לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פורטרט עצמי


wouldn't it be ironic, to die in the living room?

Avatarכינוי:  Harper

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

Tomorrow!


לפני שאני אתחיל בהתלהבות של מה שאני עושה מחר אני רק אגיד שכרגע אכלתי דוב גומי בצבע ירוק ודוחה לגמרי.אוף, חשבתי שהם טעימים!

טוב, אז מחר. מחר אני הולכת לראות את.. תופים תופים תופים... רוחות חג המולד! סתם סתם אני צוחקת, מחר אני הולכת לראות את דמדומים 2!! יאי!!! איזה אושר! אחרי שערגתי לסרט מאז ששמעתי על זה שהתחילו לצלם אותו ואחרי שקראתי את כל הרביעייה (ראשון ושני בעברית והשלישי והרביעי באנגלית) אני מתרגשת! כבר החלטתי שאני קונה פופקורן למרות שהוא משמין ואולי אביא לעצמי ולנועה חברתי שקית עם מרשמלו ^.^

עכשיו, הבעיה היחידה שלי היא תהיה: מה ללבוש..

ללבוש או לא ללבוש, את הבגד הזה, זו השאלה!

איזו התרגשות! יוהו!

נכתב על ידי Harper , 9/12/2009 15:54  
1915 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Music


יש הרבה סוגים של מוזיקה בעולם. יש גם הרבה קליפים טובים בעולם. אבל קליפ כזה לא תמצאו.. קליפ פשוט יפה, והוא גם מועמד לפרס גראמי לקליפ הטוב ביותר 2010 .. Her Morning Elegance / Oren Lavie .. חפשו אותו ביו טיוב ^.^

http://www.youtube.com/watch?v=2_HXUhShhmY

נכתב על ידי Harper , 8/12/2009 16:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוכר,מרשמלו ומלבי


ביומיים האחרונים אכלתי כל כך הרבה סוכר ומרשמלו (והיום גם אכלתי מלבי) שאני משתמשת בזה בתור תירוץ לטמטום.

אני כותבת במחשב האיטי למעלה (סוף סוף הוא עובד) ועליי להגיד, שהמקלדת שלו שונה ומעצבנת להפליא. וגם מלאה באבק ודברים לא מזוהים. אני אשטוף ידיים אחרי זה. הגעתי לכמה מסקנות חשובות ביותר (ומזכירה שזה הכל באשמת הסוכר):

קודם כל, הגעתי למסקנה שהפרופיל שלי (איך שהפרצוף שלי נראה מהצד) לא דומה בכלל לאלפקה.

ראשית, מלבי זה ט-ע-י-ם. ומי שיגיד אחרת יכול לשבת בלול ולאכול שבלול.

שנית, לילד מהכיתה שלי שנחשב חתיך יש ראש לא פורפורציונלי כלל וכלל.

שלישית, אחת ממטרותי האישיות שלנה זו הא לגדול. (אני כבר 1.70 מה אם קצת מילוי למעלה??)

רביעית, (אומרים את זה ככה או שזה נגמר בשלישית?) אני מעוצבנת על החנויות בארץ כי אני לא מצליחה למצוא בשום מקום את הסרטים "ג'ונו" ו"רנט".

חמישית, (אני פשוט אמשיך ככה גם אם לא כותבים את זה ככה) אני מכורה ליותר מדי דברים טיפשיים, אבל מצד שני מה אכפת לי?

שישית, בלי שוקולד, מרשמלו, מלבי והמון דברים מלאי סוכר ועתירי שומן וטעימים להפליא אני לא יכולה לעבור יום אחד.

שביעית, אני לא רואה ממש טוב בלי העדשות..

שמינית, אני נורא אוהבת טלויזיה ונורא לא אוהבת שלא מרשים לי לראות.

תשיעית, חברה שלי די מתעלמת ממני בזמן האחרון ואני תוהה למה. זה לא שעשיתי לה משהו- היא גרה בעיר אחרת! (שלחתי לה עכשיו אימייל בשביל לברר)

עשירית, ממש אין לי בעיה שהמון אנשים (לא כולל משפחה) יגלו שיש לי את הבלוג הנחמד הזה ושיהנו להכיר אותי באמת, ולא להאמין לכל מה שאומרים. (אני לא באמת מקבלת כל הזמן 100. אבל יש דברים שכן נכונים [ אני באמת לא סובלת אותך ע']..)

 

טוב, אחרי שחפרתי לכם אתם יכולים ללכת להאשים את הסוכר (ד"א אכלתי את כל הדברים האלו כי היה לאחותי יומולדת) ואני הולכת לעשות שיעורים באנגלית.

נכתב על ידי Harper , 5/12/2009 22:09  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הקניון ,שיחות אישיות וארטיק אנושי


הייתי היום בקניון עם חברה וקניתי חולצה מאוד חמודה בpull and bear האמת, שאף פעם לא הבנתי את הפואנטה בשם אבל הוא מגניב פלוס D:

טוב, אז היום הגעתי לכמה מסקנות חשובות:

א. לרדת 270 מדרגות, לעמוד במשך שעתיים בקניון ולעלות 270 מדרגות זה קשה.

ב. יש מלצרים ממש לא נחמדים.

ג. הקוראסון חמאה של רולדין ממש טעים!

ד. אם אתם ברולדין ואתם רוצים לשבת, תתיישבו ואל תקנו בדלפק כי יצעקו עליכם!

ה. חברה שלי ממש זקיינל'ה! היא עולה במדרגות ומחזיקה במעקה D: ובאוטו מחזיקה בידית.. בשתי היידים ><

ו. היה ממש קר היום!

יצאנו מהקניון עם רכישות קטנות ביותר (כל אחת חצי קרואסון ואני גם חולצה) והתחלנו ללכת ובאמצע חברה שלי אומרת: טוב, בואי ננסה ללכת משם אני חושבת שזה מגיע לצופים. אז הלכנו משם. ובאמת הגענו לצופים!! כבוד לחברה שלי D:

היו לי היום שיחות אישיות בצופים- זה למה הייתי צריכה להגיע. ישבתי לי שם,בקור מחכה לתור שלי (היו אנשים שחיכו כבר שעה!), ובזמן זה הפכתי לאט לאט לארטיק אנושי אחד ומסכן. בסופו של דבר גם אני חיכיתי שעה, אבל היה מצחיק ביותר שיחה עם המדריך האהבל שלי D: שנורא אוהב לצעוק: היפ היפ הוריי! וחוץ מזה, אכלתי טוסט עם ממרח שוקולד, סוכריות ושני מרשמלואים.. יאמ!

נכתב על ידי Harper , 2/12/2009 16:12  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHarper אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Harper ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)