לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של שופי


אני אימא טרייה לתינוק, שנקרעת בין בית, עבודה והגשמה עצמית, מחפשת את זהות שלי מאחר שעליתי ארצה לפני 16 שנה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2011

עשרת הדברים שאילו היה לי זמן וכסף לא מוגבלים הייתי רוצה:


  1. הדבר העיקרי קופץ לראש  ישר– הייתי נוסעת לאיטליה לחודש, חודשיים, שנה, שנתיים ולומדת את השפה בסביבה התומכת, מנסה להבין איך זה לחיות באיטליה מבפנים. לא עשיתי את זה בתקופת הלימודים כי עדיין לא הייתי מאוהבת בארץ הזו ובשפה והסיבה העיקרית היא כלכלית. לא יכולתי לחשבו אפילו על טיול קצר לחו"ל באותה תקופה.
  2. הייתי נוסעת עם פושקין ובעלי לכל אוגוסט לעיר נופש יורמלה שליד ריגה.
  3. הייתי פעם הראשונה בחיים אוכלת באיזה מסעדת שף בתל אביב
  4. הייתי מעבירה את הוריי יותר קרוב עלינו
  5. הייתי קונה בית עם גינה ועושה ממנה פינת גן עדן הפרטית שלי
  6. הייתי קונה לעצמי רכב קטן ונחמד ומתגברת סוף סוף מהפחדים שלי כדי לא להיות תלויה בהסעות של בעלי
  7. הייתי מארגנת מפגש חברים מבית הספר ריגאי בארץ על חשבוני .
  8. הייתי הולכת להופעה שפספסתי בארץ של פול מקרטני והרבה הרבה הצגות תיטרון
  9. הייתי קונה הרבה הרבה שמלות ונעלי עקב
  10. הייתי לוקחת מנקה לבית ובאותה הזדמנות מחליפה רצפה בדירתינו אשר כל כתם קטן רואים עליה מייד

 ובכל זאת מס' 11. הייתי רוצה לעבור קורס אילוף כלבים ולעבוד עם כלבים ואם לא אז להתנדב לאירגון כמו "תנו לחיות לחיות" וכד'

נכתב על ידי , 21/6/2011 08:08  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 52




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשופינקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שופינקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)