לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

1/2016

גברים הם גיבורים, לא רשעים!!!!!


האם ידעתם? כל יום, כל שעה וכל רגע, גברים בכל העולם מסכנים את חייהם, שוחקים את בריאותם ועובדים מאוד קשה כדי להציל את חייהם של אנשים אחרים! מכבאים (מה שמכונה היום "לוחמי אש") ועד לעובדי ניקיון שאוספים פחי זבל ענקיים ועובדי תברואה שמטפלים בצינורות ביוב - אלה הם גברים ברוב המוחץ 99 אחוז גברים שמסכנים את עצמם למען הכלל. אבל כמובן שלא תשמעו על כך בתקשורת הפמיניסטית צמאת הדם שעסוקה יומם ולילה רק בלטנף, להשמיץ ולהכפיש את המין הגברי כולו בגלל מקרים בודדים (באחוז השואף לאפס!!) של גברים שעושים דברים רעים. הפמיניסטיות כ"כ פרימיטיביות שמבחינתן זה מובן מאליו שגבר ייכנס לדירה בוערת באש ו/או יישאף לריאותיו חומרים מסוכנים כדי להציל חיים - מבחינתן זה טבעי כמו לפתוח ברז מים ...!



 

למעשה ד"ר וורן פארל שחשף עובדה זו בספרו המהפכני "The Myth Of MalePower" בשנת 1993, לאחר שנים רבות מאוד שהוא בעצמו היה פמיניסט ודובר מרכזי של הארגון הפמיניסטי והגדול והחזק ביותר בארה"ב NOW.

 

אני זוכר לפני מספר שנים היה מקרה שזוג רופאים צעירים מבית חולים רמב"ם קיבלו מהנשיא לשעבר, שמעון פרס, אות מופת על כך שהצילו את חייה של פעוטה שנכלאה בדירה בוערת, שימו לב לתיאור:

 

בטקס אות מופת הנשיא לד"ר רותם וד"ר משה לפידות שניתן על חירוף נפשם בחילוצה של פעוטה ואמה מבית בוער , נכתב:

 

"זוג הרופאים מחיפה, ביקרו בנובמבר 2009 אצל חבריהם הקרובים במושב מישר כשלפתע נתגלה לפניהם בית בוער וברקע צרחות אימה של אם המחפשת את ביתה בין הלהבות. מישהו אחר אולי היה נתקע במקום, חסר אונים או לכל היותר מטלפן למכבי האש, בני הזוג לפידות זינקו לתוך הבית הבוער במושב מישר תוך חירוף נפשם והוציאו מהלהבות את מיכל בת השנתיים ואת אמה שירי והחלו מיד בפעולת החייאה. בפעולת מופת זאת הצילו את חייהן של האם והפעוטה".

 

את האות מסרו לזוג הרופאים נשיא המדינה שמעון פרס ומיכל בת השלוש שאותה הצילו מהלהבות.

 

ראיתי את הכתבה שעשה אמנון לוי על הסיפור והתיאור, לומר בעדינות, מאוד לא מדוייק: הרופא - הגבר ורק ה-ו-א שנכנס לדירה הבוערת לבדו כדי להציל את הילדה בזמן שאשתו הרופאה סייעה לאימה של הילדה.

 

במילים אחרות, עם כל הכבוד וההערכה שאכן מגיעה גם לאשתו, לא היא שסיכנה את חייה ונכנסה לדירה הבוערת כדי להציל את חייה של הילדה, אבל חשוב לזכור ולהבין שצוות בית הנשיא, במיוחד מתקופתו של שמעון פרס, מורכב מנשים פמיניסטיות שונאות גברים שמאמינות בעליונות הנשים והן כמובן, כמו כל פמיניסטיות טיפוסיות הרי לא ייתנו לעובדות ולאמת להפריע להן בתעמולה האנטי גברית שלהם!!!

 

ולסיום, אנקדוטה אישית מעניינת:

 

בשנת 2005 הייתה לנו שריפה ענקית בבניין בקומה השלישית מעליי בגלל קצר חשמלי. זה היה מראה מחריד, האש נשמעה כמו מנועי סילון של מטוס נוסעים וממש שמענו איך היא אוכלת את הקירות והיסודות (נשמע לי בהתחלה כאילו מישהו שובר את הקירות עם פטישים).

החלק הכי מפחיד היה שילד בן 12 פתח את החלון והתחיל לצרוח "תצילו אותי, אני לא יכול לנשום!" כשעשן סמיך מאחוריו (הרגענו אותו ואמרנו לו שהעזרה בדרך) ואז הגיעו הכבאים (גברים כמובן) ונכנסו לתוך 2 הדירות הבוערות כדי להציל את חייהם של קשישה, אותו ילד, אימא שלו ואחותו התינוקת.

 

ראיתי ממש בשפת הגוף שלהם התנהגות של לוחמים בשדה הקרב, זה היה מעורר הערצה באופן שקשה לתאר במילים. האישה היחידה במדים שראיתי הייתה שוטרת שהגיעה אחרי שכיבו את האש וחדר המדרגות היה רטוב ומוצף בקצף כיבוי ומים שחורים ומלוכלכים. היא התהלכה לאט ובאדישות, הצביעה עליי ושאלה אותי בקול מכני:"מי אתה ואיפה אתה גר?" (כי למשטרה ולכוחות הביטחון יש הוראות כאלה להיטפל לאנשים בעלי חזות מזרחית).

 

יעקב

נכתב על ידי , 30/1/2016 14:58   בקטגוריות אפליה, ביטחון, דיון, חברה, חיים, חינוך, יוקרה, מגדר, מדיה, מחקרים, מיגדר, מין, מלחמה, מניפולציות, נשים, עיתונות, פגיעה, פוליטיקה, פמיניזם, פמיניסטיות, צנזורה, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שיח, שליטה, שנאה, שקרים, תקשורת, תרבות, אקטואליה, צבא, גזענות, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)