לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של שופי


אני אימא טרייה לתינוק, שנקרעת בין בית, עבודה והגשמה עצמית, מחפשת את זהות שלי מאחר שעליתי ארצה לפני 16 שנה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2010

כל אחד בוחר לעצמו


אתמול בחדשות שבת הייתה כתבה על הזוגות שבחרו לא להביא ילדים.

 

הם הסבירו בצורה נחרצת מאד ובטוחה למה הם לא רוצים ילדים, עד כמה היצורים האלה לא עושים להם שום דבר בלב ועד כמה הם נועדו למשהו אחר בחיים, וזה לא כולל הורות. אני בתור מישהי שאף פעם לא ממש התחברתי לילדים, הסתכלתי עליהם וניסיתי לדמיין את חיי בלי פושקין. נהיה לי עצוב בשבילם. באמת לא כל אחד יכול להתחבר לילדים של אחרים. אבל ברגע שהילד שלך מחייך עליך בפעם הראשונה, אתה מבין שזה היה שווה, ואין שום תחליף לזה לעולם.

 

אני לא מתכוונת לשפוט אותם ואני לא רוצה להיות חלק מן הלחץ החברתי וסה"כ לא משנה לי האם הם מביאים ילדים לעולם או לא, אבל חשבתי על איך יראו את חייהם לעת זקנה.

 

אני מביאה כאן תרגום מילולי של שיר מפורסם מאד מעת יורי לוויטנסקי שאני מזדהה מאד איתו.

 

 

כל אחד בוחר לעצמו,

אישה, דת , דרך.

לשרת את הסטן או את הנביא,

כל אחד בוחר לעצמו.

 

כל אחד בוחר לעצמו

מילה לאהבה ולתפילה,

נשק לדו-קרב, וחרב לקרב,

כל אחד בוחר לעצמו.

 

כל אחד בוחר לעצמו

מגן ושריון,

מקל לעשן עליו וגם תחבושת,

כל אחד בוחר לעצמו.

 

כל אחד בוחר לעצמו,

בוחרים גם – כפי שיכולים,

בלי טענות לאף אחד,

כל אחת בוחר לעצמו.

נכתב על ידי , 24/10/2010 17:46  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 52




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשופינקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שופינקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)