לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של שופי


אני אימא טרייה לתינוק, שנקרעת בין בית, עבודה והגשמה עצמית, מחפשת את זהות שלי מאחר שעליתי ארצה לפני 16 שנה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2010

מזל טוב!


לפני כחצי שעה חזרנו אני, בעלי ופושקין מיום הולדת של חברה.

 

הפוסט הזה מוקדש לה.

 

תמיד היו לי הרבה חברים ולא היה לי שום קושי להתחבר עם אנשים וליצור קשרים , בזמן האחרון לקראת גיל הארבעים, אני מרגישה  שהמצב משתנה. אני עדיין מכירה אנשים חדשים ומתיידדת איתם, אך למצוא חברים שאני יכולה להצביע עליהם שהם תואמים לגמרי את ליבי ונפשי, נהיה קשה יותר ויותר. הדבר כמעט ולא קורה בזמן האחרון, חוץ מהמקרה הנדיר הזה.

 

אנחנו מכירות די מזמן משום שעובדות באותו הארגון, אך למעשה אף פעם לא היינו בקשר, חוץ מסמאל טאק בעבודה. הדברים התחילו להשתנות מאז שאני ובעלי עברנו לעיר שבה אנחנו מתגוררים עכשיו. ככה הסתבר שבתים שלנו עם אותה החברה נמצאים כמעט ממול. מהנסיעות המשותפות הביתה עברנו לטיולים המשותפים עם הילדים שגם במקרה כמעט באותו גיל, הכרנו בין הבעלים וגם הם התחברו. זה קורה כל כך לעיתים רחוקות:  גם אנחנו מבינות אחת את השנייה היטב, וגם הבעלים מוצאים את השפה המשותפת וגם הילדים משחקים ביחד יפה בנוסף למרחק בתים קטן  כל כך! אני כל כך שמחה על החיבור הזה.

 

ועוד מילה אחת חשובה עבורי. תמיד חלמתי על משפחה מורחבת ומאוחדת. אף פעם לא היה לי, לא עם המשפחה מצד הוריי וגם המשפחה של בעלי לא ממש מחוברת. שמעתי סיפורים רבים על המשפחה הנהדרת של החברה והיום הייתה לי הזדמנות לפגוש אותה. מה אני יכולה להגיד? חשבתי על אימא של שלושת האחיות. היא צריכה להיות ברקיע השביעי שיש לה בנות כאלה, החתנים כאלה והנכדים כאלה. וגם חשבתי על הילדים של החברה שממש זכו.

 

חברתי היקרה, מזל טוב ואני כל כך רוצה לקוות שזואי רק התחילה של החברות שלנו.

 

 

לא קשור: יש צדק בעולם, סוף סוף העיפו את אור גלעדי המעצבן ב"כוכב נולד".
נכתב על ידי , 18/8/2010 23:10  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 52




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשופינקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שופינקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)