לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פורטרט עצמי


wouldn't it be ironic, to die in the living room?

Avatarכינוי:  Harper

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

Other Singer


אני חיה בחיפושים תמידים אחר מוזיקה חדשה וזמרים (או להקות) שלא כולם מכירים, כי אני לא ממש אוהבת את שירי הפופ העכשוויים. יצא במקרה ששמעתי את "us" של רג'ינה ספקטור (באנגלית  Regina spektor וכן, יש בה חלק יהודי ),ואמרתי לעצמי, כל מי שלא מכיר אותה, חבל.

אז אני מציעה לכם להיכנס לשמוע כי אני לא מצליחה לשים פה את הקליפ...

http://www.youtube.com/watch?v=xzrC72Xv6pE&feature=related

נכתב על ידי Harper , 24/12/2009 18:44  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא אכיל בעליל


אמא שלי לפני כמה שנים עברה לאוכל בריא ותו לא. האמת שאין לי ממש בעיה אם זה, למרות שלפעמים אני מחכה שנבוא לסבתא רק בשביל לאכול שניצל ותופינים אחרים. אבל מה שהכי מציק לי זה שלפעמים האוכל פשוט לא טעים ויותר גרוע, לא אכיל. אכלתם פעם אטריות סגולות? לא? אז אני כן וזה סביר אבל א. זה סגול- שחור ב. זה נראה כמו לאכול את השיער של הדמות מדוזה.

והיום הפלא ופלא, יש פסטה (מקמח מלא כלשהו) עם רוטב עגבניות. יש אוכל אכיל וטעים. ואני כבר בניתי על זה שאני אצטרך לנשנש עכשיו דברים אחרים בשביל לא להיות רעבה בארוחת צהריים.. 

טוב, הלכתי לאכול קצת מהסיר לפני שאמא חוזרת הביתה.

אוי שכחתי להזכיר: היום יום הולדת היום יום הולדת היום יום הולדת ל...אמא! 

נכתב על ידי Harper , 23/12/2009 13:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סדר חנוכה


אחרי שנפלתי כעוד קורבן של הטלוויזיה ובמקום תוכנית אחת ראיתי שלוש, התחלפו לי התוכניות לערב. לאחר צפייה בפרק של "כמעט מלאכים" צפיתי ב"אלן דג'רנס" לאחר מכן התמקמתי מחדש במקומי וצפיתי ב"חייזרים באמריקה"  (זו תוכנית מטופשת למדי למדי ואני רואה את התוכנית רק כי לוק מ"בנות גילמור" משחק שם). לאחר שישבתי בחוסר מעש מול המסך המרצד , החלטתי לעשות מן מעשה נחמד והוא: לנקות את השולחן. ניקיתי עם טישו ( כי בכל זאת, לא צריך להגזים ולהשתמש בחומר ניקוי) וסידרתי מחדש ; יש לי שתי ערמות בצידי השולחן - ערימת ספרים וערימת דפים ועיתונים. מכיוון שאין לי איפה לשים את הספרים עדיין החלטתי לסדר את הערימה השנייה ההולכת ותופחת עם כל כתבה מעניינת של "מעריב לנוער" אליו אני (זאת אומרת , אחותי) מנויה אליו. וכך מצאתי את עצמי יושבת על הרצפה וקורעת עיתונים ,ובטעות קורעת את החלקים שרציתי ו מוצאיה סלוטייפ כדי להדביק את החלקים (זה יוצא כמעט כמו חדש!), ומשם זה התפתח לערימות מסודרות של נושאים- דמדומים, כל מיני, כמעט מלאכים. ומשם המשכתי לסדר את ערימת הבגדים שהייתה מונחת בסוג של יופי אמנותי אך מציק על מיטתי ,וכל דברים אלו גרוו להרבה זבל שגרם למילוי ואז ריקון הפח למטה ומחזור הדפים והעיתונים שאותם אני לא רוצה ולא צריכה ותוך כדי זה לכתוב (כתבתי את זה על דף ועכשיו אני פשוט מקלידה לכם את זה כי המחשב היה כבוי וחא מצאתי את הכוח להדליק אותו) ועכשיו העלתי את ערימת הבגדים מלמטה שאיתה, שאיתה התעכבתי זמן ממושך כי לא הבנתי מדוע יש שם מכנס עבה ורוד עם אין לי כזה ואז הבנתי שהוא צהוב. אני מאשימה את בעיות הראייה. העלתי למעלה גם את סלסילת הגרביים, כשהגעתי לחדר שפכתי את תכולתה כדי שאוכל לברור מ"ים הגרביים" את גרביי החמודות ואז גיליתי שלפני כמה ימים כבר לקחתי את הגרביים. יופי. ירדתי למטה להחזיר את הסלסילה, בשקט בשקט. התמהמתי ליד התנור (תנור חימום כזה) כי הוא חימם לי את כפות הרגליים. עליתי. ישנתי. קמתי (בתשע וחצי..). הכנתי את כ-ל השיעורים שהיו לי. היי יש פה סוכרייה בצורה של סוסון ים! מגניב!
נכתב על ידי Harper , 18/12/2009 12:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ירח חדש


למען השם, רק שתדעו ירח חדש (דמדומים 2) סרט פשוט מדהים ומעולה!!!!!
נכתב על ידי Harper , 10/12/2009 23:19  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHarper אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Harper ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)