לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של שופי


אני אימא טרייה לתינוק, שנקרעת בין בית, עבודה והגשמה עצמית, מחפשת את זהות שלי מאחר שעליתי ארצה לפני 16 שנה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2010

מאוהבת עד הראש


מודה, אני חששתי להישאר  עם פושקין לבד במשך חופשת הפסח. אחרי הגיבוי המסיבי של אימי זה לא היה מובן מעליו.

 

אך אני שמחה שזה אכן קרה. לא היה לי קל, אבל גם לא היה לי קשה. אימא שלי בדומה לסבתות אחרות שאני מכירה, רואה את עצמה כאימא של ממש לבני. ההרגשה הזאת בין היתר חזקה במיוחד משום שהיא גרה איתנו ואין מה לעשות, מעורבת מאד בחיינו.

בחופשה הזאת החזרתי לעצמי את האמונה בכוחותיי נפשיים ופיזיים כאחד. הרגשתי את עצמי משוחררת מהשגחה וביקרות מתמדת. הרגשתי סוף סוף אימא  אמתית ולא האחות הגדולה, בטוחה בעצמי, סמכותית, אוהבת ונהנית מהקשר כל כך צמוד לקטנצ'יק שלי. אני יודעת שגם פושקין הרגיש את זה. ההוכחה לכך ראיתי כשהוא בפעם הראשונה בכמה אפיזודות העדיף אותי ולא את אביו . זה לא קרה קודם. השיא של החופש מבחינתי הייתה מחמאה מפיה של החברה הקרובה שאמרה עד כמה  כיף לראות אותנו יחד עם פושקין,  כמה אנחנו רגועים, לא עושים דרמות משום דבר ויחד עם זאת ישנה הרגשה של הנאה הדדית. עבורי, המחמאה הזאת יותר יקרה אפילו מלשמוע שרזיתי. מאז שפושקין נולד אני עוברת תהליך  ההתאהבות יותר ויותר עמוקה בו ובתפקידי כאם. היום אני יכולה להגיד בביטחון מלא שאני מאוהבת עד הראש.

נכתב על ידי , 11/4/2010 16:43   בקטגוריות אושר, אימהות, ילדים והורים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 52




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשופינקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שופינקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)