לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של שופי


אני אימא טרייה לתינוק, שנקרעת בין בית, עבודה והגשמה עצמית, מחפשת את זהות שלי מאחר שעליתי ארצה לפני 16 שנה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2010

על תוכניות ראליטי


התאפקתי הרבה זמן לא לדבר על תוכניות ריאליתי ועל "האח הגדול" בפרט. בכל זאת אני  מרגישה את הצורך להביע את דעתי בנושא.

 

אני אוהבת לצפות בתוכניות ריאליתי. אין מה לומר. אך אני סולדת ממושג "סלבריטי". לא מבינה ולא מקבלת אותו. ישנם תוכניות ריאליתי מסוגים שונים. יש את "כוכב נולד", "נולד לרקוד" , "לרדת בגדול" , ריאליתי על מעצבי אופנה ואחרים. באים אנשים אלמוניים, עושים משהו, מגיעים להישגיים בזכות כשרון שלהם, מקבלים פרסום ומנצלים אותו לתנופת הקריירה. זה לגיטימי וגם נכון בעיניי.

אני גם מבינה את פליטי תוכניות ריאליתי מסוג  האחר, דוגמת "האח הגדול" ו"השרדות" שרודפים פרסום אשר רוצים להיות מפורסמים  ולההנות מהתהילה. למה לא, בעצם. מה שאני לא מבינה למה אנשים שלא הוכיחו את עצמם בשום דבר ולא הראו את הכישורים המקצועיים שלהם, הופכים בין לילה לשחקנים, מנחי טלוויזיה, פרשנים בתחומים שונים וכו'. מי זאת מעיין חודדה ועינב בובלי ? מה הם עשו ובמה הוכיחו את עצמן? בפה הגדול והמלוכלך שלכן?! למה הן צריכות לקבל זמן מסך אחרי שהתוכנית הסתיימה?! מי הוא יוסי בובלי שמקבל תפקיד בתיאטרון?! או שזה אומר על רמת התיאטרון שלנו? למה הוא לא חוזר לעבודה רגילה שלו? אני מדברת לא רק  ,תסלחו לי, על לערסים.

האמת שהם לא אשמים . מותר להם לרצות ולשאוף לכך. אני רק לא מבינה למה נותנים להם. אני מניחה שאנשים האלה יכולים ללמוד ולקבל הכשרה  מתאימה ולהיפתח, אבל לא ניראה לי שהם צריכים לעשות את זה בתנאים הקיימים.

 

נכתב על ידי , 9/3/2010 10:58  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 52




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשופינקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שופינקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)