לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הבלוג של ור’קה!!



כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

זהו,זה כבר הגבול!


אני אוהבת את אמי כמו כל אחד אחר אבל די,נימעס! כמה אפשר לרחם על עצמך?!(תכף תבינו על מה אני מדברת)

אני ואבי ראינו סרט (2012, דרך אגב) ואמי התחילה להתלונן שאף אחד אף פעם לא עוזר לה בניקיון הבית והתחילה באיומים שלה "אולי כדי לי בכלל לעזוב את הבית כי אף אחד לא מתחשב בי" אז אני,בכבודי ובעצמי הלכתי לשטוף כלים. הפשלתי שרוולים וכבר לקחתי צלחת אחת והיא אומרת לי:"את צופה בסרט? יודעת מה?! אני לא אפריע לך! לכי ותצפי בסרט ה-(היא לא באמת קיללה אבל אני בטוחה שעמוק בפנים היא רצתה מאוד לקלל)" ופה אני מזה התעצבנתי! בחיים,אבל בחיים לא טרקתי את הדלת להוריי אבל הפעם .. אה.. אמא נכנסה עכשיו והביאה לי תפוחים... מה קורה פה? האם זו הייתה התנצלותה? כי זה לא נישמע ככה. היא אולי הביאה לי תפוחים אבל לא בחיוך... מישהו מוכן להסביר לי את הסיטואציה שאני נימצאת בה ?

ועכשיו לנושא אחר: קיבלתי מאה בערבית,אני לא מאמינה! רוצים לראות את הציונים שלי בתעודה של מחצית א'? אתם לא,אבל אני אראה לכם בכל זאת,למרות שאני די מאחרת...
עכשיו,קבלו במחיאות קפיים את הממוצע שלי בכל המקצועות:85! יוהו,אני גאונה!!!

תנך: 79 טוב
ספרות:82 טוב
הבעה:90 טוב מאוד
הסטוריה:87 טוב מאוד
ערבית:90 טוב מאוד
מדעים:95 מצוין
מתמטיקה:75 טוב
אנגלית(הקבצה א'):93 טוב מאוד
חינוך גופני: 78 טוב
ג'אז: 90 טוב מאוד
בלט קלאסי:86 טוב מאוד

אתם בטח תוהים למה יש לי את שני המקצועות האחרונים,אז זה בגלל שאני במגמת/כיתת מחול! אויה! everybody dance now!!

עוד משהו:
ילד קטן הולך חזרה מבית הספר ועובר דרך החניה של ההורים שלו:"יש! ההורים בבית!"
ילד מתבגר הולך חזרה מבית סיפרו ועובר גם כן דרך החנייה של ההורים שלו:"אויש,ההורים בבית"
מה דעתכם?האם אני שומעת מחיאות כפיים? או קולות של צרצרים?
טוב,נתראה...
נכתב על ידי , 19/2/2010 19:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



168
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזהלאמשנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זהלאמשנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)