לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

למה לך בכלל להתחיל???


סאטירה בקומיקס שהכנתי לאור ההיסטריה סביב הטרדות מיניות וקמפיין MeToo

למה להתחיל?!
כיום כל ניסיון חיזור הפך למלכודת מוות מסוכנת לגברים ועלולה להתפרש בקלות כעבירה פלילית, אז למה בכלל להתחיל עם זה? אם הגבר תמיד מפסיד ויפסיד לאישה אז למה לעזאזל להיכנס לכל התסבוכת הזאת מלכתחילה???

יעקב

עוד בנושא:

עשרת הדיברות לאישה הפמיניסטית

מי שולט בכסף?

נשים מתפעלות גברים אלימים

פמיניסטאן זה כאן

ברוך הבא למאצ'ו בלוף ישראל

האישי הוא הפוליטי

דיון בחזקת הגיל הרך

 

 

 

נכתב על ידי , 15/11/2017 10:47   בקטגוריות אונס, אויב, איומים, אפליה, בנות, דיון, הטרדה מינית, זוגיות, חברה, חוק, חיים, חינוך, יוקרה, מגדר, כסף, מדיה, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, משפט, משפטים, נשים, נשק, סחיטה, סקס, עיתונות, עלילה, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, פשע, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שיח, שליטה, שנאה, שקרים, תלונות, תקשורת, תרבות, אהבה ויחסים, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, בית ספר, פסימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נשים מתפעלות גברים אלימים!!


 

 

האלימות הכי מסוכנת של גברים מגיעה מגבר שאישה מפעילה אותו. ברגע שנבין, נידע ונכיר בעובדה בסיסית זו - רק אז ***באמת*** נוכל לחנך את הצעירים נגד אלימות ולמנוע מקרי אלימות קשים, כולל דקירות ורציחות!!!

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=649134&blogcode=14034070

 

http://cafe.themarker.com/post/3054330/

נכתב על ידי , 23/4/2017 11:58   בקטגוריות איומים, אלימות, ביטחון, בנות, דיון, הטרדה מינית, הסתה, זוגיות, חברה, חיים, חוק, חינוך, כסף, מגדר, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, נשים, נשק, סחיטה, סקס, עלילה, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, פסיכולוגיה, פשע, צדק, רצח, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שליטה, שנאה, שקרים, תלונות, תקיפה, תרבות, אהבה ויחסים, אקטואליה, ביקורת, בית ספר, אויב  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לנשים מותר להתעלל בילדים!





במדינת ישראל לנשים מותר להכות ילדים ולהתעלל בהם קשות. למרות העובדה שלמעלה משני שליש מההתעללות בילדים נעשית על-ידי נשים (ולא רק אימהות - חשוב לציין)- לא תשמעו על כך ובטח לא בהרחבה באמצעי התקשורת שמגוייסים לתעמולת הכזבים והשקרים של הפמיניסטיות כאילו "רק גברים אלימים" וכל הנשים הן מלאכיות תמימות, טהורות וצדיקות. "דיכאון לאחר לידה" זו דוגמא אחת לשיטה לתרץ כל מעשה אלימות מצד נשים כלפי ילדים, כולל ניסיונות רצח ורצח. פמיניסטיות כמו גל גבאי יטחנו בלי סוף את הנרטיב כאילו האישה ה"מסכנה" מוצאת עצמה בודדה וחסרת אונים לאחר הלידה, אף אחד לא מבין אותה ולא מתחשב בה ובסבלה... הכל נעשה בסופו של דבר במטרה אחת ויחידה והיא לטשטש במכוון ולהסיט את הפוקוס מאלימות קשה של נשים כלפי ילדים.

אימי היקרה סבלה מדיכאון לאחר לידת אחותי הצעירה ממני, אבל היא ***מעולם לא*** הרימה יד עליי או על אחיותיי. לעומת זאת האלימות הפיזית הקשה שכן ספגתי בילדותי הייתה מצד מורה בכיתה ב' וג' שנהגה להכות אותי ללא שום סיבה, בהתפרצויות זעם. היא כמובן טענה ש"אני משקר" וכולם במערכת האמינו לה, כצפוי. זה היה בשנים 1986 - 1987 ואין לי ספק שגם היום, 30 שנה אחרי, שום דבר לא השתנה.
נכתב על ידי , 10/2/2017 11:11   בקטגוריות איומים, אלימות, אמא, אפליה, גזענות, הורות, חברה, חוק, חיים, חינוך, ילדים, מגדר, מדיה, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, מעמד, משטר, משמורת, משפחה, נשים, משפט, משפטים, עיתונות, פגיעה, פמיניזם, פוליטיקה, פמיניסטיות, פסיכולוגיה, צדק, פשע, צנזורה, רווחה, רצח, שחיתות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שיח, שליטה, שקרים, תלונות, תקיפה, תקשורת, תרבות, אקטואליה, גירושין, יוקרה, שלטון, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התעללות ושנאת גברים באקדמיה הישראלית


התעללות ושנאת גברים באקדמיה הישראלית: איך עובדת ההנדסה הפמיניסטית ומופנמת שנאה עצמית בגברים בחסות האקדמיה בישראל - יואב לוין, 1 פברואר 2017

 

אני מביא כאן את הסיפור הזה באופן בלעדי. בשלב זה החלטתי למחוק את שמות כל המעורבים בפרשה שכן עניינו של הסטודנט מטופל ובמידה והדבר ייפתר לשביעות רצונו נמנע מהליכים משפטיים ופרסום שמות המעורבים בפרשה. כל הפרטים הן של המרצים, של ראשי החוגים וגורמים אחרים כולל שמה של האוניברסיטה שמורים אצלי במערכת המאגר הישראלי לאלימות נשים שעובד ביחד עם הדף לזכויות הגבר. עם זאת, ברצוני בשלב זה להסב את תשומת ליבו של הציבור ולחשוף בפניכם את פניה האמתיים של המערכת האקדמית בישראל. כפי שנראה מיד מדובר על מוסד שהיושרה האקדמית, המקצועית והאישית של כל מי שנושא באחריות ובתפקיד חינוכי כזה או אחר בו הוא ממנו והלאה. החתירה והרצון לחקר האמת אינה נר לרגליהם. אז מה כן? מדובר על ממסד שתחת מסווה מחקרי וחינוכי פועל בשני ראשי חץ וכחוד החנית במלחמה הפמיניסטית נגד גברים. ראש חץ אחד מכוון להטעיית הציבור ולדיסאינפורמציה כחלק מהמאמץ התעמולתי של הממסדים הפמיניסטיים וכחלק ממלחמת המידע שהם מנהלים נגד ציבור הגברים ויש לציין גם הנשים שאוהבות והתומכות בהם. החץ השני הנו כפי שנראה הוא הפנמה של מיזאנדריה ושנאה עצמית בסטודנטים הגברים, תופעה שפרופסור ג'אניס פיאמנגו מקנדה חשפה והתריע עליה.

 

תחילתו של הסיפור בסטודנט באחד האוניברסיטאות בישראל שפנה אלי בבקשה לקבלת מידע לאחר שנחשף למאגר הישראלי לאלימות נשים נגד גברים שאותו אני מנהל. סיפורו היה מדהים. "כבר במהלך השיעור הראשון", סיפר לי הסטודנט בשיחה ביננו, "המרצה העז לומר בצורה הכי פוגענית ולא מתחשבת אמירה כגון "מה נעשה אנחנו הגברים מטרידים מינית". וכך לאחר שהסטודנט הואשם על ידי המרצה בהטרדה מינית בהיותו גבר ולמעשה לאחר שכל הגברים הואשמו באופן גורף כמטרידים מינית בהיותם גברים החל מסע קפקאי של הסטודנט שעשה את המעשה שלא יעשה והעז להסב את תשומת ליבו של המרצה לגבי אמירתו המכלילה והפוגענית.

 

לאחר דין ודברים עם המרצה ולאחר שפנה אלי לקבלת המידע והמחקרים הרלוונטיים ששוללים את התבטאויותיו המיזאנדריות והסקסיסטיות נגד גברים, סיפקתי לסטודנט מאות מחקרים וסטטיסטיקות ששוללים את דבריו משוללי היסוד של המרצה ובכל תחום רלוונטי שקשור בנושא החל ממחקרים על היקף תלונות השווא, על כך שהיקף הפגיעה המינית בנשים על ידי נשים גבוה מזה של נשים מידי גברים, שהיקף הפגיעה המינית בגברים על ידי נשים אף גבוה מזו של נשים מידי גברים, על כך שיש יותר גברים שנפגעים במסגרת אלמ"ב מנשים ועוד.

 

בכל אופן, לאחר שקיבל את המידע, הסטודנט העביר אותו לעיונו של המרצה בתקווה לקבל ממנו התייחסות לנתונים מחקריים אחרים שמבטלים את טענותיו ובתקווה לנהל דיון אקדמי ולהגיע לחקר האמת. אתם כבר יכולים לנחש שלתשובתו של המרצה הסטודנט לא זכה אלא זה פתח במסכת התחמקויות והתעללות בסטודנט שבסיומו החל לאיים עליו ואף הרחיקו לצמיתות מכיתתו. וכך כתב הסטודנט במכתב התלונה ששלח לוועדת האתיקה של האוניברסיטה: "כמובן שלאחר יום כבר שלחתי את המייל המתבקש והתשובות שקיבלתי היו פותרניות ולא עונות לגופו של עניין. נראה שלא הביט אפילו בקישורים והקבצים ששלחתי לו ורק ביטל את דעתי מלכתחילה". אכן יושרה ואינטגריטי אישי ומקצועי של המרצה, הייתי אומר. זאת ועוד, בנוסף טען המרצה בפני הסטודנט "שיש מחקר שמעיד על 3 אחוז תלונות שווא". טענה זו כמובן אינה מגובה בשום מחקר אלא זהו מיתוס פמיניסטי שקרי שמופץ ללא שום גיבוי ונתונים סטטיסטיים. לאחר שהציג בפני המרצה את המחקרים ששלחתי ושמעידים על כך שמדובר בשקר ואף הציג בפניו את מקור השקר תוך בקשה להצגת המחקר וההפניות עליהם דיבר המרצה, זכה הסטודנט בתשובה אקדמית מדהימה כפי שנראה מיד.

 

וכך מתאר הסטודנט במכתבו את התשובה שקיבל מהמרצה שלו: "לאחר שחזר על דבריו שקיים מחקר בנושא ביקשתי שישלח לי את המחקר. הוא אמר בצורה הכי בוטה ומתריסה שיש עם תנועת לגלוג בשפתיו "אני לא חייב!!" חזרתי וביקשתי שיפנה אותי למקור או למחקר ואני אחפש לבד. על זה ענה לי שוב באותה נימת בוז כלפיי "רק אם אני ארצה". הסיפור הזה מלמדת אותנו על האופן המפחיד שבו השקרים וההסתה הפמיניסטית חדרה על כותל האקדמיה בישראל. מהסיפור עולה שמדובר על מוסד מיזאנדרי שאמון בעיקר על הפצת שקרים והסתה פרועה כנגד גברים. לסיפורי הבדים שמופצים בו אין שום כיסוי ואלו האמונים עליהם מתחמקים ממתן תשובות. אנשיו הולכים ומצטיירים כשרלטנים שלא רק לוקים בהבנה ובידע אלא במקום להודות בטעותם כפי שנדרש מאיש מחקר ומדע אמתי, לזנוח את דעותיו ותפיסותיו השגויות ולשאוף ולהחליפם בנתוני אמת חדשים, הם מגיבים בהיסטריה, בהשמצות ובאלימות כלפי הסטודנט. זאת ועוד, במלחמתו זו המוסד הזה אינו בוחל בהפצת שקרים ופסיאדו מחקרים. כאשר אנשיו מעומתים עם האמת והנתונים שמפריכים את התיאוריות הפמיניסטיות הוא אינו בוחל בהתעלמות ובצר לו ואין הסטודנטים מרפים בדרישה לדיון אקדמי אמתי הם עוברים לטקטיקה הפמיניסטית הידועה של תלונות שווא, רצח אופי של הסטודנטים, רקיחת עלילות דם (הסטודנט כבר עובר את כל זה בפועל) והכל בשביל להסתיר את האמת, להמשיך את מלחמתם בגברים ולשמור בדרך על המשכורות הדשנות שלהם במגדלי השן של הפסיאדו אקדמיה הישראלית.

סיפור קפקאי או יותר נכון האקדמיה הישראלית הולכת ומצטיירת כאזור הדמדומים שבו תיקים באפילה הולכת ונחשפת כסדרת קומיקס מצחיקה לילדים חנונים. 

 

תמונות: צילומי מסך ממכתב התלונה ששלח הסטודנט לוועדת האתיקה.


 



 

נכתב על ידי , 2/2/2017 11:31   בקטגוריות אלימות, אפליה, אקדמיה, גזענות, דיון, הוצאת דיבה, הטרדה מינית, הסתה, ועדה, חברה, חינוך, יוקרה, כסף, מגדר, מדיה, מדע, מחקרים, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, משטר, נשים, עלילה, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, פשע, צדק, צנזורה, שחיתות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שיח, שליטה, שנאה, שקרים, תלונות, תרבות, אקטואליה, ביקורת, בית ספר, עבודה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ברוך הבא למאצ'ו בלוף ישראל




 

אני מקדיש את הקריקטורה הזאת לכל אותם גברים שחושבים עצמם גיבורים גדולים ואין להם שמץ של מושג באיזה קלי קלות אישה יכולה להפיל אותם כי בישראל, כל גבר הוא על הכוונת של הארגונים הפמיניסטיים!!

 

נכתב על ידי , 27/1/2017 10:27   בקטגוריות אבא, אבות, אפליה, גירושין, זוגיות, חברה, חוק, יוקרה, כסף, מגדר, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, מעמד, משטר, משפחה, משפט, משפטים, נשים, נשק, עלילה, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, שליטה, שקרים, תלונות, תרבות, אהבה ויחסים, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צביעות חוק האישי הוא הפוליטי




 

הפמיניסטיות המציאו בשנות ה70 את החוק המבריק "האישי הוא הפוליטי" לפיו לכל גבר בעולם בלי כל הבדל יש אחריות ואשמה קולקטיבית על כל פגיעה של כל גבר באישה. נסו להפעיל את החוק הפוך וראו בעצמכם איזה קיתונות של זעם וכעס תחטפו מנשים וגברים כאחד...

 

 

נכתב על ידי , 22/1/2017 11:05   בקטגוריות אויב, אפליה, אקדמיה, בנות, גזענות, דיון, הטרדה מינית, חברה, חוק, חיים, יוקרה, כסף, מגדר, מדיה, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, משטר, נשים, נשק, עיתונות, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, פשע, צדק, שטיפות מוח, שיוויון, שטיפת מוח, שיח, שליטה, שקרים, תלונות, תקיפה, תקשורת, תרבות, אקטואליה, בית ספר, אלימות, אונס, הוצאת דיבה, שחיתות, שמאל, שנאה, ביקורת  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך עובדת "תעשיית האונס"




 

לצערי אני שומע יותר מדי אנשים אומרים לאחרונה לגבי פרשת אופק בוכריס:"הנה, הוא הודה ביחסים בהסכמה, אחרי שהכחיש הכל ואמר בהתחלה שלא היה כלום" ומוסיפים גם קללה עסיסית או שתיים. מה שעצוב שאנשים לא באמת מודעים למה מתרחש מאחורי הקלעים וללחץ המטורף המופעל על כל גבר שמוגשת נגדו תלונה או אפילו רק נזרקת לחלל האוויר שמועה ש"הטריד מינית", לקבל עסקת טיעון מתוך ברירת הרע במיעוטו - להודות במשהו שהוא לא עשה ולהיות מורשע בסעיף מופחת או להתעקש על חפותו המוחלטת ולהסתכן בהרשעה בסעיף החמור ביותר של אונס, בלי שום ראיות או הוכחות, אך ורק על סמך מילתה של המתלוננת הקדושה ובמערכת שבה 99 אחוז מכתבי האישום מסתיימים בהרשעה, מה בכלל הסיכויים של תת-אלוף בוכריס להוכיח את חפותו?!??

 

אני משוכנע שמדובר כאן בתפירת תיק מתוכננת היטב בתיאום מספר גורמי אינטרס ששמו לעצמם מטרה להפיל עוד אדם חשוב בצמרת הצבא - גיבור מלחמה נערץ ואהוב שמסמל עבור השמאל הקיצוני "אויב" ו"פושע מלחמה" שיש לעשות הכל כדי לחסל וכל האמצעים כשרים ו"מקדשים את המטרה". אם מישהו חושב שאני מביא תיאורית קונספירציה אני ממליץ להמשיך לקרוא את הנתונים ולראות שאינני ממציא כאן את הגלגל - אלא מצטט אנשים חכמים, חשובים ומנוסים הרבה יותר ממני:

 

העובדות בשטח:

הבא נראה מה יש לאנשי מקצוע בכירים לומר בנושא משפטי עבירות מין באופן כללי. הראשונה היא הסניגורית הציבורית, ענבל רובינשטיין:

 

"רוב הנאשמים הם אנשים מהיישוב, ללא רקע או עבר פלילי, וב-99 אחוזים בית המשפט מאמין למתלוננת. בשנים האחרונות ישנה החמרה אסטרונומית בעונשים שמגיעים ל-15 ואף 28 שנות מאסר, יותר חמור מתיקים של הריגה. ואז הנאשמים חושבים שאולי כדאי להם להסכים לעסקת טיעון בה יקבלו עבודות שירות או שנתיים ושלוש שנות מאסר במקום עונש של עשרים שנה". 

 

היא הוסיפה, "לשופטים קשה לזכות נאשם בעבירות מין, למרות גרסאות חלשות של המתלוננות וראיות מאוד חלשות, והפרקליטות מעדיפה שלא לחזור מכתב האישום ובוחרת שבית המשפט יחליט. הפרקליטות לוקחת פחות אחריות ומציעה עבודות שירות כשהיא יודעת שהגרסה של המתלוננת חלשה, ואז היא מציעה משהו שאפשר לחיות אתו. יש גם מתלוננות שלא מספרות את האמת".

 

השני הוא השופט בדימוס שלי טימן, מי שהיה שופט בכיר במשך 27 שנה והוא הראשון שיצא וחשף את מה שמתרחש מאחורי הקלעים של בתי המשפט:

 

השופט טימן: בשפיטה בעבירות מין - אין צדק

 

השופט (בדימ.) שלי טימן: מרבית האישומים בעבירות מין מסתיימים בהרשעה  התיקונים בחוק פוגעים בנאשמים ומקלים על התביעה  שדולות הנשים "נושפות בעורפה של התביעה"

. . .

מצד שני, "אין חוק שעבר כל כך הרבה תיקונים", כמו חוק עבירות מין. תיקונים אלו "נועדו לפגוע בנאשם ככל שניתן, ולאפשר לתביעה להוכיח ביתר קלות את האישום". כך נותר לדבריו בית המשפט בלי כלים "שבעניינם יוכל להכריע בעניין שבינו לבינה". על כך נוספת פעילותן של שדולות הנשים ה"נושפות בעורפה של התביעה".

 

הוא גם סיפר בראיון אחר ששופטים מפחדים וחוששים מהפמיניסטיות, ארגוני הנשים והלחץ שהן מפעילות בתקשורת:

 

"יש שופטים שלא יודעים מה זה זיכוי"

 

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, שלי טימן, פרש השבוע מתפקידו עם בטן מלאה: מערכת המשפט מזניחה את זכויות הנאשם, השופטים ממהרים להרשיע והקולגות לא תומכים ברגע האמת. בתחום הרגיש של עבירות מין, אומר טימן בראיון מיוחד ל"הארץ", יש השפעה חזקה מדי של שדולות הנשים

. . .

"יש לנו מורא, והמורא הוא גם מדעת הקהל. אי אפשר להתעלם ממנו. כשיש גופים שעושים נפשות יותר מאחרים ומרימים את קולם, מסתבר שזה מצליח. התוצאה היא שהפמיניסטיות, שעושות עבודה מצוינת מבחינתן, משכנעות בלובי שלהן להחמיר בענישה. ואני אומר, מה עם הלובי למען המלחמה בסמים? נגד פגיעה בקשישים? אותם לא שומעים. במצב כזה, לבית המשפט יש פחות ופחות כלים לקבוע מי דובר אמת. הוא נותן לנאשם פחות סיכוי להתגונן. זה יוצר מורא אצל כל הרשויות שעוסקות באכיפת החוק".

 

הוא אפילו סיפר כשהופיע ביומן הערוץ 1 שהפרקליטות והמשטרה ניסו לתפור לו תיק!!!

 

גם פרופסור יפה זילברשץ חטפה התנפלות מכל עבר על-ידי הפמיניסטיות על שחשפה את דעתה על מסעות הלינץ' סביב "הטרדות מיניות":

 

זילברשץ, אז דיקנית הפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר אילן, התייחסה לפרשת הטרדות מיניות מצד עובד של האוניברסיטה ואמרה "לטנגו מעין זה דרושים שניים. עובדה שזה לא קרה לו עם נשים אחרות שהוא עובד איתן, זה קרה לו איתה. אני אומרת שתמיד מדובר במערכת יחסים כלשהי, שבנקודה מסוימת אחד מהשותפים לה חצה קו".

 

זילברשץ טענה באומץ רב כי לנשים יש חלק במה שקורה כמעט תמיד. "למה לי זה לא קרה מעולם? אני אמנם לא גרייס קלי, אבל אני נראית לא רע לגילי. ועובדה, אף פעם זה לא קרה לי. אני מצטערת אם אני מזעזעת אותך, ואם אני נשמעת לך לא פוליטקלי קורקט. אבל אני מאמינה שכאשר גברים ונשים עובדים יחד נוצרות מערכות יחסים מסוגים שונים. אני צופה בכך שנים. אין מה להיתמם בעניין הזה, נוצר מתח מיני. זוהי דינמיקה אנושית מובנת.

 

פמיניזם משפטי

 

חשוב גם שתדעו מה האידיאולוגיה הרדיקאלית שעומדת מאחורי החקיקה הדרקונית בנושא אונס ועבירות מין: פרופ' קתרין מקינון היא המוח מאחורי החוק למניעת הטרדה מינית ועבירות מין - תלמידתה אורית קמיר, משפטנית פמיניסטית, היא זאת שיישמה ומיישמת בפועל במדינת ישראל את התיאוריות של מקינון לפיהם:

"בחברה פטריארכלית, כל יחסי מין הטרוסקסואליים הינם אונס מפני שנשים, בתור קבוצה, לא חזקות מספיק לבטא הסכמה".

 

לכן אני תמיד אומר שהמושג "יחסי מרות" הוא סוג של זריעת חול בעיניים כי למעשה לפי התיאוריה הפמיניסטית לגבי "הפטריארכיה" (בדומה ל"פרוטוקולים של זקני ציון") כל גבר הוא למעשה מראש בעמדת כוח ובמעמד גבוה יותר מכל אישה מעצם העובדה שנולד זכר!!

 

ואם מדברים על הטעיה וזריעת חול בעיניים, גם "מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית" הוא תרגום מטעה ומניפולטיבי של המושג האמיתי באנגלית "מרכזי משבר האונס" (RCC). משבר האונס הוא מושג פמיניסטי מגדרי מרקסיסטי שהומצא בשנות ה70 כדי לתאר מצב של מלחמה בה הגברים קולקטיבית שולטים בנשים וכופים עליהן מין ב"כוח הפטריארכיה". RCC זה בעצם גוף וזרם פוליטי בינלאומי עם תקציבי עתק ודוקטרינה פמיניסטית מגדרית אקדמית מאוד מיליטנטית ששמה מטרה למחוק כליל את הגברים ואת המיניות הגברית ההטרוסקסואלית - הנה לפניכם מאמר בנושא:

 

שיח זה, שהפך עד מהרה למגמה השלטת בהגות הפמיניסטית, נטה לטוטליות הן בהתעקשותו על הרסנותה של המיניות הגברית והן בהתכחשותו ליכולתן של הנשים לקבוע את גורלן. יותר מכל ניכר הדבר בטענותיהן של הפמיניסטיות בנוגע למה שמכונה "משבר האונס" (rape crisis). באמצעות שילוב של נתונים שנויים במחלוקת ורטוריקה חוצבת להבות, הפיצו חוגים פמיניסטיים את התפיסה שהאונס - כפי שניסחה זאת סוזן בראונמילר בספרה הקלאסי משנת 1975, בניגוד לרצוננו - "הוא תהליך מודע של הטלת אימה, שבאמצעותו מחזיקים כל הגברים את כל הנשים במצב של פחד".

 

בנוסף לכל, תוסיפו לפסטיבל הלינץ', לחגיגות ולריקודים על דמו של בוכריס את חלקה המרכזי של התקשורת. אנו שומעים רבות על שחיתות פוליטית, קומבינות וניצול קשרים אישיים להשגת מטרות שונות, אבל מי יעז לבדוק או לחשוף מה קורה מאחורי הקלעים של אמצעי התקשורת המובילים במדינה...?

 

הנה לפניכם ראיון יוצא דופן ונדיר בחשיבותו בו אנחנו נחשפים למריבה גועלית בין כתב הפלילים של ערוץ 2 גיא פלג ועורכת דינה של המתלוננת המרכזית נגד תת-אלוף אופק בוכריס, אביטל בן נון, לאחר שסירבה להעניק למר פלג ראיון אקסקלוסיבי עם המתלוננת "כוכבת הפרשה":

 

בן נון חשפה כי "ספגתי קללות ממספר אנשי תקשורת ואישומים בכך ששיקרתי. איש תקשורת פנה לאביה של המתלוננת בווטסאפ והכפיש את שמי בפניו".

מיד לאחר מכן חשפה בן נון כי מדובר בעיתונאי חדשות 2, גיא פלג וטענה כי "הוא שלח לי הודעות SMS שבהן הוא כתב לי שאני שקרנית קטנה ועלובה, משום שהם החליטו ששיקרתי אותם כשהודעתי בשלב מסוים שלא ניתן ראיונות והמשפחה שינתה את דעתה לאחר מכן ויצאתי לראיון והעזתי לא להודיע להם – אז אני שקרנית קטנה ועלובה".

לאחר דבריה של בן נון עלה גיא פלג עצמו לשידור ותקף בחריפות את בן נון: "אני ואת באותו תחום", אמר ליעל דן, "אני לא מבין ממה את כל כך נסערת. אביטל בן-נון מדייקת לגמרי במה שהיא אמרה. אכן קראתי לה שקרנית ואני חוזר וקורא לה שקרנית".

פלג הוסיף כי "לי ולמערכת הייתה תחושה שלאורך כל היום היתלו בנו, כאילו שמדובר באיזה הישג עיתונאי – להביא תגובה מעורכת דין".

 

אומרים שרק כשמישהו באמת כועס, האמת נשפכת החוצה ואם אתם מקשיבים לראיון, גיא פלג בעצמו ובקולו מודה ומתוודה שא' הסיקור שלהם בתקשורת היה מוטה מראש לטובת המתלוננת וב' - "אביטל בן נון היא חברת ילדות שלי מחיפה" - נו מישהו עדיין חושב שאין באמת קומבינות וקשרי "יד לוחצת יד" מאחורי הקלעים של התקשורת הישראלית?!??!??

 

אם נבחר להאמין לטענתו של גיא פלג שעו"ד בן נון היא שקרנית - ישנה אמרה דתית ישנה (ואני אינני אדם דתי) לפיה אם מישהו מסוגל לשקר על דברים קטנים (במקרה הזה "הקליינטית שלי לא מתראיינת לתקשורת") מסוגל גם מסוגל לשקר על דברים הרבה יותר גדולים ומשמעותיים!!! חומר למחשבה.

 

נכתב על ידי , 8/12/2016 13:42   בקטגוריות אונס, אפליה, אקדמיה, בנות, גזענות, דיון, הטרדה מינית, הסתה, חברה, חוק, חיים, חינוך, יוקרה, כנסת, כסף, מגדר, מדיה, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, מעמד, משפט, משפטים, נשים, סקס, עיתונות, עלילה, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, פשע, צדק, צה"ל, צנזורה, שחיתות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שיח, שליטה, שמאל, שנאה, שקרים, תלונות, תקיפה, תקשורת, תרבות, אקטואליה, ביקורת, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך להתמודד עם פמיניסטיות?


בוויכוח מול פמיניסטית, ישנם מספר כללים שכדאי וחשוב לזכור: שים לב שפמיניסטית תימנע ככל האפשר מלהיכנס לויכוח אחד על אחד - זה תמיד הקולקטיב הנשי ו/או הממסד שעומד מאחוריה. לפיכך, הצעד הראשון שלה תמיד יהיה לדקלם בעל-פה סיסמאות, נתוני שקר וסלוגנים שהמציאו מנהיגות פמיניסטיות:

 

1. תמיד תלמד את הנתונים והעובדות בצורה זהירה ויסודית ככל האפשר (אם צריך אפילו תכין לעצמך פתק עם תזכורת - כפי שאני עושה). אם יש משהו שפמיניסטיות לא סובלות ומפחדות ממנו זה אדם ששולט בחומר, מודע לנתוני האמת ויודע להצביע על נקודות התורפה והפרצות שבמעטפת התעמולה של הפמיניזם. (פוסט בנושא: כל השקרים של הפמיניסטיות)

 

2. שמור על קור רוח וסגנון לגופו של עניין כמה שיותר טכני, והתעלמות מעלבונות אישיים (אד-הומינם) או כל ניסיון של הפמיניסטית להסיט את הדיון לכיוונים בלתי רלבנטיים. תמיד דרוש ממנה לדבר על הנושא המרכזי שעליו התחלתם את הדיון ותביע מחאה מול כל ניסיון שלה לקחת את הדיון לכיוונים אחרים או שונים לגמרי.

 

3. לא לשתוק, לא לוותר, לא להיות נחמד או מנומס מדי. כמובן שחשוב לשמור על שפה רהוטה ונקייה ככל האפשר אבל היזהר לא לכתוב או לומר משהו שעלול להתפרש כהתנצלות, מחמאה, בדיחה או הלצה כי לא רק שלפמיניסטיות אין חוש-הומור - הן יודעות לנצל כל מילה לרעתך. בחיים אל תאפשר לפמיניסטית לומר או לכתוב את המילה האחרונה ותמיד תדרוש ממנה דין וחשבון על כל מילה שלה.

 

4. אומרים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים וכך זה בדיוק בויכוח מול אישה, בייחוד אם היא פמיניסטית. שים לב לכל מילה שלה, כולל סמלי חיוך (סמיילי), צחוק או כל הבעה מצויירת אחרת. נשים מטבען משתמשות בשפת קודים מתוחכמת, סמויה וחמקמקה כדי להעביר מסרים. אותו הדבר נכון לגבי הבעות פנים ושפת הגוף שלה, אם הויכוח הוא פנים מול פנים. (פוסט בנושא: שפת הקודים הנשית)

 

5. היזהר ממלכודת הדבש של מחמאות או כינויי חיבה שלה כלפיך - לפעמים מילים כמו "חמוד שלי", או "יקירי" עלולות להיות יותר קטלניות מעלבונות אישיים כי הן נועדו בראש ובראשונה לרכך אותך ולמנוע ממך לנהל את הויכוח בצורה תקיפה ובלתי מתפשרת. לעולם אל תשכח שהגברת מולך מייצגת רעיון והשקפת עולם של שנאה תהומית כלפיך רק בגלל שנולדת גבר - גזענות לשמה!!!

 

6. היזהר לא להראות לה כל סימן של פחד או חוסר ביטחון: מילים כגון "אני מצטער מראש" או "אני מסכים איתך על הרבה דברים" עלולים להתפרש כסוג של כניעה מראש, כמו לומר לה:"את צודקת אבל אני סתם בא לעצבן אותך". חשוב להיות ישיר וכן ולהצהיר בצורה ברורה שאתה עומד לאתגר את השקפת עולמה ובשום פנים ואופן לא הולך לעשות לה הנחות וחיים קלים. שתתמודד!!

 

7. אל תתבייש לשאול שאלות אפילו אם אתה עלול להיראות "נודניק" או "חופר". לעיתים שאלה טובה בעיתוי הנכון יכולה מאוד לעזור לנטרל את רצף ושטף החשיבה האוטומטית של הפמיניסטית, ואולי אפילו לגרום לה באופן לא מודע להודות שהיא בעצמה לא בטוחה במה שהיא אומרת.

 

8. אל תתבייש להתלונן ולדרוש הגנה ממנהל פורום או קבוצה במקרים שבהם הפמיניסטית מתנפלת עליך באופן אישי, מקללת, משמיצה או מעליבה וגוררת את הדיון לפסים אישיים. העובדה שאתה גבר והיא אישה לא נותנת לה את הזכות להתייחס אליך באופן מלגלג, מעליב ומשפיל וזו לא רק זכותך אלא חובתך להתלונן ולדרוש שהגברת תינזף ותיענש על חציית הגבולות! אם הויכוח הוא פנים מול פנים, דרוש ממנה לא להרים את קולה ולא להתפרץ לדבריך כשאתה עונה.

 

9. בו בזמן, שים לב לכל ניסיון של הפמיניסטית להפעיל נגדך אנשים ובייחוד דמות סמכותית כמו מנהל הפורום/קבוצה, תוך כדי המצאת שקרים ועלילות כאילו אתה תוקף, מאיים או מכפיש אותה באופן אישי, כי אפילו כאשר יש הוכחות שחור על גבי לבן שטענתה שקרית, אדם בעמדת סמכות ובייחוד אם הוא גבר - באופן אינסטינקטיבי יעדיף להגן על האישה מכל פגיעה פוטנציאלית עם או בלי הוכחות.

 

10. כשאתה מתווכח עם פמיניסטית - העמד פנים שאתה מתמודד מול גבר כי א' הדרישה המוצהרת והרשמית של הפמיניסטיות הייתה במקור להתייחס אליהן כאל בני אדם שווים לגברים, וב' - בגישה הזאת תצליח להוכיח שלא רק שהגברת לא מעוניינת בשוויון באמת אלא מלכתחילה מצפה ממך כגבר שתעשה לה הנחות, תעניק לה את זכות הדיבור לפניך, תהיה מנומס ותשתוק אפילו אם היא מקללת, צועקת ומעליבה.

נכתב על ידי , 13/11/2016 10:35   בקטגוריות בלוגים, בנות, גזענות, דיון, חברה, חינוך, יוקרה, מגדר, מדיה, מיגדר, מין, מניפולציות, נשים, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, צנזורה, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שיח, שליטה, שקרים, תקשורת, תלונות, תרבות, אינטרנט, אקטואליה, בית ספר  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מוטרדת או מטרידה???


מסעות השיימינג בפייסבוק הישראלי הפכו לאחרונה לספורט הלאומי של נשים מורעלות פמיניזם ושנאת גברים, המנצלות מקסימלית את כוחה של הרשת החברתית כדי לעקוף מוסדות מדינה רשמיים שאמורים לחקור לעומק טענות בכל הנוגע לעבירות מין כאלה או אחרות, ובוחרות לנהל משפטי שדה בצורה הכי ברברית ופרימיטיבית שאפשר בנוסח ימי הביניים, תוך כדי שילהוב ההמונים.

 

כך עשתה לאחרונה גברת שעבדה במסעדת ימונדוס וטוענת בפוסט אישי "קורע לב" שטבח השפיל והטריד אותה מינית כשעבדה שם. היא גררה כצפוי אלפי תגובות תמיכה והזדהות וגינוי סוחף ונחרץ לאותו "עבריין מין מרושע, מנוול ומסוכן". אבל מה מתברר - מקריאת התגובה הרשמית באתר המסעדה, ניתן ללמוד שהגברת בעצמה נהגה להטריד מינית:

 

"שני עובדים דיברו באופן מיני ובוטה אחד לשני. היא יזמה את הבוטות והמיניות אבל הוא היה הבכיר. הוא פוטר והיא קיבלה הזדמנות שנייה.לאחר האירוע עובדים שכפופים לה התלוננו שהיא משתמשת בשפה מינית ובוטה כנגדם, האם זה הפך אותה למטרידה מינית? אנחנו חשבנו שלא. אולי טעינו, אבל החלטנו להעניק לה עוד הזדמנות. והיו עוד הזדמנויות שנתנו בעקבות תקלות וחריגות שונות, עד שהחלטנו לומר די, אבל היא הייתה זו שלקחה את היוזמה והתפטרה."


מקריאת תגובה של אחת המגיבות, ניתן ללמוד שמאוד יתכן שהגברת המתלוננה בחרה לבצע שיימינג בפייסבוק כצעד טקטי לצד התייעצות בפורום משפטי לענייני עבודה:

 

"לא מכירה את הסיפור ולא תופסת שום צד רק יכולה להגיד שקצת מוזר שאותה מתלוננת ב13 באוקטובר בשעה 6 שואלת לגבי עזרה לעו"ד לדיני עבודה שאפשר להתייעץ 
שעתיים אחרי זה היא צולבת את אותו בחור ועושה לו שיימינג . "

 
(הייתכן אולי שהיא מתכננת לתבוע את המסעדה...?)

 

זה המקום לפרט מעט על הדינמיקה המטורפת מאחורי הקלעים: בזמן שמתלוננות, בין אם הן אומרות אמת או לא, עושות שימוש חופשי ופרוץ לגמרי באמצעי התקשורת וזה כולל פייסבוק (כי מהדורות חדשות בפריים טיים של ערוץ 2 נפתחות בציטוטים מ"עדויות" שפרסמו נשים בפייסבוק - ואינני נכנס כרגע לתוכניות טלוויזיה, עיתונות, רדיו ופלטפורמות נוספות), בו-זמנית הסנגורים מייעצים לחשוד - אדם שמוצא עצמו ביום בהיר בלב הסערה התקשורתית, שלטובתו ולטובת חקר האמת, עדיף שייתרחק מהתקשורת כמו מאש וישמור על "דממת אלחוט" וישתוק כי לא משנה מה יגיד ויביא גם אלף הוכחות לגרסתו, הסוכנות הפמיניסטיות שיושבות בכל אמצעי תקשורת יעשו ה-כ-ל כדי להפוך, לסלף ולנצל כל מילה שלו לרעתו.

 

בקיצור: אם אתה שותק, "סימן שאתה אשם". דיברת? "אתה מנסה לשבש את החקירה/בדיקה/בחינה של המקרה" . . . 

 




נכתב על ידי , 21/10/2016 10:49   בקטגוריות איומים, בנות, דיון, הוצאת דיבה, הטרדה מינית, הסתה, חברה, חוק, כסף, יוקרה, מיגדר, מין, מגדר, מדיה, מלחמה, מניפולציות, נשים, משפט, נשק, סקס, עלילה, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, עיתונות, פמיניסטיות, פשע, צדק, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיח, שליטה, שקרים, שנאה, תלונות, תקשורת, אינטרנט, אקטואליה, עבודה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל גבר נחשב אנס


פרופ' קתרין מקינון היא המוח מאחורי החוק למניעת הטרדה מינית ועבירות מין: תלמידתה אורית קמיר, מיישמת בישראל את התיאוריה שלה לפיה:

 

"בחברה פטריארכלית, כל יחסי מין הטרוסקסואליים הינם אונס מפני שנשים, בתור קבוצה, לא חזקות מספיק כדי לבטא הסכמה"

 





אי לכך, במציאות ובפלטפורמה משפטית שכזאת, שנשלטת ברובה הגדול על-ידי נשים פמיניסטיות, לגבר שאישה מגישה נגדו תלונה אין היום שום סיכוי בעולם להוכיח את חפותו ולא משנה עד כמה תלונתה של האישה הזויה ומנותקת מהמציאות!!

 

נכתב על ידי , 18/8/2016 11:08   בקטגוריות אונס, איומים, אלימות, אפליה, אקדמיה, דיון, בנות, הטרדה מינית, זוגיות, חברה, חוק, חיים, חינוך, יוקרה, כנסת, כסף, מגדר, מדיה, מחקרים, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, משפט, משפטים, נשים, סקס, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, עלילה, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיח, תלונות, תקיפה, תקשורת, תרבות, אהבה ויחסים, אקטואליה, בית ספר, עבודה, צבא, אויב, פשע, צדק, שליטה, שנאה, שקרים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המטרה: מחיקת המין הגברי




ב1989 הצליחו הפמיניסטיות בבריטניה להביא לסגירת תוכניתו של הקומיקאי המצליח בני היל בטענה שהוא "מחפיץ" נשים. בני לקח זאת מאוד קשה, לאחר קרוב ל30 שנות הצלחה בהן היה מלך הרייטינג. 3 שנים לאחר מכן נמצא מת בדירתו, בודד וגלמוד.


מהלך זהה עשו הפמיניסטיות כאן בישראל כשחיסלו את מלך הרייטינג הישראלי דודו טופז. הוא והשחקנית הארגנטינאית נטליה אוריירו תיכננו מראש להתפרע בשידור חי. הכל היה משחק, הצגה למצלמות אבל זה לא מנע מארגוני הנשים לפתוח נגדו בקמפיין כאילו "הטריד מינית" את נטליה, והביאו לסגירת תוכניתו לאחר למעלה מ20 שנים שהיה "מלך הרייטינג". זה היה קמפיין מתוכנן ומאורגן היטב על ידי ארגוני הנשים. אני זוכר איך נכנסתי לכתבה באתר וואללה ותוך מספר דקות קיבלה יותר מ2000 תגובות נאצה, כולל "מוות לדודו" ו"צריך לסרס את דודו". היה לפמיניסטיות אפילו אתר מיוחד שפתחו כדי להפנות אנשים להתלונן עם טופס תלונה נגד דודו טופז לנציב תלונות הציבור!


כך זה התחיל, הרבה לפני שירד מהפסים ומישהו כנראה ניצל את מצוקתו הנפשית, המקצועית והאישית כדי לסבך אותו עוד יותר. כולנו יודעים מה קרה בהמשך.

אצל הפמיניסטיות כלום לא מקרי או ספונטני - הכל מתוכנן מראש: כפי שמספרת כריסטינה הוף סומרס בספרה 'מי גנב את הפמיניזם' ב1994, הפמיניסטיות בחוגי המגדר באקדמיה מצהירות בגלוי "כל מה שהגברים אי פעם עשו זה לא טוב. צריך לשנות, לשכתב, להרוס, למחוק ולהתחיל מחדש", במילים אחרות, להחליף גברים בנשים בכל מוקדי הכוח וההשפעה באקדמיה, אמנות, תרבות, קולנוע, תקשורת, פוליטיקה, פילוסופיה, ספרות וכו'.


עוד בנושא:

הפמיניזם רצח את דודו טופז




  

נכתב על ידי , 15/5/2016 11:38   בקטגוריות אפליה, אפליה מתקנת, הטרדה מינית, הסתה, זוגיות, חברה, יוקרה, כסף, מגדר, מדיה, מיגדר, מין, מניפולציות, מעמד, משטר, נשים, נשק, סקס, עיתונות, עלילה, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, צנזורה, שחיתות, שטיפות מוח, רצח, שטיפת מוח, שיוויון, שיח, שליטה, שנאה, שקרים, תלונות, תקשורת, תרבות, אהבה ויחסים, אינטרנט, אקטואליה, עבודה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הביריונית מכה שוב


אילנה דיין תשדר תחקיר מבזה על אדם שנרצח ואינו יכול להגיב. האם תשדר תחקיר דומה על קרוב משפחתה. פרשנות.
גיל רונן, א' בניסן תשע"ו 09/04/16 21:13




אילנה דיין היא ביריונית, וגברים במדים, או גנרלים לשעבר, הם המטרות האהובות עליה.

פעם הקורבן שלה הוא אהוד ברק, אותו השפילה בשידור שהיכה גלים לפני שנים רבות, פעם סרן בצה"ל שהגן על המוצב שלו באופן שלא נראה לה, פעם זהו מח"ט הצנחנים אל"מ אליעזר טולדנו, כיום מזכיר ראש הממשלה, בו נזפה על כך שזרע הרס בעזה במבצע "צוק איתן", והקורבן האחרון הוא השר לשעבר רחבעם "גנדי" זאבי, שיחטוף השבוע תחקיר שיבזה את זכרו.

יועז הנדל כתב לפני שנתיים ב"גלובס" כי "דפוס הפעולה של 'תא העיתונאיות' מזכיר יחידת חיסול מקצועית... קשה לראות כיצד עיתונאיות מכלי תקשורת מתחרים מספקות זו לזו מידע ופועלות בשיתוף פעולה הנוגד כללים בסיסיים של תחרות ומאבק על בלעדיות". אל תחפשו את המאמר ברשת: הוא הוסר על פי דרישת תא העיתונאיות. מה שרק מוכיח שכל מילה אמת.

מה שנכון לגבי תא העיתונאיות – שנוסד רק לפני ארבע שנים – נכון לגבי אילנה דיין כבר עשרות שנים. דיין היא פמיניסטית מוצהרת ובכירה ובתור שכזו היא יודעת שבעולמנו מותר לה מה שלאחרים אסור. היא לועגת ל"מועדון הגברים הוותיקים" ("אולד בויז קלאב") של פעם, של הקצינים הקרביים במיל' שנעזרים אלה באלה לצורך קידום פוליטי ועסקי, אך עושה כל שביכולתה לחקות אותם בגירסה נשית.

לדוגמה, כאשר דורית בייניש היתה נשיאת בית המשפט העליון, אילנה דיין קיבלה איתה ראיון בלעדי, בניגוד מוחלט למסורת יחסי בית המשפט והעיתונות בישראל. למה? כי אילנה ודורית חברות ב"מועדון הנשים הוותיקות" ולהן מותר לכתוב מחדש את החוקים.

אחרי ששכתבו את החוקים לגבי עבירות מין באופן שמאפשר לכל אישה להפליל כל גבר שאי פעם שהה במחיצתה במגוון של עבירות חמורות, רק משום שהיא רוצה לעשות זאת, המגדריסטיות נהנות ממנעמיו של שלטון טרור. מי שהן רוצות להפיל ייפול, והוא ייפול בגדול. ואם הוא לובש מדים, דתי ו/או ימני, הוא ייפול חזק יותר.

כי חלק מהעניין אצל כת המגדר הוא פציפיזם קיצוני, וחתירה תחת כל דמויות הסמכות בחברה, החל מגברים באופן כללי, שמעמדם בזוגיות ובמשפחה נרמס עד עפר, ועד לרמטכ"לים, שרים ונשיאים. מהגבר שיושב בראש שולחן השבת של משפחתו ועד הרב הראשי, קצין המשטרה והצבא הבכיר – כולם מבחינתן שייכים ל"פטריארכיה" השנואה שמצווה להפילה.

התכונה החתרנית הנלוזה הזו של תנועת המגדר הפכה את מפלגת העבודה, בתוך כמה שנים, ממפלגה ביטחוניסטית שבנויה על שדרה מפוארת של קצינים בכירים לשעבר, למפלגה של סתיו שפיריות ומרב מיכאליות. כיו"ר המפלגה בבחירות לכנסת ה-19, שלי יחימוביץ' היתה צריכה להתאמץ בשביל להשחיל לשורותיה ביטחוניסט בודד בדמותו של אורי שגיא, אבל אז גם הוא עף בבושת פנים, כי מישהי עלומת שם נזכרה פתאום שהוא עשה לה משהו לא יפה לפני 40 שנה.

ככה זה עובד בעולמן של המגדריסטיות. אין התיישנות על שום עבירה, אין לך שום דרך לטעון לחפותך, וגם אם ברור לחלוטין שמדובר בחיסול פוליטי, אתה תחוסל ואיש לא ייחלץ לעזרתך. וגם אם יתברר בסוף שהכל עלילה – המעלילה לא תיענש.

את הדברים הרעים שאפשר לומר על רחבעם זאבי הי"ד כבר תגיד מן הסתם אילנה דיין. אני אומר עליו, למען האיזון, שהוא היה חבר הכנסת היחיד שהרגיש, בחושיו המחודדים, שחבורת המגדריסטיות מסתתרת מאחורי טיעונים מוסריים של קורבנות נשית, אך בעצם באה לעשות משהו הרבה יותר רע מהקלקול שהיא באה כביכול לתקן. הוא היה הח"כ היחידי שהצביע נגד חוקי המגדר שאפשרו לקבוצה המסוכנת הזו להקים את שלטון הבריונות שלה. כיום, כאשר הקלקולים בחברה הישראלית עמוקים והכל רקוב, הן עושות כרצונן.

דיין תשדר תחקיר מבזה על אדם שנרצח ואינו יכול להגיב. האם תשדר תחקיר דומה על קרוב משפחתה, משה דיין, שמעלליו בתחום המיני אינם נופלים מאלה של זאבי? אתם יודעים את התשובה. אבל אילנה דיין לא חייבת הסברים לאף אחד. לביריון מותר הכל, לכן הוא הביריון.

נכתב על ידי , 10/4/2016 11:11   בקטגוריות אונס, ביטחון, דיון, הוצאת דיבה, הטרדה מינית, חברה, חוק, מגדר, מדיה, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, משטר, משפט, משפטים, נשים, נשק, סקס, עיתונות, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שחיתות, שיח, שליטה, שמאל, שנאה, שקרים, תלונות, תקיפה, תקשורת, אקטואליה, ביקורת, צבא, הסתה, תרבות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מדינת ישראל לא מכירה באונס שנשים מבצעות בילדים וקטינים!


ב2003 התנהל משפטה של אישה בשם חן אלקובי (22) שקיימה יחסי מין עם מספר קטינות בנות 16, תוך כדי שהתחזתה לגבר והשתמשה באיבר מין מלאכותי. הסיקור מלכתחילה היה אוהד כלפיה והציג דווקא אותה כ"קורבן", כאילו "נאלצה להסתיר את מיניותה" (במיוחד העיתונאית הפמיניסטית גל גבאי שעשתה עליה כתבת דיוקן) ודווקא הנערות הקורבנות הותקפו כאילו היו "לסביות בהכחשה".


חן אלקובי קיבלה בקושי 6 חודשי עבודות שירות. החוק בישראל כלל לא מכיר בעבירת אינוס שהתבצע על-ידי אישה. במשך עשור היה ניסיון של המחוקק לתקן את החוק כך שיאפשר לפחות להעמיד לדין נשים שאנסו ילדים או קטינים (כפי שמקובל כיום במדינות מתוקנות) אבל מי חסמו וקברו אותו סופית? ארגוני הנשים ובייחוד "מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית" שטענו טיעון הזוי כאילו התיקון עלול לאפשר לאנסים להאשים את הקורבן ש"גרמה להם לחדור לגופה".


הסיבה האמיתית זה החשש של אותן עסקניות מגדר מחשיפת ההיקפים האמיתיים של התופעה כפי שיודעים היום בחו"ל שהם מפלצתיים ממש!!!

(ליחצו על התמונה כדי לראותה בגודלה המלא)

ג'ק

 

נכתב על ידי , 3/4/2016 10:32   בקטגוריות אונס, אלימות, איומים, אפליה, בנות, גזענות, הטרדה מינית, זוגיות, חברה, חוק, חיים, ילדים, מגדר, מדיה, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, משפט, משפטים, נשים, סקס, עיתונות, פגיעה, פוליטיקה, פמיניסטיות, פמיניזם, פשע, צדק, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שיח, שליטה, שקרים, תקיפה, תקשורת, אהבה ויחסים, אקטואליה, תלונות, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יעלון הכריע את דינם של הגברים


הודעתו של שר הביטחון לא נקבה בשמו של תא"ל בוכריס אך כל כלי התקשורת פירשו אותה כתמיכה עיוורת במתלוננת. דעה.

גיל רונן, כ"ח באדר תשע"ו, 08/03/16 12:56

שר הביטחון פרסם הודעה לכבוד יום האישה הבינלאומי, וכלל בה פיסקה אשר הוצגה בכלי התקשורת והתפרשה בקרב חלק גדול מהציבור כהתייחסות לפרשת תא"ל אופק בוכריס.

"עלינו להוסיף ולהיאבק באופן חסר פשרות ובכל דרך – גם חוקית וגם חינוכית – באלימות נגד נשים על סוגיה השונים, בהטרדות ובפגיעות המיניות כלפיהן, ובניסיונות להפוך מתלוננת לנאשמת באמצעות השחרתה", אמר. "אף לא אחד מאיתנו מבין באמת מה מתחולל בנפשה של מי שחוותה אלימות, הטרדה או פגיעה מינית. דרך ארוכה עוד לפנינו, ועלינו להמשיך ולהתמיד בה".

השר לא ציין אמנם במפורש את בוכריס אך בימים בהם פרשת בוכריס נמצאת בראש המדורות, ברור שאמירה שכזו תתפרש כהתייחסות אליה. השר אפילו לא הזכיר את הצורך להקפיד גם על זכויות החשוד – דבר שהיה מתבקש במצב העניינים הנוכחי.

נראה כי השר אימץ באופן מוחלט את השקפת העולם של תנועת המגדר הקיצונית אשר גורסת כי נשים הן תמיד קורבנות של הגברים, ואשר אינה מאמינה בתהליכים של משפט צדק לגברים המואשמים בעבירות נגד נשים. הסימן הטוב ביותר לכך שיעלון הפנים לחלוטין את מושגי תנועת המגדר היא שימוש היתר במילים "אלים" ו"אלימות" לגבי גברים שיש נגדם האשמה כלשהי של אישה. בניגוד לעולם "התקינות" השמאלית, בעולם המוסר, אנשים מבדילים בין "רע" ו"טוב", "שקר" ו"אמת". הם לא מקטלגים את החברה ל"אלימים" ו"קורבנות" על פי מין.

מן המילים עולה בבירור כי השר אינו מאמין כי עדות שקר של אישה נגד גבר היא בכלל אפשרות מציאותית. האפשרות היחידה, מבחינתו, היא שכל מתלוננת היא אכן קורבן, וכל גבר נילון הוא אכן עבריין. לחלופין, אולי הוא סבור שגם לגבר חף מפשע הנענש על עבירה שלא ביצע, מגיע משום מה לסבול.

בהיעדר הבהרה מאת השר כי דבריו לא התייחסו לבוכריס, למרות שהפרשה מצויה כיום בראש סדר העניינים, הרי שבוכריס יוכל, לכאורה, לתבוע ביום מן הימים את השר ואת המדינה, בגין התערבות בלתי נסבלת בזכותו לקבל הליך חקירה נטול פניות בעניינו. בימים שבהם האיש נאלץ לעבור בדיקות פוליגרף בכדי להוכיח את חפותו, אין הבדל גדול בין התבטאות כזו של שר הביטחון, המהדהדת בכל התקשורת בעוצמה גדולה, לבין החלטה של השר להיכנס לחדר הפוליגרף ולדחוף את מחט המכשיר במו אצבעותיו, תוך כדי בדיקה.

גם אם יצא בוכריס זכאי ודובר אמת, נראה שיעלון כבר החליט שאינו רוצה לקדמו כפי שאמור היה להיות מקודם, וכי המערכת סימנה אותו כ"אלים". ייתכן גם שבוכריס עצמו כבר לא ירצה להתקדם במערכת כל כך עקומה, גם אם הדבר יוצע לו.

  

נכתב על ידי , 8/3/2016 13:38   בקטגוריות אונס, אלימות, אפליה, ביטחון, בנות, דיון, הטרדה מינית, הסתה, חברה, חוק, יוקרה, מגדר, מדיה, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, מעמד, משטר, נשים, משפט, משפטים, נשק, סקס, עיתונות, עלילה, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, צה"ל, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיח, שליטה, תלונות, תקיפה, תקשורת, אינטרנט, אקטואליה, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הקוזאקית הנגזלת רחלי רוטנר



 

זעקת הקוזאק הנגזל מתייחסת לעם אכזר במיוחד ברוסיה לפני מאות שנים, שנהג לפגוע ביהודים ואח"כ לטעון שבעצם היהודים הם אלה שגנבו מהם ושדדו אותם. במציאות כיום, אין תיאור טוב יותר מלתאר את תגובתן השיטתית של פמיניסטיות בכל פעם שמישהו מעז לטעון שהן בעצם פוגעות אנושות בגברים ומתנהגות בבריונות נוראית.

 

הדוגמא האחרונה עם ח"כ לשעבר יינון מגל, ממחישה יותר מכל את הנטייה הסדיסטית של פמיניסטיות גם להתעלל בגברים וגם להאשים אותם כאילו הם "תקפו ראשונים". הפרשה הזאת מפריעה לי אישית, בתור מישהו שלא ממש סובל פוליטיקאים ואת המערכת הפוליטית, והנה ראיתי בכנסת אדם ישר, הגון והוגן, חבר כנסת טוב ומוערך לכל הדעות, שאני יכול להזדהות איתו, והכי חשוב - נאמן למטרותיו ומשקף את מה שבאמת חשוב, כמו למשל לגבי המלחמה בטרור, נושא עליו כתבתי לאחרונה.

 

עם תחילת "הפרשה" לפני כשבועיים, הכינו מראש הפמיניסטיות קמפיין הסחת דעת מתוחכם ו"הפוך על הפוך", כדי ללמד את החיילות שלהן איך "להתמודד" עם "גלי השוביניסטים שונאי הנשים ברשת" שיתקוממו בצדק על שימוש היתר הציני שעושות נשים בישראל בנשק הכאילו-הטרדה-מינית כדי לבצע חיסולים פוליטיים. אני קורא לתרגיל הזה שלהן:"הקדימי מכה לתרופה".

 

התחילה מגישת הטלוויזיה הפמיניסטית לינוי בר-גפן (שהיא גם פעילה קבועה בכנסים של ארגוני הנשים), ופרסמה בקבוצת הפייסבוק "אחת מתוך אחת", את רשימת "המדריך למתלוננת הטובה", לפי תיאוריה "לא משנה מה קרה, תמיד יאשימו את המתלוננת ולא את התוקף". כך לדוגמא, היא מתחילה בסעיף הראשון:

 

"התלוננת מיד? הזויה; התלוננת אחרי שנה? - עכשיו באים?"

 

הרי זה קשקוש לטעון כאילו "שנה זה יותר מדי זמן" כי אנחנו שומעים סיפורים על מתלוננות הזויות שצצות להן "לפתע" כאילו בספונטאניות לאחר 10, 15 ואפילו 20 שנה! ליתר דברי ההבל שכתבה אין טעם להתייחס כי זה נראה שהיא לוקחת את המציאות, הופכת ומעוותת אותה כדי שתתאים לנוחיותה. מדוע שתתן לעובדות לבלבל אותה?

 

כיום ידוע לכל עו"ד מתחיל שבביהמ"ש מתלוננת על עבירות מין מקבלת יחס מלכותי ומעמד מיוחס. מראש היא נחשבת צודקת אלא אם ה"נאשם מראש" יצליח להוכיח אחרת. בניגוד לתיאוריה של בר-גפן, אם המתלוננת שוכחת משהו, זה "בגלל הטראומה הנוראית", אם זוכרת פרטי פרטים, "זה בגלל שזה היה מאוד טראומתי", אם היא מתבלבלת ומחליפה גרסאות "זה בגלל הטראומה", אם היא מתחילה לבכות ולא יכולה לענות על שאלה מסויימת, מוותרים לה כי היא הרי "בטראומה"!!

 

נחזור ל"טראומה" של גב' רוטנר:

אייטם אחר אייטם בכל מהדורות החדשות ותוכניות האקטואליה השונות טחנו שוב ושוב, 24 שעות ביום, את אותם מסרים מוכתבים-מראש כאילו רחלי רוטנר היא אישה מסכנה, חלשה, תמימה וחסרת ישע, שקהל הגולשים "שופכים את דמה". כל אמצעי תקשורת המיין סטרים בישראל העבירו שיטתית את המסרים נגד יינון מגל, תוך כדי טענה מניפולטיבית ושקרית כאילו הוא "הודה במעשים החמורים שיוחסו לו". התוצאות, למרבה הצער, גם של הדחתו ממפלגת "הבית היהודי" וגם החלטתו להתפטר מהכנסת, מראות מי באמת היה הצד החזק והשולט, ולא בלשון זכר.

 

הרי ברור וידוע שמי שעמד מאחורי הקלעים הוא בעלה השמאלן של רוטנר, אחד הכותבים של תוכנית השמאל הקיצונית "גב האומה", שבעצמו הכריז על כך בפייסבוק. גם לי היה ה"עונג" להתעמת עם אחד הכותבים שלהם כשטען בפניי בלי בושה שצה"ל רוצח להנאתו בדם קר נערות פלסטיניות תמימות וחפות מפשע.

 

לאלה שתוהים "למה הוא התפטר? אולי הבין שעשה משהו לא תקין?", אני מאמין שהיות ויינון מגל הוא איש תקשורת וותיק ומנוסה, הוא מודע היטב לכוח המוחלט של נציגי התקשורת, "תא העיתונאיות" ובכלל נציגות הפמיניזם הרדיקלי שחולשות על כל דקת אוויר פנויה ברדיו, בטלוויזיה, באינטרנט ובכל מקום בעיתונות הכתובה. לכן הוא ידע שאין לו שום סיכוי והחליט:"עדיף להיות חכם ולא צודק".

 

כיום אין בכלל ספק ותשאלו כל מי שנמצא במערכת הפוליטית והמשפטית: מי שבאמת שולט במדינת ישראל אלא הם בריוני ובריוניות התקשורת יחד עם אלילי הבג"צ שלהם. התקשורת היא זאת שחיפתה בין היתר על הגיבורה שלהם, שופטת העליון עדנה ארבל (זאת שהוציאה ב1998 תקנה שמעניקה פטור אוטומטי למעלילות בנושא עבירות מין ואלימות במשפחה), כשהתגלו שקרים בקורות החיים שלה.

 

הפוליטיקאים הגברים למעשה מסורסים, חלשים, כנועים, חסרי עמוד שידרה - בובות על-חוט שנשלטים ע"י לחץ עצום משדולות וגורמים חיצוניים שונים, כשברור ושקוף שארגוני הנשים הם אלה שקובעים את סדר היום. זו עובדה - חברי כנסת מכל רחבי הקשת הפוליטית, גם בתפקידים הבכירים, אמרו לידידי העיתונאי גיל רונן ב4 עיניים:"מצטער, אין לי ביצים להתעמת עם ארגוני הנשים".

 

אני ממליץ לכם לחתום על העצומה הזאת להחזרתו של ינון מגל, מתוך אקט מחאתי כדי שהפמיניסטיות ימשיכו לחשוש ולהבין שהציבור כבר לא בולע את תעמולת השקרים שלהן.

 

ולקינוח, בדיחה ששמעתי פעם, ומציירת היטב את הרדיפה וההתנכלות כלפי יינון מגל ואורן חזן לאחרונה: אתה שוחה בלב האוקיינוס. פתאום יוצא לך ממעמקי הים תמנון ענק והוא צועק עליך:"היי תפסיק! אתה מרטיב הכל!".

והמבין יבין...

 

 

נכתב על ידי , 6/12/2015 11:03   בקטגוריות אונס, איומים, אפליה, דיון, הטרדה מינית, חברה, חוק, חינוך, יוקרה, כנסת, כסף, מגדר, מדיה, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, מעמד, משטר, משפטים, נשים, נשק, סחיטה, סקס, עיתונות, עלילה, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, פשע, צדק, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיח, שליטה, שמאל, שנאה, שקרים, תלונות, תקשורת, תרבות, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, עבודה, בנות, משפט, שלטון  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תפסיקו להאשים רק בנים באונס!!!


בתגובה לפוסט האחרון, בו פרסמתי את הנתונים של עו"ד נגה ויזל בנוגע למגיפת תלונות כזב מצד נערות שמשקרות על אונס מצד בני נוער, הגיבה פמיניסטית בכינוי bosmat.ma באופן מכוער ולגופו של אדם במקום גופו של עניין, מה שמכונה טקטיקת "הד הומינם" וניסתה לייחס לי סטיות עד כדי "פדופיליה", רק כי אני בן 37 ומעז בכלל לגעת בנושא.


התחלתי את הלימוד והמחקר העצמאי והבלתי תלוי שלי בגיל 14 וצברתי מאז הרבה מאוד ידע, תובנות וסיפורי חיים מעניינים מהם ניתן ללמוד הרבה, מעבר לערפל תעמולת השקרים ותעשיית הקורבנות-הנשית שבשמה מגלגלים מיליונים על גבי מיליונים, תוך כדי הרס חייהם של אלפי גברים ונערים חפים מפשע, במסע צלב חסר מעצורים להשמדת המין הגברי כולו!

אין זה מפתיע כלל שפמיניסטיות ותומכיהן השונים משתמשים בשיטה הנבזית לפיה מי שלא מסכים איתן הוא "אדם חולה, סוטה ומסוכן לסביבה" שיש לשלוח לטיפול/חינוך מחדש כי זוהי טקטיקה שלקוחה ישירות ממשטרי הסוציאליזם האפלים והאכזריים שעל קדושתם נרצחו ו"הועלמו" בעולם למעלה מ100 מיליון בני אדם - הרבה יותר גרוע מהנאציזם!!

מאחר והמסר אותו רציתי להעביר מאוד חשוב, אדגיש אותו כאן:


קיימת גישה מאוד מיושנת, פרימיטיבית ולא מציאותית לתקופתנו במאה ה21 לפיה ההבדל בין נערים ונערות בגיל ההתבגרות הוא שהבנות עדיין תמימות, טהורות, חמודות, עדינות, טהורות וטובות לב ואילו הבנים הם "זאבים טורפים" שרק מחפשים בנות תמימות כדי לנצל או לסחוט מינית בכל הזדמנות.

שיא האבסורד מתבטא בעובדה המצערת שאם נער ונערה בני 15 מקיימים יחסי מין, מטילים את מלוא האחריות אך ורק על הנער בגלל היותו זכר, גישה פרימיטיבית שמתעלמת לחלוטין מהשינויים שחלו בעשורים האחרונים, כשהבנות הן מיניות, משדרות מין ויוזמות מגע מיני לעיתים יותר מהבנים, כמו שאמר לי פעם חבר בתקופת התיכון: "הבנים מפתחים שרירים ומשוויצים בהם, הבנות חושפות גוף סקסי", וזה בא לידי ביטוי גם בהתנהגות שלהן, גם באופן בו הן מדברות, מתלבשות, חושבות ומדברות.


הרי ידוע, כפי שיאמר כל חוקר התפתחות ילדים ונוער, שהבנות מתבגרות מהר יותר מהבנים, במיוחד מבחינה פיזיולוגית (למשל בגיל 12 הבנות גבוהות יותר מהבנים) אבל כשזה נוגע לאחריות להתנהגות מינית בלתי הולמת, פתאום הנערה אוטומטית הופכת לתינוקת חסרת ישע והנער לבוגר, תחמן ונצלן מתוחכם! מדהים אם כי לא מפתיע בעידן העריצות הפמיניסטית בה מסמלים כל גבר כאנס מלידה - פשוטו כמשמעו!



הגישה הזאת, שמאשימה אוטומטית את הנער באונס, למרות שטכנית שניהם קטינים והם בעצם "אונסים אחד את השנייה", זוהי גישה שמתבססת על שילוב של שמרנות דתית, גם פמיניזם וגם אבירות גברית ונטייה טבעית ואוטומטית של בני האדם כולם להגן ולגונן על נשים בכל מצב ובכל תרחיש אפשרי בלי כל הבדל של גיל, מוצא, הבדלי תרבות, דת או חינוך.

הבנות תמיד נחשבות הנכס הכי יקר, שברירי ופגיע במשפחה ובקהילה שאין למעשה גבול לאמצעים שניתן להשתמש בהם כדי לשמור על קודש קודשים זה, כולל תעמולת הפחדה, שקרים עד כדי עלילות אונס שקריות. לדוגמא: הורי נערה מגלים שהיא קיימה יחסי מין עם נער בן גילה, הנערה נבהלת ובוכה כי היא יודעת שהוריה עומדים להעניש אותה ולרתק אותה לחדרה ו/או לשלול ממנה את דמי הכיס, אז היא ממלמלת:"לא התכוונתי... לא רציתי" והולכת עם הוריה לתחנת המשטרה להתלונן על אונס. על מנת "להציל את עורה", הילדה תשתף פעולה עם הוריה ותחזור מילה במילה אחר מה שאמרו לה להגיד, שהילד לחץ עליה, לימד אותה דברים לא יפים, איים עליה וכו' למרות שבמציאות מה שקורה במקרים האלה שהנער והנערה אשמים במידה שווה.

כמובן שיש מקרים יוצאי דופן אבל מעדויות רבות ששמעתי מבני נוער, הבנות כיום יוזמות מגע מיני וכל מה שקשר סביב מיניות, הרבה יותר מבנים. למשל חבר סיפר לי פעם בתור תלמיד תיכון בן 17 שנערה דחפה אותו לשירותים והתחילה למשש את איבר המין שלו כדי לבדוק "אם יש לו מספיק גדול".

"לדור שלנו אין גבולות, אנחנו עושים הכל" אמרה לי נערה בת 17 לפני כשנתיים.

לדור הצעיר של היום יותר מאי פעם אין שום גבולות, אין קווים אדומים ואין מי שיחנך כראוי דווקא בגלל עליית הפמיניזם והעובדה שבאחוז מאוד גבוה מהמשפחות אין דמות אב יציבה בגלל מגיפת גירושין וניתוק שיטתי של אבות מילדיהם, כאשר ידוע היטב שבמשפחות האלה יש הכי הרבה נטייה לפשע ועבריינות נוער, נערות שנכנסות להריון, נערים ונערות שנושרים מבית הספר וכו'. כל זה קורה כי לילדים אין דמות גברית חיובית ויציבה ממנה הם יכולים ללמוד (ויש הרבה מחקר בנושא שבפירוש מראה זאת).

במקביל גם אחוז המורים הגברים בשפל כמותו מעולם לא היה, בגלל חוקי פמיניזם דרקוניים שמנפחים באופן מלאכותי ומפלצתי את נתוני עבירות המין כדי שבתי ספר יחליטו ש"זה יקר מדי" עבורם לבטח מורים גברים מפני תביעות נזיקין על עבירות מין והטרדות מינית פוטנציאליות, ועובדה גם שקיים חוק, לפיו רק גברים צריכים להביא תעודת יושר מהמשטרה ולהוכיח שאין להם עבר פלילי בנוגע לעבירות מין, אם הם מעוניינים לעבוד עם ילדים.

במקום לקיים "סדנאות למניעת חיזור אלים" כפי שעושים כבר יותר מעשור בבתי הספר בארץ, הייתי ממליץ להורים להתחיל להציב גבולות יותר ברורים לבנות שלהם, להתערב ולהעניש יותר, להיות מודעים איך הבנות שלהם מתנהגות, איך הן מתלבשות, לאן הן הולכות ועם מי הן יוצאות, כי מה שקורה בסדנאות האינדוקטרינציה הפמיניסטית האלה, שהבנות רק מקבלות מגיל צעיר את המסר שהן מראש בעמדת כוח שהן יכולות תמיד לנצל ולתמרן לטובתן ולשלוף מתי שבא להן את הקלף ש"אם לא תעשה מה שאני רוצה, אני אגיד שאנסת אותי!".

בשיא חוצפתה bosmat גם כותבת לי שרק גברים הם אלימים ו"רק גברים אונסים" כי (כלשונה) "יש להם פין", אבל המציאות מוכיחה שיש יותר מדרך אחת ויחידה להתעלל ולנצל מינית ונשים בפועל מנצלות מינית ואונסות קטינים לא פחות מאשר ההיפך, כפי שהוכח בחו"ל. ההבדל היחיד הוא שהחוק בישראל כלל לא מכיר בעבירת אינוס שבוצע ע"י אישה, בגלל ארגוני הנשים ובייחוד "מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית" שחסמו וטרפדו כל ניסיון לתקן את החוק, בטענה מטומטמת ובלתי מציאותית כאילו התיקון עלול "לאפשר לאנסים להאשים את הקורבן שגרמה להם לחדור לגופם". זכרו שהתיקון בכלל התייחס לעבירות מין שנשים ביצעו בקטינים!!


במציאות כיום הבנות אלימות לא פחות מהבנים, רק שנוטים לוותר להן בגלל דוקטרינה פמיניסטית גורפת שגורסת אוטומטית שכל אישה/נערה שמבצעת פשע מגניבה, וונדליזם, פריצה ועד תקיפה, ניסיון רצח ורצח, היא בעצם "קורבן של נסיבות חיים קשות" ולכן מוותרים להן מראש - מכאן הפער העצום בכמות האסירים הגברים לעומת האסירות הנשים, וזה בעצם ההבדל היחיד בין עבריינות נשית לעבריינות גברית!


בתחילת השנה למשל היה קמפיין לעידוד צעירים להתגייס למשטרת ישראל ובו כיכבה שוטרת שסיפרה שבנעוריה הסתבכה עם החוק ו"עשתה שטויות". שאלתי את עצמי מה הכוונה ב"שטויות"?? גניבות? פריצות? וונדליזם או אולי בעצם אלימות פיזית??? המקרה שלה רק מוכיח שבישראל מוותרים לנשים על ימין ועל שמאל ומאפשרים להן להתקדם בכל מחיר, בזמן שלנערים שהסתבכו עם החוק עושים את המוות עם ענישה הרבה יותר מחמירה שמשאירה להם כתם לכל החיים!


נסו לדמיין לעצמכם שוטר מספר בגאווה: "בנעוריי עשיתי שטויות ונחשדתי באונס נערה... אבל הקצין במשטרה האמין בי ונתן לי הזדמנות שנייה והנה גם אני היום שוטר"...


כריסטינה הוף סאמרס, מרצה לפילוסופיה וסופרת מבריקה מארה"ב, מתארת בספריה באופן יסודי ומעמיק כיצד הפמיניסטיות מתארות נערות כ"בעלות מעלות מוסר נעלות משל הבנים", וכיצד עושה זאת במיוחד קרול גיליגאן, אותה היא מתארת ממש כשרלטנית ומאחזת עיניים שיש עליה המון ביקורת בקרב המומחים האמיתיים בתחום פסיכולוגיית ילדים ונוער, כמו למשל כריסטופר לאש שכותב לגבי "מחקריה" של גיליגאן וחברותיה הפמיניסטיות:


They would have done better to remind themselves, on the strength of their own evidence, that women are just as likely as men to misuse power, to
relish cruelty, and to indulge the taste for cruelty in enforcing conformity


ייתכן שתיאוריה של bosmat לגבי "נערות הן תמימות ומתוקות" מתאימים לתקופתה לפני כ100 שנה, ואיני חלילה אומר זאת בציניות כי מבחינות רבות אני מקנא באנשים שחיו חיים פשוטים יותר לפני 100 שנה, אך כיום המציאות היא זוועתית ומחרידה ומפחידה יותר מכל סרט בסגנון "התפוז המכני" יכול לתאר, ואשמות בכך בעיקר הפמיניסטיות: הן אלה שהשחיתו ומשחיתות את החברה על כל גווניה ומגזריה!


ג'ק


קישורים בנושא:

תלונות כזב על אונס - מכת מדינה

חפש את האישה גם מאחורי בני הנוער

ספר חדש חושף את תופעת עלילות האונס

  

נכתב על ידי , 26/11/2015 11:29   בקטגוריות אונס, איומים, אלימות, אפליה, בנות, דיון, הטרדה מינית, זוגיות, חברה, חוק, חיים, חינוך, ילדים, מגדר, מיגדר, מין, מניפולציות, נשים, סקס, סחיטה, פמיניזם, פמיניסטיות, פסיכולוגיה, פשע, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שקרים, תלונות, תקשורת, אהבה ויחסים, אקטואליה, בית ספר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תלונות כזב על אונס - מכת מדינה!!


משפטנים: תופעת הנערות המגישות תלונות שווא על אונס בגלל חשש לשמן הטוב – מכת מדינה

לעיתים קרובות, עולים לכותרות סיפורים מזעזעים על נערות שנאנסו בידי בני גילן וחבריהן לבית-הספר. לדברי עו"ד נגה ויזל, חלק גדול מפרשיות האונס הללו מסתיים ללא אישום, לאחר שמתגלה כי מדובר בעלילות-שווא הנובעות מנסיונות של נערות לשקם את שמן החברתי. לדברי עו"ד ויזל, להתגברות התופעה אחראיות בין השאר, הווטסאפ והרשתות החברתיות, המגבירות בצורה משמעותית את הלחץ החברתי על בני נוער.

כך למשל ארע לאחרונה, כשתיכוניסט שהחליט להיפרד מחברתו -  נערה בת גילו - ומצא את עצמו, לתדהמתו, בחדר החקירות במשטרה. הסתבר שהנערה הגישה נגדו תלונה על אונס כנקמה על הצורה המזלזלת בה נפרד ממנה. למזלו של הנער, המשטרה גילתה שמדובר בתלונת שווא, והתיק נסגר.

 

"ישנן נערות שמתקשות להתמודד עם תחושות ההשפלה והאכזבה, כתוצאה מפרידה מכוערת, או כזו שנעשית כלאחר יד. כדי להשיב את כבודן האבוד, חלק מהן נוקמות באמצעות תלונת שווא על אונס", אומרת עו"ד ויזל.

 

לדברי עו"ד ויזל, היא נתקלה גם במקרים בהם הוגשו תלונות אונס על ידי נערות שחשו שמעמדן החברתי ייפגע, אם יוודע ששכבו מרצונן עם נערים מסויימים, וכדי להגן על שמן הטוב, התלוננו כאילו נאנסו.

 

לדברי עו"ד ויזל, הגיעו למשרדה גם תלונות אונס שנולדו כתוצאה מחיזור גורלי. כך ארע כשנערה בת 16 פיתחה יחס אובססיבי כלפי חייל בן 19, אשר סירב לחיזוריה. הנערה המתוסכלת הגישה נגדו תלונה על אונס, והחייל נזרק לשלושה ימי מעצר, עד אשר הצליח לשכנע את חוקריו כי מדובר בתלונת שווא.

 

על לחצים נפשיים וחברתיים המולידים תלונות שווא על אונס במסדרונות בית הספר – בכתבה הבאה:

 

בשנים האחרונות גוברת המודעות לתופעה חמורה בקרב בני נוער: אונס של נערות בידי בני גילן.. לעיתים קרובות, מדובר בחשדות לאונס קבוצתי בידי מספר נערים, כאשר הנערות המתלוננות מספרות על לחצים חברתיים כבדים, ואפילו  אלימות שהופעלה עליהן והובילה אותן לקיים יחסי מין בניגוד לרצונן. לדברי עו"ד נגה ויזל, המתמחה בייצוג חשודים בעבירות מין, מקרי אונס של נערות על ידי בני נוער וצעירים היא תופעה קשה ומגונה, שיש להיאבק בה, אך לצד זאת, התפתחה תופעה מדאיגה אחרת, שחייבים לתת עליה את הדעת: ריבוי של תלונות שווא על אונס אותן מגישות נערות נגד בני גילן.

 

"דעת הקהל כיום נוטה אינסטינקטיבית לראות את הנערות המתלוננות כקורבנות, אך ישנם מקרים רבים בהם דווקא הנערים הנחשדים באונס הם קורבן לעלילת שווא, כפי שמסתבר בהמשך בעקבות חקירת המשטרה", אומרת עו"ד ויזל. כך למשל, מספרת עו"ד ויזל על תלמידת תיכון בת 15 מאשקלון שהגישה פעמיים תלונת שווא על אונס נגד נער שלמד איתה בבית-הספר. בעקבות כל אחת מהתלונות נחקר הנער במשטרה, ובשתי הפעמים גם יחד הבינו החוקרים שמדובר בעלילה מופרכת. תדפיסי שיחות בתוכנות מסרים מיידיים  אותן הציג הנער במשטרה סייעו לו רבות להוכיח את חפותו. התכתובת בין השניים הראתה שהנער סירב לחיזורי הנערה, ובתגובה היא איימה עליו שתגיש נגדו תלונה במשטרה על אונס.  

 

מה מניע נערה לנקוט אמצעי כה קיצוני כמו תלונת שווא על אונס?

 

לדברי עו"ד ויזל, הסיבה לתלונות שווא כאלה נעוצה, על פי רוב, בקושי המיוחד של נערות – נוכח גילן הצעיר - להתמודד עם אהבה נכזבת ועם פרידות, בעיקר אם הפרידה נעשתה בצורה חסרת רגישות ומכוערת. כאשר נער עימו הייתה הנערה ביחסים רומנטיים נפרד ממנה או כאשר חיזוריה נענים בסירוב, ובייחוד, כאשר הנער מסיים את היחסים באופן חד צדדי, ובצורה בוטה ולא מתחשבת - עלולה הנערה לחוות פגיעה קשה והשפלה, וזאת מבלי שהיא צברה ניסיון חיים מספיק כדי להתמודד עם תחושות שכאלה. נערה שחשה מיואשת ומושפלת במיוחד עלולה לפעול בצורה פזיזה, ולהגיש כנקמה תלונה על אונס – ובכך היא למעשה מפילה אותו למציאות קשה ומסוייטת.

 

"אני לא אומרת שלנערים עצמם אין דרך להפחית מקרים כאלה, ולעתים התנהגותם מכוערת ומעליבה, ומולידה נסיונות נקמה. נערים  מפגינים פעמים רבות חוסר-בגרות ונפרדים מחברותיהן או דוחים נערות שמחזרות אחריהן בצורה מכוערת. במקרים רבים, הסירוב או הפרידה נעשים באופן קר ולאקוני במסרון בסלולרי או בווטסאפ או ע"י שינוי סטטוס היחסים בפייסבוק, באופן חד-צדדי. נערה שסופגת יחס משפיל ומכאיב כל-כך, עלולה לנסות להשיב את כבודה האבוד, באמצעות הגשת תלונת שווא על אונס", אומרת עו"ד ויזל "צעד הרסני כלפי הנער ומשפחתו".

 

חוששות משיימינג ברשתות החברתיות בגלל פעילותן המינית

 

לדברי עו"ד ויזל, האמצעים הדיגיטליים הרווחים בימינו משחקים תפקיד מכריע בחייהם של בני נוער, והם בהחלט רלוונטיים לצורך הבנת המניעים שמאחורי הגאות בהגשת תלונות השווא של נערות על אונס.  "גם בחברה המתירנית יחסית של ימינו נערות רבות חוששות מכך שייודע ברבים שהן פעילות מינית, ומכך שהפרטנר שלהן ליחסי המין 'ירוץ לספר לחבר'ה'. בעידן הרשתות החברתיות, החשש הזה חזק עוד יותר, כי  אצבעם של בני נוער קלה על הדק הווטסאפ. כבר היו נערות שנדהמו לגלות סרטוני וידאו שמתעדים אותן בעירום או בשעת אקט מיני, שחברן לשעבר או אדם אחר הפיץ בווטסאפ או בפייסבוק, ללא ידיעתן", אומרת עו"ד ויזל.


לדברי עו"ד ויזל,  בנסיבות אלו, נערות חשות שתדמיתן החברתית פגיעה במיוחד. לעיתים חרדתן של נערות לשמן הטוב כה רבה, עד שהיא מובילה אותן לספר שנכפה עליהן לקיים יחסי מין עם נער או נערים מסוימים, בעוד שבפועל, היחסים המיניים נעשו מתוך רצון והסכמה מלאה  של הנערה.

 

לדוגמה, מספרת עו"ד ויזל, על מקרה בו נערה הגישה תלונת שווא נגד קבוצת נערים מבית ספרה, בטענה כי אנסו אותה. עם זאת, תוך כדי חקירת המשטרה הודתה הנערה כי מדובר בתלונת שווא והתיק נסגר. הסתבר שהנערה היתה מאוהבת באחד הנערים בקבוצה, ולבקשתו הסכימה לקיים יחסי מין גם עם כמה מחבריו. בעקבות זאת, הופצו עליה בבית-הספר שמועות על כך ששכבה עם מספר נערים. הנערה, שחשה מושפלת, ביקשה לשקם את תדמיתה, והגישה את התלונה על-מנת להציג את היחסים המיניים מרצון כאונס.


במקרה נוסף, שאירע לאחרונה, צעיר בן העדה האתיופית נפל קורבן לתלונת שווא על אונס מצד נערה בת 16, אף היא בת העדה, מכיוון שזו חששה להודות בפני משפחתה שבילתה עימו בלילה מרצונה. השניים הכירו במסגרת קבוצת ווטסאפ שנועדה לשדך בין צעירים מהעדה. בעקבות ההתכתבות הם נפגשו, והנערה הציעה לבחור ללון עימה בבית מלון, בטענה שלא מתחשק לה לחזור הביתה. הצעיר הסכים והשניים אכן בילו לילה במלון, שבמהלכו התגפפו ביניהם, אך לא קיימו יחסי מין. ימים ספורים אחר-כך, זומן הצעיר, לתדהמתו, לחקירה ונעצר. הסתבר לו שהנערה העלילה עליו שבליל פגישתם, הוא סימם ואנס אותה. למזלו של הצעיר, בחקירת המשטרה הסתבר כי לגרסת הנערה אין כל שחר. בין השאר, התגלה בבדיקה פיזית שנערכה לה, שלא התקיים מגע מיני בינה לבין הצעיר. בהמשך, התברר שמשפחתה של הנערה זעמה על כך שהיא לנה מחוץ לבית, ובתגובה לכך, בדתה הנערה את סיפור האונס. 

 

המשטרה סוגרת תיקים, אבל הכתם נשאר

 

"תלונות רבות של נערות על אונס, אכן מסתברות כעורבא פרח, והמשטרה סוגרת את התיק נגד הנער. עם זאת,  לתלונות שווא כאלה עלולות להיות תוצאות הרסניות, גם כשהמשטרה מנקה את מושא התלונה מכל חשד. בדרך-כלל חרושת השמועות סביבו לא מפסיקה, וזה כתם שעלול ללוותו כל חייו. כמובן, תמיד קיים גם החשש, שנער או אדם צעיר יורשע בטעות באונס על סמך תלונת שווא ואפילו יישלח לכלא על לא עוול בכפו", אומרת עו"ד ויזל.  סגירת התיק נגד הצעיר האתיופי לא סתמה את הגולל על הפרשה. לפני מספר חודשים הגיש הנער תביעה אזרחית נגד הנערה שהתלוננה עליו, בדרישה כי תפצה אותו על כך שהרסה את חייו. לטענת הצעיר, חרף סגירת התיק נגדו, סטיגמת ה"אנס" ממשיכה ללוותו בסביבתו החברתית ואפילו בקרב משפחתו.


מעבר לפגיעה הקשה בנערים, הנערות עצמן עלולות להיפגע קשות מחשיפת העלילה, הן בעיני הסביבה, והן להבא – כאשר אמינותן תעמוד למבחן. על-מנת למנוע מראש מנערות להידרדר במדרון החלקלק של הגשת תלונת שווא על אונס, ממליצה עו"ד ויזל להורים להקפיד להעביר לילדיהם מסרים בדבר החשיבות של כבוד וסובלנות לבני ובנות המין השני. "הנערים צריכים להבין, כי גם במקרה של סיום קשר, יש לעשות זאת בנועם, תוך שמירה על כבודה של הנערה", אומרת עו"ד ויזל.



עו"ד נגה ויזל מומחית לייצוג נאשמים בעבירות מין .  

עוד בנושא:

ספר חדש חושף את תופעת עלילות האונס

נכתב על ידי , 28/10/2015 11:02   בקטגוריות אונס, איומים, אלימות, אפליה, בנות, הטרדה מינית, זוגיות, חברה, חוק, מגדר, מדיה, מיגדר, מין, מניפולציות, נשים, סחיטה, סקס, עלילה, פגיעה, עיתונות, פמיניזם, פמיניסטיות, פשע, שקרים, תלונות, תקיפה, תקשורת, אהבה ויחסים, אקטואליה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ספר חדש חושף את תופעת עלילות האונס


אני ממליץ לכם בחום להוריד ולקרוא את הספר "הצד שלו" שכתב העיתונאי וכתב ערוץ 2 יואב אבן שחושף את תופעת תלונות הכזב בנושא עבירות מין והיקף התופעה העצום. יואב אבן מדבר על 30 אחוז תלונות כזב בנושא עבירות מין (בניגוד לשקר הגס והאלים של הארגונים הפמיניסטיים כאילו מדובר ב"אחוז או 2") אך חשוב לציין ולהדגיש שהתופעה חמורה הרבה יותר בעיקר בגלל אותה הנחיה 2.5 של עדנה ארבל שנותנת מראש פטור אוטומטי מאחריות פלילית לנשים שמגישות תלונות כזב!!


ג'ק


קישורים בנושא:

נכתב על ידי , 27/6/2015 16:43   בקטגוריות אונס, אלימות, אפליה, דיון, הטרדה מינית, זוגיות, חברה, חוק, חיים, חינוך, כסף, מגדר, מדיה, מיגדר, מין, מניפולציות, משפט, משפטים, נשים, סחיטה, סקס, עיתונות, עלילה, פגיעה, פמיניזם, פמיניסטיות, פשע, צדק, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שיח, שקרים, תלונות, תקיפה, תקשורת, אהבה ויחסים, אקטואליה, שליטה, סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל השקרים של הפמיניסטיות


הממצא הכי מזעזע למי שחוקר באמת לעומק את הפמיניזם ומנתח את המסרים שהאידיאולוגיה הזאת מעבירה באופן אגרסיבי, בשטיפת מוח בלתי פוסקת בכל אמצעי אפשרי, זאת העובדה שכל מה שהפמיניסטיות אומרות הוא בעצם שקר וכזב. אציג לפניכם 15 שקרים מרכזיים עליהם מתבססות הפמיניסטיות ואלפי ארגוני הנשים ישראל, כלפי ציבור שמכור לאמצעי התקשורת ומחובר אליהם כמו אינפוזיה לאדם חולה:


שקר: "יותר נשים נרצחות ע"י גברים מאשר ההיפך"


אמת: כשאישה רוצחת גבר, המעשה מראש לא נחשב רצח אלא 'הריגה' ומטה בסעיף ההרשעה, מה שאומר מספר שנים בודדות בכלא בלבד במקום 20-30 כפי שגבר יקבל על אותה עבירה באותן נסיבות. תמיד קיים גם סיכוי שאישה כלל לא תועמד לדין, כל שעליה לטעון ש"הגנה על עצמה" או הגיבה לאחר התעללות ממושכת, היא לא צריכה להביא שום הוכחות או חיזוקים לטענותיה, הנרצח הרי לא יכול להביא את גרסתו, מה שמאפשר לביהמ"ש לקבל את גרסתה של הרוצחת במלואה, תלוי בכישורי המשחק והבכי שלה המנופחים ע"י סיקור תקשורתי חד-סיטרי שמצדד בה ובגרסתה, כשעיתונאיות פמיניסטיות מנוסות ומקצועיות מוסיפות המון "תבלינים" לסיפור, לא משנה מה באמת התרחש.


לפיכך נשים שרצחו גברים כלל לא נחשבות רוצחות. חוקרים כמו ד"ר דברה שרמן קופלן מסבירים שנשים נוטות להשתמש בשיטות מגוונות יותר כדי להמית גבר כמו שימוש ברעל או הפעלת רוצח שכיר (לדוגמא המאהב שלה). לאחרונה התגלה שהאחוז הכי גבוה של מתאבדים הוא בקרב גברים בהליכי גירושין, בגלל התעללות קשה של המערכת שמגויסת כולה רק לטובת האישה. גם זה למעשה רצח שיטתי של גברים!


שקר: "נשים הן הקורבנות העיקריים של אלימות במשפחה"


אמת: כל המחקרים של מיטב המומחים המובילים בעולם בנושא מראים שנשים אלימות כלפי בני זוגן לא פחות מאשר ההיפך. מעבר לכך, נתון ידוע גם בארץ וגם בחו"ל הוא שנשים מובילות בלמעלה משני שליש בהתעללות בילדים. ככל שסוג ההתעללות קשה יותר, כך גדול יותר חלקן של נשים. הפמיניסטיות נוהגות לטשטש עובדה זו כשהן מרכזות תעמולה מאוד מאסיבית ואגרסיבית בנוגע להתעללות מינית בילדים שהיא למעשה רק 10 אחוז משאר סוגי ההתעללות, תוך הטענה שרוב המתעללים מינית הם גברים (טענה מניפולטיבית בפני עצמה).


שקר: "אנסים, פדופילים ועברייני מין הם תמיד גברים"


אמת: כמו בנוגע לאלימות, החוק בישראל לא מכיר כלל בעבירת אינוס שבוצעה ע"י אישה. במשך עשור היה ניסיון להעביר תיקון לחוק שיאפשר העמדה לדין של נשים שביצעו עבירות מין בקטינים (כפי שמקובל ברוב המדינות המתוקנות) אבל הוא טורפד סופית ע"י ארגוני הנשים ובמיוחד "מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית" בטיעון הזוי ובלתי מבוסס כאילו "התיקון יאפשר לאנסים להאשים את קורבן האונס שגרמה להם לחדור לגופה".


שקר: "אחת משלוש נשים עוברת תקיפה מינית" ו"אין אישה שלא עוברת הטרדה מינית"

אמת: כיום, רוב התלונות לגבי אונס, הטרדות מיניות ושאר "עבירות מין" למיניהן מתבררות בסופו של דבר כתלונות כזב. אחראים למגיפה הזאת ארגוני נשים שבאופן שיטתי מקדמים ומעודדים נשים להתלונן על כל שטות, כל מילה, מבט או הודעה באינטרנט, תוך כדי שהן מחפות עליהן ומבטיחות להן בכוח החוק להעניק להן פטור מהעמדה לדין במקרה שיוכח שהן שיקרו.


החקיקה בישראל בנוגע לעבירות מין היא מהקיצוניות ביותר בעולם בעיקר בגלל מי שניסחה את החוקים, משפטנית פמיניסטית קיצונית בשם אורית קמיר, תלמידתה וממשיכת דרכה של פרופ' קתרין מקינון מארה"ב שטוענת שכל יחסי מין הטרוסקסואליים, כולל בין גבר ואישה נשואים, הם בעצם "אונס של האישה".


שקר: "רוב האסירים בבתי הכלא הם גברים ולכן גברים אלימים ומסוכנים יותר"


אמת: בכל תחומי העבירות, מגניבות, עבירות תנועה, מעילות בכספים ועד רצח, נשים זוכות ליחס סלחני, וותרני ומקל במיוחד בגלל לחץ בלתי פוסק של ארגוני הנשים ופמיניסטיות שהחדירו למערכת המשפט, המשטרה והפרקליטות דוקטרינה מאוד שרירותית שקובעת שכל פשע שאישה מבצעת מעיד על היותה "קורבן התעללות ממושכת" ו/או "ילדות קשה", בדומה לסינדרום "האישה המוכה" הגורס שגם אם אישה תכננה מראש את רצח בן זוגה, רצחה אותו בשנתו או רצחה בן זוג נכה כשהיא בריאה וחזקה, עדיין היא שנחשבת מראש "הצד החלש וחסר הישע" שפעל מתוך "הגנה עצמית".


במילים אחרות, אישה לעולם לא יכולה להיות אשמה בפשע ותמיד יש גבר שאליו אפשר להעביר את האחריות. במציאות כזו, כשבתי משפט כלל לא מעמידים לדין נשים עברייניות גם במקרי אלימות קשים, הפמיניסטיות הן אלה שדואגות שנשים לא יגיעו לכלא ואם כן, במקרים קיצונים, סעיפי ההרשעה תמיד מופחתים ותקופת העונש נמוכה בהרבה מאוד - מכאן הפער העצום בכמות האסירות לעומת אסירים.


שקר: "נשים חיות יותר שנים כי הן זהירות יותר ומנהלות אורח חיים חכם ובריא יותר"


אמת: לפני 80 שנה הפער בתוחלת החיים היה שנה אחת בלבד לטובת הנשים בעולם המערבי ומאז הוא גדל ל7 שנים בגלל ההתקדמות של מדע רפואי שמצד אחד פתר את רוב גורמי התמותה המובילים של נשים כמו בעיקר סיבוכי לידה. מאז השתלטות הפמיניזם מדע הרפואה משקיע את רוב תקציבי מחקר הבריאות לנשים בלבד כשיתר התקציב הוא "שוויוני" כלפי שני המינים, מה שלא משאיר תקציב למחקר בנוגע לבעיות בריאות הפוגעות בעיקר בגברים, בעיקר סרטן הערמונית.


מעבר לכך, עד היום, למרות כל התעמולה והדיבורים האינסופיים על "שוויון" וטענות ש"נשים מסוגלות לעשות כל מה שגברים יכולים", עדיין גברים מובילים ב99 אחוז מהתפקידים והעבודות המסוכנות והמזיקות ביותר אם זה בצבא, עבודה עם חומרים מסוכנים, בניה, שיפוצים, תיקונים, סבלות, הובלת משאות כבדים, משימות חילוץ והצלה ועוד. ככל שהמקצוע מסוכן יותר ודורש יותר מאמץ פיזי וסיכון בריאותי פיזי ונפשי, כך חלקן של הנשים שואף לאפס.


שקר: "נשים מופלות בשכר ומרוויחות על אותה עבודה הרבה פחות מגברים"


אמת: גברים מבצעים את כל העבודות הכי קשות, מסוכנות, שוחקות ולא-נעימות שדורשות מאמץ והתמדה לאורך שנים רבות בזמן שנשים דורשות הקלות, זכויות יתר, חופשות ארוכות במיוחד ויצירת תנאי סביבת עבודה "נוחה לנשים" שלעיתים מפריעה לתפקוד של מקום עבודה.


ידוע היטב שגברים מבצעים באותם תפקידים הרבה יותר עבודה ומאמץ גם מבחינת שעות נוספות, משמרות לילה חובה ותפקידים "לגברים" כמו לסחוב ארגזים כבדים בסוף יום העבודה. למעשה הדרישה של הפמיניסטיות היא לא באמת לשכר שווה לעבודה שווה אלא שכר מלא ויותר לעבודה ששווה פחות מחצי מעבודתו של גבר, מה שבא לידי ביטוי בנקודות זיכוי והטבות כספיות שנשים מקבלות אוטומטית רק על היותן נשים.


שקר: "נשים מעורבות פחות בתאונות דרכים מה שמוכיח שהן נוהגות טוב יותר מגברים"


אמת: ידוע שנשים נוהגות למרחקים קצרים יותר, רוב (99%) הנהגים של רכבים כבדים כמו אוטובוסים, משאיות ורכבי הסעה הם גברים (נוהגים בתנאי לחץ זמן) ובכלל יש יותר נהגים גברים על הכביש מאשר נהגות נשים, לכך הגיוני שגברים יהיו יותר מעורבים מספרית בתאונות.


ועדיין - גם במקרים של עבירות תנועה קשות, אפילו כאלה הגורמות או עלולות לגרום לתאונות ונפגעים, מערכת החוק נוהגת בנשים בכפפות משי ומלכתחילה לא מענישה אותן. לדוגמא: שופטת נזפה בשוטר שעצר נהגת על שדיברה בטלפון נייד תוך כדי נהיגה והיא זיכתה את הנהגת בטענה שהשוטר לא הקשיב לטענותיה ונימוקיה של הנהגת. עד היום לא שמעתי אפילו נהג מנוסה אחד שאמר לי:"איזה יופי הנשים נוהגות" - בדיוק ההיפך.


שקר: "למרות הישגי הפמיניזם, עדיין יש תקרת זכוכית שמונעת מנשים להגיע לעמדות בכירות בחברות גדולות, בפוליטיקה, באקדמיה, בצבא וכו'"


אמת: תקרת הזכוכית זוהי מניפולציה פמיניסטית מתוחכמת שמתעלמת במכוון מההבדלים בחלוקת הכוח בין עובדות נשים לעומת עובדים גברים. כך למשל, בדיקה מעמיקה של ארגון מודרני תעלה שלמרות שבראש פירמידת הארגון, בתפקיד המנכ"ל עומד גבר, עדיין בדרגה אחת או שתיים מתחתיו יש הרבה יותר נשים מאשר גברים (עבודות משרד למיניהן).


ככל שיורדים בדרגות ומגיעים לתפקידים כמו פועלים, טכנאים ואנשי תחזוקה שמבצעים את כל העבודה השחורה, הקשה והשוחקת ביותר, מגלים שאחוז הגברים הוא מוחץ - 90 אחוז ומעלה. האם בגלל גבר מנכ"ל אחד לעומת 1000 גברים פועלים פשוטים אפשר לומר ש"הגברים שולטים בארגון"???


שקר: "פרסומאים עושים שימוש בגוף האישה ומציגים נשים כאובייקט מיני כדי למכור מוצר"


אמת: מאז שנות ה90 המלחמה הבלתי פוסקת של ארגונים פמיניסטיים שהמציאו מונחים גורפים כמו "החפצה", ההופכים כל דוגמנית ושחקנית ללא פחות מ"קורבן ניצול מיני", למרות ההצלחה והרווחים העצומים שהן משיגות בארץ ובחו"ל, דווקא גברים הם אלה שהפכו לאובייקט מובהק של לעג, השפלה ואלימות קשה. פרסומות שמשפילות גברים ומציגות את דמות הגבר באופן נלעג ונחות הפכו לכ"כ מובנות מאליהם שיש פרסומאים ובעיקר פרסומאיות נשים ביותר מ80 אחוז, שמתגאות במעשיהן ורואות בכך גבורה ו"הישג פמיניסטי ראוי".


שקר: "נשים מגיעות להישגים לימודיים טובים יותר בבתי הספר, במכללות ובאוניברסיטאות מה שמוכיח שהן חכמות יותר"


אמת: בתחילת שנות ה90 פתחו הפמיניסטיות (ובמיוחד קרול גיליגאן) בקמפיין מאוד אגרסיבי וסוחף שטוען שבנות הן מקופחות, מופלות ומוחלשות בסביבת בתי הספר, תוך כדי שהן מתבססות על נתונים שקריים כשדווקא ההישג של הבנות בלימודים היה טוב יותר מאי פעם.


התוצאה והתגובה ל"משבר" הדמיוני הזה שהוצף בכל אמצעי התקשורת ובכנסים לאנשי הוראה היה אינספור תוכניות בתקציבים בלתי מוגבלים כדי לקדם אך ורק בנות בלימודים ולהעניק להן יחס מועדף, מה שבא לידי ביטוי בין היתר במלגות לנשים בלבד ובשינוי תכני הלימוד שיהיו נוחים יותר עבור בנות ויקשו על הבנים.


כיום המציאות היא שמצב הבנים בחינוך הוא בשפל כמותו לא היה מעולם והסופרת האמיצה כריסטינה הוף סאמרס מכנה זאת 'מלחמה נגד הבנים' בספרה המהפכני שחושף את כל הדרכים והשיטות המכוערות בה דואגות פמיניסטיות לקדם אך ורק את הבנות בלימודים.


שקר: "צה"ל הוא ארגון גברי שוביניסטי המונע מנשים להתקדם וחוסם אותן בתפקידי קצונה ופיקוד בכירים"


אמת: אין עוד צבא בעולם שמקדם נשים, נותן להן יחס מועדף ואינספור קיצורי דרך לתפקידי קצונה ופיקוד בכירים כמו צבא ההגנה לישראל. למרות שיחסית לגברים פחות נשים מתגייסות לצה"ל עדיין האחוז שלהן בתפקידי קצונה ופיקוד הוא גבוה ביותר.


בפועל בזמן שאת הגברים מכריחים לבצע את כל התפקידים הכי קשים, מסוכנים, שוחקים ומכריחים אותם ע"פ חוק להקריב את חייהם ובריאותם, צה"ל הפך למכללה היוקרתית ביותר לקידום נשים כשהוא מכשיר ומקדם אותן במגוון אינסופי של תפקידים ומקצועות בהם הן יכולות להשתמש גם בחיים האזרחיים.


גם הסיפור על ה"חיילות הלוחמות" הוא חלול כי דואגים מראש לא לשלוח את ה"לוחמות" למקומות ומצבים בהם נשקפת סכנת חיים של ממש וכל תקרית יוצאת דופן שבה חיילת נפצעת או נשרטת נחשבת 'מחדל חמור' שמוביל להעביר את החיילות למקום בטוח יותר. בפועל להבדיל מהחיילים שנחשבים כבשר תותחים זול, לכל חיילת "לוחמת" שמורות אינספור זכויות ופריוולגיות כמו לעזוב את התפקיד מתי שמתחשק להן.


עוד בנושא: 'השוביניזם הנשי בצה"ל'


שקר: "בגלל האגו הגברי, גבר לא מוכן שאישה תפרנס אותו, תשלם עליו בדייטים וכו'"


אמת: כל אישה, לא משנה עד כמה היא "פמיניסטית" ומטיפה ל"שוויון", תחפש גבר חזק ומצליח כלכלית ותבחן אותו לפי כמה הוא מוכן להשקיע בה, בעיקר מבחינת הוצאות כספיות (שלא ייחשב חלילה "קמצן"). היום יותר מאי פעם אין דבר יותר "מוריד מהכבוד" עבור אישה לנהל מערכת יחסים עם גבר שלא עובד או מרוויח פחות ממנה, מה שמסמן מראש את הגבר כפרזיט, אוכל חינם, נצלן וכו', אבל יותר מכל כ"לא מספיק טוב בשבילה".


המון זוגות צעירים נפרדים והקשר נקטע ביוזמת האישה כי הגבר לא מצא עבודה, לא התקדם מספיק בעבודתו או לא יכל מסיבה בריאותית לצאת לעבוד, לא משנה עד כמה טוב הוא מילא את עבודות הבית (בישול, ניקוי, טיפול בילדים וכו'), הנשים הן אלה ששומרות בקנאות נוקשה על התפקיד שלהן כ"מפורנסות" והגבר בתור הצד שמחוייב גם ע"פ החוק וגם לפי מוסכמות חברתית לספק את כל צרכי האישה. נשים רבות מאוד עושות תואר, שניים ואפילו דוקטורט לא כדי שתוכלנה לצאת לעבוד אלא רק כדי למצוא בן זוג ברמה ובמעמד סוציו-אקונומי גבוה יותר.


במילים אחרות, הבעיה היא לא האגו הגברי כי אם האגו הנשי הדורסני בזמן שלא קיים גבר שבפנטזיה החבויה שלו לא היה רוצה שאישה תפרנס אותו, תפנק אותו, תקנה לו מתנות ותדאג לכל צרכיו.


שקר: "אם נשים היו מנהלות את העולם, לא היו יותר מלחמות"


אמת: ההיסטוריה דווקא מוכיחה שלמרות שהיו יחסית פחות נשים מנהיגות, הן הובילו ברובן הגדול להכי הרבה שפיכות דמים, מלחמות, עימותים וזוועות. הטענה כאילו "נשים יביאו שלום עולמי" גם מתבססת על הטענה הבלתי מציאותית כאילו נשים לא מסוגלות להיות אלימות, בזמן שבאופן מלאכותי דואגות פמיניסטיות להעניק הקלות ופטורים על נשים שביצעו עבירות אלימות קשות ויוצאות בגלוי להגנתה של כל אישה, גם היא רצחה באכזריות את בנה הפעוט בן ה4, או במקרה הזה מארה"ב שהארגון הלאומי לנשים בארה"ב NOW נלחם במשך שנים כדי לבטל את סעיף הרצח בה הורשעה רוצחת 5 ילדיה!


שקר: "הדת היהודית מקפחת, משפילה ומפלה לרעה את האישה"


אמת: לפי ההלכה היהודית הגבר ורק הוא מחוייב ונדרש להתחתן, להקים משפחה ולפרנס בזמן שכל מה שאישה תבחר לעשות או לא לעשות  - הכל מרצונה החופשי. למעשה לפי תיאורי הרבנים האישה ביהדות נחשבת כ"מושלמת" ו"במעמד רוחני גבוה יותר" משל הגבר, לכן נטל החובות והדרישות ממנה הרבה יותר קטן, היא לא צריכה להוכיח כלום, לא לעמוד בשום מבחנים ובטח לא להיות משועבדת למסגרת נוקשה של כללים, הגבלות ועונשים כבדים על אי-מילוי מצוות כאלה או אחרות.


גם הקמפיינים הבלתי פוסקים של ארגונים רפורמים, אנטי דתיים ושמאלניים-קיצוניים בנוגע לקיפוח נשים ברבנות, ההפרדה בקווי המהדרין, מסורבות הגט וכו', הכל תערובת של שקרים וחצאי אמיתות. נשים רבות מאוד היום יותר מאי פעם ביניהן נשים קרייריסטיות, אינטליגנטיות, משכילות מאוד, מצליחות ומבוססות כלכלית, בוחרות לחזור בתשובה, לא כי הן מרגישות "מושפלות" או שמטיפי הדת למיניהם מתנשאים כלפיהן אלא בדיוק ההיפך המוחלט. מדוע לדעתכם כוכבת הפופ המפורסמת ביותר בעולם, מדונה, החליטה ללמוד קבלה?? (עוד בנושא תוכלו לקרוא במאמרי "אף אחד לא מקפח את הנשים")

נכתב על ידי , 14/3/2015 15:24   בקטגוריות אלימות, אפליה, אפליה מתקנת, אקדמיה, בנות, גזענות, גירושין, דת, הטרדה מינית, הסתה, זוגיות, חברה, חוק, חינוך, יהדות, ילדים, כנסת, יוקרה, כסף, מגדר, מחקרים, מיגדר, מין, מניפולציות, מעמד, משפט, משפטים, נשים, עיתונות, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, צה"ל, צנזורה, רצח, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שליטה, שקרים, תלונות, תקיפה, תקשורת, תרבות, אהבה ויחסים, אקטואליה, ביקורת, בית ספר, צבא, עבודה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חנן גולדבלט היה ונשאר חף מפשע!


הראיון עם השחקן חנן גולדבלט ששודר ביום שישי שעבר בערוץ 2 העציב אותי מאוד, בעיקר כי היה ניתן לשמוע ולראות איך לוקחים אדם חף מפשע, מנהלים נגדו לינץ' אינטנסיבי ורצח אופי מרושע בכל אמצעי התקשורת, כולאים אותו שנים רבות בלי שום הצדקה ומכניסים לו בכוח לראש מיליון פעם:"אתה אנס! אתה אנס! אתה אנס!!".


מבחינתי גם חנן גולדבלט בעצמו לא ישכנע אותי שהוא אשם במשהו, אם כבר שהוא אדם עייף, סחוט ומותש נפשית שרוצה בסה"כ שיעזבו אותו לנפשו ולכן מוכן להודות ולומר שהוא מתחרט, רק שייתנו לו לפתוח דף חדש בחייו. לצערי אני מבין לליבו אך שוב, לדעתי חנן גולדבלט היה ונשאר חף מפשע.


בעבר כשהיה לי בלוג מצליח באתר תפוז (שנסגר כמובן בלחץ הפמיניסטיות) כתבתי על חנן גולדבלט, הוא יצר עימי קשר להודות לי אישית. אדם פשוט מקסים. אני לא משפטן ולא יודע לצערי מה מותר לחשוף אך הבנתי ממנו דברים שבתקשורת עשו הכל אבל ממש ה-כ-ל כדי שלא נדע עליהם ושהסיפור הוא הרבה יותר מורכב מ"ילדה קטנה ותמימה שנאנסה על ידי זאב גדול ורשע".


לא היה פה שום אונס לדעתי, מקסימום ניצול מיני מכוער ולא-מוסרי באופן סימטרי משני הצדדים. חשוב מאוד לזכור שבתקופה שבה מתואר ה"אונס" חנן היה במעמד של סופר סטאר, מושא להערצה של אלפי ורבבות נשים ונערות. אפילו בסט הצילומים של מתיחה שנעשתה לחנן גולדבלט בסרט "ניפגש בסיבוב" (1986) ניתן היה לראות בחורה צעירה ויפה עוברת במקרה ואומרת לו:"אתה חנן נכון? אני מעריצה אותך!". זאת בעצם תעשיית כוכבים שלכל מפורסם כזה יש תגית "תאריך תפוגה" שאותם גורמי אינטרס אכזריים מחכים שתפוג כדי שיוכלו לנצל לרעתו. בעיקר אלה הם ארגוני הנשים הפמיניסטיים הקיצוניים כמו "מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית".


הפמיניסטיות ריסקו טוטאלית והובילו למותם של בדרנים מצליחים וידועים כמו דודו טופז הישראלי ובני היל הבריטי, תוך כדי מסע הצלב הבלתי מתפשר שלהן לסרס, לחנך-מחדש, לשנות ובעיקר למחוק ולבטל לחלוטין את המיניות הגברית הנורמאלית והטבעית שאפילו נשים כיום מתחילות להרגיש ולהודות שהיא חסרה להן מאוד.


אם חנן גולדבלט הוא אנס אז בעצם כל אחד ואחד מאיתנו הגברים הוא אנס גם כן. יש להכיר היטב את האידיאולוגיה הפמיניסטית כדי להבין עובדה בסיסית זו: הפמיניסטיות בישראל הן אלה שמעבירות את החוקים הקיצוניים ביותר המאפשרים בפועל לכל אישה להכניס לכלא כל גבר בכל עת שמתחשק לה והחקיקה בנושא "עבירות מין" נחשבת מהקיצוניות בעולם בעיקר בגלל מי שעומדת מאחורי ניסוח החוקים - ד"ר אורית קמיר, תלמידתה של פרופסור קטרין מקינון מארה"ב שטוענת שבעצם כל יחסי מין הטרוסקסואלים בין גבר לאישה הם אונס של האישה.


למעשה זה מה שסטודנטיות למגדר לומדות כיום באוניברסיטאות - שאישה היא לסבית מטבעה והיא כלל לא אמורה להימשך לגבר:


"החוקרת והמשוררת האמריקאית אדריאן ריץ', שמאמרה על הזהות הלסבית מופיע בקובץ המאמרים 'מעבר למיניות', טוענת שההטרוסקסואליות נכפית על נשים משחר ילדותן • לדעתה, הגברים הם מאוד משניים בחיי האישה, אבל חלק לא מגלות את זה"


"נושא היחסים הלסביים זוכה למיקוד בקובץ המאמרים 'מעבר למיניות', שעוסקים בתיאוריה ההומו-לסבית, שיצא לאור לאחרונה בעריכת יאיר קדר, עמליה זיו ואורן קנר (הוצאת מגדרים, הקיבוץ המאוחד). אם לפני 10 שנים התחום הזה היה נחלת מעטים, הספר החדש הזה מגיע אל קהילה מאורגנת, שמאפשרת לימודים ומחקר הומו-לסבי גם באוניברסיטאות בישראל, בעיקר בחוגים למגדר. נימוק פוליטי לזהות הלסבית מביאה בספר זה החוקרת והמשוררת האמריקאית אדריאן ריץ' ('ילוד אשה', עם עובד), שמציגה זווית שתוקפת את השלטון הפטריארכלי הגברי. לדבריה, הקונצנזוס הגברי ששולט בעולם כופה על נשים הטרוסקסואליות, למרות שלא תמיד זוהי העדפתן האמיתית, ובאמצעות חוקים חברתיים דכאניים מאלץה אותן להדחיק את הזהות המינית האמיתית שלהן. ריץ' סבורה שנשים צריכות להפגין עצמאות ולאזור אומץ, לשבור את קשר השתיקה ולא לקבל בכניעה את אורח החיים המיני שנכפה עליהן."


החטא הכי נורא שהפמיניסטיות עשו הוא טשטוש מכוון של מושג ה"אונס": בשפה העברית 'אונס' פירושו כפייה, להכריח אדם לעשות משהו בניגוד מוחלט לרצונו. בדיוק את זה הפמיניסטיות מחקו מספר החוקים ושינו את הגדרת ה"אונס" כך שגם אם אישה יוזמת בעצמה יחסי מין והיא זאת שמתנפלת על הגבר בנשיקות וחיבוקים, גם אז היא יכולה שנים רבות לאחר מכן לטעון שזה בעצם היה "אונס בדיעבד", שהיו ביניהם "יחסי מרות" שהגבר ניצל לרעה וכו'.


אבל גם המושג "יחסי מרות" הוא סוג של הטעיה וזריעת חול בעיניים כי לפי התיאוריה הפמיניסטית (שכאמור היא זאת שעומדת מאחורי החקיקה בנושא עבירות מין) בכל יחסים הטרוסקסואליים בין גבר לאישה ישנם למעשה "יחסי מרות", שהאישה בעצם תלויה בגבר "כלכלית", "חברתית", "רגשית", תחת "משטר דיכוי פטריארכאלי" ושאר מונחים הזויים שהופכים גברים ונשים לאויבים בדם ובנפש ממש כמו שני עמים זרים שנמצאים במלחמה.


עובדה: המתלוננת הראשית נגד חנן גולדבלט אמרה במפורש שהוא לא הפעיל עליה כוח כלל אלא "הוא שיעבד לי את הנשמה" (מתוך 'עושים צהריים' עם יעל דן, 31.07.2005):


"חשבתי שאני, ילדה בת 16, אוהבת גבר בן 50", העידה על עצמה.

כשהתגייסה יעל לצה"ל ניתק הקשר בינה לבין גולדבלט. עם זאת, בגיל 19 חזרה אליו "לאירוע חד פעמי", כהגדרתה, ובגיל 23 יצרה עימו שוב קשר. "אחרי שנים של טיפול פסיכולוגי הבנתי שיש סינדרום שנקרא 'סינדרום הקורבן'. עד אז לא הבנתי מה גרם לי לחזור לשם", הסבירה יעל והוסיפה כי "חזרתי להיות איתו בקשר כי חשבתי שאוכל לשמוע אותו מתנצל, שהוא באמת אהב אותי".


כלומר, לסיכום ישנם גורמים אינטרסנטיים שמלמדים ומאמנים נשים איך "לזהות" את היותן "קורבן" בדיעבד! במציאות כזו אישה לא צריכה להוכיח שום דבר כדי להאשים גבר חף מפשע באונס, הטרדה מינית, תקיפה מינית וכדומה, והגבר הוא אשם מראש כל עוד יוכיח אחרת (ואין סיכוי שיוכיח). לראות בחנן גולדבלט "אנס" זוהי טעות קטלנית המעודדת דיכוי, רדיפה, התנכלות וחיסול עד כדי רצח של ממש של אלפי גברים חפים מפשע וכל גבר עלול להיות הבא בתור בתעשיית הנקם הפמיניסטית.


ג'ק

נכתב על ידי , 17/12/2014 12:29   בקטגוריות אונס, אפליה, בנות, הטרדה מינית, זוגיות, חברה, חוק, חיים, כסף, מגדר, מדיה, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, מעמד, משפט, משפטים, נשים, סקס, עיתונות, פגיעה, פמיניזם, פמיניסטיות, פשע, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שקרים, תלונות, תקשורת, תרבות, אהבה ויחסים, אקטואליה, שחרור קיטור, אויב, יוקרה, שליטה, שנאה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)