לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זכויות הגבר בישראל


מדינת ישראל נשלטת ע"י דיקטטורה פמיניסטית. ארגוני הנשים שולטים במדינה באופן מוחלט בכל תחומי החיים ומכתיבים כל דבר בכוח, בצנזורה כבדה, סתימת פיות ושטיפות מוח המוניות דרך אמצעי התקשורת.

כינוי: 

בן: 46



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

11/2015

תפסיקו להאשים רק בנים באונס!!!


בתגובה לפוסט האחרון, בו פרסמתי את הנתונים של עו"ד נגה ויזל בנוגע למגיפת תלונות כזב מצד נערות שמשקרות על אונס מצד בני נוער, הגיבה פמיניסטית בכינוי bosmat.ma באופן מכוער ולגופו של אדם במקום גופו של עניין, מה שמכונה טקטיקת "הד הומינם" וניסתה לייחס לי סטיות עד כדי "פדופיליה", רק כי אני בן 37 ומעז בכלל לגעת בנושא.


התחלתי את הלימוד והמחקר העצמאי והבלתי תלוי שלי בגיל 14 וצברתי מאז הרבה מאוד ידע, תובנות וסיפורי חיים מעניינים מהם ניתן ללמוד הרבה, מעבר לערפל תעמולת השקרים ותעשיית הקורבנות-הנשית שבשמה מגלגלים מיליונים על גבי מיליונים, תוך כדי הרס חייהם של אלפי גברים ונערים חפים מפשע, במסע צלב חסר מעצורים להשמדת המין הגברי כולו!

אין זה מפתיע כלל שפמיניסטיות ותומכיהן השונים משתמשים בשיטה הנבזית לפיה מי שלא מסכים איתן הוא "אדם חולה, סוטה ומסוכן לסביבה" שיש לשלוח לטיפול/חינוך מחדש כי זוהי טקטיקה שלקוחה ישירות ממשטרי הסוציאליזם האפלים והאכזריים שעל קדושתם נרצחו ו"הועלמו" בעולם למעלה מ100 מיליון בני אדם - הרבה יותר גרוע מהנאציזם!!

מאחר והמסר אותו רציתי להעביר מאוד חשוב, אדגיש אותו כאן:


קיימת גישה מאוד מיושנת, פרימיטיבית ולא מציאותית לתקופתנו במאה ה21 לפיה ההבדל בין נערים ונערות בגיל ההתבגרות הוא שהבנות עדיין תמימות, טהורות, חמודות, עדינות, טהורות וטובות לב ואילו הבנים הם "זאבים טורפים" שרק מחפשים בנות תמימות כדי לנצל או לסחוט מינית בכל הזדמנות.

שיא האבסורד מתבטא בעובדה המצערת שאם נער ונערה בני 15 מקיימים יחסי מין, מטילים את מלוא האחריות אך ורק על הנער בגלל היותו זכר, גישה פרימיטיבית שמתעלמת לחלוטין מהשינויים שחלו בעשורים האחרונים, כשהבנות הן מיניות, משדרות מין ויוזמות מגע מיני לעיתים יותר מהבנים, כמו שאמר לי פעם חבר בתקופת התיכון: "הבנים מפתחים שרירים ומשוויצים בהם, הבנות חושפות גוף סקסי", וזה בא לידי ביטוי גם בהתנהגות שלהן, גם באופן בו הן מדברות, מתלבשות, חושבות ומדברות.


הרי ידוע, כפי שיאמר כל חוקר התפתחות ילדים ונוער, שהבנות מתבגרות מהר יותר מהבנים, במיוחד מבחינה פיזיולוגית (למשל בגיל 12 הבנות גבוהות יותר מהבנים) אבל כשזה נוגע לאחריות להתנהגות מינית בלתי הולמת, פתאום הנערה אוטומטית הופכת לתינוקת חסרת ישע והנער לבוגר, תחמן ונצלן מתוחכם! מדהים אם כי לא מפתיע בעידן העריצות הפמיניסטית בה מסמלים כל גבר כאנס מלידה - פשוטו כמשמעו!



הגישה הזאת, שמאשימה אוטומטית את הנער באונס, למרות שטכנית שניהם קטינים והם בעצם "אונסים אחד את השנייה", זוהי גישה שמתבססת על שילוב של שמרנות דתית, גם פמיניזם וגם אבירות גברית ונטייה טבעית ואוטומטית של בני האדם כולם להגן ולגונן על נשים בכל מצב ובכל תרחיש אפשרי בלי כל הבדל של גיל, מוצא, הבדלי תרבות, דת או חינוך.

הבנות תמיד נחשבות הנכס הכי יקר, שברירי ופגיע במשפחה ובקהילה שאין למעשה גבול לאמצעים שניתן להשתמש בהם כדי לשמור על קודש קודשים זה, כולל תעמולת הפחדה, שקרים עד כדי עלילות אונס שקריות. לדוגמא: הורי נערה מגלים שהיא קיימה יחסי מין עם נער בן גילה, הנערה נבהלת ובוכה כי היא יודעת שהוריה עומדים להעניש אותה ולרתק אותה לחדרה ו/או לשלול ממנה את דמי הכיס, אז היא ממלמלת:"לא התכוונתי... לא רציתי" והולכת עם הוריה לתחנת המשטרה להתלונן על אונס. על מנת "להציל את עורה", הילדה תשתף פעולה עם הוריה ותחזור מילה במילה אחר מה שאמרו לה להגיד, שהילד לחץ עליה, לימד אותה דברים לא יפים, איים עליה וכו' למרות שבמציאות מה שקורה במקרים האלה שהנער והנערה אשמים במידה שווה.

כמובן שיש מקרים יוצאי דופן אבל מעדויות רבות ששמעתי מבני נוער, הבנות כיום יוזמות מגע מיני וכל מה שקשר סביב מיניות, הרבה יותר מבנים. למשל חבר סיפר לי פעם בתור תלמיד תיכון בן 17 שנערה דחפה אותו לשירותים והתחילה למשש את איבר המין שלו כדי לבדוק "אם יש לו מספיק גדול".

"לדור שלנו אין גבולות, אנחנו עושים הכל" אמרה לי נערה בת 17 לפני כשנתיים.

לדור הצעיר של היום יותר מאי פעם אין שום גבולות, אין קווים אדומים ואין מי שיחנך כראוי דווקא בגלל עליית הפמיניזם והעובדה שבאחוז מאוד גבוה מהמשפחות אין דמות אב יציבה בגלל מגיפת גירושין וניתוק שיטתי של אבות מילדיהם, כאשר ידוע היטב שבמשפחות האלה יש הכי הרבה נטייה לפשע ועבריינות נוער, נערות שנכנסות להריון, נערים ונערות שנושרים מבית הספר וכו'. כל זה קורה כי לילדים אין דמות גברית חיובית ויציבה ממנה הם יכולים ללמוד (ויש הרבה מחקר בנושא שבפירוש מראה זאת).

במקביל גם אחוז המורים הגברים בשפל כמותו מעולם לא היה, בגלל חוקי פמיניזם דרקוניים שמנפחים באופן מלאכותי ומפלצתי את נתוני עבירות המין כדי שבתי ספר יחליטו ש"זה יקר מדי" עבורם לבטח מורים גברים מפני תביעות נזיקין על עבירות מין והטרדות מינית פוטנציאליות, ועובדה גם שקיים חוק, לפיו רק גברים צריכים להביא תעודת יושר מהמשטרה ולהוכיח שאין להם עבר פלילי בנוגע לעבירות מין, אם הם מעוניינים לעבוד עם ילדים.

במקום לקיים "סדנאות למניעת חיזור אלים" כפי שעושים כבר יותר מעשור בבתי הספר בארץ, הייתי ממליץ להורים להתחיל להציב גבולות יותר ברורים לבנות שלהם, להתערב ולהעניש יותר, להיות מודעים איך הבנות שלהם מתנהגות, איך הן מתלבשות, לאן הן הולכות ועם מי הן יוצאות, כי מה שקורה בסדנאות האינדוקטרינציה הפמיניסטית האלה, שהבנות רק מקבלות מגיל צעיר את המסר שהן מראש בעמדת כוח שהן יכולות תמיד לנצל ולתמרן לטובתן ולשלוף מתי שבא להן את הקלף ש"אם לא תעשה מה שאני רוצה, אני אגיד שאנסת אותי!".

בשיא חוצפתה bosmat גם כותבת לי שרק גברים הם אלימים ו"רק גברים אונסים" כי (כלשונה) "יש להם פין", אבל המציאות מוכיחה שיש יותר מדרך אחת ויחידה להתעלל ולנצל מינית ונשים בפועל מנצלות מינית ואונסות קטינים לא פחות מאשר ההיפך, כפי שהוכח בחו"ל. ההבדל היחיד הוא שהחוק בישראל כלל לא מכיר בעבירת אינוס שבוצע ע"י אישה, בגלל ארגוני הנשים ובייחוד "מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית" שחסמו וטרפדו כל ניסיון לתקן את החוק, בטענה מטומטמת ובלתי מציאותית כאילו התיקון עלול "לאפשר לאנסים להאשים את הקורבן שגרמה להם לחדור לגופם". זכרו שהתיקון בכלל התייחס לעבירות מין שנשים ביצעו בקטינים!!


במציאות כיום הבנות אלימות לא פחות מהבנים, רק שנוטים לוותר להן בגלל דוקטרינה פמיניסטית גורפת שגורסת אוטומטית שכל אישה/נערה שמבצעת פשע מגניבה, וונדליזם, פריצה ועד תקיפה, ניסיון רצח ורצח, היא בעצם "קורבן של נסיבות חיים קשות" ולכן מוותרים להן מראש - מכאן הפער העצום בכמות האסירים הגברים לעומת האסירות הנשים, וזה בעצם ההבדל היחיד בין עבריינות נשית לעבריינות גברית!


בתחילת השנה למשל היה קמפיין לעידוד צעירים להתגייס למשטרת ישראל ובו כיכבה שוטרת שסיפרה שבנעוריה הסתבכה עם החוק ו"עשתה שטויות". שאלתי את עצמי מה הכוונה ב"שטויות"?? גניבות? פריצות? וונדליזם או אולי בעצם אלימות פיזית??? המקרה שלה רק מוכיח שבישראל מוותרים לנשים על ימין ועל שמאל ומאפשרים להן להתקדם בכל מחיר, בזמן שלנערים שהסתבכו עם החוק עושים את המוות עם ענישה הרבה יותר מחמירה שמשאירה להם כתם לכל החיים!


נסו לדמיין לעצמכם שוטר מספר בגאווה: "בנעוריי עשיתי שטויות ונחשדתי באונס נערה... אבל הקצין במשטרה האמין בי ונתן לי הזדמנות שנייה והנה גם אני היום שוטר"...


כריסטינה הוף סאמרס, מרצה לפילוסופיה וסופרת מבריקה מארה"ב, מתארת בספריה באופן יסודי ומעמיק כיצד הפמיניסטיות מתארות נערות כ"בעלות מעלות מוסר נעלות משל הבנים", וכיצד עושה זאת במיוחד קרול גיליגאן, אותה היא מתארת ממש כשרלטנית ומאחזת עיניים שיש עליה המון ביקורת בקרב המומחים האמיתיים בתחום פסיכולוגיית ילדים ונוער, כמו למשל כריסטופר לאש שכותב לגבי "מחקריה" של גיליגאן וחברותיה הפמיניסטיות:


They would have done better to remind themselves, on the strength of their own evidence, that women are just as likely as men to misuse power, to
relish cruelty, and to indulge the taste for cruelty in enforcing conformity


ייתכן שתיאוריה של bosmat לגבי "נערות הן תמימות ומתוקות" מתאימים לתקופתה לפני כ100 שנה, ואיני חלילה אומר זאת בציניות כי מבחינות רבות אני מקנא באנשים שחיו חיים פשוטים יותר לפני 100 שנה, אך כיום המציאות היא זוועתית ומחרידה ומפחידה יותר מכל סרט בסגנון "התפוז המכני" יכול לתאר, ואשמות בכך בעיקר הפמיניסטיות: הן אלה שהשחיתו ומשחיתות את החברה על כל גווניה ומגזריה!


ג'ק


קישורים בנושא:

תלונות כזב על אונס - מכת מדינה

חפש את האישה גם מאחורי בני הנוער

ספר חדש חושף את תופעת עלילות האונס

  

נכתב על ידי , 26/11/2015 11:29   בקטגוריות אונס, איומים, אלימות, אפליה, בנות, דיון, הטרדה מינית, זוגיות, חברה, חוק, חיים, חינוך, ילדים, מגדר, מיגדר, מין, מניפולציות, נשים, סקס, סחיטה, פמיניזם, פמיניסטיות, פסיכולוגיה, פשע, שטיפות מוח, שטיפת מוח, שיוויון, שקרים, תלונות, תקשורת, אהבה ויחסים, אקטואליה, בית ספר  
הקטע משוייך לנושא החם: המלחמה בהטרדות המיניות
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





20,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjack_nukem אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jack_nukem ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)