לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של שופי


אני אימא טרייה לתינוק, שנקרעת בין בית, עבודה והגשמה עצמית, מחפשת את זהות שלי מאחר שעליתי ארצה לפני 16 שנה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2010

פוסט פוסט יום ההולדת


אני אוהבת את יום ההולדת שלי.


פעם בתור ילדה חיכיתי לזה בגלל המתנות ותשומת הלב. היום זה די מביך אותי. אילו היה אפשר למנוע את זה, הייתי חוסכת.


יש לי הרבה חברים ואני אוהבת אותם מאד מאד מאד. קרוביי יודעים שהחברים הם הדבר החשוב ביותר בחיי.  אילו הייתי יכולה לאסוף את כולם, גם מחוץ לארץ, היינו חוגגים שבוע.


רובם הם בעלי משפחות, ילדים, עבודה, ריצות יום יומיות. קשה לפנות את הזמן  למפגש. בגלל שאנחנו כרגע בלי רכב, לא יכולים לזוז בשבת וגם בגלל שמקום מגורינו מרוחק יחסית, קשה לאסוף ולהביא אותנו לאנשיו. אז אנחנו די מבודדים.


גיליתי שכשמדברים עם החברים על מסיבת יום ההולדת, הרבה יותר קל לקבוע להיפגש. אפשר להעביר קניות סופר ליום אחר, אפשר לדחות את ניקיון הדירה וכו'. אני תמיד מחכה למפגשים האלה וכליון עניים.


השנה יום ההולדת שלי התפרס לשלושה ימים. ביום ההולדת עצמו וזה היה יום שישי, היום הפנוי ביותר שלי כי פושקין בגן ובעלי בעבודה, נפגשנו לארוחת בוקר במסעדה איטלקית, רק בנות. כתבתי כבר לא פעם שאין כמו חברת בנות ואלה היו החברות הכי טובות שלי. (יש עוד). בשבת יצאנו לפיקניק עם החבורה הקבועה שלנו שאנחנו ביחד כבר כמעט 16 שנים ויוצא לנו להיפגש רק כמה פעמים בשנה וחתמנו אתמול עם ארוחת הערב עם בעלי, לצערי הרב די חפוזה בגלל שהיינו צריכים לאסוף את פושקין העייף מביתה של סבתא.


וזו הזדמנות להגיד תודה לכל החברים, כולל וירט ואלים, שכל כך עוזרים לנו וכל כך תומכים בי ובנו  בכל המובנים , גם בצער וגם בשמחות. אני מעריכה ואוהבת אתכם מאד, מאד!

נכתב על ידי , 25/10/2010 21:52  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 52




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשופינקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שופינקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)