לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אלון




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009


שלום אנשים

אז הרבה זמן יחסית שלא עדכנתי את הבלוג...התחלתי לעבוד אז אין לי כל כך זמן.

עבודה,לימודים,חברים,משפחה...לפעמים אני לא מוצא רגע עם עצמי לבד.

לא יזיק לי חופש קטן.טוב אני כבר בכיתה י"ב אז צ'יק צ'ק וזה נגמר.

מחר אני אעדכן בצורה מסודרת יותר ולבינתיים הנה משפט שאני מאוד מאמין בו.

 

"work like you dont need the money
dance like no body watching
and love like you never been hurt"

 

למדו את המשפט!

יישמו אותו.

תהיו אתם,וודאו זאת בכל יום שעובר.אל תנסו לרצות אף אחד!

אוהב אתכם מאוד...

נכתב על ידי , 2/9/2009 20:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 32



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלון... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלון... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)