לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הבלוג של ור’קה!!



כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010


חרא,דווקא לנו,מכלללל השכבות,דווקא לזייניקים (כיתה ז',למי שלא הבין!) רוצים לדפוק את החיים ע"י מבחן מפמ"ר מטומטם....אני אפילו לא יודעת מה הראשי תיבות האלה ולמה בכלל מיועד המבחן,אני רק יודעת שהוא ארוך יותר וקשה יותר. והכי מעצבן,שזה בכל המקצועות ובנוסף לפני המפמר עצמו יש את ה"דמו-מפמר" שאותם אנחנו כבר עברנו...והיום היה לכל המדינה את הסבל שעוברים בגיהנום המפמר במתמטיקה!!!!
ולמזלי הרשו לי לא ללכת היום ("הרשו" זו מילה יותר מדי עדינה) לבית-הספר בגלל שהוריי הנכבדים גילו זאת...ועכשיו,מהבוקר עד הערב ישבתי לי עם אבי (הניכבד,איך אני אוהבת את המילה הזו!) ופתרנו תרגילי אלגברה,שטח,היקף,משוואות,מרובעים,משולשים,חוצי זוויות,תורת ההסתברות וניסינו ליישב כמה נושאים במוחי הקט (שלא תבינו לא נכון,אני די בסדר בלימודים,אבל משום מה , מת' זה לא הצד החזק שלי...).
ועוד אבי הבטיח לי שבחופש שבועות הוא ייתן לי עוד תרגילים כדי שאני אזכור הכל,אבל בינינו,האם תלמידה שקיבלה נכשל במבחן דמו מפמר ובמבחן שלפניו 62 יכולה להעפיל על גורדי השחקים של ציוני ה-90+??? (אני לא יודעת מה כתבתי הרגע אבל ניזרום...)
בקיצר,יש לי עתיד לא כלכך זוהר במתמטיקה...אבל אני אשתדל!

אז...תאחלו לי הצלחה ותצאו מהבלוג הזה מיד,הבנתם?!

נכתב על ידי , 18/5/2010 01:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





168
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזהלאמשנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זהלאמשנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)