לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של שופי


אני אימא טרייה לתינוק, שנקרעת בין בית, עבודה והגשמה עצמית, מחפשת את זהות שלי מאחר שעליתי ארצה לפני 16 שנה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2009

התחלה חדשה


 אני מרגישה הקלה ושימחה. אפשר במובן מסוים להשוות את זה ללידה. היו לי הרבה התלבטויות. הגעתי להחלטה לא מייד. מה מידת החשיפה? איך אני אכתוב דברים על בן זוגי בידיעה שהוא קורא מה שאני כותבת? איך זה ישפיע על היחסים בינינו ? מה אם משפחה של בעלי תגלה שאני כותבת בלוג ואיך הם יקבלו אז את דבריי? מה מידת הצנזורה עצמית? עד כמה אני יכולה להיות פתוחה וכנה באמת ובכל זאת להישאר אני עצמי? שנים מאז נעוריי ניהלתי יומן אבל יודעת שזה באמת שייך רק לי ואולי קצת להיסטוריה במובן הפרטי שלי. ידעתי גם שבעלי לא יוכל לקרוא את זה לעולם משום שזה כתוב ברוסית.

 האם יקבלו אותי ברצינות עם טעיות שלי בעברית ששינם בשפע וכנירה גם יהיו? האם זה בכלל מעניין מישהו? האם הדברים שלי בנאליים למדי?

  כאן המקום, בדיוק כמו אחרי לידת בני להודות לשתי "המיילדות" שלי,  החברות הנפלאות ג'וליאנה וביילע שנתנו לי את הביטחון העצמי והשראה ושיכניעו אותי שאכן יש לי מה להגיד. בזכותן גיליתי גם שאני למרות הכול מעדיפה לכתוב בעברית. החלטי שאני לא מסתכלת לאחור ופשוט קופצת בתוך האוקאנוס הזה. מה שיהיה יהיה. אני כאן.

 

נכתב על ידי , 30/8/2009 12:20  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 52




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשופינקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שופינקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)