לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

פוסט 6 XD


 

סוכות שמחח!

החלק של מני:

דוגמניות:

    

    

    

    

 

מצויירים:

    

    

    

 

פרחים:

    

    

    

 

קייטי פרי:

     

     

   

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 החלק של דנה:

מיקס כוכב נולד 7:

[דניאל תבורי , דניאל ברזילאי , עומר אדם]

    

    

    

    

ארנבים:

    

    

    

    

    

    

טקסטורות:

    

     

    

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

החלק של דניאל:

The Black Eyed Peas

ניסיתי סגנון חדש, מה דעתכם?

     

    

קייטי פרי

    

    

    

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

אנחנו יודעים שיצא לנו פוסט קצר,

זה בגלל שכבר אין לנו יותר חשק להמשיך עם הבלוג.

ממתי יש לנו 30 כניסות ביום? אני (דניאל) זוכרת שהיו לנו 150 כניסות ביום, איך זה ירד כ"כ??

אני ממש מאוכזבת ושוקלת לסגור.

אולי זה סתם בגלל שרע לי כי אני עכשיו על קביים *פלייז אל תשאלו למההXD*

אבל בכל זאת....

אנחנו מחפשים שותפים :

-רציניים

-שלא יפרשו לנו אחרי שבוע וחצי וימציאו לנו תירוצים מהתחת

-אחראים

-גיל 12 ומעלה.

 

אז מי שחושב שהוא עומד בתנאים הבאים, נא לשלוח לנו פרטים בתגובות,

רק בתגובות. אם אתם נראים לי טובים רק אז אני (דניאל) יוסיף אותכם לאייסי\מסן שלי.

ד"א- כל הבקשות וכדומה, רק למסן\אייסי שלי (דניאל)!

אני מייסדת הבלוג ואני קובעת מי יכנס ומי לא.

חח יצאתי שטלתנית אהע? אל תתייחסו אני פשוט מעוצבנת עכשיו

 

שם-

בלוג (אם יש)-

גיל-

אימייל-

מסן\אייסי(חובה)-

את העבודות תשלחו לי רק אחרי שאני יוסיף אתכם למסן\אייסי.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ד"א, ישלנו כמעט 50 מנויים!! תודה לכולםםם33>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

מנהלת מנטה עיצובים.

molen_team בפוסט לכבוד ראש השנה (:

אלה | ella - הכל נמצא כאן !

Design For Desire ™

All the Style

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

חתימה להשלמה :ע"י מני

עד 5 השלמות!

1.

2.

3.

4.

5.

 

משחקים:

מותר להשתתף במשחק אחד בלבד!!

מה כתוב? ע"י מני

 

1-

2-

3-

4-

5-

6-

7-

 

עיוותים: ע"י מני

 

1. מפורסם- ע"י-

 2. מפורסם- ע"י-

3. מפורסם- ע"י-

4. מפורסם- ע"י-

5. מפורסם- ע"י-

6. מפורסם- ע"י-

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

כמה יש? ע"י דניאל

1. 2. 3. 4. 5.

מה כתוב? ע"י דניאל

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.

 

מבצע חזירונים: ע"י דניאל

    

מימין לשמאל.

1-

2-

3-

4-

5-

 

 

כנסו לבלוג האישי של מני!

It's my life

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

עד לפוסט הבא,

נכתב על ידי , 6/10/2009 21:17   בקטגוריות Katy Perry, The Black Eyed Peas, אופנה, דוגמנויות, דוגמנות, דוגמניות, דניאל ברזילאי, דניאל תבורי, חיפוש שותף\שותפה, חיפוש שותפות, חתימה, חתימה להשלמה, חתימות להשלמה, טקסטורות, טקסטורות לכפתורים, טקסטורות לכפתורים: פאטרן\אור\צבע\טקסט, כפתורים, מבצע, מיקס, מיקס כוכב נולד 7, מצויירים, סוכות, עיוותים, עומר אדם, פוסט 6:), ציורים, קייטי פרי  
3560 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של zDAzUEDeJE ב-29/11/2014 01:42
 



לדף הקודם   
דפים:  

7,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIcons Planet team אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Icons Planet team ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)