לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של שופי


אני אימא טרייה לתינוק, שנקרעת בין בית, עבודה והגשמה עצמית, מחפשת את זהות שלי מאחר שעליתי ארצה לפני 16 שנה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2010

הדילמה


לפני שבוע הגיעו חדשות מלטבייה על כך שהאנטישמיים רססו צלבי קרס על יותר מ-100 קברות יהודים בריגה. בית הקברות היהודי הוא היחיד בריגה. שם קבורות גם שתי סבתאות שלי ומכיוון שלא נשארה לי משפחה בעיר, אין אנחנו יודעים האם הקברות של משפחתי בין אלה שנפגעו. אך זה לא עצם העניין. לפי הדיווחים של חברים ומכרים היהודים שנשארו שם, האנטישמיות  בלטבייה הרימה את ראשה וחוגגת בשנים האחרונות.  

 

באותו זמן שההודעה על בית הקברות התפרסמה,  קיבלתי פנייה מבת כיתתי לשעבר אשר עובדת כאחות בבית חולים בעיר קטנה בלטבייה בבקשה לעזור למצוא פיתרון רפואי בארץ עבור בחורה לטבית שעברה אירוע מוחי ולא קיים טיפול לחולים כאלה בארצה. העניין דורש ממני טרחה לא קטנה וזמן שאין לי.

 

מאז מתנהל בראשי דו שיח. מצד אחד, למה אני צריכה לתרום מזמני ולהשקיע מאמצים באיזה בחורה אלמונית לטבית בזמן שבני עמה מחוללים קברות של סביי. מצד שני קשה לי כל כך לסרב, כשאני חושבת שאולי בי אולי במקצת תלויים החיים שלה, איזה זכות יש לי לחרוץ את גורלה. בנוסף לזה אני נגד הענישה הקולקטיבית. ובכל זאת ההרגשה היא כפולה ולא נוחה.

 

אני בעצם כבר קיבלתי את החלטתי, אבל רציתי לחלוק כאן את הדילמה הלא פשוטה הזאת.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3996293,00.html

נכתב על ידי , 16/12/2010 06:06   בקטגוריות אנטישמיות  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 52




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשופינקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שופינקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)