לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של שופי


אני אימא טרייה לתינוק, שנקרעת בין בית, עבודה והגשמה עצמית, מחפשת את זהות שלי מאחר שעליתי ארצה לפני 16 שנה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2010

פינת המעשים לא טובים


אחרי שהתפלאתי ממעשיו הטובים של בני, הגיע תור המעשים הלא טובים.

 

לצערי הרב גילינו באיחור שנעלמו לי זוג נעליים האהובות וגם פילטר של מכונת כביסה שבעלי עמד לנקות ובלעדיו המכונה לא יכולה לעבוד. אנחנו בטוחים לפי כמה סימנים שהטרוריסט הקטן שלנו פשוט זרק אותם לזבל. ההוכחה הנוספת לכך, היא שבעלי מצא שם אתמול את צרור המפתחות שלו, אך למזלו, לעומת המקרה הקודם לא הספיק להוציא את הזבל החוצה.

 

כשחזרתי אמש מעבודה, בעלי פגש אותי עם הפנים החמוצות. הסתבר שבדקה שהוא היה בשירותים, פושקין הספיק להטביע גם את הטלפון החדש וגם את הפלאפון של בעלי. שני המכשירים מתו. צריך להבין את גודל הנזק בתקופה הזאת שבעלי מחפש עבודה ומקבל הזמנות לראיונות וגם לא מקבל משכורת.

 

עשיתי חשבון, הנזק שפושקין גרם לנו ביומיים האחרונים מסתכם ב כ-1000 ₪.

 

נכתב על ידי , 8/11/2010 07:40  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 52




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשופינקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שופינקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)