לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Me , Myself , And I



Avatarכינוי:  -AlonaSEX-

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

עדכון כזה DDDDD:::::


היילו לכולם <:

הפעם אני לא אגיד שחזרתי לעדכן את הבלוג כמו תמיד כי אני כבר יודעת שאחרי פוסט אחד או שניים אני שוב אעזוב כי אני עצלנית :C

אז בלי הבטחות XD

-

3 חודשים שלא עדכנתי (בעיקר בגלל הבגרויות).XD

אז אני אתמצת בקצרה את החודש ועוד D:

בזמן האחרון התחלתי לחשוב "מי אני " כןכן זה נשמע מפגר אבל אם תחשבו לעומק על עצמכם ועל ההתנהגות והמעשים שלכם אתם תמצאו דברים מעניינים..פשוט תנסו להסתכל על עצמכם מהצד כאילו זה לא אתם ומה הייתם חושבים על זה

 אני למשל החלטתי לנתק קשר עם מי שהייתי מסתובבת איתם בעיקר בגלל זיוני שכל וסתם כי ממש נמאס לי מהם וגיליתי שאני יותר מאושרת ככה <:

אני בנאדם חלש.

אני יודעת אתזה.

אני לא צריכה שאנשים יגידו לי את זה .

ואני פשוט יודעת שאני צריכה להשתנות.

*אני לא יודעת למה אבל פתאום אשכרה חשבתי על זה לעומק*

טובנו נושא אחר לא רוצה להתקע בנושא הזה ^ יותר מידי ...

גיליתי התמכרות חדשה שלי (לא סיגריות חדשות XD):

סאות'פארק DDDDDDDDD::::::
טוב תכלס מי לא מכור לזה....

אריק מצחיק DD:

~חרישה על כל הפרקים~

-

טוב אז ב3.6 החלטתי ללכת עם ויקי וז'אנה לאירוע של רד בול (רד-בול פלוגטאג משו כזה S:)

אז אני וויקי נפגשנו ולקחנו אוטובוס לתחנה המרכזית ובאוטובוס היה זקן אחד שצילם אותנו והקשיב לשיחות שלנו S:

ויקי כזה אומרת לי "אלונה תזרמי" ומתחילה לספר שאבא שלה לקח אותה לקריאה שהייתה בעבודה והוא לקח אותה עם ניידת כי הוא עובד במשטרה XD

וכל הקטע שזה נכון XD

ישבנו הכי אחורה באוטובוס איפה שיש 5 מקומות ונכנסו 2 ערסים וישבו דווקא לידינו והתחליו לדבר איתנו XD

פתאום הזקן הזה כזה "תזהרו מהם למה אבא שלה שוטר" אני וויקי מסתכלות אחת על השנייה בפרצוף של "אוקיי הוא באמת STALKER" XDDD

טוב כשהגענו לגני יהושוע תפסו אותנו חבורת צלמים ורצו לצלם אותנו אנחנו כזה "טוב למה לא"

הם התחילו לצלם אותנו ואנשים עוברים ומסתכלים עלינו כי זה אשכרה נראה כמו סט צילומים ~צלמים מקיפים אותנו~

הייתי מפרסמת פה את התמונות אבל אני לא יכולה מהסיבה הפשוטה שהצלם עוד לא שלח לי אותם ><

 

וווהוווו סופסוף החופש הגדול D:

SUMMER 2011 HERE WE COME 

הזדמנות להרוויח כסף ולקנות הרבה מ-א-ו-ד דברים שאני רוצה  מזל שמצאתי עבודה עם אולה הסקסית ♥

-למי ששואל איפה  העבודה זה במסעדת חוף בת"א <:-

להלן חלק מהדברים הרצויים :

 -חצאית בסגנון יפן *המשובצות האלה* כלכך ראאאררר

-ספטום ...אולי אני עוד לא סגורה על זה D:

-תליונים מגניבים כאלה עם סמלים של מיסטיקה *עזבו אני מכורה לזה*

-כמובן המוןהמון בגדים ואקססוריז ♥

-ועוד מלאמלאמלא דברים שאינלי כח לפרט XDDD

 

טובנו פיקס D:


 

 


 כמו שאמרתי תליונים של מיסטיקה ^




אח אח אקשנים של פוטושופ D: לצערי הדבר היחידי שאני יודעת :< מישו מתנדב ללמד אותי פוטושופ?

טוב בינתיים זה הכל D:
סורי שיש כלכך קצת תמונות :<<<<
תגובות יתקבלו בברכה D:

נכתב על ידי -AlonaSEX- , 22/6/2011 23:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זאתי :P ב-24/6/2011 14:00
 



לדף הקודם   
דפים:  

5,787
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-AlonaSEX- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -AlonaSEX- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)