לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

" תקופת הנעורים "


אנחנו שתי כותבות בנות 16 וחצי מהרצליה,עדי קדוש ונטלי מאיר... אנחנו מנסות לכתוב סיפור ראשון ומקוות שתאהבו ,הסיפור יהיה מותח וממש לא צפוי כמו רוב הסיפורים בישראבלוג... אנחנו נעדכן כמעט כל שבוע...בהתאםם לקוראים.. אנחנו נשמח אם תגיבו ותגידו מה דעתכם ,ו

Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

פרק 6:


זה היה רוני....לא שהייתי מופתעת כי מהתחלה לא ממש הסתדרנו..

רציתי ישר לענות לו והוא ישר הלך.. אז כבר העדפתתי לא לצעוקק כי מספיקק כל בית ספר יסתכל עליינו..

אני: בואי בואי נחזור להחליף בגדיםם מיצינו לא??

אלין : לא מה פתאום רק התחלנו...

אמרתה את זה תוך כדי שנופפה לכולם כאילו היא איזהה סלבסס..ואני כמובן שהלכת איתה ולא ציייצתי..

הגעתי לכיתה ענבל כבר הייתה שםם.. גם היא נבעללה ממהמראהה שלי.. אבל אמרה לי ..

ענבל: זה לא כזה נורא תרגעי..=]

אני:היית צריכה לראות את המבטים של כולםם כאילו מה קרה...??

ענבל: לא נוראא יום אחדד לא יקרה כלוםם אבל מחר תחזרי לעצמךך כן...

אני: נוווווווווו מה נראה לךך...????!?!!?!?!?!

ענבלל: חחחחח

אני: חחחח

.____: שקטטטט!!!!!

אני: טוב סליחהה...

עבר שעה והתחילה ההפסקהה ... ירדנו לקפיטרייה ראינו שם את מירי ואלין.. הזמנו בורקס ושוקו... ואחר דקה כל הבנים באוו...

מיכאל,עידו,עידן למרות שלא דיבר עם אלין,ורוני..=\

כולם ישבו ליידנו והיה מקום ליידי ודווקא רוני ישבב שםם..

אני: אוףףף

רוני: יש בעייה?

אני: לא דיברתי אל הקיר..=]]]

רוני: או.קיי וואטאוור=\\\

אני:כןן כןן...

רוני: אז מה את מתכוונת הרבה זמן לאמץ את הלוק החדיש הזה.?

אני:נראה כמה שיבוא לי.. למהה??

רוני: סתם מתעניין..

אני:אתה מתעניין?

רוני: כן למה מה יש??

אני: לא סתםםם סתם...

היה צלצול וכולנו עלינו לכיתותת!!

באמצע השיעור צלצל לי הפלא.. זה היה גיא..

אז ישר הלכתי "להתפנות"

אני: הלו..

גיא: למה לקח לך שעה לענות??

אני: הייתי בשיעור.

גיא אה.. את שומעת בא לך היום לצאת אני יביא כמה חברים וגם את..?

אני: אהה אני גם יביא חברייםם אין לי בעיה..=] חחחחחח

גיאא: אה.. חברות חחחחח

אני: אה אוקייי=]]

גיא: טוב אני חייבת לחזור לשיעור נדבר ביי מאמי..=]

גיא: ביי מותק..

אני: אתן שומעות היום נצא עם גיא ועם החברים שלו זה שכמעט דרס אותי ואת אליןן

אליןן: חח סבבי..

ענבל :או.קיי

מירי: בכיףף

נפרדנו לשלום וכל אחת הלכה לביתתה...

שעה:18: קמתי משינה עמוקהה.. ונכננסתי להתקלחח לאחר רבע שעה יצאתי.. לא היה לי מושג מה ללבוש והייתי רעבה אז אמרתיי שאני ירדד לאכול ואחרי זה ייבחר בגדים כי יותר קל לבחור על  בטן מלאה..=]

אכלתייי סללט עננק עם הרבה רוטבב אלףף האיים כי הייתי חייבת לשמור על הגזרה טיפה עליתי..=\\

עליתי לחדר ולבשתי..חצאית מיני שחורה של קאסטרו עם חולצה של נייק ונליי עקבב גבוהות לבנות..=]

התאפרתי .. עשיתי פןן לעצמי ככה בקטנה.. ואמרתי לאמא שתקפיץ אותי ל"אינדיגו" (פאב)

הגעתי וכבר כולם היו שםם.. גידי אמיר וסתיו (חברים שלו חמודים כאלו..)

אלין לבשה ג'נס של דיזל וסטרפלס שחור ונעליים שטוחות בובההה. ענבל לא באה היא הייתה אצל עידו חבר שללה עד שסופסוף שחררו אותו מהצבבא היא הלכה אליו.. ומירי לבשה שמלה חמודה של פוקס ונעלי עקב של TOGO.

נכננסנו תפססנו שולחנותת.. וישר אחרי זה כל הבניםם ... הקימו אותנו לרקווד .. רקדנו קצצתת וארחי כממהה דקוותת.. ענבל לא הרגישה טוב אז נאללצנו ללכת ץ... אמרנו לבנים שאנחנו מצטערותת .. גיא אמרר שהוא עוד יהיה איתי בקשר נתן לי נשיקה קטנה בלחי והלכגכנו.. לקחנו מונית ונסענו כל אחת לביתתה..

הגעתי הבייתה ולא הייתי כ"כ עייפה.. נכננסתי לאייסי:

סטטוס: פה חזרתי עכשיו מאינדיגו..=]

רוני: איך היה?

אני: טובבב... למה מה אתה רוצה?

רוניף מה יש לך מאז שהכרנו את ראה אלי מה עשיתי לךך.?

אטני: נכון אבל תנסה לזכור איך הכררנו..

רוני: אוי נו זה היה סתםםם בצחוק אני מצטער עם פגעתי בךך..

אני: טוב..

רוני.. מה טוב?

אני : טובב מה אני יגיד לךך..

רוני.: מזומורת מה להגיד לי .. את צריכה להגיד לי שגם את דלוקה אליי.. ובא לך שנכיר קצת יותר.

אני: אמ... מההה??

רוני: לא חשוב : (ובליבו הצטער קצת שאמר את זה ככה דרך האייסי ולא פנים מול פנים)

אני: שמע אולי נדבר מחר כי אני טיפה עייפה. או.קיי זה לא שאני מתחמקת אבל עדיף שנזבר מחר פנים מול פנים..

רוני: טוב צודקת לילה טוב..=]

אני:ליללה טוב..=]

הייתי טיפה בהלם ניסיתי לא לחשוב על זה.. העדפתי לישון ושכבר מחר נסדר את העניינים.. תוך חצי שעה נרדמתי..=]

הסוף..אהבתן?

נכתב על ידי , 20/8/2009 13:15  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,632

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל" תקופת הנעורים " אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על " תקופת הנעורים " ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)