לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פורטרט עצמי


wouldn't it be ironic, to die in the living room?

Avatarכינוי:  Harper

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

התבגרות.


בקושי כתבתי על שנת 2010. אני מקווה שבאמת יש מישה שקורא את זה ושאני לא באמת כותבת לעצמי למישהי שהיא היחידה שמגיבה לי, והיא בכלל חברה שלי.

ביום חמישי, הלילה של הסילבסטר הייתי חולה. באסה. אבל גם ככה לא תכננתי כלום אז לא יצא שפיספסתי משהו, וגם ככה למחרת היה לי מבחן, אז בקיצור לא ממש חגגתי את השנה הלועזית החדשה. אבל אני בכל זאת מקווה מאוד שזו תהיה שנה טובה. שנת 2009 הייתה שנה קשה למקום שבו אני גרה. שני אנשים שאחד מהם אני מכירה טוב והשני פחות אך אין זה מוריד מערכו נפטרו. והם היו צעירים מאוד. קרו הרבה דברים בשנה האחרונה, הרבה דברים שאהבתי נעלמו ודברים שאני אוהבת הולכים גם הם להיעלם. אני חושבת שהתבגרתי. לא הרבה, אבל אני כבר לא חיה בכזאת בועה ענקית וורודה. אבל למרות שזה חשוב להתבגר ולהיות מודעים להכל, אני רוצה להישאר קצת, קצת ילדה קטנה.

 

Harper

נכתב על ידי Harper , 12/1/2010 21:37  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בריאות ופיצה


אנחנו, ביתנו הקט, והבריא בצורה מופלאה למדי עשינו מעשה שלא ייאמן. כן, כן, הזמנו פיצה!

אני הולכת להנות ולאכול פיצה לא בריאה!

יאי!! D:

נכתב על ידי Harper , 12/1/2010 19:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



:|


אני מרגישה קצת יותר טוב. אבל אני שומעת את השיר שכיף לשמוע גם שרק קצת עצוב, או קצת דיכאון. זה שיר שעושה לי טוב.

 

New Moon- Possibility- Lykke Li

 

נכתב על ידי Harper , 9/1/2010 01:06  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חרא.


אין לי קטע יותר טוב לכותרת.

הייתי בצופים. בסך הכל היינו צריכים לכתוב שיר. זה הכל.

כתבתי לרסן ולא להשתיק. חצי מהגדוד חסר האינטיליגנציה שלי בכלל לא יודע מה זה. גם לבני אדם יש רסן לפעמים, לא רק לכלבים.

העובדה שאני וש' כתבנו לרסן לא אומר שמותר לכולכם לבוא ולצעוק עליי מה עשיתי לא נכון. וזה גם לא נותן לכם את הרשות לגרום לי להרגיש חרא.

תדחפו את השיר לאתם יודעים איפה. וזה כל מה שיש לי להגיד.

נכתב על ידי Harper , 8/1/2010 18:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHarper אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Harper ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)