לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של שופי


אני אימא טרייה לתינוק, שנקרעת בין בית, עבודה והגשמה עצמית, מחפשת את זהות שלי מאחר שעליתי ארצה לפני 16 שנה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2011

הגן הקסום


בראשון לספטמבר 2010 פושקין התחיל ללכת לגן, יותר נכון למעון, בפעם הראשונה בחייו. החודש הראשון היה קשה, אך עכשיו המצב שונה לגמרי. הוא מבקש ללכת לגן אפילו בשבתות.

אני ממש מרוצה. גם מזה שטוב לו, גם מיחס של גננות עליו ואיתנו. אך לא רק זה. לא צפיתי שהגן יהיה פעיל מאד לא רק בחייו של פושקין אלא בחיים שלנו. אולי למישהו שהילד שלו נמצא זמן רב במסגרת אך עבורי ערבים להורים בגן גם עם ילדים וגם בלי הוא הדבר החדש.

אתמול בגן היה ערב לאימהות בלבד, לכבוד יום האם שהפך ליום המשפחה. היינו מוזמנות לכיבוד ולסדנת בצק סוכר. אני מודה שהייתי ספקנית – למה בערב, כאשר ילדים הולכים לישון ומגיע הזמן המאוחל כל כך, אני צריכה עוד ללכת לפגישה שמטרתה לא ברורה לי והנאה כרוכה בספק. אך בכל זאת הלכתי. במעון יש שלוש קבוצות של ילדים –תינוקות, פעוטות והגנון. פושקין נמצא בגנון. מהקבוצה שלו אני מכירה רק אימא אחת שהיא החברה הקרובה שלי ועוד אימא בקבוצת הפעוטות שגם היא מכרה טובה שלי ואנחנו בקשר גם מחוץ לגן.

להפתעתי היה זה ערב מרתק, מעניין וטעים. באווירה חמה הודות לגננות ומנהלת מקסימה של המעון. אחד האימהות שהיא מומחית לבצק סוכר ועובדת באחד המלונות בירושלים העבירה לנו סדנת קישוט עוגה מבצק סוכר. גיליתי תחום חדש שלא יצא לי להכיר עד עכשיו. עשינו קישוטים למפינס שהיום הולקו לילדינו. מסקרן אותי מאד מה הייתה תגובתו של פושקין לעבודה שלי.

 

הנה התמונות של מפינס שעשיתי אני וחברותיי.

אני ניסיתי לעשות את שופינקה, חברה אחת את בית הקסום והחברה השנייה את הבובה.  

 













נכתב על ידי , 13/2/2011 07:58  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 52




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשופינקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שופינקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)