לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של שופי


אני אימא טרייה לתינוק, שנקרעת בין בית, עבודה והגשמה עצמית, מחפשת את זהות שלי מאחר שעליתי ארצה לפני 16 שנה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2011

אישה מתוקה


כאשר לפני כשנה וחצי קנינו דירה במעלה אדומים לא שארתי שחוץ מהדירה, אני רוכשת גם חברה קרובה. הזכרתי אותה כשכתבתי על חברה שנוצרה לי במעלה אדומים.

ילדינו הולכים לאותו הגן, אנחנו גרות באותה השכונה, עוזרות אחת לשנייה וגם סתם מבלות להנאותינו.

רציתי לספר דווקא עליה בגלל עניין אחד.

יש הרבה אנשים שמדברים הרבה ועושים מאט, (אני ביניהם) ויש מאט אנשים שמדברים ועושים. אני מלאה הערצה לכאלה.

 

מזמן דיברנו עם א. ששתינו היינו רוצות להגדיל את הכנסותינו יחד עם משהו יצירתי. אני נשארתי באותו המקום, היא הלכה, למדה ויש כבר תוצאות מדהימות בעיניי.

א.היום עושה שוקולד גורמה משובח, טעים שלא יתואר! גם יפה מבחינה אסטטית. מי שטעם יודע.

יש לה כישרון, מרץ, רצון, כוח התמדה עם אתגרים ועם הסביבה לא תמוד תומכת.

ומה אני? אני גאה בה מאד. למרות  לא רואה את עצמי בקרוב פריצת דרך משלי, אבל היא ממלאה אותי תקווה ומהווה עבורי דוגמה אישית, שכשרוצים משהו מאד מאד ולא מחפשים תירוצים, מצליחים!

 

http://www.facebook.com/pages/Ilis-Chocolate/160185047364554

נכתב על ידי , 8/2/2011 22:09  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 52




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשופינקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שופינקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)