לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פורטרט עצמי


wouldn't it be ironic, to die in the living room?

Avatarכינוי:  Harper

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

אושר ודיסקים


אתמול נסעתי לרחובות. חנינו בקניון ועברנו בו בלי תכנון לקנות משהו כי אנחנו צריכות להגיע לע' בקרוב. ואז, נכנסנו לצליל. יצאתי ברכישה נחמדה של 3 דיסקים שמאוד רציתי והם:

1. רג'ינה ספקטור- soviet kitsch

2. הפסקול של דמדומים

3.הפסקול של ירח חדש

יאי!! איזה אושר זה, שעכשיו אני מחכה שהם כולם יעברו לאייפוד. שירים מעולים!! D:

 

חוץ מזה אתמול הכנתי 30 עוגיות עם נ' לחברה אחת שלי שיש לה היום יומולדת. והפלא וופלה, זה יצא טעים (!).

ואני עדיין בשוק מהעובדה שלא שרפתי את המטבח של נ'.

 

Harper

נכתב על ידי Harper , 8/1/2010 15:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מוזיקה :)


אני בפוסטים הקודמים לא נחלתי הצלחה בנסיון לשים קליפים, ועכשיו עם העריכה החדשה, אני מצליחה אז החלטתי לשים שני קליפים שנורא רציתי לשים ופשוט לא הצלחתי! D:

 

תהנו :)

 

Regina Spektor-Us (אני יודעת שזה נראה מפחיד, אבל זה לא)

 

 

 

Her morning elegance- Oren Lavie

 

 

Harper

נכתב על ידי Harper , 6/1/2010 13:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עבודה. והרבה.


הגעתי להחלטה. היום נחתה עליי רוח ההשראה בזמן שדפדפתי בדפי העיתון ראש1 של חברה שלי (אני יותר אוהבת מעריב לנוער, אבל זו רק דעתי..)

וראיתי שם בגדים, בגדים ובגדים. הבנתי שאין לי מספיק בגדים יפים שאני אוהבת ושאני לא סובלת את האופנה הנוכחית (סקיני, שחור, נוצץ, צמוד וניטים. שנות השמונים..) ושאני רוצה ליצור לעצמי את הבגדים, אז הגיתי תוכנית:

לסבתא יש מכונת תפירה לא בשימוש. ואני מוכנה לשים אותה בחדרי. בדים וחוטים- תקציב מכל החגים שבהם קיבלתי מלא כסף מסבא וסבתא היקרים.

לשכנע את אמא- החלק הכי קשה בעולם- בערך הצלחתי. אני צריכה לשיים את העבודה הענקית באנגלית ואני אהיה בסדר.

אז.. יאלה לעבודה! אני אסיים תוך כמה ימים את העבודה ואז אני אתחיל במבצע:

"ב.ש.ה.ו.ג.ב." (בגדים שאני הכנתי ואני גאה בזה). (:

 

Harper

נכתב על ידי Harper , 6/1/2010 12:27  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דם ופרסומת


היום לקחו לי בדיקת דם. בניגוד לרוב האנשים שאני מכירה שהם מתעלפים,בוכים, זועקים לעזרה מהאימאימאימא שלהם ואחר כך חלק מקיאים ,אני הייתי בסבבה. בהתחלה לא הסתכלתי כי אני לא מאוד מעוניינת לראות את האחות דוחפת מחט לתוך הוריד שלי אבל אחרי שהיא דקרה אותי, הסתכלתי מתוך סקרנות. (זה אולי יישמע לכם מגעיל אבל אותי זה משעשע) ואני חייבת להגיד, לדם שלי יש צבע יפה!

 

אם עדיין לא סגרתם את החלון או הקאתם או סתם הגעתם למסקנה שאני מזוכיסטית, משוגעת וכנראה חולה בשפעת החזירים (אני לא הדבר הראשון והשלישי. על השני אני לא סגורה..) אז... היי! טוב, כפי שאתם יודעים (אם קראתם ועקבתם אחריי, מה שאני לא בטוחה שמישהו עושה) או שאתם לא יודעים, אני חיה בחיפושי מוזיקה טובה כדי להרחיב, לגוון ולא להשתעמם. בהוט 3 תמיד יש פרסומות אם שירים ממש טובים (רגע, אני מגיעה לעיקר!) ואני ואוחתי (זה כינוי- יענו - אחותי) תמיד מנסות למצוא את השירים. אז הפעם מצאנו! D:

 

למרות שאני לא מעריצה גדולה של ה-arctic monkeys, אני חייבת להגיד רק שאני אוהבת את השיר.

 

Arctic Monkeys - 'Fluorescent Adolescent'

 

ולסיום:

 

Cheer up! The worst is yet to come

 

הא-הא! הצלחתי לשים קליפ!!!!!

 

Harper

נכתב על ידי Harper , 3/1/2010 13:52  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHarper אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Harper ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)