, חיים, מגדר, מניפולציות, נשים, עיתונות, נשק, פגיעה, פמיניזם, פמיניסטיות, פשע, רצח, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שנאה, שקרים, תקשורת, אקטואליה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפמיניזם מעודד בדלנות, לא קווי המהדרין


ההשתלחות של פמיניסטיות בגברים חרדים היא זן חדש של גזענות שמנצל בורות כדי להשיג יתרונות לא צודקים לנשים בלבד, תוך כדי הסתה והפצת שקרים

 

בתקופה האחרונה מנהלים ארגוני הנשים והפמיניסטיות בישראל קמפיין מאוד אגרסיבי ובוטה שמשתלח בציבור הגברים החרדים בשל מה שהן מתארות כהפרדה גזענית בין גברים לנשים בקווי המהדרין. הן מתארות הפרדה זו כ"שוביניזם גברי" ואפליה כלפי נשים עד כדי השוואה לקיפוח השחורים בארה"ב ומשטר האפרטהייד בדרום אפריקה. בפועל ההסתערות המאסיבית הזאת של הפמיניסטיות על דעת הציבור באמצעות הצפה של אייטמים בנושא בכלי התקשורת המרכזיים, רק מוכיחים וחושפים שוב את הצביעות והמוסר הכפול הנוראי בבסיס פעילותה של התנועה הפמיניסטית.

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 20/10/2009 18:53   בקטגוריות גזענות, דת, הסתה, חברה, יהדות, מגדר, מניפולציות, נשים, עיתונות, פמיניזם, פמיניסטיות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שנאה, שקרים, תקשורת, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"מסורבות גט" - שקר גדול ומנופח



הבלוף המנופח הזה שנקרא "מצוקת מסורבות הגט" הוא למעשה עוד המצאה פרי יצירתן של הפמיניסטיות וארגוני הנשים שתמיד ממציאים ומנפחים נתונים והופכים מצוקה של מספר קטן מאוד יחסית של נשים ל"בעיה שמאיימת על כלל ציבור הנשים בישראל". תורת המדע הפתולוגי מסבירה כיצד קבוצה בעלת אינטרסים פוליטיים אגוצנטריים מצליחה לשטוף לציבור את המוח באמצעות הפצצה שיטתית ורצופה של שקרים באמצעי התקשורת והכל במטרה לחלוב עוד תקציבי ענק לטובתה בלבד, כמו תמיד, על חשבון אנשים שבאמת סובלים (חולים, נכים, קשישים ועניים).

לקטע המלא...
נכתב על ידי , 13/10/2009 10:42   בקטגוריות חברה, כסף, מגדר, מזונות, מניפולציות, משפחה, משפט, משפטים, נשים, דת, עיתונות, פמיניזם, פמיניסטיות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שקרים, תקשורת, אהבה ויחסים, אקטואליה, יהדות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)