לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

tips for yor


עזרה,יעוץ,בקשות,שאלות ותמיכה או בכל בעיה אחרת תקבלו פה עזרה (:

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

פוסט עם בעיות וייעוץ (:


 

שאלום (:

כאן המייעצת

סורי על ההתעכבות...אני טסה לחו"ל עוד יום וחצי ויש לי מלא דברים להספיק..

אבל איכשהו אני מצליחה להגיע למחשב ולעזור לכם (:

אתם מוזמנים לשלוח בעיות נוספות...ככה איהיה פה ואוכל לייעץ לכם מכל ה3>

 

 

לבעיות של הפוסט..

בעיה מ'ס 19

שולח\ת: חסוי

יש לי ילדה אחת בכיתה שאני חושב שאני אוהב אותה... כאילו, אני אוהב אותה אבל אני לא שלם עם זה לגמרי לגמרי...   אז היא יחסית ידידה שלי אבל אנחנו לא מדברים כל כך הרבה.  אני חושב שהיא כבר שמה לב שאני די אוהב אותה.  
אז ככה, אני חייב לעשות משהו אבל אני לא יודע בדיוק מה לעשות וחברים שלי אומרים לי להציע לה חברות, אבל אני לא רוצה סתם ככה, אני רוצה לעשות משהו מיוחד. 

אני לא יודע מה לעשות ואני מבולבל בקשר למה שאני מרגיש כלפיה, אבל אני חושב שאני אוהב אותה...

מה לעשות? מה להכין? איך להציע לה ואיפה?  

          תודה.

 

 

פיתרון לבעיה:

וואוו (:

אני חייבת לציין שאתה נורא חמוד ומתחשב (:

לא כל בן מתכנן את זה מראש ועם כ"כ הרבה מחשבה והשקעה.

אין הרבה כאלה.

ואל תיקח את זה באופן רע....להפך, זו מחמאה (:

אמ...טוב

קודם כל אמרת שאתם ידידים, בערך...ושאתם לא מדברים הרבה..

אז אני הייתי מציעה לך לחכות קצת זמן...

לדבר איתה יותר..להכיר אותה..

להתחבר אליה קצת יותר ולא לקפוץ עליה פתאום עם הצעת חברות..

גם סביר להניח שהיא לא תסכים לך ישר...היא בטח תאמר לך שהיא צריכה לחשוב על זה או שאתם בכלל לא מכירים.

וזה נכון.

אל תקפוץ עליה עם זה....לרוב הבנים זה בא נוברא בקלות...יאללה בוא נציע לה חברות...

מכירים? לא מכירים? זה לא משנה....להפך...

גם לא ייצא מזה כלום אם אתה אפילו לא מכירים...זה לא נקרא אהבה.

לך תדע...אולי תגלה שהיא לא כזאת נחמדה כמו שהיא נראית?

אבל נקווה שכן..חח...

אמ...אני לא יודעת עוד כ"כ מה לומר לך לעשות כי אתה צריך להתאים את זה אליה...למשהו מיוחד שהיא אוהבת.

כל בת זה משהו אחר (;

נכון לעכשיו לך..תדבר איתה...ותנסה להכיר אותה יותר מקרוב (:

שיהיה לך בהצלחה (:

333>

 

 

 

בעיה מ'ס 20

שולחת: אמנדה

הבעיה: יש לי חברה ואני לרוב איתה והיא כל הזמן עושה הצגות ומביכה אותי מול כל הכיתה ! ניסיתי להגיד לה את זה כמה פעמים וזה ממש לא עוזר. היא לא מקשיבה לי. תוכלי להגיד לי מה לעשות ? איך להגיד לה את זה נכון ושלא תעלב מזה? (ופרט מאוד חשוב - היא רגישה ולכן אני רוצה להיות לא הכי כועסת כי היא תיעלב) תודה מראש, 33>

 

פיתרון לבעיה:

אוקיי,

יש לי חברה ואני לרוב איתה אומר שאתן חברות טובות?

או שאתן סתם אוהבות להסתובב ביחד?

אם אתן חברות טובות אז זה עוד יותר חשוב לדבר בעדינות...שהיא תבין את זה נכון.

אמ...אין הרבה מה לעשות חוץ מבאמת לדבר איתה...

קחי אותה לצד ותסבירי לה מה שאמרת לי...שהיא עושה דברים שהיא אמנם לא שמה לב אליהם אבל הם נורא מפריעים לך.

ואת לא רוצה לנתק את הקשר...להפך..שהוא נורא חשוב לך ובגלל זה את אומרת לה את זה.

וחשוב לך שהיא תקשיב גם לרצונות שלך.. ושאם את מבקשת..שתכבד את זה...

את לא צריכה להגיד לה את זה בעצבנות ולהתעצבן עליה שהיא לא מפסיקה וזה מציק לך...

...אולי היא באמת לא שמה לב לזה?

אז תגידי לה את זה באופן שהיא תבין. מבלי להיפגע.

שזה מביך אותך ואת מבקשת שהיא תפסיק...

אני בטוחה שהיא לא תוכל להתעלם ממך אם היא תראה שזה באמת חשוב לך (:

המוןהמון בהצלחה (:

333>

 

 

בעיה מ'ס 21

שולחת: דניאל

הייתי בחוג ריקוד והיינו מחולקים שם לשתי קבוצות (מבחינת חברויות)והבנות בקבוצה השנייה הן היו נחמדות והכל אבל לא התחברנו.
ועכשיו הם איתי בשכבה והחברות הכי טובות שלי איתם בכיתה ואני הייתי רוצה להתחבר איתם אבל אני לא יודעת איך

תודה מראש
דניאל

 

פיתרון לבעיה:

טוב, אמ...

את עדיין בחוג ריקוד ההוא?

כי אם כן אז זו לא בעיה (:

הרי את בקבוצה שלהן...תנסי להיות חברותית ולתת להן עוד הזדמנות...

עם הזמן את כבר תתחברי אליהן (:

אם לא...את לא צריכה להתייבש ..הרי את מכירה אותן..

וחברות שלך בכיתה שלהן אז סביר להניח שחברות שלך יכירו אותן גם...

אז זה מעולה ותוכלו להסתובב יחד...

הכי חשוב בלהכיר ילדים חדשים..בכל מקום...הכי חשוב זה להיות פתוחה וחברותית...

אם את רואה שאת לא משתלבת אל תלכי ישר לצד ותתבודדי...

להפך, זה הזמן להיכנס פנימה...

וחשוב להיות חברותית (:

תני להן את התחושה הזאת...לפחות בהתחלה (:

תדברי, תשתתפי, תצחקי, תחייכי..

התחברות נעימה (;

בהצלחה (:

333>

 

 

 

 

שאר הבעיות יעלו בפוסט הבא (:

שיהיה לכם חג סוכות שמייח D:

תחשבו טוב, יהיה טוב

אוהבת,

333>

 

 

 

נכתב על ידי , 1/10/2009 20:46  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtips for you - המייעצת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tips for you - המייעצת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)